Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Joopajoo, olin tuossa Alastarolla hidastelemassa ja päivän mittaan huomasin jarrutehon hiljalleen laskevan. Nesteet on varmasti hyvät ja kahva säilyi kovana, joten kyse ei ole kiehumisesta. Palat kului tuttuun tapaan melko raivolla, on niissä pintaa silti vielä ihan hyvin.

Mutta jarrulevytpä oli ihan siniset. Onkos näissä sitten sama juttu kun kytkimen välilevyissä, että sinistyneenä kitka on huonompi? Mitäs tässä pitäisi tehdä? Rikkoa taas säästöpossu ja painua ISR-kauppaan?
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
    Mulla on samoja ongelmia vähän tuossa omassa mopossani. Sinisyys lähtee kyllä pois pienen katuajon jälkeen..
    Hidas ollakseen nopea.

Suzuki GSX-R 1000 K6
    vähän tuonne suuntaan ittellänikin onkelmaa tuolta alastarolta. En tiiä mistä johtuu, jarrut toimii mutta liikettä kahvassa paljon vähemmän kun ennen. Liekö jjurikin nesteet kiehahtannu?
    Istun taikka ajelen antaa perä huiman sävelen..
    Tokico juttuja kaiketi......

Mun vanha Gixxu teki samaa asiaa, kaiketi vaan kuumenee sen verran hyvin rata-ajossa, mutta kuten tuossa mainittiin niin kuluu taas pois kadulla.
    Ex hippi!
    Nissin itse asiassa.

Niin tosiaan meinasin että olisihan se kiva kun olisi levyt mitkä ei niin helposti ottaisi itseensä... Laittais noi herkistelijät sitten vaikka sadekumien vanteisiin
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
    paloista poistuu suuri osa pölynä joka tunkeutuu mäntien ja tiivisteiden joukkoon ja nesteen sekaan, männät rupee jumittamaan ja levy lämpenee ja palat kuluu vaikkei painaiskaan jarrua!

Siksi, kunnon ratamaakari purkaa ja pesee huolellisesti jarrut vähintään palojenvaihdon yhteydessä, poistaa männät, ja tiivisteet piikillä asentaa jarruvaseliinit ja uudet nesteet kehiin, ei jumita eikä toimi huonosti, pikkusen vaivaa mutta kannattaa etenkin sadekisan jälkeen, niin ja muistaa sitten ainakin pumpata ne männät ulos tasaisesti ENNEN pesuja.
    - Hammasharja
    - Pineline/Fairy
    - Vesihuuhdonta (pumppupullo kenttäoloissa)
    ei paha!

Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
    Uhh... Itse olen aina vain huitaissut pari kertaa bräkleeniä palojenvaihdon yhteydessä ja pyyhkinyt rätillä pois sen mikä lähtee helposti.
    - JAM Racing Team -
    Sinistyminen on ihan teräksen ominaisuus. "Päästö värjäys" on tapahtuman nimi, teräs muuttaa pinnasta väriään eri lämpötiloissa.
    <p><strong>&nbsp; </strong></p>
    No niin, tulipahan sitten viimeisenä keinona vaihdettua palat toisenlaisiin. Eli ongelmia aiheutti EBC:n perus HH:t (GFA:ta ei mun pyörään saa), ja Ferodon XR:t toimii hienosti

EDIT: Siis levyt on ja pysyy sinisinä, mutta jarrut pitää oikein hyvin

Lainaa (PoS @ Heinä. 15 2008,21:49) kirjoitti
    No niin, tulipahan sitten viimeisenä keinona vaihdettua palat toisenlaisiin. Eli ongelmia aiheutti EBC:n perus HH:t (GFA:ta ei mun pyörään saa), ja Ferodon XR:t toimii hienosti

EDIT: Siis levyt on ja pysyy sinisinä, mutta jarrut pitää oikein hyvin
    Onkos sulla ihan orggis levyt siinä fourissa, Kun itsekkin pitäisi varmaan ennen seuraavaa ratakeikkaa vaihtaa palat, niin onko se sitten tuo ferodon XR oikea valinta fouriin?
    Sanoivat tiskin yli että "ne ei sit pidä kylmänä" mutta kyllä ne mun mielestä ihan ok tuntuu olevan katukäyttöönkin. Eli voin suositella

12.  
    Mulla on XR:t kypässä ja kyllä niiden kylmäpito hakkasi vanhojen kuluneiden orkkispalojen pidon eli menee kadullakin minun ajossani.
    Lämpimänä olikin suu virneessä kun alkaa takapää roikkumaan ilmassa jo kevyemmistäkin jarruista..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96