Eilen möin entisen ja tänään hain "uuden".
Tuli ajeltua hakiessa 450 km testiajoa, ei hullumpi vehje tuo FJR.![]()
Saman tempun tein keväällä. Transu vaihtu TDM:ään, eikä ole paljoa harmittanut.
Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
Honda CB125T "81 ~2002-
Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
Yamaha TDM 850 "91 2011-
(jarkko @ Heinä. 11 2008,20:55) kirjoitti
![]()
tervetuloa kerhoon
yammu rules
![]()
Honda 1000XL -09
Ei huono kauppa![]()
Ei karhutkaan aina riehu, ne syö välillä puolukoita.
kyllä jammu on jammu!!nimimerkillä vanhaa fj:tä vaihtamassa fjr:rään
![]()
![]()
Yamaha FJ 1200-88
Yamaha TZR 125-88
Honda CB 125-77
Honda Monkey -76-88(useita)
`juuri tästä asiasta en tiedä yhtään mitään`
-jaakko parantainen
www.pappatuuninki.fi
Pari viikkoa sitten vaihtui Döville FJR:ään.
Now I'v seen The Light and can die in peace.
FJR
"Dorkat eivät ikinä vanhene" - REMU
Itsekin vaihdoin reilu viikko sitten myös leiriä, Honda VF500F vaihtui 600fzr:ään ja kivaa on..
Tauti joka tarttuu
![]()
Elämäntapa motoristi.
Tarttuu tosiaan. Seiskapuolikas Shadow muuttui tänään salaperäisellä tavalla tonnikolmesataseksi Midnight Stariksi. Ihan vaan turvallisuussyistä, siinä on paremmat jarrut ja tehokkaammat valot. 60% tehon- ja väännönlisäyksellä ei ollut mitään tekemistä asian kanssa.
CB 125 Twin '80 -> ... -> VT 750 C Shadow '06 -> XVS 1300A Midnight Star '08
Nonih, onnittelut... Kyllä Yamaha aina Håndan voittaa, jos ei muussa niin imagossa.![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Mää mistään imagosta tiedä... mutta jos se on hyvän mopon merkki että matka tuntuu jatkuvasti loppuvan kesken, niin kyllä tuo on sitten on hyvä.
CB 125 Twin '80 -> ... -> VT 750 C Shadow '06 -> XVS 1300A Midnight Star '08
Itse vaihdoin Trumpasta Yamahaan,joten järkytys suuntaan tai toiseen voi olla raju,kun pelin saan alle![]()
No tehty mikä tehty ja näillä mennään nyt![]()
"Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
Etkös sä vaihtanu kuitenki uuteen V-maxiin?!? Saat kyllä perustella helv*tin tarkkaan mikäli ko. ostos on mielestäsi pettymys... ja siltikin, vaikka perustelisit tänne A4:sen verran tiukkaa negativista faktaa, minä en usko!(roskakuski @ Heinä. 25 2008,22:13) kirjoitti
![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Juuri niin tein,enkä loppujen lopuksi ole vielä katunut,vaikka tuo Monster Rocketti oli ja on tämänhetkisistä äijä mopoista se ÄIJIN !!(Yamaha1 @ Heinä. 25 2008,22:45) kirjoitti
No tilanne johti tähän ja tuota kummajaista odotellessa olen varovaisen toiveikas,että kunnon peli olisi tulossa![]()
"Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
Hmm. Minä taas ostin Yamahan kaveriksi Hondan.Tosin 2009 ajokaudelle taitaa TRX jäädä seisontaan odottamaan omaa vuoroaan. Shadow 750C4 tullee ensi viikolla talliin.
Retired
Suiza 750F-98 vaihtui-02FJR tyyppiseen vehkeeseen.Itse en ensin tykännyt,mutta pää kyllä kääntyi kyytiläisen suuntaan.
Suomeksi:Liian kiva ja"helppo".Kommentoikaa!(esim.heinäkuussa 4kpl katinkullan parkkiksella eräänä iltana,ei muita kakspyöräisiä)![]()
(hra1150 @ Heinä. 25 2008,22:00) kirjoitti
![]()
![]()
...nooh, eipä mul muuta....
Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
Aargh, eiköhän tuo mopon merkki ole ihan sama, kunhan mopo on sopiva. *![]()
Nyt ei kuitenkaan Hondalla ole itseä kiinnostavia malleja (kuten ei HD:llakaan), mutta merkkien kanssa sykkiminen on *
![]()
Huono tie, parempi mieli
FJR ei ole ollenkaan hullumpi vehje minustakaan, mutta kerro nyt aivan mielenkiinnon vuoksi, mikä se edellinen oli?(jarkko @ Heinä. 11 2008,20:55) kirjoitti
CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
Ikiwanha thread...
Täälläkin vaihtui Honda Cbr -> Yamaha FJ 1100... Eroa kuin yöllä ja päivällä...
Honda CBR 1000F -92
Suzuki Gsx 600F - 95
Päinvastoin... yammu vaihtui hontaan ja edelleen olen tyytyväinen nykyiseen peliin...ja ei voi kuin kehua hondaa...hyvin pelittää...
<br />