Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    750 K7 gixxerin alkuperäinen bridgestone hävitti kuvionsa kun 5700km mittarissa. Jotain uutta tarvittaisiin siis tilalle, kokemuksia, mikä olisi kelpo valinta tällaiseen pyörään, kun ajelu on pääasiassa mutkatietä sooloajeluna eli pitoakin saa olla, mutta ei mikään "liimarengas" mikä on 3000kilometrissä sileä taas..

Joskus piikkiaikana Metzelerit oli sitä kuuminta hottia mutta mikäs on nykytilanne?

Suosittakaapa jotain pajaa jonne voisi pyörän kiskaista ja kohtuuhintaan lyövät avaimet-käteen-periaattella uuden nakin alle ja homma selvä?

Asustelen Espoo/Salo puolivälillä itse, liekö lähimailla mitään varteenotettavaa? Muutamalta pajalta kysyin niin renkaat eivät kuulu repertuaariin.
    Kuuspätkä vesirosvoon aion misukkaa, koska on halvempi kuin metsleri ja kaikki testit puhuu puolestaan. se alkuperäinen on tosi kaukaaaaa.

poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
    misukka pilot power 2ct ehdottomasti paras jos radallakin kurvailet!
    että shillä lailla...

suzuki rm 250 07
    suzuki gsx-r 1000k6
    suzuki gsx-r 750 98
    suzuki gsx-r 750 91
    yamaha r6 02 rr
    Lainaa (Dexi^ @ Heinä. 02 2008,02:11) kirjoitti
    Suosittakaapa jotain pajaa jonne voisi pyörän kiskaista ja kohtuuhintaan lyövät avaimet-käteen-periaattella uuden nakin alle ja homma selvä?

Asustelen Espoo/Salo puolivälillä itse, liekö lähimailla mitään varteenotettavaa? Muutamalta pajalta kysyin niin renkaat eivät kuulu repertuaariin.
    No tietysti Kumiveikko Veikkolassa!
    ...
    Jep, Kumiveikkoa oisin itsekin sanonut, mut Heikki ehti ensin...
    Komppia Kumiveikolle, palvelu pelaa. Tosin kannattanee soittaa, jos jotain tiettyä kumia haluaa, sillä kyseisen puljun varastot ovat enemmän tai vähemmän vaatimattomat.

Z750 --> ZX-9R --> ZX-6R
    Pilot Powerit on alla ja tyytyväinen oon ollut, tallissa odottaa 2 CT:t seuraavaa vaihtoa. Rodamotosta tilasin, 248 €/setti plus hiukka postikuluja kimppatilauksesta.
    Lainaa (Dexi^ @ Heinä. 02 2008,02:11) kirjoitti
    750 K7 gixxerin alkuperäinen bridgestone hävitti kuvionsa kun 5700km mittarissa. Jotain uutta tarvittaisiin siis tilalle, kokemuksia, mikä olisi kelpo valinta tällaiseen pyörään, kun ajelu on pääasiassa mutkatietä sooloajeluna eli pitoakin saa olla, mutta ei mikään "liimarengas" mikä on 3000kilometrissä sileä taas..

Joskus piikkiaikana Metzelerit oli sitä kuuminta hottia mutta mikäs on nykytilanne?

Ajele Forssaan niin pistetään 2CT:t alle..
    Lisää tietoa
    Itsellä kertaalleen ollut pilot powerit ja itse tykkään ainakin giksussa enemmän Pirellin Dragon supercorsa pro:sta...
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
    Kiitokset vinkeistä, pitääpä kysyä tuolta Kumiveikosta!
    Pilot Road 2 pitää melkein saman kuin Powerikin. Kestää puolet enemmän kilsoja keskeltä. Niin, että jos vähemmän rataa, eikä muutenkaan radikaalia rääd ajoa, niin kannattaa pohtia.

Alastaron ratapäivillä aika monella näin Firebladen tai Gixun alla ja kuulemma toimii.

Metzeler Sportec M-1

Mulla on noi supermotossa alla ja on ainakin helvetin pitävät renkaat, myös sateella. Suosittelen noita kaikkiin pyöriin.
    Metzeler Sportec M-3 on ollu valinta viimeaikoina. Ihan ok pito kylmänäkin, lämpenee suht nopeasti. Kertoo pidon loppumisesta ajoissa, kylmänäkin. En nyt ole pitäny kirjaa kilometreistä mutta ei ne alle ole vielä sulaneet, ainakin toinen setti alla jo. Pääosin maanteillä ajeltu mutkapätkää, pari kertaa käyny radalla ja nyt jonki verran matkaa kakspäällä.

Suosittelen
    GSX-R 750 K5
    Lainaa (raisio.offroad @ Heinä. 03 2008,01:16) kirjoitti
    Pilot Road 2 pitää melkein saman kuin Powerikin. Kestää puolet enemmän kilsoja keskeltä. Niin, että jos vähemmän rataa, eikä muutenkaan radikaalia rääd ajoa, niin kannattaa pohtia.

Alastaron ratapäivillä aika monella näin Firebladen tai Gixun alla ja kuulemma toimii.
    +1
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
  15.  
    SPykkönen nielas ton m-3:n reippaas 2000km, et jos kulutuskestävyyttä haet riittävällä pidolla, ni yks vois olla mez:in z6. Nyt on vedetty ne 2000km eikä kulumista ole juurikaan ilmaantunu, eikä pidon suhteen ole ollut yllätyksiä. Monet sanonu et tol z6:lla vetää radallakin ihan ok.
    www.alphaindigo.net

www.soulhealermusic.com