Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Pyörään iski otsikon mukainen vika maantievedossa. Normaalia vaihteiden kelaaminen ohitusten yhteydessä loppui yhtääkkiä vitosen jälkeen löytyneeseen vapaaseen. Kokeilin hetken kuluttua pari kertaa uudelleen ja sama ongelma toistui.
    Seuraavaksi tiensivuun ja ihmettelemään. Mitään hälyttävää ei näkynyt joten jatkoin matkaa. Loppumatkasta kaikki vaihteet toimi taas normaalisti. Mikäköhän askia vaivasi? kilsoja takana 22K
    Vauhti korjaa virheet ja Sjöberg hakee jarrutteluun sortuneet pakkohoitoon
  2. #2
    Kiinnostaisi tietää pyörän ikä.

    Oulun eteläpuolella mitäliekuntaa onkaan on kiertoliitymätaimikäsenyon josta pohjoiseen moottoritietä lähdettäessä on melkoinen heitto vasemmalla kaistalla. Voi olla oikeallakin, mutta en ole tainnut koskaan ajaa siinä oikeaa kaistaa Heitossa jäykäksi säädetty pyörä käy ilmassa. Äskettäin kävi itsellä niin, että mielestäni ihan tukevasti päälle mennyt vitonen hyppäsi pois päältä tuon heiton jälkeen ja loota rusahti välivapaalla käytyään kutoselle. Mielestäni jalka ei käynyt vaihdevipuun töyssystä huolimatta. Ei taida liittyä mitenkään sinun tapaukseesi, mutta kunhan esimerkkinä ceparin laatikon mystiikasta.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  3. #3
    Pyörä on -05

    Tilanne joka kerta sama: kaikessa rauhassa vaihto 5->6 jolloin kuuluu kolahdus ja vaihde jää vapaalle kytkimennoston jälkeen. Äkkiä kytkin pohjaan ja varovasti ylös jolloin taas vitonen silmässä.
    Vauhti korjaa virheet ja Sjöberg hakee jarrutteluun sortuneet pakkohoitoon
  4. #4
    Mimmoset öljyt on koneessa?
    Paljon ajetut tai vääränlaiset voivat aiheuttaa moista...
    CBR 600F -99
  5.  
  6. #5
    Öljyt on vaihdettu viimeajokauden päätteeksi 18000 huollossa, eli 4000 ajetut puolivuotta vanhat öljyt. En tiedä mitä litkua Bike world on sinne laittanut.
    Vauhti korjaa virheet ja Sjöberg hakee jarrutteluun sortuneet pakkohoitoon