Hyvä meininki(Nitro-boNker @ Heinä. 07 2008,20:08) kirjoitti
Niihän tuo on, en vaan itse saanut viikon kokemuksella kantattua bläkkäriä tonttiin, siedä sitten paljonko olisi vielä lisää pitänyt. Ei viitsinytkään kun ei oma pyörä ollut.
Itsellä vfr:stäkin laskettu keulaa melkein pari senttiä ja koiranluut takana reilun sentin lyhyemmät, joten peräkin on sen 6-7 senttiä korkeemmalla. Alkaa jo kääntyä itekseen alkuperäiseen verrattuna, meinasin ajaa sisäkurvista pihalle moneen kertaan aluksi![]()
Tulipa eilen bongattua yksi Bläkkäri eräältä parkkikselta. Takarenkaassa molemmilla reunoilla 4 - 5 cm kulumatonta rengasta. En voinut mitään, mutta purskahdin nauruun.![]()
Erilainen "nuori".
Niin. En mä nyt tiedä, kannattaako sitä niin naureskella, ihmiset käyttävät prätkiään eri tavoilla. Vastapäätäni asuu joku kovan linjan motoristi, joka lähtee joka ainoa arkiyö klo 2:00 (tai niillä korvin) taloyhtiönsä tallista - vissiinkin töihin. Ihan sama onko lämmin kesäyö vai sataako vettä esterin persiistä. Ja bläkkärillähän tuo ko. tyyppi näyttää ajelevan.
Uskoisin, että Bläkkärillä tuollainen, mahdollisesti pidempikin, öinen työmatka taittuu varmaan aika sutjakasti. En ole kytännyt kyseisen tyypin renkaita, että voisin nauraa pelkurinraidoille jos niitä on. Kuitenkin, jos toinen pyöräkuski ajelee radalla käyttäen pyöränsä kaikki ominaisuudet hyväksi, mutta vain yli +20 asteen lämpötilassa kun on sopivan puolipilvistä, pitääkö antaa enemmän rispektiä kun ylläolevan kaltaisessa tapauksessa (olettaen että hän ei aja radalla, vaan käyttää pyöräänsä ainoastaan GT-tyyppiseen toimintaan)?
Juuh, tarkoitushan ei mulla ole siis urputtaa vaan tarjota vaan vähän näkökulmaa.![]()
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
toivottavasti kukaan teistä ei nää mun renkaita....(Sini-68 @ Heinä. 15 2008,09:32) kirjoitti
sitä huutonauruu varmaan kestais pitkään, ja liika nauraminen ei voi olla terveellistä. (ei kyllä oo mikään nui hiano ja iso pyörä, mut kummiski)
Omassa bläkkärissä kans takanen kulahtanu keskeltä ihan sileeks. Ei paljoo naurata. Se on vaan semmosta kun matkaa ajaa..
mä pyörähin rovaniemellä ja matkaa tuli n 2000km.
renkaalla on nyt ajettu n 7500 km ja lapin reissusta palattuani keskeltä täysin loppu.
Rengas pysyi pyöreänä 5500 asti ja sitte suoraan ajoa 2000 takanen täysin loppu.
-Honda CBR 1000 RR -07
-Honda CBR 1100 XX -06
-Suzuki SV 1000 S -03
-Suzuki GSX 600 R -99
-Kawasaki KLE 500 -91
mä pyörähin rovaniemellä ja matkaa tuli n 2000km.
renkaalla on nyt ajettu n 7500 km ja lapin reissusta palattuani keskeltä täysin loppu.
Rengas pysyi pyöreänä 5500 asti ja sitte suoraan ajoa 2000 takanen täysin loppu.
Seuraava rengas on z6.
-Honda CBR 1000 RR -07
-Honda CBR 1100 XX -06
-Suzuki SV 1000 S -03
-Suzuki GSX 600 R -99
-Kawasaki KLE 500 -91