Juuri näistä minä annan pyyhkeitä modeille. Juuri tälläinen paska pitäisi saada pois. kuten muukin aivan asiaton asiaan liittymätön paska läppä. Kuten esim tämä minun postaukseni.(cartman @ Heinä. 08 2008,16:10) kirjoitti
offiksi meni, mutta jatkakaa
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
just näin. ja varsinkin se säädättäminen.(parjan_fin @ Heinä. 09 2008,13:45) kirjoitti
alleviivasin vielä varmuuden vuoksi tuon tärkeimmän pointin.
tässä omassa se säätökään ei ollut ihan helppoa. mielelläni vaihtaisin 20hp huipputehosta keskialueen tehoon. saamani diagnoosin mukaan kannen porttaus ei ole ihan nappiin onnistunut.
riittää silti mulle
*käppyrä*
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
^ Melko vuoristorataa noi käppyrät. Huomaako ajossa?
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Tuohon omaan Fz6 s2 tuli 5hp lisää leo vincen slipareilla + dynojet ja penkitys tampereen kx centterissä.
Sävelet on ainaki hienot kun noita pönttöjä on parikipaletta takana.
Kymco Zing 125 -98 -> Honda VT 600 Shadow -96 -> Yamaha Fz6 S -07 -> Triumph Street Triple -08
kuinkahan paljon tossa hommassa on kyse fiilispohjaista?(Athene @ Heinä. 11 2008,22:04) kirjoitti
meinaan kyllähän tuosta herkkyyden tunnetta lisää helposti lisääntynyt ääni.
ketteryys ei nyt taida juurikaan parantua maallikkokäyttäjälle keveämmän painon muodossa...4-5 kg missäs se tuntuu enää näillä massoilla
no nuo äänet kyllä...jospa sitte itekkin alkaisin ettimään akran koko putkistoa, vai tyytyskö slipareihin...mallia evo kuiteski...vai oikos parempia eherotuksia kellaan![]()
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
huomaahan sen jos koittaa vedättää noin alhaalta. tasa/pintakaasulla ei huomaa. muutenkin olen koittanut välttää vedätystä alle 6k(Athene @ Heinä. 12 2008,19:10) kirjoitti
yleisesti ottaen toimii 140tkm rullatuksi erittäin nätisti.
![]()
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Komppasitko tällä lainauksella: "samaa mieltä" koko lainausta vai ensimmäistä toteamusta.(jri66 @ Kesä. 29 2008,18:25) kirjoitti
Jotenkin kirjoittamasi teksti on hassusti ristiriidassa lainauksen kanssa.
Sliparit otetaan ajofiiliksen takia ja kokorännillä haetaan ne talliin jääneet hevoset.
Omasta mielestä tehoputkisto kannattaa asentaa vasta, kun koneessa on sen verran kokoa ja tehoa, ettei samalla putkisto/säätö -rahalla pääse kiinni tehokkaampaan peliin. Eli 1000 ksm ->
Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D
Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!
Noin minäkin olen sen ajatellut.(Heksa @ Heinä. 13 2008,04:07) kirjoitti
Omassa pyörässä on slipari ihan ulkonäkösyystä.
Kokoputkea en edes harkinnut, kun meikäläinen arvostaa nykyään toimivaa keskiseisontatukea enemmän kuin niitä muutamaa hevosvoimaa mitä kokoputkella saa.
"Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
Tuntuu nykyään ( ? ) tulevan melkein joka topicista.(Meanstreakster @ Heinä. 09 2008,16:48) kirjoitti
Millaistakohan se parjatun suomi24:n taso oikein mahtaakaan olla!![]()
Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!