Myykö niitä joku. En tarvii 10 kiloa, kun nyt muutaman kipales olis mutterilaatikossa.
Wurthilta ? Mutta onko vähittäismyynnissä jossakin, niin missä?
Bauhaus? *Kandee soittaa ensin tietysti.
ZZR 1100 Myyty!
CBR 600 Myyty!
watch it dude ! ! !
Würthillä ei taida olla vähittäismyyntiä mutta kannattaa kysellä pulttiliikkeistä. Espoon pultista oon ite hakenu kaikki tarvittavat pultit jos en töistä niitä oo saanu.(raisio.offroad @ Heinä. 02 2008,21:59) kirjoitti
edit: kyseleppä esim. tuolta -> Pultti-Nurkka
Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
Täältä on aina löytynyt, mitä olen ruuvipuolelta tarvinnut tai edes kuvitellut:
Ruuvilinja Oy
"Voit valita oletko aina oikeassa vai onnellinen"
Suzuki GS 500E -> Honda CBR 1100xx
Jos Bemariin tarttet (esim kateruuveja), niin nuo löytyy ihan Bemarin varaosaluetteloista. Ovat vielä kohtuullisen hintaisiakin.
<p>2002-2014</p>
No joo Bemariin tarttis muutama sokkotulppa laittaa, kun siitä heivattiin takajalkatapit pois. Alkuperiset ovat liian pitkät. En viitsi niitä lyhentää, vaan laitoin samaan pakettiin talteen ramppien kanssa.
Nyt on kusikoloruuvit tilalla, kun Raision rautakaupoista (Bauhaus ml.) ei torx kantaisia löytynyt. Sinänsä sääli, tuo torx tuntuu olevan ihan jees juttu.
Täytyy käydä Pulttinurkassa kurkkaamassa heidän hyllyjään.
Yks mistä oon tien päällä avun löytänyt erillaisiin pulttiongelmiin on ollu halpa-halli... Torxeista en kanssa oo saletti, mutta sieltä siis yllättäen löysin tielle ropisseiden pulttien tilalle korvaavat, kun viikonloppuna oltiin tienpäällä. Vinkkinä siis.
CBR 1000F -89
Ja kaarinasta kuuskantista vaikka kappaleittain
http://www.kuuskantti.fi/Default.aspx?id=466407
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
No sitten Kaarinaan Kuuskanttiin.(Jadexia @ Heinä. 04 2008,17:34) kirjoitti
Pultti-Nurkka olikin siirtynyt MERtek tiloihin kevään mittaan. Tilanne heilla kuitenkin EI ole. Nyt siis Kuuskanttiin, kiitos tiedosta.
Jos ei viitti kierrellä
Niin nämä saa näppärästi postissa himaan ;)
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Täytyy näköjään ite tilata ulkomailta, ei ollut Kaarinan Kuuskantissakaan.
Muokkaan, että näitä kokeilin Turun seudulla:
K-Rauta = Ei oota
Bauhaus = Ei oota
ex Pulttinurkka, MERtek = Ei oota
Kuuskantti = Ei oota
No täältä etelästä päin tietty osaisin paremmin neuvoa, mutta mites toi Tekniikkacenter Turku, orikedon teollisuusalue?
Life is too short to leave behind.
Kawasaki 300J 2014 - lällis
Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
Aika kummallista ettei torxeja myydä noissa paikoissa!Luulis, että tollasia nyt on jokaisessa rautakaupassa.
Mahtaako Motonetista tai Biltemasta löytyä? Tai HongKong?
Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)