Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 35:sta
    sielläpä oli Tourneo connect (en vielä tässä tuntenut kyseistä autoa Hesan poliisin autoksi) pysäköitynä tien varteen. Olin juuri posottamassa satasen alueen loputtua vielä 'reilusti' vaikka rajoitus pudonnut 80:een, muita autoja ei ympärillä. huomasin parkkeeratun auton ja ehdin ajatella että hyvä kun olin hereillä, etten ajanut vahingossa päin. sitten välähti... perrrrrr.... sit vaan netistä lukemaan että kuvaako nämä vehkeet myös perään, pyörän rekkaria, ja näinhän ne tekee. nyt sitten vaan odottelemaan postia viikon päästä. osuiko muut samoille apajille?
    Senior Highway Bomber

Ride Loud - Ride Proud

Kawasaki z750s -05
    Aikaisemmin päässyt tuollaisen kuvaamaksi pyörällä, mutta silloin ei ainakaan postia tullut kotiin asti. Tiedä sitten, oliko kuva huono vai eivätkö saaneet muuten vain rekkarista selvää.
    toissapäivänä oli siviili-jammun thinderace tarvontien päässä sen ässämutkan jälkeen ajovalmiina helsingin suunnasta poispäin kun koeajoin siitä sallittua nopeutta kawasakin gtr 1000 vm. 1989 16 venttiilinen, kardaanivetoinen, täyskatettu, sivulaukut japanissa tehdyt kawasakin omat, valtavan pleksin takana ei tuullut ollenkaan. se oli just mulle sopiva se pleksi. en ole ennen ajanut prätkällä (joksi en wingiä laske) jossa voi ajaa 170 kmt visiiri auki täysin tyynessä huoneilmaa vastaavassa olotilassa, voi herranjesta ja piru vie, on se ihme värkki ja keppi ei antanut minkäänlaista kardaanihissiä. hitaissa nopeuksissa sen sijaan oli yllättävän kiikkeräntuntuinen kustomimainen kaatuva tunne ja ohjaus saattoi vempautta yhtäkkiä jyrkästi sivulle. ominaisuus ilmeisesti vakudesta johtuen sekin.

muutenkin oli skoudeja paljon liikkeellä. eikö niillä ole kesälomia ollenkaan. nyt ne ajavat lisäksi paljon pyöräteitä ja pikkuteitä, olen usein nähnyt koiria ulkoiluttaessani eripuolilla stadia tällaista, että siviiliauto tai panda tulla köröttelee kinttupolokua vastaan.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Itse pääsin muutama kuukausi sitten (kotilolla) samanmoisen auton kuvaamaksi Tuusulassa Firan bussipysäkillä Helsinkiin päin mennessä, ja perästä kuului..
    Sama vehje näytti päivystävän samalla Firan pysäkillä myös viime maanantaina aamulla...
    Suzuki GSX600F -> Triumph Sprint ST 1050

Mitä tästä opimme? *- emme yhtään mitään
    Joo tää huomattiin. Onneks olin ajamassa Helsingistä pois päin, joten tiesin takaisin tullessa varoa. Siinä vaiheessa autoa oltiin kuitenkin jo siirtämässä muualle.
    premier

emeritus
    Lainaa (Mammutti @ Heinä. 10 2008,11:28) kirjoitti
    sielläpä oli Tourneo connect (en vielä tässä tuntenut kyseistä autoa Hesan poliisin autoksi) pysäköitynä tien varteen. Olin juuri posottamassa satasen alueen loputtua vielä 'reilusti' vaikka rajoitus pudonnut 80:een, muita autoja ei ympärillä. huomasin parkkeeratun auton ja ehdin ajatella että hyvä kun olin hereillä, etten ajanut vahingossa päin. sitten välähti... perrrrrr.... sit vaan netistä lukemaan että kuvaako nämä vehkeet myös perään, pyörän rekkaria, ja näinhän ne tekee. nyt sitten vaan odottelemaan postia viikon päästä. *osuiko muut samoille apajille?
    Mitä väliä sillä on vaikka ne kilven kuvaisikin??? Ei ne kuskia saa silti kuvattua, ellet avopotalla tai edes kirkkaalla visiirillä ajele..
    Sille rekisterikilvelle kun on aika turha alkaa sakkolappua tyrkyttämään
    ZX-10R + ZX-6RR
    sulla on hieman vanhentunutta tietoa ei enää tartte näkyy naama
    rekkari riittää. nykyään sakon saa ajoneuvon haltia jollet usko niin käy lukemassa poliisin sivuilta
    Moro!
    Oisko kellään kuvaa tästä autosta tai linkkiä mistä auton voisi bongaa? Ennen kuin se bongaa minut..
    Lainaa (kissi @ Heinä. 11 2008,06:10) kirjoitti
    sulla on hieman vanhentunutta tietoa ei enää tartte näkyy naama
    rekkari riittää. nykyään sakon saa ajoneuvon haltia jollet usko niin käy lukemassa poliisin sivuilta
    Jos taruolentojen sijaan puhutaan ajoneuvojen haltijoista, niin juu, ehdollinen rikesakko perustuu siihen olettamukseen että haltija todennäköisesti ajoi, joten sakko lähtee ajoneuvorekisterin mukaiseen osoitteeseen. Mutta jos haltija vastustaa sakkoa valitusajan puitteissa, poliisi joutuu tekemään esitutkinnan tarpeellisessa laajudessa, koska syyllisyysperiaate on vielä toistaiseksi voimissaan. Eli rikkeestä vastuussa voi olla vain todellinen kuljettaja. Siinä esitutkintavaiheessa sitten alkaa olla merkitystä sillä kenen pärstä kuvassa näkyy.

Takaapäin pärrästä otetusta kuvasta näkee tietysti kuskin ajokamppeet, voi olla ettei kannata ihan samoissa vermeissä laitokselle mennä ja inttää ettei itse ole kuvassa. <span style='font-size:5pt;line-height:100%'>Muutenhan on olemassa "pyörä myynnissä, joku tuli koeajolle ilman kamppeita joten lainasin sille omia, ai sen nimi, no en muista"-meriselitys.</span>

MV Agusta Brutale 910R -08

Ex: Suzuki SV 1000S -06
    Lainaa (Toslander @ Heinä. 11 2008,07:02) kirjoitti
    Moro!
    Oisko kellään kuvaa tästä autosta tai linkkiä mistä auton voisi bongaa? Ennen kuin se bongaa minut..
    Itse auto on tämän näköinen, mut uskon kaluston värityksen ja kuvauspaikan vaihtelevan jonka takia aika mahdotonta varautua jollei jokaista connectia ala säikkymään
    Vieläkö jonnekin kerätään aktiivisesti näitä tunnuksettomien poliisiautojen kilpiä / tietoja? Tulee niitä toisinaan bongattua...
    Älkää kumminkaan hämääntykö kuvan edessä olevasta autosta..se nyt ei liity koko asiaan millään tavalla
    Se kamera auto on siellä oikeassa ylälaidassa puiden katveessa tien varressa

Lainaa (JWH @ Heinä. 11 2008,08:40) kirjoitti
    Älkää kumminkaan hämääntykö kuvan edessä olevasta autosta..se nyt ei liity koko asiaan millään tavalla
    Se kamera auto on siellä oikeassa ylälaidassa puiden katveessa tien varressa
    Joo, mä katoin kans, että eikös siellä ole hopean värinen "panda-vaunu"..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Voi niitä entisiä aikoja, kun poliisiautot oli Saabeja ja tutka-autot Golfeja. Ties aina et ketäs siellä tien poskessa seisoo.
    sielläpä oli Tourneo connect (en vielä tässä tuntenut kyseistä autoa Hesan poliisin autoksi) pysäköitynä tien varteen. Olin juuri posottamassa satasen alueen loputtua vielä 'reilusti' vaikka rajoitus pudonnut 80:een, muita autoja ei ympärillä. huomasin parkkeeratun auton ja ehdin ajatella että hyvä kun olin hereillä, etten ajanut vahingossa päin. sitten välähti... perrrrrr.... sit vaan netistä lukemaan että kuvaako nämä vehkeet myös perään, pyörän rekkaria, ja näinhän ne tekee. nyt sitten vaan odottelemaan postia viikon päästä. *osuiko muut samoille apajille?
    Jep Jep! Jouduin itse saman auton uhriksi joku aika sitten ja rikesakkohan sieltä tuli perästä! Eli kuvaa takaa!! Widun kytät pitäis teloittaa!!
    Samasta paikasta tuli mullekkin vähän aikaa sit postia...
    Lainaa (tekijä @ Heinä. 11 2008,08:39) kirjoitti
    Vieläkö jonnekin kerätään aktiivisesti näitä tunnuksettomien poliisiautojen kilpiä / tietoja? Tulee niitä toisinaan bongattua...
    http://siviilit.blacksnake.info/
    Lainaa (.:PaskiaineN:. @ Heinä. 11 2008,09:46) kirjoitti
    Jep Jep! Jouduin itse saman auton uhriksi joku aika sitten ja rikesakkohan sieltä tuli perästä! Eli kuvaa takaa!! Widun kytät pitäis teloittaa!!
    Älä maksa; ei ne sinua perseen perusteella tunnista.

Anna lausunto, jonka mukaan et ole ajanut ko aikana ko ajoneuvolla, etkä myöskään voi toimia asiassa todistajana, koska se saattaisi läheisen henkilön syytteen vaaraan.

Jos valokuvatuksi joutuminen esim paparazzien taholta harmittaa enemmänkin, voi valokuvattavan kohteen lähelle asentaa esimerkiksi tuollaisen:

IR valo

Tai sitten ihan normaalin ns orjasalaman, joka välähtää, kun paparazzi kuvaa.

Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
    oli muuten tänä aamuna tollanen valkonen tourneo parkissa kävelytiellä paciuksen kadulla meikun sairaalaa vastapäätä...tiä oliko sitten kamerat päällä mutta veikkaanpa että oli...
    KooTeeÄm
    Oon bongannu saman tourneon monesti ovelasti pysäköitynä koskelantielle muiden autojen sekaan. Siellä se sitten välähtelee itsekseen. Eikös tommonen miehittämätön tutka pitäis kieltää, niinku miinatkin on menossa kieltoon..
    Sitten tuolla isommalla baanalla, just tuuskilla ja lahdentiellä se on yleensä parkkeerattu sillan alle. oisko sateen varalta, ettei lasit sumennu veden takia..
    Mulla on duunissa tommonen voordi, turbokoneella yllättävän säpäkkä..foordin romppeeks.
    Lainaa (wolmari @ Heinä. 11 2008,11:09) kirjoitti
    Oon bongannu saman tourneon monesti ovelasti pysäköitynä koskelantielle muiden autojen sekaan. Siellä se sitten välähtelee itsekseen. Eikös tommonen miehittämätön tutka pitäis kieltää, niinku miinatkin on menossa kieltoon..
    Sitten tuolla isommalla baanalla, just tuuskilla ja lahdentiellä se on yleensä parkkeerattu sillan alle. oisko sateen varalta, ettei lasit sumennu veden takia..
    Mulla on duunissa tommonen voordi, turbokoneella yllättävän säpäkkä..foordin romppeeks.
    Ei hitto onko se ollut siinäkin? Just eilen siitä ajeassani mietin, että tossa kun se olis niin ei ois mitään mahkuja bongata sitä ajoissa, eli hyvä paikka, jos poliisit haluaa olla ilkeitä.

premier

emeritus
    noissahan kai pitää olla poliisi sisällä noissa autoissa että tulos on hyväksyttävä..
    KooTeeÄm
    Lainaa (shwoomie @ Heinä. 11 2008,11:56) kirjoitti
    noissahan kai pitää olla poliisi sisällä noissa autoissa että tulos on hyväksyttävä..
    Kävin välähdyksen jälkeen katsomassa autoa lähempää niin juopon näköinen poliisihan se sieltä oven raosta kurkki! taisi äijällä olla krapula...
    mahtaa olla hiukka tylsää hommaa istuu yksin kopissa ;p
    varmaan kaikki kädettäjät, jotka sössiny jossain laitetaan istuun noihin autoihin... jos joskus välhtää omal kohal, ni vois mennä luurailee ikkunoista ja kyselee et mitäs täällä tehdään ;p
    Ei niissä autoissa yleensä istu kukaan. (siinä meni sekin ilo)
    Eli ei niissä kenenkään tartte olla. Kone hoitaa kaiken.

<p>2002-2014</p>
    Lainaa (C-A-D @ Heinä. 11 2008,17:48) kirjoitti
    eikös siitä ollu joku laki tai asetus mikä määrää että noissa liikuteltavissa pitäis olla kaveri sisällä että se ois tosiaan virallinen tulos? näin oon ainakin ymmärtäny...tiä sitte oonko oikeessa
    KooTeeÄm
    Kehä ykkösellä oli tutkaamassa länteenpäin pariviikkoasitten perjantaina tummanpunainen wanha volkswagen TRANSPORTER missä oli semmoset satiini? verhot ja salama näkyi keskeltä...
    Suzuki GSX 600 F -95
    Lainaa (shwoomie @ Heinä. 11 2008,18:24) kirjoitti
    eikös siitä ollu joku laki tai asetus mikä määrää että noissa liikuteltavissa pitäis olla kaveri sisällä että se ois tosiaan virallinen tulos? näin oon ainakin ymmärtäny...tiä sitte oonko oikeessa
    Siellä kai täytyy olla poliisi sisällä, jos on paikalla jossa ei ole noita kameravalvonnasta varoittavaa kylttiä, mutta siis alueella jossa muutenkin on kameratolppia ja varoituskyltit niin voi olla ilmankin. Näin ainakin esson baarissa väittivät. ;)
    Lainaa (.:PaskiaineN:. @ Heinä. 11 2008,09:46) kirjoitti
    No, sitte mulle taitaa käydä huonosti......
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  30.  
    Lainaa (kaikas @ Heinä. 11 2008,20:57) kirjoitti
    Lainaa (shwoomie @ Heinä. 11 2008,18:24) kirjoitti
    Siellä kai täytyy olla poliisi sisällä, jos on paikalla jossa ei ole noita kameravalvonnasta varoittavaa kylttiä, mutta siis alueella jossa muutenkin on kameratolppia ja varoituskyltit niin voi olla ilmankin. Näin ainakin esson baarissa väittivät. ;)
    Eli Stadin sisällä ei tarvitse olla ketään sisällä, sillä taitaa jokaisella lähestymisväylällä olla kameravalvonnasta varoittava kyltti...

Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen