Hornet 600 -99
tarkastin venttiilvälykset, vaihdoin tulpat. Sytkäpyöränkoppa oli saanu osuman ja vaihdoin sen, sytkäpyörässä pieniä jälkiä.
Ei soi 1 ja 2 sylintereissä.
Jaa kyllä sieltä jotain kipinää tunkee, mutta eivät kuitenkaan käy.
kaasareihin ei ole koskettu... putkeen tunkee bensiiniä.
Tyhjäsin ekat kaasarit. sit loppu akku. Perkele.
KTM 690SM
Pohtinut olen. Puuttuu toinen niistä kopan ohjaustapeista. Voisiko olla että olisi sen verran vinossa notta pulssigeneraattori ei osaa kunnolla antaa tietoa?
KTM 690SM
Imeisesti sytytysgeneraattori toimii jos kerran tulee kipinä kuten kuvasit. Tämän voi tarkistaa vanhoilla tulpilla. Mikäli kaikilla sylintereillä tulee kipnä, nin generaattori varmaankin kunnossa. Generaattori taitaa olla kannessa kiinni, mutta en usko ohjaustappien puuttumisen vaikuttavan niin radikaalisti kohdistukseen. Toinen asia on tietysti ajoitus. Pyörititkö nokka-akseleita samalla kun nokkaketjun kiristin oli lukittu? Tällä saa helposti nokkaketjun paikaltaan.
Kiristin (APEn manuaalinen) oli kokoajan paikallaan.
Vanhoilla tulpilla testasin että kyllä se kipinää antaa jokaiselle.
Tuo koppahan hajosi kaatumisen takia ja sen vaihdoin. No akku on laturissa yön yli ja katsotaan, laturi tosin väitti jo hetken jälkeen että akku täysi...
KTM 690SM
Vaihdoitko vain kopan, vai myös toisen anturin?
Jos vaihdoit, onko anturi oikein asennettu ja varmasti oikeaa tyyppiä?
Jos käytit vanhaa anturia, olisiko sekin vioittunut osuman yhteydessä?
Tässä joitakin XX:n kanssa opittuja mietteitä *![]()
"Voit valita oletko aina oikeassa vai onnellinen"
Suzuki GS 500E -> Honda CBR 1100xx
Vain koppa, anturin otin vanhasta, ehjältä näytti..
KTM 690SM
Huoli ohi, *pistin uuden pilteman laatuakun (19,99e) niin johan lähti pörisee..
Kesäloma pelastettu
KTM 690SM