Mitä mieltä porukka on kyseisestä "Sweep Body armor" ylävartalon suojapuvusta?
http://www.motari.com/logot....eet.htm
Tuli mieleen että eikö sellainen suojapuku suojaa paremmin kun takki jossa on suojat "irtona" selässä, olkapäissa ja kyynärpäissä?
Sekin vielä että onko se edes tarkoitettu "normaalikäyttöön", tai onko se sen verran hankala käyttää ja epämukava että se on esim. radalle tai crossipuolelle tarkoitettu.
Onko olemassa paremia/halvempia/laadukkaimpia suojia kun tuo kyseinen Sweep? Se ei ainakaan oo hinnalla pilattu kun koko puku on n. 120€.
Kiitokset etukäteen!
If I had all the money I've spent on bikes and gear... I'd probably spend it all on bikes and gear.
Itse olen etsinyt samankaltaista ratkaisua kaupunkiajoon... tuollaisen päälle huppari ja voisi jo suojien puolesta ajaa.
Eihän mikään kangas tosin asfaltti-ihottumalta suojaa mutta pahimmilta kolhuilta säästyisi jos tuommoinen olisi.
Toisen samankaltaisen bongasin forcefieldiltä, samoin kuin muutakin saman tyylistä rompetta. Hintoja vaan ei valitettavasti kaikissa tuotteissa ole, joten ei pääse suoraan vertailemaan. forcefield!
Suzuki GSX-R 750 -91 i/ö
Tommosen laitoin satunnaiseen enskailuun.
Thor impact rig
Tinkaamalla hinta tippui alle 150€. Kx-center Tampere.
Mulla on Zandonan vastaava Tokimotosta ja on pirun istuva ja huomaamaton päällä (siis crossikäytössä). Lähtöhinta tais liikkua vajaassa parissa huntissa, mutta selkeesti istuvampi kuin monet halvemmat.
Kuva
Kertaalleen jo kokeiltu kunnolla kaatuakin sillä..
Katukäytössäkin menis varmaan tixtexien kanssa, mutta nahkat on ainakin mulla sen verran istuvat, ettei tuollaisia saisi ikinä puettua alle.
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96