Cycle World Heinäkuun 2008 numerossa oli pyörätesti, johon oli otettu mukaan suht tehokas Hennessey GT1000 jossa oli testin aikana 750 hp. Eli tällainen.(Hemppa @ Kesä. 29 2008,17:10) kirjoitti
Vertailussa käytettäköön nyt tuota Suzukin tusinamopoa, koska dukun 1098R jäi jalkoihin...
Hennessey GT1000 VS Suzuki GSX-R 1000
0-60 MPH 4,32 2,78
0-100 MPH 7,63 5,08
0-150 MPH 14,19 10,06
0-180 MPH 20,68 18,51
1/4 MILE 11,73/133,85mph 9,98/149,49mph
100-150 MPH 6,56 4,98
100-180 MPH 13,05 13,43
Huiput 220,88mph 185,29mph
Tuo 100-180mph meni ZX-10R 11,99sec mikä oli joukon nopein.
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Harvemmin tulee itseään lainattua mutta:
Että huh huh...(JinX @ Kesä. 28 2008,08:08) kirjoitti
![]()
Syteen tai saveen ja pubiin...
______________________
Honda VFR 800 VTEC
Buell XB12S (sold)
Kawasaki ZX6R (sold)
Aivan vakio: http://www.leftlanenews.com/barabus....ar.html - Ja jää! (myös tylyttäjä kiksereineen;)
psiuuuhh!
Veikkaan että itse jäisin monellekkin kärrylle noin lyhyellä matkalla. Paikaltaan lähteminen ei tunnu olevan niin helppoa. Pitäisi ilmeisesti käyttää enemmän kierroksia, kun 60 feet ajat oli luokkaa 2.6s.. Jotenkin puuttuu uskallusta lipsauttaa kytkin kun kierrokset on korkeallaOnko tarkoitus että rengas sutii vai että kytkin luistaa? koska jos kumpaakaan ei tapahdu niin ympärihän se menee
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
kyse on massan kiihtyvyydestäeikä räikkösen
![]()
![]()
-Honda CBR 1000 RR -07
-Honda CBR 1100 XX -06
-Suzuki SV 1000 S -03
-Suzuki GSX 600 R -99
-Kawasaki KLE 500 -91
Intruderclubfinland
Pappa Tunturi
Tunturi Tiger Aqua
Yamaha DT 125 *-87
Yamaha XS 650 *-80
Honda Shadow 600 *-90
Suzuki Intruder 1400 *-91
aika helpolta näyttää veyronin lyöminen näin äkkiseltään(Tylyttäjä @ Kesä. 29 2008,15:27) kirjoitti
niin ja varmaan on kaikki nähny jo
GSXR-1000 Limited
Entäs soralla (tai talvella)? *(Tienpintaa ei mainittu aloitusviestissä, joten ennen kuin lyöt sen 50e vedon, varmista että saat valita paikan...)
Retired
2.6s 60ft ajalla on varmaan kyse ihan siitä, ettet ole tottunut ja/tai uskalla. Kokeile ne rajat.(jyk4 @ Kesä. 30 2008,00:36) kirjoitti
600cc tarvitsee hirveät lähtökierrokset (tyyliin 10krpm) ja kauhean kytkimen luistatuksen, että sillä pääsee viivalta johonkin.
Tarkoitus on siis se, ettei sudi, eikä keuli kuin korkeintaan ihan hiukan. Koneen pitää olla siellä kierrosalueella koko lähdön, että se tuottaa tarpeeksi tehoa rivakkaan poistumiseen pidon rajoilla.
P.S. Älä ota lähtöjä ihan peräkkäin. Anna kytkimen jäähtyä kunnolla. Kaverin tuossa kerran poltti juuri tuollaisesta cebarista kytkimen, kun lähdettiin reenaamaan lähtöjäKytkin palaa kohtuu helposti.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Vaimon Vespa 250 GTS:llä ajellessa tulee ihan vahingossa haastettua ja jätettyä niin moottoripyörät kuin autotkin. Viimeistään neljänsissä valoissa naapurikaistan kierrokset nousevat jo vihreitä odotellessa ja viivalta lähdetään kumi ulvoen tai hytti pystyssä, toisissa ja kolmansissa yrittävät vielä pärjätä "sivistyneesti". Skootterilla lähtö on aina sama eli täydet eikä muuta tarvitse tehdä kuin kahvasta kääntää.(Tylyttäjä @ Kesä. 30 2008,08:14) kirjoitti
Honda DN-01 mahtaa olla mielenkiintoinen peli valoissa ja tulee yllättämään monet.
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Tämä Barabus ei ole normaali autoliikkeessä myytävä sarjatuotantoauto eikä taida olla vieläkään - 2 vuotta esittelynsä jälkeen - minkäänlaisessa tuotannossa ylipäätään ("Barabus Sportscars Limited has eventually presented a (working?) prototype of its long-awaited Barabus TKR super-tourer to the public"). Kyl määki Turuus...(jyk4 @ Kesä. 30 2008,00:36) kirjoitti
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Luulenpa että sorallakin nopein viivalta poistuja on pyörä,merkiltään Jawa tai Weslake ja rakennettu speedwayta varten...(TwinTenox @ Kesä. 30 2008,06:17) kirjoitti
ysi-ärrä, Hayabusa Pattijoella 10m kohdalla 50km/h (VBoxista saatu nopeuslukema). Taitaa kotilo jäädä?
Siinä saa kyllä prätkäkuski kattella syvälle peiliin, jos Vespalle jää valoista(NOx @ Kesä. 30 2008,09:00) kirjoitti
![]()
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Ei mielestäni jos normiliikenteestä puhutaan. Variaattorilla saman lähdön voi toistaa 200 kertaa peräkkäin mitenkään keskittymättä asiaan. Variaattori irtoaa viivalta ripeästi yrittämättäkin. Sitten on syytä katsoa peiliin, jos haastaa ja jää.(Tylyttäjä @ Kesä. 30 2008,10:10) kirjoitti
![]()
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
No ei pyörälläkään ihan hirveesti tartte keskittyä, että Vespan jättää(NOx @ Kesä. 30 2008,10:58) kirjoitti
Vespalla "ripeä" lähtö on kuitenkin hiukan eri luokkaa kuin tehokkaalla prätkällä ripeä lähtö..
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
No ei, mutta ilmeisesti suurin osa porukasta nukkuu tai puuhaa jotakin valoissa eli ei keskity. Ehkä ei haluakaan. Ja sitten kun herätään survomaan ykköstä sisään, niin skootteri yllätti ja meni jo. Seuraavissa valoissa keskitytään kytkinkäsi täristen, mutta muuten ollaan kuin ei oltaisikaan. Muutaman kerran tullut koettua tämä tilanne...siinä vaan on jotakin hupaa kun 180 hv kyykky alkaa kisaamaan 22 hv Vespan kanssa. Se on vähän kuin Danny DeVito nostaisi 30 kg punnuksen ylös ja sitten Schwarzenegger tästä provosoituisi ja nostaisi 150 kg rautaa ylös näyttääkseen kuka on kuka..(Tylyttäjä @ Kesä. 30 2008,11:03) kirjoitti
![]()
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Piru vieköön toi on aivan totta. Mulla ainakin on 90% valolähdöistä ollut aivan surkealla keskittymisellä vedettyjä. Mä vaan ikään kuin matkustelen pisteestä a pisteeseen b ja mietiskelen niitänäitä, enkä ollenkaan tajua että tää on kisaa ny! It's a jungle out there! Pitäis vissiin tsempata.(NOx @ Kesä. 30 2008,11:37) kirjoitti
![]()
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
No en minua ainakaan kiinnosta yhtään, mitä naapurikaista kuski puuhaa valoissa. Liikennevaloissa huomioni kiinnittyy usein ympäristön "näkymiin" eikä kytkinkäteen...
-- Urea jacta est --
Kyllähän siellä liikennevaloissa vois olla ikäänkuin hereillä, ja pitää hieman silmällä niitä valoja. Pääsee katsokaas muutkin sieltä valoista läpi kuin se ekana oleva.
Yleensä sitä ripeää lähtöä saadaan suoritettua silloin, kun rinnakkain on kaksi kaistaa, ja toisellakin on joku. Mistä lie sitten johtuukaan?
Nyksä. Speed Triple 2013
EX: GSX-R 1000 K6
EX: R6R 06
Kyllähän tuota jonkin kerran on kilonen puotettu valoista autolla mutta nekin kerrat vain sen takia kun on kytkenyt paukut päälle ennen valojen vaihtumista niin se kummasta vie kaikelta muulta pyöräkuskin huomion
Mutta tosissaan ei riitä ahdettu alle 5sekunnin nelikko siihen että kyykyn puottaa kyydistä oli matka mikä oli. Sitä on testattu monet kerrat ja aina on tulos että olen autolla jäänyt. Aina voidaan hakea guugelillla jotain maailman yyber autoa mutta tosiasia on se että että hyvin harva auto on edes alle sen 7 sekunnin saatikka alle 5:n kuten itsellä oli.
Sitten kokemusta itsellä on Ferrarin F1 modenasta joka jäi 4 valot perä jälkeen ja viimeiset kaksi vedettiin jo ihan tosissaan ja tulos sama. Sen verran tuossa on pyörkuskilla etua että siinä kärsii autokuskin kiusaksi kytkeä keulaakin ilmaan ja silti se ei ohi tule.
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
Hienoin nöyryytyshän autokuskille on se, jos sitä "hämää" aluksi, että kisa on tiukka, ja kun sitten autokuski on saanut sen vähän yli huntin lasiin vedettyä hampaat irvessä, niin kytkee etupyörän ilmaan ja ohi(Vonikka @ Kesä. 30 2008,12:29) kirjoitti
Yleensä siinä kohtaa autokuski huumorintajusta riippuen joko katselee muualle seuraavissa valoissa, tai sitten näyttää peukaloa ylöspäin
![]()
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Ferrari kuskilla ei vain meinannut riittää enään huumori kun viimeisissä valoilla näytin autoa ja paukkua alaspäin. Ei nimittäin ollut kovin kaukana ettei olis karsinut pihalle kun ajoneuvolla ei pärjännyt(Tylyttäjä @ Kesä. 30 2008,12:33) kirjoitti
Tosin voi se hieman ahistaa kun pelkkä modeenan F1 vaihteisto lisävarusteena on kalliimpi mitä minun riisikikseri on![]()
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
Tämä keskustelu menee taas ihan samanlaiseksi kuin kumpi on nopeampi mutkapätkällä auto vai moottoripyörä... Kyllähän Suzuki PV:kin on nopeampi valoista 0-10m kuin esim Suzukin GSX-R 1000 tai se paljon puhuttu veyrone. Sehän se ratkaisee kuka on puikoissa ja lähteekö hän valojen vaihduttua vai seuraako esim ihan muuta kuin liikenne valoja... *haukottelee*
Kaikki vain eivät osaa ajaa ja sillä hyvä. Faktat on esitetty lukemina mutta varmaan on jotain googletuksia vielä tulossa. Kukaan ei ole vielä esim copypastettanut autolla ajettua alle 7sekunnin varttimailia mutta jääkäämme sitä odottamaan.
Mutta fakta on että pyörä pesee jos on kuljettaja joka sitä pyörää osaa käyttää ja olkoonkin joku yyber auto nopeampi niin siltikään 0,1% meistä onnistuu edes hyvällä tuurilla sellaisen kanssa samaan ristyikseen saatikka valojen eturiviin rinnakkaisille kaistoille jne.
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
lukekaa se kysymys oikein ennenku vastaatta. Kysymys on 0-10 metriä eikä mitää 0-100 metrii. Opetelkaa lukemaan kysymys. Audille ääni.
exä= honda cbr 900rr -96
nyt = gsx-r 1000 k5
Mulla yritti parikuukautta sitten impreza wrx sti lähteä viivalle,ja alusta asti se kyllä jäi kun tikku paskaan.(ysi-ärrä @ Kesä. 28 2008,07:29) kirjoitti
![]()
Nyt on alla taas Ducati.
Ääni Ärrälle. Nokivasara-Audilla ei ole pienintäkään jakoa.
Tutto sotto controllo.
Voisin melkein olla sitä mieltä, että aivan sama vaikka ois 0-1m, niin kyllä se 10kertaa kevyempi mopo on nopeampi kuin auto, eri asia on sitten >250km/h nopeuksissa, jos on joku aivan supertehokas kotilo jossa siedettävän pieni ilmanvastus...(jaskagsx-r @ Heinä. 01 2008,00:44) kirjoitti
Noin esimerkkinä, kävin päivänä eräänä testaamassa yhtä kiihtyvyysmittaria, laitoin sen kiinni omaan katumopoon, paras 0-100km/h aika oli 2,86s, ja matkaa tuohon meni jotakin 30-40m (en muista tarkalleen, mutta 3:sella se alkoi), joten tuskin siihen kymmeneen metriin kovin pitkää aikaa kului.
Täytyypi joku päivä käydä tarkastamassa että kuinka pitkä matka tuohon sataseen vaadittiin, ja onhan tuosta kiihdytyksestä tallennekin olemassa, eli eiköhän se 10m-aikakin saada laskettua.
ZX-10R + ZX-6RR
Mopo. Ja edelleen jos Mustis ja Teris tappelee niin Teris voittaa...![]()
"Never play cowboy in a room full of Indians."