Valitettavasti tällaiselle olisi nyt tarvetta, ja ilmeisesti saan itse päättää missä työt tehdään ja mitä tehdään? Omaa pajaa/tilaa ei ole eli työt on teetettävä.
Olisiko suosituksia, kyseessä paikaltaan kaato auton toimesta joten tiedossa katteiden vaihto (vaikka tarvikekatteisiin, aivan sama kunhan pääsee ajamaan), keulatyötä ja jalkatappi- yms hommia? Eläen siinä toivossa että ei mene lunariin.
ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
http://www.jlbike.fi/ Vantaalla. Sieltä kannattaisi ehkä kysyä...
Jarru on vauhdin surma...
ZX-10R -09
Homma on nyt hoidossa JV-Motorsportilla. Sumeko tilasi osia Hollannista ja kuulemma mahdollisesti Japanistakin, ja toimitusaika on näillä näkymin ehkä pari viikkoa. Vähintään 3vk ilman pyörää siis, tämä osien odottelu on sieltä ja syvältä.
Itsellä oli samanlainen homma viime syksynä. Auto peruutti parkissa keulaan, ja siitä mopo kyljelleen. Korjaus hoitui hienosti mp-huolto Jari Suokkaalla. Osaava ja rento sälli.
Ninja on nyt kasassa entistä ehompana ja nopeasti kasattuna, josta suurkiitos JV-Motorsportille ja sille Sumekon kaverille joka ei ollut kesälomalla vaan tilasi nuo osat.
Nyt joutuu ehkä vähän![]()
Mulla ollu pyörä kuukauden kohta huollossa!En tajua mitä ne sille siellä tekee kun ei homma tunnu etenevän. "meillä on 3vk jonot.." ne vaa selittää ja tottakai ne on nii pitkät kun ei ekoja pyöriä voida tehä alta pois. Ennen ollu tuolla aina hyvä palvelu mutta nyt ei saada mitää aikaseks. Osatkin ollu siellä jo 2vk. Täytyy tossa alkuviikolla soittaa sinne ja sanoo et otan sen kotia sieltä ja väsään ite. Aattelin et noin ois ollu nopein tehä tuoki homma mutta ei. Tietysti mulla kone rempan joutu tekee kun otti jossai itteesä ja yks kate uusiks. Jos edes syksyllä sen sais nii vois viel vähä ajella. Kyllä muuten vi**ttaaa!
Noi sainpahan tilitettyä, nyt on vähän parempi mieli.![]()
--GsxR:iä--