Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Linkki

    Olisi ihan mielenkiintoinen paketti. Kevyt kaksitahti mopo, suhteellisen suorituskykyinen moottori, halpa hinta...

    Itse näkisin suurimpana haasteena päästöt. Yamahan mukaan jotain uutta olisi kuitenkin kehitetty päästöjä ajatellen.

    Tuosta sitten 4 sylinterinen 500cc versio...
  2. #2
    On muuten jumalattoman hieno pyörä
    Yamaha se kyllä osaa tämän ulkonäköpuolen helvetin hyvin! Eikä suorituskyvyissäkään ole valittamista.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  3. #3
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Heinä. 06 2008,13:05) kirjoitti
    Huhuja lie liikkunut että kakstahtikoneista on tehty "puhtaita", mutta valmistajat on ehkä epäröineet tuoda markkinoille 350:siä, joissa paino ois alle 130 kg ja tehoa 130-140hp...

    En yhtään ihmettelis että 500:nen ois vähäsen raskaampana ja parisataaheppaisena vielä arempi myyntituote.
    Epäilen aika vahvasti, että vieläkään ei markkinoille saada tuollaisia tehoja tuottavia, rekisteröitävissä olevia 2-t-moottoripyöriä jotka vielä kestäisivät edes jossain määrin riittäviä kilometrimääriä katukäytössä ennen peruskorjausta.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  4. #4
    Lainaa (Ekku @ Heinä. 06 2008,22:03) kirjoitti
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Heinä. 06 2008,13:05) kirjoitti
    Huhuja lie liikkunut että kakstahtikoneista on tehty "puhtaita", mutta valmistajat on ehkä epäröineet tuoda markkinoille 350:siä, joissa paino ois alle 130 kg ja tehoa 130-140hp...

    En yhtään ihmettelis että 500:nen ois vähäsen raskaampana ja parisataaheppaisena vielä arempi myyntituote.
    Epäilen aika *vahvasti, että vieläkään ei markkinoille saada tuollaisia tehoja tuottavia, rekisteröitävissä olevia 2-t-moottoripyöriä jotka vielä kestäisivät edes jossain määrin riittäviä kilometrimääriä katukäytössä ennen peruskorjausta.
    Joo, saattaa olla ettei valmistajia kiinnosta asian tiimoilla puuhastelu suuremmin, riippuu varmaan markkinoistakin.
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  5. #5
    Lainaa (Ekku @ Heinä. 06 2008,22:03) kirjoitti
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Heinä. 06 2008,13:05) kirjoitti
    Huhuja lie liikkunut että kakstahtikoneista on tehty "puhtaita", mutta valmistajat on ehkä epäröineet tuoda markkinoille 350:siä, joissa paino ois alle 130 kg ja tehoa 130-140hp...

    En yhtään ihmettelis että 500:nen ois vähäsen raskaampana ja parisataaheppaisena vielä arempi myyntituote.
    Epäilen aika *vahvasti, että vieläkään ei markkinoille saada tuollaisia tehoja tuottavia, rekisteröitävissä olevia 2-t-moottoripyöriä jotka vielä kestäisivät edes jossain määrin riittäviä kilometrimääriä katukäytössä ennen peruskorjausta.
    crosseissa ja enskoissa taitaa kuitenkin olla käynyt niin, että 2t:t ovat ylivoimaisia kestävyydeltään verrattuna nelareihin.

    näin ei pitänyt käydä, mutta niin vain kävi.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  6. #6
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Heinä. 06 2008,13:05) kirjoitti
    Huhuja lie liikkunut että kakstahtikoneista on tehty "puhtaita", mutta valmistajat on ehkä epäröineet tuoda markkinoille 350:siä, joissa paino ois alle 130 kg ja tehoa 130-140hp...

    En yhtään ihmettelis että 500:nen ois vähäsen raskaampana ja parisataaheppaisena vielä arempi myyntituote.
    Olisi aika kova suoritus 350cc katulaitteesta nuo tehot. 250cc kisalaitteista kun irtoaa se n. 110hp ja kestävyys ei lähelläkään järkevää katukäyttöä. Aprilia RS250 taisi antaa hieman alle 70hp ja veikkaisin, että tuollaisesta 350cc voisi odotella reilua 80 heppaa.
  7. #7
    Lainaa (teude @ Heinä. 06 2008,21:59) kirjoitti
    On muuten jumalattoman hieno pyörä
    Yamaha se kyllä osaa tämän ulkonäköpuolen helvetin hyvin! Eikä suorituskyvyissäkään ole valittamista.
    +1 !!



    Get a life, get a bike!
  8. #8
    Lainaa (Dayttoona @ Heinä. 07 2008,11:01) kirjoitti
    Lainaa (teude @ Heinä. 06 2008,21:59) kirjoitti
    On muuten jumalattoman hieno pyörä
    Yamaha se kyllä osaa tämän ulkonäköpuolen helvetin hyvin! Eikä suorituskyvyissäkään ole valittamista.
    +1 !! *
    +1

    On muuten melkoisen namin näköinen paketti... Voisi kuvitella että tuosta moposta irtoaisi ajamisen riemua koko rahalla!
    "Never play cowboy in a room full of Indians."
  9. #9
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Heinä. 06 2008,22:34) kirjoitti
    Lainaa (Ekku @ Heinä. 06 2008,22:03) kirjoitti
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Heinä. 06 2008,13:05) kirjoitti
    Huhuja lie liikkunut että kakstahtikoneista on tehty "puhtaita", mutta valmistajat on ehkä epäröineet tuoda markkinoille 350:siä, joissa paino ois alle 130 kg ja tehoa 130-140hp...

    En yhtään ihmettelis että 500:nen ois vähäsen raskaampana ja parisataaheppaisena vielä arempi myyntituote.
    Epäilen aika *vahvasti, että vieläkään ei markkinoille saada tuollaisia tehoja tuottavia, rekisteröitävissä olevia 2-t-moottoripyöriä jotka vielä kestäisivät edes jossain määrin riittäviä kilometrimääriä katukäytössä ennen peruskorjausta.
    Joo, saattaa olla ettei valmistajia kiinnosta asian tiimoilla puuhastelu suuremmin, riippuu varmaan markkinoistakin.
    Huoltamothan siinä tienaavat kun saa olla vajaatahti pajalla kaikenmaailman laakeriremonteissa, vähän niinkun noissa pappabetalar-teinien mopopojatkateellisiksikoskalähteekoviten-kisatemmeissä, ellei ite osaa/viitsi käsiä sotkea. Ja bensan hinnat + ilmastokriisit....

    Voisi olla unelmapyörä piikkisen jälkeen. Itseeni tuo jamppimuotoilukin iskee kuin miljoona volttia.



    Get a life, get a bike!
  10. #10
    Tänne yks punavalko, kitoos.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  11. #11
    Tuli heti mieleen että mahtais olla katettuna mukava peli radalla
    -08 Kawasaki ZX-6R
    -07 Honda Hornet 600 (ex)
    -99 Suzuki GS 500 (ex)
  12. #12
    Älyttömän siistin näkönen!
    Suzuki GSX-R 750 K6
  13.  
  14. #13
    Lainaa (Skeletor @ Heinä. 07 2008,23:13) kirjoitti
    Tuli heti mieleen että mahtais olla katettuna mukava peli radalla *
    No mutta onhan niitä katettuja vajaatahteja pilvin pimein piikeistä aina 500cc asti, ja rata-ajoa varten katettuna tuo ei juuri eroaisi niistä. *

    Edit. Olisi kyllä helkkarin siisti päästä testaamaan jotain NSR 500:sta. On varmasti aikamoinen tunne lähteä tehopiikillä kiihdyttämään päälle 200 hummasella 2-tahdilla. * Kukaan kokeillut?



    Get a life, get a bike!