kuva tunnelista jossa on 20-30cm jäätä pohjalla, tuossa on maa roitinut ja nostanut jäähän tuollaisen kummun, joka on sitten haljennut keskeltä, ja todellakin näyttää aivan isolta pi**ulta(Skunkki @ Touko. 13 2011,20:02) kirjoitti
, halvalla kameralla ei oikein saa hyviä kuvia tuolta, koska siellä on täysin pimeää,
jeah!
Motoparkissa tänään...kiihdyttelyä..
Vanhaa...
...
Uudempaa siltaa paluumatkalla..
![]()
Yritän laittaa kuvan.
4 tien varresta, joku saattaa tunnistaakkin kyseisen taideteoksen.
Taustalla Turun telakalla huollettava oleva kaasuputken laskualus castoro sei
![]()
Ovelasta paikasta oot kuvan käyny ottamast kekke..(Kekke @ Touko. 12 2011,21:13) kirjoitti
Jos en nyt väärin muista niin taitaa tie mennä ihan viereen...![]()
![]()
Yamaha fz1-s
ex Yamaha xt660x
ex Honda CB 600 hornet
ex Kawasaki er-6n
Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
Ensimmäinen "pidempi" matka vantaa-tampere
---------------------------
Kawasaki ZX-6R -00
---------------------------
Juu. Tuossahan on Uittamon tanssilava ihan vieressä. Ei nyt varsinaista tietä vieressä, sen verran oli kalliota että pohjasta otti mopo kiinni kerran kun tuonne sen ujutin.(Pavel Pude @ Touko. 15 2011,20:14) kirjoitti
<KTM 1290 Superadventure S -23>
'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
SS1000 -2010
SS2000F -2011
Takavetoisen saksalaisautokuskin paniikkijarrutus ja hartialukko.
Jos kaikki Suomen metsät viinaksi muuttuisi..
Pulkkilanharjulta.
![]()
"yrittäminen on ensiaskel kohti epäonnistumista"
-R1-
Haudi!
En löytänyt mitään varsinaista tervetuloa -topikkia foorumilta niin ajattelin sitten tehdä tämän aloittelevan .ORG:ilaisen ensipostauksen sitten tähän. Eli ei muutakun morjekset Rukatunturilta koko foorumin käyttäjäkunnalle tasapuolisesti!![]()
Pistetään vielä ässästä sunnuntaiajelulta napsastu kuvatus:
![]()
rinteen puolessavälissä, 46 tornantea kaikenkaikkiaan
![]()
<p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
Karkkilassa keskellä metsää on aukio, joka kartan mukaan on lentokenttä. Ehkäpä tuossa sitten on vaatimaton varakenttä ollut, mutta tuskinpa on ihan hiljattain lentotoimintaa ollut kun kentän vierustan puidenkin on annettu kasvaa tuollaiseksi metsäksi.
Oripäässä on pystytetty aikoinaan muhkea monumentti paikalla vuonna 1918 surmattujen henkilöiden muistoksi.
![]()
Mieletön kuva, missä päin tämä on? Italia?(Elämäntapamotoristi @ Touko. 20 2011,12:09) kirjoitti
Fillari
Tendan vanha tie eli Ranskassa. Taustalla näkyvän vuoren takana on vielä yksi nyppylä jossa kulkee Ligurian rajatie eli Ligurische Grenzkammstrasse eli siellä on Italia ja tämä serpentiinitie vie vuoren huipulle jos onkin vastassa Italia. Linnuntietä sinne on vajaa kilometri, mutta kun tie on yhtä mutkaa lähes huipulle asti on tietä pitkin vajaan 6km matka Italian puolelle. Alhaalla kulkeva tie haarautuu lähellä välimerta Italian Ventimigliaan ja Ranskan Mentoniin. Välimeri jossain noin 60km päässä.(terowave @ Touko. 21 2011,19:19) kirjoitti
<p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
Olipas ihan mukava päivä ajella ja testata uutta kameraa (pentax k-5)
Sama reissu, kaksi erilaista ympäristöä
Malmgårdin voimala (pyörittää kuulemma panimoa)
Stadis
Hieman enemmän muokattuna
![]()
ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
Leijonien Kunniaksi..Leijonapitäjä-ajelu
Tauolla ihmettelyä..
S 1000 Metsittyy..
Ja *Baariin kahville..
![]()
Ventimigliassa on muuten perjantaisin kivat pikku markkinat, mene käymään jos oot vielä lähistöllä(Elämäntapamotoristi @ Touko. 21 2011,22:17) kirjoitti
Ja kun kerran olet mestoilla,niin jos menet Monacoon, mene ehdottomasti Monte Carlon kautta. Laskeutuu hienosti alas rantaan, ja on illalla todella upea tuo monaco valoineen
![]()
Hakusessa..
Näitä rentukoita on joka puolella kukkimassa. Mahtava tuoksu:
![]()
Dixi et animam levavi
Klåsarön eli Loosarin voimalaitos Pyhtäällä aamulla kasin aikoihin. Tuosta kun jatkoin matkaa Vastilan suuntaan niin keskellä ei mitään olivat poliisit puhalluttamassa. Hyvä niin, tuolla sivuteillä saattaa kyllä pyhäaamuisin olla kaikenkuntoista kulkijaa.
Entistä ratapenkkaa Haminan ja Metsäkylän välillä.
![]()
Kruisailua kärkkäisten sillalla.
Pääasia että on kivaa.
Nykyinen: Zygä...ou nou
Entiset: Aprilia RX50 -01, Kawasaki ZX-6R F1 -95, Yamaha YZF-R1 -99
75m/s
Vehoniemen automuseolla oli tänään... ööh siis eilen pari muutakin pyöräilijää munkkikaffella...
Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?