Lukaisin kyseisen jutun jo toisella foofumilla. Näyttää olevan aikalailla Iltasanomien tasoinen juttu ainakin tekstin mukaan:
Kirjoittajan omia kommenteja:
"... kysyttäessä BMW:llä oli dementiaa siitä, että kyseessä saattaisi olla kehitysprototyyppi..."
"Neljän K1200S valmistusvuoden jälkeen on odotettavissa updeittaus, ehkä 1300S"
Eli saattaa olla perää, mutta on hieman sensaatiohakuisen oloinen juttu.
t. Repa
Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
Kuvan pyörä ei näytä mun silmään K1200S:n tai minkään muunkaan nykybemarin päivitykseltä. Ihan uutta mallia muiden rinnalle ovat tekemässä, sikäli kun Bemusta on ylipäätään kyse.
1000
No jos ajattelee, että periaatteessa K1200S tuli 2004 markkinoille ja edeltävä K1200RS oli about viisi vuotta, niin kohtahan se korvaava mopo pitäisi tulla. En usko että tulee rinnalle, vaan tulee korvaamaan KS:n joka tapauksessa.
Dixi et animam levavi
oliskos tavoitteena päästä oikeitten kyykkyjen joukkoon pemulla..
jotain yhteistä kyllä nyky ässään tossa on havaittavissa..kax rengasta![]()
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Näyttää kyllä enemmän kilokyykyltä kuin Ässältä mun silmään..
"Kukas v**tu sä oot?"
-Angus Young-
Lisää aiheesta Tästä
No toi RR on jo enemmän faktaa, ovat jo kuskejakin hommanneet 09 kauden superbike sarjaan.
Mutta toi eka viestin kuva on eri pyörästä. Ei kai siinä vaan ole joku Saabismi, eli ykspuoleinen keula. Mä en ala. Kun joku on jo keksinyt miten moottoripyörä kannattaa tehdä, niin nää baijerilaiset tekee aina jotain ihme saabismi himmeleitä. Toimiihan ne, mutta ei pakosta yhtään sen paremmin kuin perinteisetkään ratkaisut. Rahaa siihen menee, mutta senhän voi laittaa hintoihin.
No eihän toi todellakaan ole sama kun 1000 rr.
Aika siron näköinen kuitenkin k1200s:ään verrattuna.
Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.
Niinno, toi "saabismi" on bemarille ominta puuhaa, katotaan nyt mitä sieltä tulee myyntiin asti(raisio.offroad @ Heinä. 25 2008,09:44) kirjoitti
![]()
Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.