Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
    Ootteko käyny aken sivuilla tekemässä rekisteritieto kyselyä?

Meitsi just haki, niin kyllä aika rikas historia. Eli tuotu, jostain 1999
    OF-G 177 on rekkari ollu sillon, mikäköhän maa tuo on?

CBR 1000F -89
    Kyllähän tuo vähän saksan kilveltä haiskahtaa.. kilven alku 'OF' viittaa Offenbach/main -suuntaan.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    Mjaaha, siispä suunta illalla tallille, kuristimia nuuhkimaan... Jepjep...
    CBR 1000F -89
    Teinpäs itsekkin moisen 3,5euron ostoksen. Ei olis kannattanu 12 yksityistä omistajaa..
    KTM 690SM
    Lainaa (Calypso @ Heinä. 07 2008,18:14) kirjoitti
    Teinpäs itsekkin moisen 3,5euron ostoksen. Ei olis kannattanu * 12 yksityistä omistajaa..
    Mitä sillon väliä ? Pääasia että mopo toimii hyvin *
    The Real Thing ?
    Lainaa (chainese @ Heinä. 07 2008,13:53) kirjoitti
    Ootteko käyny aken sivuilla tekemässä rekisteritieto kyselyä?

Meitsi just haki, niin kyllä aika rikas historia. Eli tuotu, jostain 1999
    OF-G 177 on rekkari ollu sillon, mikäköhän maa tuo on?
    Tuo edellinen rekisterinumero pitäisi näkyä jo rekisteriotteessa
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
    Teinpäs itsekkin moisen 3,5euron ostoksen. Ei olis kannattanu * 12 yksityistä omistajaa..
    Et sit ostaes kyselly
    eipä näy rekkarissa ei, eikä kyllä näy yhtä toistakaan rekkarin muutosta, tuossa 6 vuotta takaperin... Mulla vähän samanlaisia kokemuksia nyt tuosta 3.5 eukon sijoituksesta, tosin opettavaista tekstiähän tuo...
    CBR 1000F -89
    Oiskohan sitten otettu pois rekisteristä jossain vaiheessa ?
    Lainaa (*SERIFFI* @ Heinä. 07 2008,19:00) kirjoitti
    Et sit ostaes kyselly *
    No en. Pääasia kun eteenpäi pääsee. lähinnä tossa vitutti tuo 3,5 euroa. Kukapa täällä porolandiassa viittii tommosella alitehosella pitkää kituuttaa..
    KTM 690SM
    No mä vähän kiertelen tässä, et kehtaanko ees sanoo mitä sieltä rekkariotteesta löyty...

No juu, siis lunarissahan tuo Tapiolan toimesta on käynyt... 1kk omistajana Tapiola ja sit yksityisten kautta takas toisella rekkarilla.
    Olis tästä tietenkin myyjäliike voinu mainita, vai tiesivätkö hekään.

Tosin -89 pyörässä veikkaan, että ei oo iso mälli ollu. Eiköhän jo katteiden ruhjoontuminen aiheuta lunarin. Oikeen puoleinen kate on korjailtu ja sen tiesinkin.

Onks teil kokemusta kuinka tarkkaan noi lunari pyörät syynätään, enneku päästetään takas?

Ja kohta siis meikä tallilla vääntämässä josko ois 10 vuotta ollu kuristettuna suomessa, eihän sitä koskaan tiiä...
    CBR 1000F -89
    Tieto lisää tuskaa, taidan ajaa vaan...
    "Never play cowboy in a room full of Indians."
    Eiköhän noihin tehdä normaali rekisteröinti katsastus !
    Luulisin että syynävät aika tarkkaan, ettei jää omalle kontolle jos jotain sattuu !
    Näin o. Siis tuota putken falskaamista lukuunottamatta, minkä siis liike laittaa mulle kuntoon niin, et maksan 50% putkesta. Pyörä toimii ihan hyvin. Kulutusosaa menossa uusiks, mutta nehän on heti vaihdon jälkeen muutenkin kohta menossa taas uusiks jotta ok.

Lohdullisinta historiassa oli, että edellinen omistaja pitänyt pyörää 4 vuotta, joten ei varmaan ihan susi kuitenkaan ole.
    CBR 1000F -89
    Ei muuta ku
    Kurkistelin eilen iltapuhteina noita kuristuksia ja ei siellä ainakaan erään esimerkin mukaisia kahta isoa metallin palaa näkynyt. Pieni metalli pykälä korkeintaa 1mm näkyi kyllä kurkistuksen perusteella, mutta ei kai noin pieni voi kuristus olla?

Elikkäs voiko siellä olla semmosen kuristukset, mitkä ei kaasarin läpi kurkistaessa näy?

Pyörähän kulkee todella hyvin, mutta youtubessa oon kattonu, ku joku ottaa huiput sebaristaan eikä kyllä toi mun pyörä mee samaa tahtii +180 lähtien, sinne menee ku pieni elän, mut sit rupee kiihtyvyys hidastuu. paljon päälle 200 en oo uskaltanu vielä kokeilla. Haluun ensin käydä pyörää muutaman kerran läpi :-) Ja sis suljetulla radalla nämä kokeet.
    CBR 1000F -89
    hmmh, mä oon maksanu viime keväänä 12e pyöräni tiedoista...
    Nyt alko vituttaa, ei toi pyörän historia vaan se mitä mä oon siitä maksanu...
    Hmm.. itse jos hankkisin pyörää käytettynä, niin katsoisin tuon historiatiedon jo etukäteen - tietää vähän tarkemmin mitä ostaa. Ensimmäisen pyörän kanssa ei ollu ko. ongelmaa, kun on tuliterä
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
    Omistajien määräähän voi arvioida jo rekkariotteesta katsomalla järjestysnumeroa. Tosin kaikki vakuutusyhtiön vaihdokset ym. kasvattaa numeroa myös. Yleensä numerolla 3 on eka omistaja, kun se on käynyt jo maahantuojan ja jälleenmyyjän nimissä.

Mulla on -04:nen auto, jonka uutena ostin, mutta vakuutusyhtiötä on vaihdeltu, joten järjestysnumero on jo 8.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  20.  
    Lainaa (lunastar @ Heinä. 08 2008,18:10) kirjoitti
    Hmm.. itse jos hankkisin pyörää käytettynä, niin katsoisin tuon historiatiedon jo etukäteen - tietää vähän tarkemmin mitä ostaa. Ensimmäisen pyörän kanssa ei ollu ko. ongelmaa, kun on tuliterä *
    Eipä tuo paljoa kerro, tulee varmaan olemaan kakspuokki ninjallakin omistajia kun pipoa vaikka kuinka pitää huolta. Harvalla taitaa edes kireet kuussatakyykyt pitkään viihtyä, kun teholoppuu ja naapurin 1k kiksutin jättää jo pihatiellä.
    KTM 690SM