Vanhuksella mennään vielä ainakin ens kesä(Athene @ Maalis. 06 2009,21:09) kirjoitti
![]()
Hidas ollakseen nopea.
Suzuki GSX-R 1000 K6
Toi uutuus täytyy kyllä päästä tyypittään ens kesänä(Gixxer.fi @ Maalis. 06 2009,22:14) kirjoitti
! Toivottavasti ei aiheuta vaihtokuumetta
....
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
MCN:n ratatestissä Gixeri oli kyllä pettymys. 2,3 sekkaa pataan R1:ltä nopeimmalla kierroksella. Muut tuntuivat ketteriltä ja kevyiltä kun K9 oli hieman raskas ja kankea kääntää mutkiin. 7hp vähemmän kuin K8:ssa, voi olla toki yksilöeroja kun esim. K7:sta muuttumaton K8 antoi jossain testissä enemmän kuin K7.
No eihän sitä tiedä ennen kun ajaa taisin tuomita liian herkästi *(Inferno @ Maalis. 04 2009,19:18) kirjoitti
Onhan se siistin näköinen mutta ehkä toi keula?
![]()
Akran sivujen mukainen tehokäyrä on T O D E L L A namu.
<a href="http://www.akrapovic.com/typo3conf/ext/user_products/mod1/uploads/products/evolution_conical_shaped_twin_muffler_exhaust_syst em_street_legal_for_the_suzuki_gsx_r_100
0_2009_/ee7780e48d231e300054afc2fa85d9b1.jpg" target="_blank">Käppyrää pääsee katsomaan tästä.</a>
- JAM Racing Team -
Tuossa liitettynä kuvana kokoputkisto vs.vakio:
![]()
Juu en ole vielä valmis toteamaan että tekivät suden... kun ovat vuodesta 1985 noita GSXR:iä lykänneet linjalta ulos, ehkä siinä on hieman know-howtakin päässyt kertymään jossain välissä. Ja nyt on tonnisessa enemmän muutoksia kuin kertaakaan aiemmin, nuo runkomuutoksetkin varmasti merkittäviä.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Mikä monttu tossa käyrässä on... vai onks toi R1 :n![]()
![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Kyllähän noissa vakio "käyrissä" tommonen monttu on. Liittyy oleellisesti päästönormeihin.
***** GSX-R 1000 *****
(Athene @ Maalis. 06 2009,21:09) kirjoitti
, tilattu. Nyt sitten samalla leirinvaihtoon totuttelua, Kawasakistista Suzuun..
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Kovin oli ylistäviä lausuntoja. Toisaalta aika monessa lehdessä Suzuki on jäänyt R1:n "big bang"-moottorin varjoon. Mielenkiinnolla pitää kyllä käydä ajamassa!(Turder @ Huhti. 15 2009,13:16) kirjoitti
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Kyllä tuo hyvältä tuntuu, huikealla 350 kilsan kokemuksella. Kawan jälkeen kevyt vietävä, kääntyy kuin ajatus ja on yllättäin ketterä kaupungissakin. Yllätyksenä tuli(taas kerran) korkeus, vaikka on saman korkuinen seiskapuolikkaan kanssa, on niin paljon leveämpi että minunlaiseni tappi saa sipsutella.
Putket on khyl aika kaameat, täytyy varmaan jossain vaiheessa investoida.
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Nyt on tullut kans ajeltua jonkinverran ko. laitteella ja täytyy sanoa, että on! Moottorin luonne upea. Voima tuntuu heti alakierroksilla väkivahvana. Ajettavuus myös huippuluokkaa. Ajoasento tosi rento
(siis kyykyksi).
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Tänään tuli tilattua 1000 k9 rm-heinolta . Luovutus on 30.4 ja täytyy sanoa että odottavan aika on pitkä![]()
Tuntuu alhaalta vahvana kun kawan räyhämoottorin kimpusta hyppäät ajamaan...(Athene @ Huhti. 25 2009,20:36) kirjoitti
![]()
Miten tuo ajettavuus jos vertaat kawaan. Onko vielä hieman rauhallisempi kääntyyn kuin kawa, vai onko jo tuossa samaa tarkuutta/herkkyyttä ohjauksessa?
Supermoto
Kyllä se Kawa on herkempi kääntyyn ja muutenkin "kevyempi". Suzuki on melkolailla semmonen pehmeästi kulkeva tasainen juna, kun Kawa on kuin traktorilla ajais(jaulis @ Huhti. 25 2009,22:35) kirjoitti
. Ainakin mukavuuspuolella. Jotenkin rennompi kautta linjan toi Suzuki. Kawa tosiaan enemmän semmoinen ärisijä
.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Jep. Vaihdetaanko mopoja?(Athene @ Huhti. 26 2009,00:34) kirjoitti
Ps. Taisi olla virhe tuo uuden kympin koeajo. Yritin kyllä välttää kun arvasin että voi herättää vaihto paineita. Äkkiä uusi sukisuki koeajoon, saa nähdä miltä tuntuu.
Supermoto
Ei tuu kauppoja(jaulis @ Huhti. 26 2009,11:17) kirjoitti
....
![]()
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Paha täti. Ei ole kohteliasta lällätellä kun toisella tekee mieli samanlaista kawaa... *(Athene @ Huhti. 27 2009,13:51) kirjoitti
![]()
Supermoto
(jaulis @ Huhti. 27 2009,17:46) kirjoitti
Niitä saa ostaa kaupasta kuka vaan
.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Kyllähän tuo Kawaan verrattuna on pehmeä ajettava, ei se yllätyksenä tullut. Ihan vähän on ikävä kawojen yleistä räyhäkkyyttä, mutta näin vanhoille luille ei pieni pehmeys ole pahasta. Moottorista kyllä tykkään, alhaalta asti tuntee että kaikki on kotona ja valmiina hommiin. Sais nyt ton sisäänajon alta pois jotta pääsis hommiin..
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Pitihän tommosta käydä kokeilemassa. Yllättävän tilava 190-senttiselle, ei ahdistanut itse asiassa yhtään, mitä ei esimerkiksi 10R:stä voi sanoa. Värinät oli riittävän matalaa tasoa. Kovin kummoista kuvaa tuosta laitteesta ei maantiellä saa, pitäisi päästä kokeilemaan radalla. Helppo ajaa hissukseen eikä mitään kummallisuuksia tullut ilmi. Kartan vaihto on näemmä siirretty vasemmalle stongan alapuolelle näkymättömiin, mistä en sitä koeajolla löytänyt, vaikka parissa liikennevaloissa sitä oikein etsimällä etsiskelin.
Hyvin positiivinen fiilis tuosta jäi, on vaan tallissa yksi lehmä liikaa. Suolaisia noi välirahat nykyään.
1000
Helsingin Pyörä ja Mopo, siellä on koeajopäivät vielä huomenna.
"Koeajopäivät 27-29.4
Koeajossa Aprilia:Tuono 1000 Factory, Shiver 750, Dorsoduro 750, Mana 850 , Pegaso 650 Strada ja SX 125.
Suzuki: B-King, GSXR 1000, GSXR 600, Gladius 650, Hayabusa 1300, GSR600, GSF 1250 SA, C800 ja GSX 600F"
1000
Jos Lehmä on edelleen merkkiä Kawa, kysäiseppä tarjous paikasta joka edustaa molempia merkkejä, -ei ollut kovin suolainen. Muualla olikin sitten hapanta lompakon täydeltä.(Hannula @ Huhti. 28 2009,20:26) kirjoitti
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Hiukan sporttisempi peli on ollut hakusessa matkapelin rinnalle ja nyt näyttää siltä että gsxr on se valinta. Nyt kaipaisin hiukka kokemusta, kumpi kannattaisi hankkia, 3 varttinen vai kilonen? Kokemusta ajosta erilaisilla ja kokosilla matkapeleillä on -80 luvulta asti, tosin nää namut on jääny väliin.
Tullin MAHTI-järjestelmässä seisoo jotta 136 kW/205 kg.
1000
Tulipa koeajettua tuo perjantaina. Ei oikein herättänyt tunteita vastaan eikä puolesta. Tuntui jotenkin hajuttomalta ja mauttomalta ja ei tuosta oikein osaa sanoa kuin, että ihan kiva. Varmasti hyvä pyörä, mutta ei sopinut oikein minun käteeni.
Samat lukemat löyty myös mun rekisteriotteesta.(Hannula @ Touko. 11 2009,10:54) kirjoitti