Moro,
Onkos kenellekkään entuudestaan tuttu majapaikka Hotel Polonia Augustów? Webbisivut on näemmä jopa suomeksi ja lukittua tallia mopoille tarjotaan.
Hotel Polonia Augustów
"Hidas mutta kankee"
Kuvista päätellen on ilmeisesti remontoitu, mutta 2006 kun olin siellä yötä, niin suihkut ja vessat oli käytävällä ja laatat heilui joka paikassa. Sänkykin oli ihan perseestä. Suihkussa oli joku kuppanen saippuan pala, jossa oli muutama ryssän perskarva piristämässä muuten harmaata pintaa.
Dixi et animam levavi
Ek@:n kuvauksen perusteella ei odotukset ole kovinkaan korkealla, mutta jospa taso olisi hieman parantunut. Ainakin huonekuvauksissa mainitaan, että huoneissa on wc ja suihku(ek@ @ Helmi. 23 2009,19:56) kirjoitti
![]()
"Hidas mutta kankee"
Tuommoinen kuva löytyi kyseisen hotellin yhteisestä kylppäristä, kun yritin jotain etsiä:
Laatat olivat oikeasti lenkullaan ja mitä lieni jousti alla. Ehkä se sitten on rempattu, kun noissa sivujen kuvissa on ihan siistin näköistä. Kannattaa kuitenkin katsoa huone ennen yöpymistä.
Dixi et animam levavi
Ennen Augustowia on tien oikealla puolella hirsinen "kompleksi", olen pari kertaa yöpynyt. En saa nimeä mieleen, ei aja vahingossa ohi, näkyy tielle. Kohtuuhintainen siistit huoneet, kulkuvälineet pihalla portin takana, kaksi isoäänistä sheeferiä partioi yöllä. On vähän kaupungin ulkopuolella mutta yöpymiseen OK.
1997 HD Road King
1994 BMW R100R
-07 keväällä tuolla oltiin viimeksi ryhmän kanssa, on näköjään vaihtanut nimeä, oli silloin vielä joku Turmot. Ihan jees paikka, ei nyt mikään palatsi mutta kyllä siellä yönsä nukkui ja kohtuullisesti syötiin ja juotiin. Tosin ravintolan laittoivat kiinni juuri puolenyön aikaan kun alkoi maistumaan...
Ei tuo ek@:n kuvaus ainakaan minun mielestäni osunut ihan kohdilleen, suihkut oli huoneissa ja kohtuu-siistit. Kieltämättä nuo heidän kotisivujutut on hieman komean oloiset paikan tasoon nähden, mutta jos satun nurkilla olemaan illansuussa niin varmaankin menisin uudelleen.
Takapihalla on luotettavan oloinen vartioitu parkkipaikka, mikä on aina plussaa.
No hemmetti, tuo se Turmot oli ja tuo kuva on ihan takuulla siitä suihkusta. Aivan varmaan valehtelivat, että oli täynnä ja piti ottaa tuo pazkahuone. Nämä ilman omaa kylppäriä olevat läävät olivat siinä respasta kerrosta ylempänä. Ylin kerros oli kai ihan tavalllisia huoneita ryssien huijauksella höystettynä
Dixi et animam levavi
Olisko ollu Abro http://www.abro.home.pl/index_pl.html.(drago @ Helmi. 23 2009,22:04) kirjoitti
- Sergei-
"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
Turmotissa tuli kans oltua yötä -05 puolan reissulla ja mun mielestä mesta oli ihan asiallinen. Muistaakseni meillä huone oli 2 kerrosta respasta ylös. Omat suihkut ja ihan siisti huone, ei mitään luksusta, mutta ok. Raflakin ihan jees, mitä nyt ruokalista oli vaan puolaks, mutta siinä nyt ei mitään outoa ole.
I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
-Jesco White
Oltiin kaverin kanssa viime kesänä Via Balticaa pitkin reissussa ja toinen yö oltiin Augustowissa hotellissa http://www.hotelwarszawa.pl/. Voin suositella vaikka tais olla aika hinnakas.. mut ei se silloin haitannu kun v...tutti ja väsytti... *ja sitten kun sai pari *
alle niin alko taas meno maittaa.
-Ensin mä luulin, sitten mä aattelin, ja olihan siellä muitakin-
+1 Hotelli Warzawalle(-devil- @ Huhti. 03 2009,23:22) kirjoitti
Tuli oltua siellä yö elokuussa 2007, ja oli ainakin silloin keskitasoa parempi yöpymispaikka. Toki ei ole sieltä ihan halvimmasta päästä.
<p><span style="color: rgb(0, 255, 255);">Hugo:"</span><span style="color: rgb(255, 0, 255);">Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!</span><span style="color: rgb(0, 255, 255);">"</span></p>
Ihan vaan vinkkinä, et entinen Turmot hotelli on ollut noin 2 vuotta nimellä Hotel Polonia..... Mie olen siellä ollut monesti ja ihan kohtalaiset huoneet on olleet joka kerta... Mopotin hyvin tallessa hotellin takapuolella(jonne mun huoneen ikkunat ovat aina sattuneet)"seeferien" ja ukon vartioimana läpi yön. Hinta/laatusuhde ollut kohdallaan.... Tosin olen monesti varannut huoneen jo etukäteen. Sillä konstilla taitaa saada paremman huoneen tuolta...![]()