Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 138:sta
  1. #61
    Lainaa (Hemppa @ Kesä. 29 2008,17:10) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 29 2008,16:52) kirjoitti
    Lainaa (Hemppa @ Kesä. 29 2008,16:50) kirjoitti
    *HUOH*
    No tottakai vakioprätkät pesee vakioautot...

    Mutta kyllä tehokkaat autot kiihtyy kohtuuhyvin kovemmissa vauhdeissa, esim noissa lentokenttäkiihdytyksissä on useita +275 km/h (käyttö)autoja, joiden varttiajat ovat varsin vaatimattomia; luokkaa 11-13s, eli jotain siellä kovemmissa vauhdeissa tapahtuu kuitenkin...
    No juu.. Vaan katupyörillä ajellaan nykyisin samalla matkalla 300-350km/h Autoiksi ovat toki nopeita, mutta silti vakiopyörälläkin ne vielä pesee.
    Juu, mutta 300km/h ylitys jää haaveksi kusiaisella, jopa vakiotonnikkailla tuolla matkalla.
    Esim tulosten mukaan eräs Toytota käytti varttimailiin yli 13 sek,(+3sek verrattuna tonnisiin kyykkyihin)
    ja silti kelasi vauhtia yli 300km/h, niin melkolailla on kiihtynyt siellä loppupäässä...

    Ja vastataanpa myös topicin otsikkoon; mopo tottakai.
    Cycle World Heinäkuun 2008 numerossa oli pyörätesti, johon oli otettu mukaan suht tehokas Hennessey GT1000 jossa oli testin aikana 750 hp. Eli tällainen.
    Vertailussa käytettäköön nyt tuota Suzukin tusinamopoa, koska dukun 1098R jäi jalkoihin...

    Hennessey GT1000 VS Suzuki GSX-R 1000

    0-60 MPH 4,32 2,78
    0-100 MPH 7,63 5,08
    0-150 MPH 14,19 10,06
    0-180 MPH 20,68 18,51
    1/4 MILE 11,73/133,85mph 9,98/149,49mph
    100-150 MPH 6,56 4,98
    100-180 MPH 13,05 13,43
    Huiput 220,88mph 185,29mph

    Tuo 100-180mph meni ZX-10R 11,99sec mikä oli joukon nopein.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  2. #62
    Harvemmin tulee itseään lainattua mutta:
    Lainaa (JinX @ Kesä. 28 2008,08:08) kirjoitti
    Kaikesta tekin väittelette...
    Että huh huh...
    Syteen tai saveen ja pubiin...
    ______________________
    Honda VFR 800 VTEC
    Buell XB12S (sold)
    Kawasaki ZX6R (sold)
  3. #63
    Aivan vakio: http://www.leftlanenews.com/barabus....ar.html - Ja jää! (myös tylyttäjä kiksereineen;)

    psiuuuhh!

    Veikkaan että itse jäisin monellekkin kärrylle noin lyhyellä matkalla. Paikaltaan lähteminen ei tunnu olevan niin helppoa. Pitäisi ilmeisesti käyttää enemmän kierroksia, kun 60 feet ajat oli luokkaa 2.6s.. Jotenkin puuttuu uskallusta lipsauttaa kytkin kun kierrokset on korkealla Onko tarkoitus että rengas sutii vai että kytkin luistaa? koska jos kumpaakaan ei tapahdu niin ympärihän se menee



    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  4. #64
    kyse on massan kiihtyvyydestä eikä räikkösen
    -Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
  5. #65
    Intruderclubfinland

    Pappa Tunturi
    Tunturi Tiger Aqua
    Yamaha DT 125 *-87
    Yamaha XS 650 *-80
    Honda Shadow 600 *-90
    Suzuki Intruder 1400 *-91
  6. #66
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 29 2008,15:27) kirjoitti
    Lainaa (foxterrier @ Kesä. 29 2008,13:41) kirjoitti
    Määkin heitän mielipiteen: 0-100 km/h kotiloilla ei oo mitään jakoo kiihdytyksissä, 100-200 km/h tasaväkistä, 200-300 km/h vauhissa mopot jää...
    Nii juu, moon keksiny uutena leikkinä alkaan kiusaan mopoja motarilla
    Väärin meni tuo 100-200 ja 200-300. Tehokkaita pyöriä vastaan ei pärjää oikeastaan mikään sarjatuotantoauto ko. vauhdeissakaan. Eikä löydy tästä maasta juuri rakennettujakaan autoja, mitkä em. vauhdeissa pärjää. Suomessa on varmaan aika harvassa nuo about 1000hp katuautot.

    Taitaa olla suhteessa vahvin alue tehokkaalla prätkällä joku 150-250km/h kiihdytys; näissä vauhdeissa voi jo avata kaasun lähes kokonaan, ilman että menee ympäri.

    Jonkin verran laitetulla tonnisella tai isommalla, pudottaa jopa sen Veyronin myös 200-300km/h. Vaikka Veyronia harvemmin tuolla näkyykään, niin silti autointoilijat muistavat aina sen mainita

    Kyllähän sitä voi tulla sillä nopealla katuautollaan tulla sitten varttimailille näyttämään, että mitä se oikeasti menee. Kadulla on nykyisin lukuisia pyöriä, jotka ajavat matalia 9s aikoja loppunopeuksilla 250-270km/h. Parhaat katupyörät menevät jopa 8s puolelle.
    aika helpolta näyttää veyronin lyöminen näin äkkiseltään niin ja varmaan on kaikki nähny jo
    GSXR-1000 Limited
  7. #67
    Entäs soralla (tai talvella)? * (Tienpintaa ei mainittu aloitusviestissä, joten ennen kuin lyöt sen 50e vedon, varmista että saat valita paikan...)



    Retired
  8. #68
    Lainaa (jyk4 @ Kesä. 30 2008,00:36) kirjoitti
    Aivan vakio: http://www.leftlanenews.com/barabus....ar.html - Ja jää! (myös tylyttäjä kiksereineen;)

    psiuuuhh!

    Veikkaan että itse jäisin monellekkin kärrylle noin lyhyellä matkalla. Paikaltaan lähteminen ei tunnu olevan niin helppoa. Pitäisi ilmeisesti käyttää enemmän kierroksia, kun 60 feet ajat oli luokkaa 2.6s.. Jotenkin puuttuu uskallusta lipsauttaa kytkin kun kierrokset on korkealla Onko tarkoitus että rengas sutii vai että kytkin luistaa? koska jos kumpaakaan ei tapahdu niin ympärihän se menee
    2.6s 60ft ajalla on varmaan kyse ihan siitä, ettet ole tottunut ja/tai uskalla. Kokeile ne rajat.

    600cc tarvitsee hirveät lähtökierrokset (tyyliin 10krpm) ja kauhean kytkimen luistatuksen, että sillä pääsee viivalta johonkin.

    Tarkoitus on siis se, ettei sudi, eikä keuli kuin korkeintaan ihan hiukan. Koneen pitää olla siellä kierrosalueella koko lähdön, että se tuottaa tarpeeksi tehoa rivakkaan poistumiseen pidon rajoilla.

    P.S. Älä ota lähtöjä ihan peräkkäin. Anna kytkimen jäähtyä kunnolla. Kaverin tuossa kerran poltti juuri tuollaisesta cebarista kytkimen, kun lähdettiin reenaamaan lähtöjä Kytkin palaa kohtuu helposti.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  9. #69
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 30 2008,08:14) kirjoitti
    Tarkoitus on siis se, ettei sudi, eikä keuli kuin korkeintaan ihan hiukan. Koneen pitää olla siellä kierrosalueella koko lähdön, että se tuottaa tarpeeksi tehoa rivakkaan poistumiseen pidon rajoilla.
    Vaimon Vespa 250 GTS:llä ajellessa tulee ihan vahingossa haastettua ja jätettyä niin moottoripyörät kuin autotkin. Viimeistään neljänsissä valoissa naapurikaistan kierrokset nousevat jo vihreitä odotellessa ja viivalta lähdetään kumi ulvoen tai hytti pystyssä, toisissa ja kolmansissa yrittävät vielä pärjätä "sivistyneesti". Skootterilla lähtö on aina sama eli täydet eikä muuta tarvitse tehdä kuin kahvasta kääntää.

    Honda DN-01 mahtaa olla mielenkiintoinen peli valoissa ja tulee yllättämään monet.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  10. #70
    Lainaa (jyk4 @ Kesä. 30 2008,00:36) kirjoitti
    Aivan vakio: http://www.leftlanenews.com/barabus....ar.html - Ja jää! (myös tylyttäjä kiksereineen;)
    Tämä Barabus ei ole normaali autoliikkeessä myytävä sarjatuotantoauto eikä taida olla vieläkään - 2 vuotta esittelynsä jälkeen - minkäänlaisessa tuotannossa ylipäätään ("Barabus Sportscars Limited has eventually presented a (working?) prototype of its long-awaited Barabus TKR super-tourer to the public"). Kyl määki Turuus...
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  11. #71
    Lainaa (TwinTenox @ Kesä. 30 2008,06:17) kirjoitti
    Entäs soralla (tai talvella)? * (Tienpintaa ei mainittu aloitusviestissä, joten ennen kuin lyöt sen 50e vedon, varmista että saat valita paikan...)
    Luulenpa että sorallakin nopein viivalta poistuja on pyörä,merkiltään Jawa tai Weslake ja rakennettu speedwayta varten...
  12. #72
    ysi-ärrä, Hayabusa Pattijoella 10m kohdalla 50km/h (VBoxista saatu nopeuslukema). Taitaa kotilo jäädä?
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  13. #73
    Lainaa (NOx @ Kesä. 30 2008,09:00) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 30 2008,08:14) kirjoitti
    Tarkoitus on siis se, ettei sudi, eikä keuli kuin korkeintaan ihan hiukan. Koneen pitää olla siellä kierrosalueella koko lähdön, että se tuottaa tarpeeksi tehoa rivakkaan poistumiseen pidon rajoilla.
    Vaimon Vespa 250 GTS:llä ajellessa tulee ihan vahingossa haastettua ja jätettyä niin moottoripyörät kuin autotkin. Viimeistään neljänsissä valoissa naapurikaistan kierrokset nousevat jo vihreitä odotellessa ja viivalta lähdetään kumi ulvoen tai hytti pystyssä, toisissa ja kolmansissa yrittävät vielä pärjätä "sivistyneesti". Skootterilla lähtö on aina sama eli täydet eikä muuta tarvitse tehdä kuin kahvasta kääntää.

    Honda DN-01 mahtaa olla mielenkiintoinen peli valoissa ja tulee yllättämään monet.
    Siinä saa kyllä prätkäkuski kattella syvälle peiliin, jos Vespalle jää valoista
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  14. #74
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 30 2008,10:10) kirjoitti
    Siinä saa kyllä prätkäkuski kattella syvälle peiliin, jos Vespalle jää valoista *
    Ei mielestäni jos normiliikenteestä puhutaan. Variaattorilla saman lähdön voi toistaa 200 kertaa peräkkäin mitenkään keskittymättä asiaan. Variaattori irtoaa viivalta ripeästi yrittämättäkin. Sitten on syytä katsoa peiliin, jos haastaa ja jää.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  15. #75
    Lainaa (NOx @ Kesä. 30 2008,10:58) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 30 2008,10:10) kirjoitti
    Siinä saa kyllä prätkäkuski kattella syvälle peiliin, jos Vespalle jää valoista *
    Ei mielestäni jos normiliikenteestä puhutaan. Variaattorilla saman lähdön voi toistaa 200 kertaa peräkkäin mitenkään keskittymättä asiaan. Variaattori irtoaa viivalta ripeästi yrittämättäkin. Sitten on syytä katsoa peiliin, jos haastaa ja jää.
    No ei pyörälläkään ihan hirveesti tartte keskittyä, että Vespan jättää Vespalla "ripeä" lähtö on kuitenkin hiukan eri luokkaa kuin tehokkaalla prätkällä ripeä lähtö..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  16. #76
    Pyörä, pyörä,pyörä!
    1000RR Fireblade HRC Repsol 2007
    Left Hand Path
  17. #77
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 30 2008,11:03) kirjoitti
    No ei pyörälläkään ihan hirveesti tartte keskittyä, että Vespan jättää * Vespalla "ripeä" lähtö on kuitenkin hiukan eri luokkaa kuin tehokkaalla prätkällä ripeä lähtö..
    No ei, mutta ilmeisesti suurin osa porukasta nukkuu tai puuhaa jotakin valoissa eli ei keskity. Ehkä ei haluakaan. Ja sitten kun herätään survomaan ykköstä sisään, niin skootteri yllätti ja meni jo. Seuraavissa valoissa keskitytään kytkinkäsi täristen, mutta muuten ollaan kuin ei oltaisikaan. Muutaman kerran tullut koettua tämä tilanne...siinä vaan on jotakin hupaa kun 180 hv kyykky alkaa kisaamaan 22 hv Vespan kanssa. Se on vähän kuin Danny DeVito nostaisi 30 kg punnuksen ylös ja sitten Schwarzenegger tästä provosoituisi ja nostaisi 150 kg rautaa ylös näyttääkseen kuka on kuka..
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  18. #78
    Lainaa (NOx @ Kesä. 30 2008,11:37) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 30 2008,11:03) kirjoitti
    No ei pyörälläkään ihan hirveesti tartte keskittyä, että Vespan jättää * Vespalla "ripeä" lähtö on kuitenkin hiukan eri luokkaa kuin tehokkaalla prätkällä ripeä lähtö..
    No ei, mutta ilmeisesti suurin osa porukasta nukkuu tai puuhaa jotakin valoissa eli ei keskity.
    Piru vieköön toi on aivan totta. Mulla ainakin on 90% valolähdöistä ollut aivan surkealla keskittymisellä vedettyjä. Mä vaan ikään kuin matkustelen pisteestä a pisteeseen b ja mietiskelen niitänäitä, enkä ollenkaan tajua että tää on kisaa ny! It's a jungle out there! Pitäis vissiin tsempata.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  19. #79
    No en minua ainakaan kiinnosta yhtään, mitä naapurikaista kuski puuhaa valoissa. Liikennevaloissa huomioni kiinnittyy usein ympäristön "näkymiin" eikä kytkinkäteen...
    -- Urea jacta est --
  20. #80
    Kyllähän siellä liikennevaloissa vois olla ikäänkuin hereillä, ja pitää hieman silmällä niitä valoja. Pääsee katsokaas muutkin sieltä valoista läpi kuin se ekana oleva.

    Yleensä sitä ripeää lähtöä saadaan suoritettua silloin, kun rinnakkain on kaksi kaistaa, ja toisellakin on joku. Mistä lie sitten johtuukaan?
    Nyksä. Speed Triple 2013
    EX: GSX-R 1000 K6
    EX: R6R 06
  21. #81
    Kyllähän tuota jonkin kerran on kilonen puotettu valoista autolla mutta nekin kerrat vain sen takia kun on kytkenyt paukut päälle ennen valojen vaihtumista niin se kummasta vie kaikelta muulta pyöräkuskin huomion

    Mutta tosissaan ei riitä ahdettu alle 5sekunnin nelikko siihen että kyykyn puottaa kyydistä oli matka mikä oli. Sitä on testattu monet kerrat ja aina on tulos että olen autolla jäänyt. Aina voidaan hakea guugelillla jotain maailman yyber autoa mutta tosiasia on se että että hyvin harva auto on edes alle sen 7 sekunnin saatikka alle 5:n kuten itsellä oli.

    Sitten kokemusta itsellä on Ferrarin F1 modenasta joka jäi 4 valot perä jälkeen ja viimeiset kaksi vedettiin jo ihan tosissaan ja tulos sama. Sen verran tuossa on pyörkuskilla etua että siinä kärsii autokuskin kiusaksi kytkeä keulaakin ilmaan ja silti se ei ohi tule.
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  22. #82
    Lainaa (Vonikka @ Kesä. 30 2008,12:29) kirjoitti
    Kyllähän tuota jonkin kerran on kilonen puotettu valoista autolla mutta nekin kerrat vain sen takia kun on kytkenyt paukut päälle ennen valojen vaihtumista niin se kummasta vie kaikelta muulta pyöräkuskin huomion *

    Mutta tosissaan ei riitä ahdettu alle 5sekunnin nelikko siihen että kyykyn puottaa kyydistä oli matka mikä oli. Sitä on testattu monet kerrat ja aina on tulos että olen autolla jäänyt. Aina voidaan hakea guugelillla jotain maailman yyber autoa mutta tosiasia on se että että hyvin harva auto on edes alle sen 7 sekunnin saatikka alle 5:n kuten itsellä oli.

    Sitten kokemusta itsellä on Ferrarin F1 modenasta joka jäi 4 valot perä jälkeen ja viimeiset kaksi vedettiin jo ihan tosissaan ja tulos sama. Sen verran tuossa on pyörkuskilla etua että siinä kärsii autokuskin kiusaksi kytkeä keulaakin ilmaan ja silti se ei ohi tule.
    Hienoin nöyryytyshän autokuskille on se, jos sitä "hämää" aluksi, että kisa on tiukka, ja kun sitten autokuski on saanut sen vähän yli huntin lasiin vedettyä hampaat irvessä, niin kytkee etupyörän ilmaan ja ohi Yleensä siinä kohtaa autokuski huumorintajusta riippuen joko katselee muualle seuraavissa valoissa, tai sitten näyttää peukaloa ylöspäin
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  23. #83
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 30 2008,12:33) kirjoitti
    Hienoin nöyryytyshän autokuskille on se, jos sitä "hämää" aluksi, että kisa on tiukka, ja kun sitten autokuski on saanut sen vähän yli huntin lasiin vedettyä hampaat irvessä, niin kytkee etupyörän ilmaan ja ohi * *Yleensä siinä kohtaa autokuski huumorintajusta riippuen joko katselee muualle seuraavissa valoissa, tai sitten näyttää peukaloa ylöspäin *
    Ferrari kuskilla ei vain meinannut riittää enään huumori kun viimeisissä valoilla näytin autoa ja paukkua alaspäin. Ei nimittäin ollut kovin kaukana ettei olis karsinut pihalle kun ajoneuvolla ei pärjännyt

    Tosin voi se hieman ahistaa kun pelkkä modeenan F1 vaihteisto lisävarusteena on kalliimpi mitä minun riisikikseri on
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  24. #84
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 30 2008,08:10) kirjoitti
    Siinä saa kyllä prätkäkuski kattella syvälle peiliin, jos Vespalle jää valoista *
    Kylla minunkin 125 Vespa GT jattaa monet pyorat valoihin. Ekalla kerralla ne yllattyvat, seuraavissa valoissa rev limiterissa pompitaan, ja kolmansissa valoissa ne antavat jo noloina periksi. Vespani kuvittelee olevansa Ducati valepuvussa.
  25. #85
    Tämä keskustelu menee taas ihan samanlaiseksi kuin kumpi on nopeampi mutkapätkällä auto vai moottoripyörä... Kyllähän Suzuki PV:kin on nopeampi valoista 0-10m kuin esim Suzukin GSX-R 1000 tai se paljon puhuttu veyrone. Sehän se ratkaisee kuka on puikoissa ja lähteekö hän valojen vaihduttua vai seuraako esim ihan muuta kuin liikenne valoja... *haukottelee*

    Kaikki vain eivät osaa ajaa ja sillä hyvä. Faktat on esitetty lukemina mutta varmaan on jotain googletuksia vielä tulossa. Kukaan ei ole vielä esim copypastettanut autolla ajettua alle 7sekunnin varttimailia mutta jääkäämme sitä odottamaan.

    Mutta fakta on että pyörä pesee jos on kuljettaja joka sitä pyörää osaa käyttää ja olkoonkin joku yyber auto nopeampi niin siltikään 0,1% meistä onnistuu edes hyvällä tuurilla sellaisen kanssa samaan ristyikseen saatikka valojen eturiviin rinnakkaisille kaistoille jne.
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  26. #86
    lukekaa se kysymys oikein ennenku vastaatta. Kysymys on 0-10 metriä eikä mitää 0-100 metrii. Opetelkaa lukemaan kysymys. Audille ääni.
    exä= honda cbr 900rr -96
    nyt = gsx-r 1000 k5
  27. #87
    Lainaa (ysi-ärrä @ Kesä. 28 2008,07:29) kirjoitti
    Elikkäs tuli siinä eilen pientä intosta työkavereiden kans kumpi lähtee paikoiltaan nopeammin moottoripyörä vai kotilo?

    Meillä oli lähtökohtana se että matka on huikeat 0-10metriä.
    Mut se että kummalla saa paremman lähdön?
    Ja kyseessä on sitte ihan tieliikenne käyttöön tarkoitettuja menopelejä.
    Ite väitin että moottoripyörä ois kovempi ja se lyötiin ihan lyttyyn,olinko väärässä?
    Mulla yritti parikuukautta sitten impreza wrx sti lähteä viivalle,ja alusta asti se kyllä jäi kun tikku paskaan.
    Nyt on alla taas Ducati.
  28. #88
    Ääni Ärrälle. Nokivasara-Audilla ei ole pienintäkään jakoa.
    Tutto sotto controllo.
  29. #89
    Lainaa (jaskagsx-r @ Heinä. 01 2008,00:44) kirjoitti
    lukekaa se kysymys oikein ennenku vastaatta. Kysymys on 0-10 metriä eikä mitää *0-100 metrii. Opetelkaa lukemaan kysymys. Audille ääni.
    Voisin melkein olla sitä mieltä, että aivan sama vaikka ois 0-1m, niin kyllä se 10kertaa kevyempi mopo on nopeampi kuin auto, eri asia on sitten >250km/h nopeuksissa, jos on joku aivan supertehokas kotilo jossa siedettävän pieni ilmanvastus...

    Noin esimerkkinä, kävin päivänä eräänä testaamassa yhtä kiihtyvyysmittaria, laitoin sen kiinni omaan katumopoon, paras 0-100km/h aika oli 2,86s, ja matkaa tuohon meni jotakin 30-40m (en muista tarkalleen, mutta 3:sella se alkoi), joten tuskin siihen kymmeneen metriin kovin pitkää aikaa kului.
    Täytyypi joku päivä käydä tarkastamassa että kuinka pitkä matka tuohon sataseen vaadittiin, ja onhan tuosta kiihdytyksestä tallennekin olemassa, eli eiköhän se 10m-aikakin saada laskettua.
    ZX-10R + ZX-6RR
  30.  
  31. #90
    Mopo. Ja edelleen jos Mustis ja Teris tappelee niin Teris voittaa...
    "Never play cowboy in a room full of Indians."
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen