Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 52:sta
    Tällaista tempausta tulossa.
    Honda CBF600S '06 -> Yamaha FZS-1000 '04 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '12
    Voishan sitä hyvän asian puolesta pyörällä päräyttää..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Joo. Ihmetyttää vaan, että minkätakia se järjestetään keskellä heinäkuuta, kun 80% Suomesta on lomalla Ja mulla on muutenkin joka päivä Aja töihin -päivä.
    premier

emeritus
    just loppuu loma sillo ja pitää töihi mennä ni kyllä se meikälle passaa.
    Kawasaki zx-10r
    Ilman muuta!
    - Engine MC -
    Tullaan töihin * *aina kun mahdollista duunien/ilmojen puolesta.
    KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.

Kyllä pyörällä töihin tuolloinkin tullaan, kun loma on vasta elokuussa.
    Kawazaki ZZR 600
    hahahio. lomalla mihkään töihin ajeta. ei sinne päinkään. ei kustakkaan sinne päin, ei. muuten sulanmaan aikana melkein jokaikinen työmatkareissu menee prätkällä, että on kumma tempaus tämäkin. ehkä jenkkilässä uppoaa, kun siellä on monia peliä ja vehkeitä ja niillähän ei ole kunnollisia loma-aikojakaan niin kuin täällä sivistyneellä wanhalla mantereella.

varmaan 16.7. ajelen, mutta en vielä tiedä missä ja mihin, sen sitten nokka näyttää.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Lainaa (premier @ Heinä. 10 2008,11:19) kirjoitti
    Joo. Ihmetyttää vaan, että minkätakia se järjestetään keskellä heinäkuuta, kun 80% Suomesta on lomalla Ja mulla on muutenkin joka päivä Aja töihin -päivä.
    Samaa ihmettelen minäkin, loma alkaa justiinsa. Ja mullakin on joka (työ)päivä AjaPyörälläTöihin -päivä
    K1200RS
    Olen kyllä ailloin ajamassa moottoripyörällä, mutta en kyllä kotimaassa.

Töihin en kyllä aja koskaan prätkällä muutenkaan, että enpä olisi osallistunut vaikka olisin paikan päällä ollutkin.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
    Pääasiassa pyörällä kuljen töissä. Eli ensi keskiviikkona luonnollisesti myös.
    Nyksä. Speed Triple 2013
    EX: GSX-R 1000 K6
    EX: R6R 06
    lomaa on mutta ajelempa silti
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
    yleensäkin ajan työmatkat nii mukana olen
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
    Voishan tuota päräyttää, tosin työmatka on niin lyhyt, että hyvä jos kerran ehtii kaasua kääntämään matkan aikana. Fillarilla sotken siis yleensä.

Hmm, jos heräiskin normaalia aiemmin ja ajelis aamukahveelle jonnekin, sepäs olisi hyvä aloitus päivälle
    Tunturi Classic -74 --> Suzuki Tsx -84 --> Kawasaki Versys -07 *--> Suzuki GSR -07 (myyty)
    No hehheh.

Minä kuljen - ihan oikeasti - huhtikuulta lokakuun loppuun,
    siis tasan niin pitkään kuin on yhtään ajokelejä,
    MP:llä työmatkat (27km per suunta) 95-prosenttisesti.

Siinä teille pyörällä töihin -päiviä.
    -- sjm
    Ei viittis lomalla töihin lähtee mut kai sitä voi ihan vaan päristellä ympäriinsä ja olla mukamas menossa töihin
    Normaalin ihmisen unentarve on keskimäärin 10 minuuttia lisää.
    TjjR88:n avatar
    Liittyi May 2008
    Pohojois-Pohojammaa,Nivala
    vois tulostaa artikkelin ja viedä duuniin ilmotustaululle
    -TjjR

Suzuki "sukisuki" GSX-R 750 -95 ex.
    Suzuki "beast" GSX-R 1000 -04
    Aina ajan pyörällä töihin satoi tai paistoi myös kyseisenä päivänä.
    Autolla ajetaan pakosta ja pyörällä ilosta.
    www.cbr.fi
    Aina töihin/koululle tulee käryteltyä, mutta sattuu olemaan lomapäivä tuolloin... ehkäpä niitä hyötykilometrejä tulee joka tapauksessa. Sitäpaitsi jenkeissä vissiin aika monella päivittäin autoleivalla on motskari, joten varmasti jonkin verran vaikuttaa positiivisesti. Suomessahan olemme vähemmistö.
    Get a life, get a bike!
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Maaliskuusta lähtien pyörällä ajettu duuniin niin kai sitä voisi tuonkin päivän ajella.
    Dirty Nasty Furriner
    Kyllä ehdottomasti pyörällä töihin! Harmi ku mun duunipaikan muut motoristit on lomalla! Olis ollu taas hyvä aihe jauhaa saissee pitkinpäivää.. Tai jos joku vois ajaa mun puolesta töihin niin sekin kävis..
    ..Niin ja tämmösen tempauksenhan vois nykyään järjestää suomessa (ainakin etelä) vaikka helmikuun 12. päivä..
    No mikä ettei. Saatanhan tonne sekaan lähteä päristelemään, vaikka työttömänä oonkin. Ajelen vaikka ex-työnantajan parkkiksen pariin kertaan ympäri ja sieltä sitte johonkin aamukahveelle. Mikäs siinä, kuluuhan se aika niinkin - ja ihan mukavasti.

Eiku *
    Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki ER-5 -> Ducati Monster 620D -> Ducati ST4 -> Ducati Multistrada 1000ds -> Ducati Monster 1100evo
    Mun täytyy myöntää, että tänä vuonna on ollut pyörällä tullut ajeltua laiskasti töihin, kun kotilolla pääsee nopeammin ja kulutuskin vähän pienempi dieselinä ja kelitkin....plaaplaa...

Jos ruuhkat vähän lisääntyisi, sitten pyörä olisi nopeampi, nyt menee pukemiseen niin kauan, ettei viitti mennä körryyttämään työmatkajonoihin.

Mun loma alkaa 23.7 motoparkista ja loppuu 22.8 kemoraan..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Ei pysty kun oon lomilla

Eikä muutenkaan huvita mennä ruuhkassa mennen tullen Tuusulantie-Kehä 1 akselilla. On parempi että on hiukan peltikuorta ympärillä, melkoista "sodankäyntiä" em. reitit aamuin illoin.
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
    Kelistä riippumatta huhtikuun puolesta välistä lokakuun loppupuolelle töihin pärrällä "lomia lukuunottamatta"
    Huonoa säätä ei olekaan, vaan epäjohdonmukainen varustautuminen

-FJR1300-
    (-XJ900 Diversion-)
    Kyllähän sitä päräytellään joo
    Only a motorcyclist knows why a dog rides with his head out the window!

Happiness is like peeing your pants - everyone can see it but only you can feel it's true warmth.
    Minusta tämä on hyvä tempaus vaikka pyörällä töihin -teemapäivää en itse katsokaan tarvitsevani. Niitähän on jo muutenkin sulan tien aikaan aina silloin kun ei ole:
    - auton katsastusta
    - vaimon auton katsastusta
    - multa- tai halkokuormaa perävaunussa kotiin tuotavana
    - roskakuormaa perävaunussa kaatopaikalle vietävänä
    - MP:n irtorengasta auton peräkontissa vaihtoon menossa

Mutta 16.7. osuu vähän huonosti, koska silloin ei ratapäivälle varatun vapaapäivän vuoksi oikein ehdi ajaa töihin. Mutta ollaan hengessä mukana ja ajetaan hyötyajoa liikenneturvallisuuden parantamiseksi
    CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
    moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
    PSmo:n avatar
    Liittyi Jun 2002
    UusKuopijolainen, savonkielen opiskelija!
    Jep joko moottori- tai polkupyörällä nykyisin mennään, kun ei oo matkaa kun muutama sata metriä.....
    PSmo
    - Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
    *
    http://www.tiet.fi/liity.htm
  30.  
    Ylläri että lähtösin jenkeistä *. En nyt mikään viherpiipertäjä ole, mutta eikö olisi parempi perustella fillarilla ajoa duunimatkaan. Saisi vähän tämäkin kansa parannusta yleiskuntoon!

e:yleensä veivaan fillarilla, mutta tuolloin voisi päräyttää pärrällä.

Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen