Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 36:een 36:sta
    Lainaa (zx-12r @ Heinä. 06 2008,22:41) kirjoitti
    Eli tekeeköhän noilla mitään? kellään kokemuksia?bongasin tuollaiset bilteman kuvastosta,eivät ainakaan hinnalla pilatut.39,90 näyttäis maksavan.
    Unohtakaa biltema ja ostakaa vehkeet oikeasta kaupasta.

Niin minä ainakin teen tästä lähtien,ostin nuo satulalaukut ja saihan ne sitten lähettää takasin kun toisen laukun pohjassa oli 3 sentin viilto mistä päivä paisto sisälle.Ei tuolta kaupasta kyl saa mitään ehjää ja kunnollista.

Ja pian joku sanoot et avasin paketin puukolla ja tein samalla viillon laukkuun,empäs vaan ihan ilman työkaluja sormi voimin
    Nopsa -> Jopo -> Pappa tuna -> Suzuki S -> Suzuki TS -> Yamaha FZS ->
    Samanlaisia virheitä voi olla ihan missä tahansa muussakin kaupassa. Jopa niissä merkkiliikkeissäkin.
    Lainaa (jta @ Syys. 07 2009,15:55) kirjoitti
    Samanlaisia virheitä voi olla ihan missä tahansa muussakin kaupassa. Jopa niissä merkkiliikkeissäkin.
    Kyllähän aina virheitä sattuu kaikilla merkkiliikkeessä vaan vähemmän,mutta omalla kohtaa mitä on ostellu merkkivehkeitä ei vielä ole ollu valittamista.

Tilasin juuri saksan maalta puolta kalliimmat satulalaukut katotaan nyt onko laatu kohdillaan.
    Nopsa -> Jopo -> Pappa tuna -> Suzuki S -> Suzuki TS -> Yamaha FZS ->
    Itellä on noi laukut ja kyllä ne tällä mun vähäisellä käytöllä asiansa ajaa. Suoja kortongit tosin repesivät ekalla reissulla, eli niitä ei kai ole ajonaikana pidettäviksi suunniteltu. Jos enemmän reissaisin olisi pyörä ja laukut toista mallia.
    ZX-6R '00 -> 636B '04 -> 636C '05 -> SMR510 '07 -> mopoton
    Tässä tarinaa miten BMW F800ST:hen vastaavat laukut saa viritettyä:

Pehmeiden tarvikelaukkujen asennus / F800ST

ps. Ostetaan alkuperäiset F800-sarjaan sopivat BMW:n laukut

--
    t. oj

BMW F800 ST
  6.  
    Mulla olis kanssa tallin nurkassa moiset Biilteemalaiset joutilaina. Kiinnityshihnojakin on paranneltu. Kahdella kympillä saa hakea Espoosta. Ei lähetellä, ei postitella...
    <p>2002-2014</p>
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12