Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 39:een 39:sta
  1. #31
    Lainaa (cartman @ Heinä. 08 2008,16:10) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Heinä. 08 2008,16:02) kirjoitti
    Ensitiedot tänään tehdystä työstä. Kawan Akran kokoputkisto, Pc, Bmc filtteri, penkitys jä säätö kx center Tampere.
    Orkkis 163 rwhp ja em. jälkeen 176 rwhp. Käppyrät kawatopicciin kun saan ne. *
    Lisäks pyörä keveni noin 7 kg.
    => ei kannata olishan sillä rahalla saanut jotain muutakin. *
    Thaimaassa sukupuolenvaihdosleikkaus maksaa sairaalasta riippuen 400-1200 euroa. Se olisi ollut yksi vaihtoehto putkelle.
    Juuri näistä minä annan pyyhkeitä modeille. Juuri tälläinen paska pitäisi saada pois. kuten muukin aivan asiaton asiaan liittymätön paska läppä. Kuten esim tämä minun postaukseni.

    offiksi meni, mutta jatkakaa
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  2. #32
    Lainaa (parjan_fin @ Heinä. 09 2008,13:45) kirjoitti
    Nyt ei kannata pelkästään puhua maksimilukemista. Vaikka niissä pysyttäisiinkin suht samoissa niin katukäytössä, mun mielestä, oleellisempaa on ne alarekisterin / keskirekisterin muutokset. Ja ennen kaikkea kun oikein säädetään osakaasut kohdilleen niin pyörä tuntuu paljonkin tehokkaammalta sekä käytettävämmältä.

    Eli jos käytettävyyttä haluaa koko alueelle lisää niin vois olla putken hankita ja kunnollinen säädättäminen ihan ajatuksen arvoinen juttu.
    just näin. ja varsinkin se säädättäminen.
    alleviivasin vielä varmuuden vuoksi tuon tärkeimmän pointin.

    tässä omassa se säätökään ei ollut ihan helppoa. mielelläni vaihtaisin 20hp huipputehosta keskialueen tehoon. saamani diagnoosin mukaan kannen porttaus ei ole ihan nappiin onnistunut.

    riittää silti mulle

    *käppyrä*
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  3. #33
    ^ Melko vuoristorataa noi käppyrät. Huomaako ajossa?
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  4. #34
    Tuohon omaan Fz6 s2 tuli 5hp lisää leo vincen slipareilla + dynojet ja penkitys tampereen kx centterissä.

    Sävelet on ainaki hienot kun noita pönttöjä on parikipaletta takana.
    Kymco Zing 125 -98 -> Honda VT 600 Shadow -96 -> Yamaha Fz6 S -07 -> Triumph Street Triple -08
  5. #35
    Lainaa (Athene @ Heinä. 11 2008,22:04) kirjoitti
    Kokeilin samanlaista pyörää kuin omani, mutta säädettynä ja täysrännillä varustettuna. Voin sanoa, että KANNATTAA ! Voiman ja herkkyyden lisäyksen huomas kautta koko kierrosalueen ja painon kevenemisen huomas ketteryyden lisääntymisenä ja käsittelyn helpottumisena .
    kuinkahan paljon tossa hommassa on kyse fiilispohjaista?
    meinaan kyllähän tuosta herkkyyden tunnetta lisää helposti lisääntynyt ääni.

    ketteryys ei nyt taida juurikaan parantua maallikkokäyttäjälle keveämmän painon muodossa...4-5 kg missäs se tuntuu enää näillä massoilla

    no nuo äänet kyllä...jospa sitte itekkin alkaisin ettimään akran koko putkistoa, vai tyytyskö slipareihin...mallia evo kuiteski...vai oikos parempia eherotuksia kellaan
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  6. #36
    Lainaa (Athene @ Heinä. 12 2008,19:10) kirjoitti
    ^ Melko vuoristorataa noi käppyrät. Huomaako ajossa?
    huomaahan sen jos koittaa vedättää noin alhaalta. tasa/pintakaasulla ei huomaa. muutenkin olen koittanut välttää vedätystä alle 6k

    yleisesti ottaen toimii 140tkm rullatuksi erittäin nätisti.

    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  7. #37
    Lainaa (jri66 @ Kesä. 29 2008,18:25) kirjoitti
    Lainaa (teude @ Kesä. 29 2008,14:17) kirjoitti
    Tehoputki tuntuu niin mopopoikien termiltä. Mutta en itse putkistoa laittaisi, maksimissaan se 5hp lisää tehoa ja hintaa se 1000e+, niin en näe hyötyä kovinkaan suureksi. Sliparit nyt tietenkin pitää vaihtaa, äänien takia.
    Samaa mieltä. Ei nuo pelkät Sliparit autuaaksi tee, lisää ääntä ja moottori toimii ehkä jopa huonommin. Koko putkisto ja muuta kilkettä samalla säädön kanssa vaikuttaa jo selvästi useimpiin vehkeisiin. On vaan niin ("ihanan") kallista... Pitäähän moottoripyörässä olla moottoripyörän äänet.

    Välillä kyllä hävettää pistää vehkeet tulille klo.6 aamulla kaiken hiljaisuuden keskellä. Äkkiä vaan pois paikalta * pahennusta aiheuttamasta.
    Komppasitko tällä lainauksella: "samaa mieltä" koko lainausta vai ensimmäistä toteamusta.
    Jotenkin kirjoittamasi teksti on hassusti ristiriidassa lainauksen kanssa.

    Sliparit otetaan ajofiiliksen takia ja kokorännillä haetaan ne talliin jääneet hevoset.
    Omasta mielestä tehoputkisto kannattaa asentaa vasta, kun koneessa on sen verran kokoa ja tehoa, ettei samalla putkisto/säätö -rahalla pääse kiinni tehokkaampaan peliin. Eli 1000 ksm ->
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  8. #38
    Lainaa (Heksa @ Heinä. 13 2008,04:07) kirjoitti
    Sliparit otetaan ajofiiliksen takia ja kokorännillä haetaan ne talliin jääneet hevoset.
    Noin minäkin olen sen ajatellut.

    Omassa pyörässä on slipari ihan ulkonäkösyystä.

    Kokoputkea en edes harkinnut, kun meikäläinen arvostaa nykyään toimivaa keskiseisontatukea enemmän kuin niitä muutamaa hevosvoimaa mitä kokoputkella saa.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  9.  
  10. #39
    Lainaa (Meanstreakster @ Heinä. 09 2008,16:48) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Heinä. 09 2008,16:41) kirjoitti
    Tästäkin tulee vittuilutopic..
    Ei pienintäkään epäilystä.
    Tuntuu nykyään ( ? ) tulevan melkein joka topicista.
    Millaistakohan se parjatun suomi24:n taso oikein mahtaakaan olla!
    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12