Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Tervehdys kaikille

Broidi haluais myydä mulle toisen Ducateistaan ts. Monster 620 vm -04.

Aattelin kysäistä täältä, ao. pyörän omistajilta, hieman kokemusperäistä tietoa.

Ensinnäkin tykkään käydä erilaisissa tapahtumissa pitkin Suomenniemeä, joten minkälainen toi on ajaa maantiellä ja miten kuljetatte kamat (teltta yms.) Kandeex tohon laittaa mitään telineitä laukuille ja onx niitä yleensä saatavilla?
    Toisex, ajelen myös aikas paljon täällä stadissa eli onko helppo pyöriteltävä kaupungissa?

Olin alunperin ajatellut seuraavaksi kulkineeksi Kawasaki ER-6f:ää tai n:ää, mutta nyt menee suunnitelmat hieman uusix eli kaikenlaiset kokemukset - niin hyvät kuin huonotkin - Monsterista ovat tervetulleita.
    Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki ER-5 -> Ducati Monster 620D -> Ducati ST4 -> Ducati Multistrada 1000ds -> Ducati Monster 1100evo
    Hei!

Mukava pöyrä ajella kaupungissa ja lähiympäristössä. Pienillä mutkateillä hauska vempele. Kyytiläisen kanssa on hieman laiska ja yksikään mun kyydissä ollut ei ole istumapaikkaa kehunut ja penkin alla olevista kahvoista on kuulella hankalaa pitää kiinni.

Matka-ajossa ei ole paras mahdollinen vaihtoehto. Kyllä siihen saa laukkuja sekä telineitä jos haluaa. Ulkonäkö vaan mun mielestä kärsii.

Jos ajelet enemmän matka-ajoa ja paljon tavaraa kyydissä niin suosittelen jotain muuta vaihtoehtoa. Multistrada? ST-mallit?

Jos pitää valita pikku monsterin tai pikku kawan välillä niin sitten päätyisin monsteriin. Toisaalta olen vähän jäävi puhumaan mielipiteistä, koska en ole koskaan em. kawalla ajanut. Mulla on vähän semmonen tunne, että se kawa ei ole maantiellä yhtään pikkumörköä parempi.

Käy kokeilemassa, vertaile ja tee päätös, joka mielyttää sinua.

Turvallisia kilometrejä... -EB
    Diavel dark
    Multa löytyy ko. Monsteriin uusi seat cowl + kiinnikkeet ja uudet kaatumatapit. Tästä ilmotukseen.
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
    Kiitos vastauksista.

Pääsen vasta elokuussa näkemään ja koeajamaan ko. pyörän broidin palattua reissultaan. Tällöin viimeistään selviää myös, onko pyörässä jo valmiina jotain lisävarustetta yms.

Kieltämättä on kyllä kovastikin ruvennut Monsteri kiinnostamaan. No, heinäkuu täytyy nyt kuitenkin pärjätä tällä vanhalla 500 Kawalla ja nickillä. *
    Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki ER-5 -> Ducati Monster 620D -> Ducati ST4 -> Ducati Multistrada 1000ds -> Ducati Monster 1100evo
  5.  
    Lainaa (Kawantsa @ Kesä. 30 2008,13:21) kirjoitti
    Kiitos vastauksista.

Pääsen vasta elokuussa näkemään ja koeajamaan ko. pyörän broidin palattua reissultaan. Tällöin viimeistään selviää myös, onko pyörässä jo valmiina jotain lisävarustetta yms.

Kieltämättä on kyllä kovastikin ruvennut Monsteri kiinnostamaan. No, heinäkuu täytyy nyt kuitenkin pärjätä tällä vanhalla 500 Kawalla ja nickillä. *
    Siitä vaan, oikea termi, joka varmaan nikiksikin kelpaa on DUCATISTA.
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A