Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Kerpele, kun en saa tuon hälyttimen toiminnasta mitään selkoa. Säätimessä on 2 nappia ja niitä painellessa tapahtuu - tai ei tapahdu mitään. Pyörän (K 12 S, 2008) mukana tuli kyllä englanninkielinen hälyttimen ohje, mutta sen ennätin laittamaan liian hyvään talteen - eli en löydä mistään..

    Jos jollain on pyörässä tällainen uudehkon BMW:n tehdasvaruste-hälytin, niin jos vaan millään muutaman sanan viitsisit kirjoittaa sen logiikasta.

    Sen verran olen huomannut, että virtalukossa avainta kääntämällä se lähtee ainakin pois päältä, mutta muu toiminta ei aukene mulle.. Säätimen nappeja painellessa vilkut välähtää pari kertaa, tai sitten välähtää ja piippaa, useimmiten ei tunnu tapahtuvan mitään..



    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  2. #2
    Sellanen jekku siinä on, että nappeja pitää painaa aika pitkään. Jos tekee lyhyen painalluksen, niin toiminta on epämääräinen. Eli tollanen 2-3 sekunnin painallus.

    Äänet ja vilkuthan ovat ohjelmoitavissa.
    Tossa ohjeita: http://bmwk1200s.com/forum....t+alarm
  3. #3
    Sovitaan, että karhea näppäin on 1 ja se toinen on 2
    Homma menee sitten niin, että ensiksi aktivoidaan hälyyttimen ohjelmointitila.

    Pistä virrat päälle ja paina kolme kertaa ykköstä (aika nopeasti). Jos hyväksyi, niin hälyyttimestä kuuluu piipaus. Sitten virrat pois ja kolme kertaa kakkosta. Taas kuuluu piip. Sitten taas virrat päälle. Ja taas kuuluu kaksi kertaa piip (ainakin minun ohjekirjan mukaan, saitti väittää, että kolme kertaa).

    No niin, nyt ollaan siis ohjelmointitilassa. Sitten valitaan:
    haluatko kuulla äänimerkin aktivoidessasi/ passivoidessasi hälyyttimen. Kyllä=1 ei=2. Seuraavaksi painetaan kumpaa näppäintä hyvänsä. Sitten valitaan hälyytysääni "Swelling"=1 tai "Intermittent"=2 ja viimeiseksi päätetään aktivoituuko hälyytin automaattisesti kun sytytysvirta kytketään pois: kyllä=1 ei=2.

    Ohjelmointitilan oikea rivi voisi olla esimerkiksi 1, 1, 1, 2 (äänimerkki aktivoidessa, tyhjä, nouseva, ei automaattisesti päälle).

    Lopuksi voi ottaa virrat pois tai odottaa 30 sek. (autom. exit)




    Kaukosäätimen synkronointi
    Paina samaan aikaan pohjaan napit 1 ja 2. Pidä pohjassa kunnes ohjaimen ledi välähtää kolme kertaa.

    Ledi välkkyy 10 sekuntia.

    Vapauta kummatkin napit. Nappien välissä olevan ledin pitäisi jäädä nyt päälle.

    Paina nappia 1 tai 2. Led sammuu. Synkronointi on valmis.

    Ylimääräisen kaukosäätimen rekisteröinti (sama kuin synkka, mutta tehdään rekisteröintitilassa)

    Mene rekisteröintitilaan:
    Kytke hälyytin pois päältä
    Virrat päälle
    Paina nappia 2 (sileä) nopeasti kolme kertaa (varmenne: piipaus)
    Virrat pois
    Paina (taas) nappia 2 nopeasti kolme kertaa (varmenne: piipaus)
    Pistä virrat päälle kymmenen sekunnin kuluessa (kaksi piipausta)

    Rekisteröintitilassa:
    Pidä näppäimet 1 ja 2 pohjassa (varmenne: kolme ledin väläystä)
    Vapauta napit (varmenne: led jää päälle)
    Paina jompaa kumpaa nappia (varmenne: piipaus ja ledi pois)
    Toista tämä jokaisen ohjelmoitavan kaukosäätimen kohdalla.

    Poistuminen:

    Rekisteröinti loppuuu, kun
    - neljä kaukosäädintä on rekisteröity
    - jos virta kytketään pois jajos virran poiskytkemisen jälkeen kaukosäätimen näppäimiä ei painete 30 sekunnin kuluessa

    Varmenne: kolme ledin vilkahdusta ja kolme piipausta)

    Edit: poistuminen
  4. #4
    Onko Sulta lähteny katteen mallimerkinnän numeroista osa pois???
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
  5. #5
    Mulla (GSA '08) tehdasasetuksissa näin:
    - ykkösnäppäimellä aktivointi (vilkuttaa pari kertaa, ei ääniä)
    - kakkosnäppäimellä deaktivointi (vilkutus kerran, ei ääniä) tai avaimella

    Mutta sitten ohjekirjasessa kerrotaan vielä, että jos sytytysvirran pois kytkemisestä on kulunut yli minuutti, täytyy hälyttimen aktivoinnissa painaa näppäintä hiukan pidempään. Ja jos on kulunut tunnin verran, häly on mennyt virransäästötilaan ja pitää käyttää virta päällä ensin.
    "Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos tiellä välillä vauhti nouseekin, vaikka sitä enemmän mitä mukavampi tie, ja yhtä hyvin silloinkin, jos tie on yksitoikkoinen, ja jos on mukavia näkymiä, ajetaan hiljalleen." (Keijo Virtanen: Tielle tuuleen)
  6. #6
    Lainaa (Anatooli @ Heinä. 02 2008,14:44) kirjoitti
    Onko Sulta lähteny katteen mallimerkinnän numeroista osa pois???
    Kiitokset neuvoista, eiköhän näillä pärjätä

    Tuota Anatoolin kysymystä en oikein tässä yhteydessä käsittänyt, mutta ei ole lähtenyt numeroita katteesta..
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  7. #7
    Sorry aloittaja!

    Häpeän syvästi vastaustani, koska muut ovat antaneet varsin hyviä, tyhjentäviä ja perusteellisia vastauksia. Ei ollut tarkoitus olla ilkeä, mutta vähän kuitenkin viisastella.

    Katsos joss Sulla on 08 pyörä, niin eikös sen tyyppimerkki ole K1200S eikä K12S? Täytyy anekdoottina kertoa, että minulla oli hetken aikaa BMW K120. Lähti loppupään tarrat pois kun pesin painepesurilla. Noh, ne loput ei meinanneet lähteä millään. Piti näyttää kuumailmapuhallinta.

    Se oli siis kevennys!
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
  8. #8
    Lainaa (Anatooli @ Heinä. 03 2008,15:18) kirjoitti
    Katsos joss Sulla on 08 pyörä, niin eikös sen tyyppimerkki ole K1200S eikä K12S? T
    No ei. Piti vielä rekisteriotteesta tarkistaa ja kyllä malli on K12S
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  9.  
  10. #9
    No kele! Tuo pitää heti huomenna tarkistaa.
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])