Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Moi,

    Mihinkä kohtaan toi TRE-modi tulee laittaa tonnisessa K4:ssa? Äsken sitä asennellessa huomasin että liitin sopii useampaankin väliin. Yksi vaihtoehto on tankin alla takaiskarin edessä oleva liitin tai sitten koneen vasemmalla puolella ruiskun vaijeririssojen vieressä oleva liitin.

    Laitoin sen takaiskarin edessä olevan liittimen väliin ja kokeilin käyntiin. Kone lähti pyörimään ihan normaalisti mutta näytössä vilkkuu FI-vikakoodi. Mitäs tämä tarkoittaa, tuliko TRE oikeaan paikkaan ja jos tuli niin kuinka tuosta vikakoodista pääsee eroon? Noniin, olipas paljon kysyttävää...
    ...
  2. #2
    Sanoisin että laitoit väärään sillä ainakin itsellä K5:ssa vai oliko K6:ssa se laitettiin tankin alle juuri tuonne vasemmalle puolelle MUTTA en todellakaan tiedä kuinka se on tuossa K4:ssa mutta tämä on tuntuma minulla. Sen FI valon saat sammumaan kun irroitat ruiskuboksilta yhden johdon jolloin se valo sammuu. Se on ominaisuus tuo valon vikkuminen tuon TRE:n kanssa...

    Jostain gixxer commista varmaan löytyy kuvat mikä johto piti ottaa siitä liittimestä irti..
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  3. #3
    Pitääpä kokeilla laittaa se tuohon toiseen liittimeen sitten. Selailin jo tuossa gixxer.comia ja etsin asennusohjeita, mutta en vielä ainakaan löytänyt. Eihän siitä mitään haittaa ole vaikka se vilkuttaisi sitä vikakoodia?
    ...
  4. #4
    Lainaa (MachinaAnimata @ Heinä. 05 2008,16:19) kirjoitti
    Pitääpä kokeilla laittaa se tuohon toiseen liittimeen sitten. Selailin jo tuossa gixxer.comia ja etsin asennusohjeita, mutta en vielä ainakaan löytänyt. Eihän siitä mitään haittaa ole vaikka se vilkuttaisi sitä vikakoodia?
    Ei kai sen valon vilkkuminen haittaa mutta itseä ainakin se ärsyttää jos siellä joku vilkuttaa koko ajan.
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  5. #5
    voi he****ti!!voisiko ihmiset *käyttää vähän omaa järkeä näissä asioissa?katsokaa mikä johtosarja lähtee vaihdevalitsemelta niin se on SE liitin,ei taideta edes tietää miksi se TRE hankitaan..

    edit:jos ei suzukista osaa itse katsoa vikakoodeja niin ei kannata ronkkia yhtään koko laitetta.



  6. #6
    Jos ei ole muuta sanottavaa ni ei kannata ronkkia yhtään koko näppäimistöä...

    1. Se voisi ihan hyvin olla kumpi tahansa näistä mainituista liittimistä koska molemmat menee paksun johtonipun sisässä ja niistä ei näe kunnolla minne ne menee, paitsi että molemmat menevät taakse ruiskunohjausyksikköön päin.

    2. Luetun ymmärtäminen taitaa olla heikolla pohjalla. Jos pyydät äitiä tavaamaan sulle ton yllä olevan tekstin uudestaan niin huomaat ehkä että kyse ei ollut vikakoodin luvusta vaan siitä miten sen saa eliminoitua.
    ...
  7.  
  8. #7
    jaa vai niin?
    1.eikös sieltä vaihdepolkimen juuresta tule yksi (1) johtoliitin???eli siihen väliin TRE modi vai mikä se oli?

    2.Et taida tietää mitä FI valo tarkoittaa ko.vehkeissä,saattaa olla vikasietotilassa tai jotain muuta,mutta en paljasta sulle sen enempää koko asiasta vai mitä se oli....?