Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 138:een 138:sta
  1. #121
    Lainaa (ysi-ärrä @ Heinä. 28 2008,14:49) kirjoitti
    No niin arvon orggi porukka.

    Tänään se sitten tapahtui meinaan tuo audin ja ysin välinen kiihdytyskilpailu.

    Tuli audi kuski vihonviimein lomilta töihin ja heti töiden jälkeen kisa pystyyn.

    No siinähän kävi niin että AUDI jäi ku siesomaan ku meikä vähän ravotti kaasua

    Otettiin heti varmuuden vuoksi uusinta ja sama homma. Ei oo kotilosta mihinkään mopon rinnalla.

    Siinä sitte kokeiltiin 0-5m kiihdytys ja sama homma. AUDI jäi heti.

    Kyllä nyt on hyvä mieli ku ei kotilolle hävinny
    Hahaha. No paljonko loppuviimeen sait rahaa? Jos ykskin lupas sen 50e ja huutelijoita oli paljon niin....
    636 -> 998
  2. #122
    Lainaa (Hege @ Heinä. 28 2008,15:08) kirjoitti
    MOT (Mikä Oli Todistettavissa)
    Ei, vaan MILKTE (Minkä Idiootteja Lukuunottamatta Kaikki Tiesivät Etukäteen).
    CB 125 Twin '80 -> ... -> VT 750 C Shadow '06 -> XVS 1300A Midnight Star '08
  3. #123
    Lainaa (Urkki @ Heinä. 29 2008,10:26) kirjoitti
    Lainaa (Hege @ Heinä. 28 2008,15:08) kirjoitti
    MOT (Mikä Oli Todistettavissa)
    Ei, vaan MILKTE (Minkä Idiootteja Lukuunottamatta Kaikki Tiesivät Etukäteen).
    Asia selvä.
    Suzuki GSX-R 750 K6
  4. #124
    Lainaa (Janne10r @ Heinä. 01 2008,05:27) kirjoitti
    Lainaa (Janne10r @ Heinä. 01 2008,05:02) kirjoitti
    Voisin melkein olla sitä mieltä, että aivan sama vaikka ois 0-1m, niin kyllä se 10kertaa kevyempi mopo on nopeampi kuin auto, eri asia on sitten >250km/h nopeuksissa, jos on joku aivan supertehokas kotilo jossa siedettävän pieni ilmanvastus...

    Noin esimerkkinä, kävin päivänä eräänä testaamassa yhtä kiihtyvyysmittaria, laitoin sen kiinni omaan katumopoon, paras 0-100km/h aika oli 2,86s, ja matkaa tuohon meni jotakin 30-40m (en muista tarkalleen, mutta 3:sella se alkoi), joten tuskin siihen kymmeneen metriin kovin pitkää aikaa kului.
    Täytyypi joku päivä käydä tarkastamassa että kuinka pitkä matka tuohon sataseen vaadittiin, ja onhan tuosta kiihdytyksestä tallennekin olemassa, eli eiköhän se 10m-aikakin saada laskettua.
    Ja tuon tallenteen kun kaiveli, niin 0-100km/h vaati näköjään 38,9m, 0-10m aikaa en jaksanut alkaa laskeskelemaan.
    Millai ton kympin saa lähteen nollista noin kun on niin pitkä ykkönen ja sitten kun saa vedon niin puskee syliin?
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  5. #125
    Lainaa (Miq @ Heinä. 29 2008,12:03) kirjoitti
    Lainaa (Janne10r @ Heinä. 01 2008,05:27) kirjoitti
    Lainaa (Janne10r @ Heinä. 01 2008,05:02) kirjoitti
    Voisin melkein olla sitä mieltä, että aivan sama vaikka ois 0-1m, niin kyllä se 10kertaa kevyempi mopo on nopeampi kuin auto, eri asia on sitten >250km/h nopeuksissa, jos on joku aivan supertehokas kotilo jossa siedettävän pieni ilmanvastus...

    Noin esimerkkinä, kävin päivänä eräänä testaamassa yhtä kiihtyvyysmittaria, laitoin sen kiinni omaan katumopoon, paras 0-100km/h aika oli 2,86s, ja matkaa tuohon meni jotakin 30-40m (en muista tarkalleen, mutta 3:sella se alkoi), joten tuskin siihen kymmeneen metriin kovin pitkää aikaa kului.
    Täytyypi joku päivä käydä tarkastamassa että kuinka pitkä matka tuohon sataseen vaadittiin, ja onhan tuosta kiihdytyksestä tallennekin olemassa, eli eiköhän se 10m-aikakin saada laskettua.
    Ja tuon tallenteen kun kaiveli, niin 0-100km/h vaati näköjään 38,9m, 0-10m aikaa en jaksanut alkaa laskeskelemaan.
    Millai ton kympin saa lähteen nollista noin kun on niin pitkä ykkönen ja sitten kun saa vedon niin puskee syliin?
    Kytkintä luistattamalla, eli pitämällä kierrokset ylhäällä ja pelaa lähdön kytkimellä..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  6. #126
    Viime kesänä kokeiltiin seuraavanlainen juttu:

    - K3 tonari Suzuki
    - 2007 R6R Yamaha
    - 2007 Mitsun Evo IV, piristettynä, alustaa laitettuna yms, lähtöjärjestelmän kanssa, tehoja ja vääntöjä en tiedä, mutta reilusti enemmän kuin vakiossa.

    Kolme starttia otettiin märällä alustalla Alastarossa, 100 metrin rykäsyjä. Kaksi vei R6R ja yhden Suikka. Mitsua ei kauheasti näkynyt missään kohtaa, vaikka oli ulkopuolinen lähettäjä... 0 - 100 km/h Mitsu oli GPS:n mukaan rykinyt alle 5 sekan, joka kerta.

    Eli väittäisin vahvasti että mopo vie, vähän tehokkaammankin laitteen.
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  7. #127
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 29 2008,12:08) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Heinä. 29 2008,12:03) kirjoitti
    Lainaa (Janne10r @ Heinä. 01 2008,05:27) kirjoitti
    Lainaa (Janne10r @ Heinä. 01 2008,05:02) kirjoitti
    Voisin melkein olla sitä mieltä, että aivan sama vaikka ois 0-1m, niin kyllä se 10kertaa kevyempi mopo on nopeampi kuin auto, eri asia on sitten >250km/h nopeuksissa, jos on joku aivan supertehokas kotilo jossa siedettävän pieni ilmanvastus...

    Noin esimerkkinä, kävin päivänä eräänä testaamassa yhtä kiihtyvyysmittaria, laitoin sen kiinni omaan katumopoon, paras 0-100km/h aika oli 2,86s, ja matkaa tuohon meni jotakin 30-40m (en muista tarkalleen, mutta 3:sella se alkoi), joten tuskin siihen kymmeneen metriin kovin pitkää aikaa kului.
    Täytyypi joku päivä käydä tarkastamassa että kuinka pitkä matka tuohon sataseen vaadittiin, ja onhan tuosta kiihdytyksestä tallennekin olemassa, eli eiköhän se 10m-aikakin saada laskettua.
    Ja tuon tallenteen kun kaiveli, niin 0-100km/h vaati näköjään 38,9m, 0-10m aikaa en jaksanut alkaa laskeskelemaan.
    Millai ton kympin saa lähteen nollista noin kun on niin pitkä ykkönen ja sitten kun saa vedon niin puskee syliin?
    Kytkintä luistattamalla, eli pitämällä kierrokset ylhäällä ja pelaa lähdön kytkimellä..
    Siinnä vaan hiukka lämpiää kytkin mut varmaan joo noin että vaikka eses 7k jenkaa ja antaa mennä. Mut sitten on vielä se hytti sylissä

    Itse olen välttänyt nollista äkkilähtöjä kytkintä säästelläkseni. Hyvä periaate esim. valoista lähtöön on se, että rauhassa liikkeelle ja otetaan se toinen sitten hytti pystyssä kiinni

    Kauankohan kytkin tuollaisia kestää, jos vaikka alkaisi treenaa noita nollista lähtöjä...
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  8. #128
    Lainaa (Miq @ Heinä. 29 2008,12:19) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 29 2008,12:08) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Heinä. 29 2008,12:03) kirjoitti
    Lainaa (Janne10r @ Heinä. 01 2008,05:27) kirjoitti
    Lainaa (Janne10r @ Heinä. 01 2008,05:02) kirjoitti
    Voisin melkein olla sitä mieltä, että aivan sama vaikka ois 0-1m, niin kyllä se 10kertaa kevyempi mopo on nopeampi kuin auto, eri asia on sitten >250km/h nopeuksissa, jos on joku aivan supertehokas kotilo jossa siedettävän pieni ilmanvastus...

    Noin esimerkkinä, kävin päivänä eräänä testaamassa yhtä kiihtyvyysmittaria, laitoin sen kiinni omaan katumopoon, paras 0-100km/h aika oli 2,86s, ja matkaa tuohon meni jotakin 30-40m (en muista tarkalleen, mutta 3:sella se alkoi), joten tuskin siihen kymmeneen metriin kovin pitkää aikaa kului.
    Täytyypi joku päivä käydä tarkastamassa että kuinka pitkä matka tuohon sataseen vaadittiin, ja onhan tuosta kiihdytyksestä tallennekin olemassa, eli eiköhän se 10m-aikakin saada laskettua.
    Ja tuon tallenteen kun kaiveli, niin 0-100km/h vaati näköjään 38,9m, 0-10m aikaa en jaksanut alkaa laskeskelemaan.
    Millai ton kympin saa lähteen nollista noin kun on niin pitkä ykkönen ja sitten kun saa vedon niin puskee syliin?
    Kytkintä luistattamalla, eli pitämällä kierrokset ylhäällä ja pelaa lähdön kytkimellä..
    Siinnä vaan hiukka lämpiää kytkin mut varmaan joo noin että vaikka eses 7k jenkaa ja antaa mennä. Mut sitten on vielä se hytti sylissä

    Itse olen välttänyt nollista äkkilähtöjä kytkintä säästelläkseni. Hyvä periaate esim. valoista lähtöön on se, että rauhassa liikkeelle ja otetaan se toinen sitten hytti pystyssä kiinni

    Kauankohan kytkin tuollaisia kestää, jos vaikka alkaisi treenaa noita nollista lähtöjä...
    Kyllähän siinä on hyvät mahdollisuudet polttaa kytkin. Ei nyt yleensä satunnaisista lähdöistä silloin tällöin, mutta kovin montaa eivät kestä peräkkäin ilman jäähdyttelyä. Tässä on merkki/mallikohtaisia eroja, että miten kestää. Itse olen polttanut kytkimen ihan kadulla pelleillessäni, muutamia lähtöjä peräkkäin ja liian vähän jäähdyttelyä välissä..

    Hyttiä ei pidä päästää liian ylös, menee muuten lähtö pilalle. Kytkimellä ja kaasulla pitää yrittää pitää se maassa tai maksimissaan hiukan irti.

    Eihän tonnisia kyykkyjä ole tehty kiihdyttelyyn. Alusta ja välitykset on ihan muuhun hommaan tehty. Viivalta ovat ihan vakiona kohtuu vaikeita pelejä lähteä kunnolla.

    Madallusta ja pidennystä peliin, jos niillä haluaa kiihdyttelyä harrastella.. Ovat ihan eri pelejä silloin.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  9. #129
    Lainaa (parjan_fin @ Heinä. 29 2008,12:18) kirjoitti
    Viime kesänä kokeiltiin seuraavanlainen juttu:

    - K3 tonari Suzuki
    - 2007 R6R Yamaha
    - 2007 Mitsun Evo IV, piristettynä, alustaa laitettuna yms, lähtöjärjestelmän kanssa, tehoja ja vääntöjä en tiedä, mutta reilusti enemmän kuin vakiossa.
    Menee aiheeseen kuulumattomaan pilkun n*ssimiseen, anteeksi siitä! Mutta eikös "07 Evo Mitsu ole jo versiota IX tai ainakin VIII? Vai tuliko vaan parjanilla kirotusvire...

    -Jatkakaa vaan aiheesta
    Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
    Honda CB125T "81 ~2002-
    Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
    Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
    Yamaha TDM 850 "91 2011-
  10. #130
    höpsis.ysi ärrä perkules sähän otit selvän varas lähdön! Otetaanpa uudellee EET USKALLA!
    exä= honda cbr 900rr -96
    nyt = gsx-r 1000 k5
  11. #131
    Lainaa (jaskagsx-r @ Heinä. 29 2008,13:46) kirjoitti
    höpsis.ysi ärrä perkules sähän otit selvän varas lähdön! Otetaanpa uudellee EET USKALLA!
    Siltä se voi Audista vaikuttaa, että pyörä varastaa, koska pyörä jätti sen heti kuin seisomaan
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  12. #132
    Lainaa (Transalp @ Heinä. 29 2008,13:16) kirjoitti
    Lainaa (parjan_fin @ Heinä. 29 2008,12:18) kirjoitti
    Viime kesänä kokeiltiin seuraavanlainen juttu:

    - K3 tonari Suzuki
    - 2007 R6R Yamaha
    - 2007 Mitsun Evo IV, piristettynä, alustaa laitettuna yms, lähtöjärjestelmän kanssa, tehoja ja vääntöjä en tiedä, mutta reilusti enemmän kuin vakiossa.
    Menee aiheeseen kuulumattomaan pilkun n*ssimiseen, anteeksi siitä! Mutta eikös "07 Evo Mitsu ole jo versiota IX tai ainakin VIII? Vai tuliko vaan parjanilla kirotusvire...

    -Jatkakaa vaan aiheesta
    Tais tulla kirotusvihree.

    Evo "ysiä" tarkoitin, eli eikös se silloin roomalaisittain mene IX?

    *pitäis opetella aakkoset ja numerot*
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  13. #133
    Lainaa (jaskagsx-r @ Heinä. 29 2008,13:46) kirjoitti
    höpsis.ysi ärrä perkules sähän otit selvän varas lähdön! Otetaanpa uudellee EET USKALLA!
    No jos sä haluat että mä nöyryytän sua uudelleen kaikkien nähden, niin mikä ettei

    Ja mä voin antaa sulle 9m etumatkaa ku sun audis on niiiin tuhnake
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  14. #134
    exä= honda cbr 900rr -96
    nyt = gsx-r 1000 k5
  15. #135
    Lainaa (jaskagsx-r @ Heinä. 30 2008,19:17) kirjoitti
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  16. #136
    Kokeilkaa seuraavaksi 0-100 km/h siten, että kyykkykuski seisoo sammutetun pyörän vieressä, kun Audi lähtee viivalta. Onnistuu silloinkin mainiosti, jos on kypärä valmiiksi päässä.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  17. #137
    Kytkimen luistatus, syntiä. Ykkönen silmässä valoissa, syntiä. Liikennevaloihin pysähtyminen, syntiä. Kummallisista asioista tekin kiksinne saatte. Mä saan siitä hyvän mielen jos ei tarvitse pysähtyä valoihin. Tosin, jos ketään ei näy (iltaisin pk-seutu) en vaivaudu. Tollasen kisalähdön voi ottaa ehkä kerran kauteen jos oikein v*tuttaa. Tosin sen jälkeen harmittaa vielä enemmän. Ja eipä tolla 600lla mihinkään pääse muutenkaan. Mutkiin se on kuitenkin kiva viedä.
    Kronoby Racing Team
  18.  
  19. #138
    Lainaa (Juhana N @ Heinä. 30 2008,22:31) kirjoitti
    Kytkimen luistatus, syntiä. Ykkönen silmässä valoissa, syntiä. Liikennevaloihin pysähtyminen, syntiä.
    Eli sä harrastat syntiä sitten kovasti? Tai jos et, niin haluaisin nähdä sun ajavan ytimessä esim. kello 16.00 perjantaina.
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R -93
    Kawasaki ZX-6R Ninja
    Suzuki GSX-R 1000 K9
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345