Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    onkos täällä monta fj omistajaa,oon etsinyt tietoa ko pyörästä,mutta vähissä tuntuu olevan!perustettaisko oma osio?
    Yamaha FJ 1200-88
    Yamaha TZR 125-88
    Honda CB 125-77
    Honda Monkey -76-88(useita)

`juuri tästä asiasta en tiedä yhtään mitään`
    -jaakko parantainen
    www.pappatuuninki.fi
    On tainneet melkein kaikki FJ't luovuttaa moottorinsa Legend-autoille.
    <p>2002-2014</p>
    Lainaa (fj 1200 @ Heinä. 12 2008,04:41) kirjoitti
    onkos täällä monta fj omistajaa,oon etsinyt tietoa ko pyörästä,mutta vähissä tuntuu olevan!perustettaisko oma osio?
    minulla onpi vm -90 fj1200:nen ja siinä on niin paljon kilometrejä takana jo ettei sitä kukaan enään osta joten ajan siis sillä vielä pitkään.. ja hartaasti!

JL
    Näillä mennään mitä on saatu !
    mikäs siinä hyvä pyörähän se on,itellä ei muuta vikaa kuin etujarrut ravistaa ja takaiskari on loppu!eli jos tietoo mistä sais HALVALLA ko.osia niin pistäkää viestiä!niin ja malli oli 3cw
    Yamaha FJ 1200-88
    Yamaha TZR 125-88
    Honda CB 125-77

-jaakko parantainen
    www.pappatuuninki.fi
    Lainaa (fj 1200 @ Heinä. 12 2008,17:03) kirjoitti
    mikäs siinä hyvä pyörähän se on,itellä ei muuta vikaa kuin etujarrut ravistaa ja takaiskari on loppu!eli jos tietoo mistä sais HALVALLA ko.osia niin pistäkää viestiä!niin ja malli oli 3cw
    suomessa on pari pyöräpurkaamoa missä on fj:n osia ... toinen on Teuvo Rietz Halikossa ja Hesassa on Pitstop ... kysäseppä olisko niillä apua antaa .. itellä hajos takaiskari vuosi sitten ... ostin Hagonin ja maksoi ihan riittävästi mutta on ollut hyvä ... itellä on myös mallia 3cw .. ajettu jo 160tkm eikä vie öljyäkään ja nopeus mittarin jaksaa vääntää tappiin asti vaikka kuskilla on painoa melkein 100 +alv ....

t:JL
    Näillä mennään mitä on saatu !
  6.  
    halvin taka iskari on yllätys,yllätys alkuperäinen !!!en ois ikinä uskonu että keskolta saa jotain halvallakin(330e)aika vähän noita on purettuna,kun eivät hajoa,luja kampe se on
    Yamaha FJ 1200-88
    Yamaha TZR 125-88
    Honda CB 125-77

-jaakko parantainen
    www.pappatuuninki.fi