Mistä ihmeestä ihmiset on hakenut eroavaisuus todistukset ja päästötodistukset ducateihin??!!!!!
Hailacille olen soittanut ja lähettänyt spostia, mutta... Olen kuulemma ensimmäinen kuka tällaista ihmeellistä asiaa kyselee.
Ja vastausta ei kuulu. Vit*ttaa
Tarkoitatko siis CoC paperia??? Elikkä kyseessä 90 luvun tuotipyörän saaminen rekisteriin täällä suomessa? Jos näin on, niin taitaa olla aika hankalaa saada "harmaatuontipyörään" CoC paperia viralliselta maahantuojalta....
Eikun kyseessä on moottorivaihto eli paperi jossa olisi että vm 99 900cm3 asennettuna vm99 750 runkoon täyttää vuoden 99 päästövaatimukset
sun tarvii toimittaa niille sen pyörän tiedot josta moottori on
eli tarviit ss900 -99 coc todistuksen.
se että mikä konttori tuon sitten hyväksyy on toinen juttu
on peleissä aika paljon eroa.
kyseessä on siis monsteri, jota on myös tehty 900cm3.
Ja niissähän ei ole juuri mitään eroa 750>900.
Ja mistä niitä coc papereita saa, jos ei maahantuojalta!!!!
Eikös 99 ss900 ole ruisku? Ja oliko Luupäällä kaasutin moottori? Saattaa olla että ruiskun päästöpaperit ei kelpaa jos on moottoriin vaihdettu kaasuttimet.
m583"s"
Heti kun kädet tulevat rasvaisiksi, nenää alkaa kutittaa!
Tekeeköhän VTT myös prätkien saastemittauksia? Ainakin autojen se tekee.(Luupää @ Syys. 24 2008,18:20) kirjoitti
Ihanan kallista...
Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
Varmasti joku on tehnyt laillisen moottorinvaihdon, mutta mistä papereita jos ei maahantuoja osaa/viitsi tehdä mitään.
Pitää varmaan ruotsista uittaa paperit.
Se COC ei nyt ole oikotie onneen.
Vaan se katsastaja tarvii dokumenttia 750 vs 900 eroista: Runko, jousitus, jarrut ja (moottorien) painot. Varaosakirjasta kuvia ja numeroita, korjauskäsikirjasta teknisiätietoja.
Päästötason selvittäminen voi olla hankalampaa, jos muistelin tuolla aikaisemmassa viestissä oikein (kaasutin vs ruisku)
(Jos olin oikeassa) Pitäis selvittää onko päästötaso tiukentunut -98 (99), kun 900 vaihtui ruiskuksi. Jos on tiukentunut niin...
Ainakin turbopärrien rakentajat on noituneet ettei VTT tee mittauksia mopoihin
m583"s"
Heti kun kädet tulevat rasvaisiksi, nenää alkaa kutittaa!
Ainakin pari vuotta sitten lähin mahdollisuus moottoripyörän päästömittaukseen oli Ruotsissa.(suti @ Syys. 24 2008,19:13) kirjoitti
On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
-prof. Mark Griffiths
suti on oikeilla jäljillä
<<
Vaan se katsastaja tarvii dokumenttia 750 vs 900 eroista: Runko, jousitus, jarrut ja (moottorien) painot. Varaosakirjasta kuvia ja numeroita, korjauskäsikirjasta teknisiätietoja.
<<
750 - 900 eroja
-takahaarukka, jousitus, runko
-jos => kaasarista ruuttaan ? herran haltuun moottorin osalta
varmaan ainut tie on saada fakta eli org pyörän coc molemmista
tai käyt kysymässä konttorilta mitä ne vaatii jos esim olisit suunnittelemassa moista vaihtoa antavat kyllä infoa
Suti ja apf on oikeilla jäljillä...En itse kyllä muuttais...tai muuttaisin, mutten puhuis kellekkään mitään.....
no jarrut ainakin kattosin/päivittäisin, et pysähtyy tarvittaessa.... tää on vähän kuten noitten rakennuslupien kanssa: jos kysyt, ni et varmasti saa lupaa, mutta jos teet hissukseen ja et kerro kellekkään mitään, ni kukaan ei tiedä!
Ps. naapurin tontille ei kannata rakentaa, tai rakennus on sitten naapurin!![]()
No nyt tuli viestiä hailacilta! olinko liian hätänen, ehkä.
Jos vaikka asian sais nyt etiäpäin