Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Toivoisin käyttäjien kommentteja ym. pyörästä, etsiskelen
    kevyehköä, puolikatteellista pyörää kaupunki- ja lyhyiden matkojen ajeluun ilman kyytiläistä.

Ko. mallissa tuntuu olevan paljon loistavia ominaisuuksia:
    * moottori kaikkiaan, vääntö ja teho
    * hyvä puolikate
    * mittaristo
    * ulkonäkö (ainakin minun silmääni...)
    * äänet
    * laatu/hinta-suhde

Eniten mietityttäviä asioita, jotka olen lukenut useista
    testeistä ovat:
    * voimakas tärinä kovilla kierroksilla -> ei näe peileistä +
    epämukavaa ?
    * epämukava ellei peräti erittäin huono satula, jossain
    väitetty että 2h ajon jälkeen p...lit tulessa ?

Kaikissa pyörissähän on yksi tai useampia vikoja/heikkoksia, joten ei siinä mitään, ne on kuitenkin hyvä tietää jo ostaessa. Tiedän että koeajo ainoa oikea tapa, mutta tätä pyörää ei juuri
    liikkeissä pyöri ja matka-ajon ominaisuudet ei oikein lyhyellä
    lenkillä selviä.

Tässä vielä pari "täsmäkysymystä"

1) Tuo penkki, riivako se oikeasti, onko kokemusta vaihtosatuloista, esim. Corbin, tai satulan modifioinnista ?

2) Vaivaako tärinä normaaliajossa ?

3) Nyppiikö manuaalinen ryyppy jokapäiväiväisessä ajossa ?

Ehdotukset vaihtoehdoista myös ovat tervetulleita.

Kiitos kommentoijille etukäteen.
    Itse ajelin parisen vuotta sitten muutaman tuhannen -06 z750s:llä. Tykkäsin kovasti. Moottori tuntui tehokkaalta kokoisekseen. Olivatpa jossakin testissä penkittäneet enemmän potkua kuin valmistaja lupasi. Peilit tärisi varsinkin moottoritiellä aika reippaanlaisesti. Päätä piti kääntää kaistaa vaihtaessa (eikä ole helppoa näin jäykkäniskaisella ). Stongan värinöihin en kiinnittänyt sen kummemmin huomiota. Puutuu ne kaasukäden sormet nykyisessä sukisukissakin ja edellisessä jammussa. Tangonpääpainoillahan saa suhteellisen huokeasti vaivaan helpostusta ? Pikkuinen kate toimi kohtuullisesti tälläisen keskimittaisin kuskin kanssa. Päätä kyllä riepotteli konetiellä ajettaessa. Jakkaraa on haukuttu monissa lehdissä, mutta en nyt sitä niin kovin huonoksi kokenut. S-mallin takajakkaralla istuskelee ihan kohtuullisesti matkustajakin kunhan varoo ettei polta kenkiään alkuperäiseen äänenvaimentimeen. Kulma on siten, että kyytiläisen kantapäät ottaa tosi herkästi kiinni putkeen ja se kuumenee ajossa varsin miehekkäästi. Alusta peruskamaa ja säädöissä ei taida paljoa herkuttelumahdollisuutta olla, mutta kaikenkaikkiaan hyvä perusmopo.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
    itse ostin -05 S mallin tuossa toukokuun alusta ja kilometrejä viime perjantaihin mennessä kertynyt n.3tkm.

itsellä kawassa leovincen vaimennin ja powercommanderi joten, penkitetty teho takapyörältä 117hp ja kulkee varsin hyvin. Persettä joutuu pitemmän lenkin aikana nostelemaan satulasta puutumisen takia, ei se palleissa tunnu (tässä kokoluokassa ainakaan) . Ja niinkun edellinenkin sanoi niin peilit tärrää motari nopeuksissa mahottomasti ja näkyvyys näin ollen taakse huono. Mitään kummempia tärinöitä stongassa en ainakaan alle 200km/h nopeuksissa ole huomannut. Manuaaliryypästäkään ei mitään negatiivista sanottavaa.

Mutta tosiaan putki ja pc kannattavat ostokset tähän laitteeseen, jo ääntenkin takia tuo putki

Kaiken kaikkiaan oikein hyvä pyörä kaupungille, mutkapätkälle, matkalle jne... ja tosiaan hieman harvemmin näitä vastaan tulee kuin tavan Zetoja.

Itsellä on -06 mallin Z750S.. Ollut uudesta asti ja oon ko. pelillä ajanut nyt n. 24tkm.. Mopedissa on kiinni Devilin slipari ja Power Commanderi.. Konetehoa irtoaa noilla eväillä 122hp ja vääntöä 83Nm(luultavasti Radonikin tarkoitti konetehoa eikä takapyörätehoa ;) ) Pyörä lähtee iloisesti vetämään kutosellakin siitä 50km/h..
    Ajoasento on juuri loistava ainakin itselle (196cm/120kg..) Ainoa huono puoli on, että pää on aikamoisessa riepotuksessa motarinopeuksissa, liian pienestä katteesta johtuen.. Perseenpuutumista en itse ole juuri huomannut.. Pisimmät päivämatkat ovat olleet siinä 600-700km huitteilla. Kädet itsellä kyllä puutuvat vähän liiankin helposti, johtuu tod. näk. _paljon_ alkup. leveämmästä tangosta ja liian pienistä kahvapainoista.

Pyörästä en oikeastaan mtn negatiivista keksi. Tehoa nyt tarttis aina olla lisää tämmöselle 20v kollille, mutta kyllä nykyiselläkin kaakkimäärällä ehtii.. ;) Radallakin tuolla on käyty ja kyllä sillä sielläkin kelpaa ajella.. Suositeltava ostos! *
    ZX12-R -01

Mitä suureee vika sen isoovee leka...
    1) Tuo penkki...
    ei mua vaivaa siten kuin kuvasit, mutta välillä toivoisin penkkiä jossa ei liu aina takaisin eteen tankin kylkeen 'tiukkaan ajoasentoon'

2) Vaivaako tärinä normaaliajossa ?
    ei vaivaa ennenkuin nopeus menee yli sallitun 120, siinä 7000 välillä tärinä puuduttaa, mutta silloin mittarissa melkein 150. siitä selviää tietysti kun nostaa 8000:een *

3) Nyppiikö manuaalinen ryyppy jokapäiväiväisessä ajossa ?
    en ymmärrä miten nyppisi, en ole käyttänyt kuin syksyn kylminä aamuina

mulla -05 malli, rekisteröity -06, ajettu 39 000 matka-ajoa, uudet renkaat ketjut ja rattaat juuri laitettu, LeoVincen putki ja Powercommander säädetty. Oon laittamassa sitä myyntiin, mutta en oo vielä ehtinyt tehdä ilmoitusta, pyörä Vantaalla. Edullisesti lähtee. Saapi kysellä 040xxx864xx4592
    Senior Highway Bomber

Ride Loud - Ride Proud

Kawasaki z750s -05
  6.  
    Edellistä lainaten, penkki on aika kypsä pidemmissä siivuissa. Tapahtuu juuri se efekti, että liukuu tankkiin kiinni -->selkä on C-kirjaimena. Huonoa on kovemmassa kyydissä antautuva takaiskari ja keulan pohjaaminen (vaikka 10mm lisää esijännitystä ja pykälää tiukemmat oljyt + pinta 10mm korkeammalla). Reippaamalla ajolla tuppaa jalkatappeja kulumaan. Muuten hyvä peruspeli, yllättävänkin hyvä laitos.