Näin
Aika myöhässä tuli laitettua, kun piti lukea koko ketju :P
// Triumph TT 600 // 2002 \\ 25 tkm \\
Niin...nopeus, jossa F1 meni Rutterin ohi oli 100mph eli 160km/h.(kuulapää @ Kesä. 28 2008,16:28) kirjoitti
Tuossa BSB-sarjan Hondassa on noin 200hp eli n.20 vähemmän kuin nykyisessä MotoGp-pyörässä ja painoa noin 40kg enemmän. F1 olisi mennyt MotoGp-pyörästä hiukan myöhemmin ohi, mutta helposti kuitenkin.
Eikä F1:n luistonesto toiminut kiihdytyksessä, joten "tasoitusta" sai Rutter Hondallaan siinäkin.
edit: F1:n +900hp vastaan SB:n n.200hp - ihmekös tuo, että F1 menee heittämällä ohi.
Mä ja mun mammakonkeli jättää molemmat
Voin hyvin kuvitella vastaavan keskustelun kun ehdellä on mielessä lauri vastaan zx 10 ja toisella cb 500 vastaan tehokas katuautoaina näistä keskustelua saa aikaseksi
![]()
-Honda CBR 1000 RR -07
-Honda CBR 1100 XX -06
-Suzuki SV 1000 S -03
-Suzuki GSX 600 R -99
-Kawasaki KLE 500 -91
Elikkäs näyttäs ainakin tällä voorumilla olevan meikäläisen puolella miltei hyvinki pitkälti kaikki.
Perkuta ku työkaveri vielä ois lyöny 50e vetoa että en pärjää sen audi a4 1,9tdi kotilolle tuolla meikän ysillä.
Mut kun siinä kaikki muutkin oli sitä mieltä että ei oo meikällä mitään jakoja, niin meni sisu kaulaan ja pupu poksyyn ,niin en tyhmäottanu haastetta vastaan.
No pitää kokeilla vieläkö rahat ois tarjolla.
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
No, jos vaan vähänkään lähteä osaat niin kyllä ysiärrällä saat rahat kerätä.
<br /><br type="_moz" />
Ei taida autolla olla juurikaan mahdollisuuksia mp vastaan. Isoin tekiä on varmaankin juuri tuo paino. Tosin saahan sen lähdön epäonnistumaan laitteella kuin laitteella.
Honda NSR 99 -> Suzuki SV 650 S 03
Tarviiks kuskin olla mukana?(Äksjiiärrä @ Kesä. 28 2008,18:17) kirjoitti
Jos paukut riittää (ja rahastahan tää ei motoristeilla ole kiinni) niin hyppäät pyörän päältä pois, kierrokset rajottajalle ja vapautat kytkimen.. Kyllä se siitä 10 meeetriä loikkaa alta aikayksikön olettaen että vaihde on päällä.
Tossa todistelin motarin liittymässä Bugatti Veyronin kiihdytystä. Sen verran vakuuttavasti se liukeni näköpiiristä etten haastaan lähtis vaan tyytyisin vaan ihaileen vierestä.
Joku perkeleen rättipää sillä körötteli mutkat ja avas hanan aina suoralla.. stana..
"Kukas v**tu sä oot?"
-Angus Young-
Mukavaahan se on pyörällä auto kuskeja kiusata, vaikka eipä se mun elämää sen enempää paranna, vaikka valoista pääseekin ekana lähtemään ripeämmin.
Mutta sakkoja en ala ottamaan kenenkään urpon kotilo kuskin takia, että pääsee vaan kadulla kokeilemaan kumpi lähtee ripeämmin valoista![]()
Nyt pikkusta luottoa omaan kalustoon, jos tuollanen nuhapumppu on vastassa.. Ei tarvi olla edes mikään motogp-lähtö, jotta tuo jää. Oli sitten matka 5 metriä tai 100 metriä.(ysi-ärrä @ Kesä. 28 2008,18:02) kirjoitti
Yamaha YZF-R1 -03
Suzuki GSX-R -93
Kawasaki ZX-6R Ninja
Suzuki GSX-R 1000 K9
Eipä pitäis kotilolla olla mitään saumaa.
Työkaverilla oli S3 audi, vähä piristetty ja mulla tuo pirun laiska RF600 susnaappeli.
Ei ollut audilla mitään mahdollisuuksia ku paikaltaan lähettiin.
Aika hurjilla kierroksilla se nelivetoaan (maasturi?) piiskasi, mutta kun ei niin ei.![]()
Lahjattomat treenaa
jos 600:lla monsterilla jättää -04 911 Porsche Carrera4:sen valoihin niin kyllä kymmeneen metriin yks audi pitää jättää jo piikillä.
(se porsse meniki sitte ohi kun päästiin about 150 vauhteihin)![]()
Tyyli ennen tarkoitusta.
Noi volvot, audit, mersut bemut sun muut on helppo jätättää liikennevaloissa (lyhyellä matkaa) jopa kuorma-autoilla kun jäävät "nukkumaan" vihreän valon vaihtuessa(kale @ Kesä. 28 2008,10:31) kirjoitti
![]()
R.I.P Jaska - Motoristi
Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
Formuloissahan ei käsittääkseni ole enää sutimisenesto sallittu.(kwaak636 @ Kesä. 28 2008,16:50) kirjoitti
Ja 100Kmh vauhdissa, alkaa downfoorssit vaikuttamaan, ja formula saa pitoa, jolloin alkaa luonnollisesti meno.
Ota haaste vastaan vaan. Ei jollain diisselikikottimella ole mitään jakoa sun pyörällesi. Jos arveluttaa, käy ottamassa muutamia testilähtöjä jossain tyhjällä tienpätkällä.
En tiedä miksi ihmiset kuvittelevat että se vääntö tekee autuaaksi? Jos ajetaan kisaa, niin luonnollisesti silloin käytetään sitä konetta optimaalisella kierrosalueella.
Nyksä. Speed Triple 2013
EX: GSX-R 1000 K6
EX: R6R 06
Määkin heitän mielipiteen: 0-100 km/h kotiloilla ei oo mitään jakoo kiihdytyksissä, 100-200 km/h tasaväkistä, 200-300 km/h vauhissa mopot jää...
Nii juu, moon keksiny uutena leikkinä alkaan kiusaan mopoja motarilla![]()
maxiskootteri
-Punainen on edelleen väreistä nopein -
ei autolla ole jakoa vaikka vastassa olisi verrari.
teho/paino suhde ei ole henkilö autossa ikinä parempi kuin prätkässä.
-Honda CBR 1000 RR -07
-Honda CBR 1100 XX -06
-Suzuki SV 1000 S -03
-Suzuki GSX 600 R -99
-Kawasaki KLE 500 -91
Kyllä väännöllä on merkitystä, mutta vain vetävällä pyörällä/pyörillä. On periaatteessa aivan sama mikä on moottorin vääntö, koska vaihteisto on kuitenkin aina välissä.(Petsku73 @ Kesä. 29 2008,13:34) kirjoitti
voi luojamä lisään vielä sen et sitte on vielä rattahat ja ketjuloiset välishä...ja takarengas voi olla kulunut pienemmäksi
aaargh kuolema tulee kun lukee näitä vakavia keskusteluja![]()
-Honda CBR 1000 RR -07
-Honda CBR 1100 XX -06
-Suzuki SV 1000 S -03
-Suzuki GSX 600 R -99
-Kawasaki KLE 500 -91
mut onneks noi rapakontakaset apinat on tehny sen sopimuksen siitä 250km/h katto :P on toki muitaki mitkä menee tota kovempaa mut kyllä saa aikalailla painaa tallaa pohjaa et pärjää 200-300km/h välisellä vielä ykkösraimolle(foxterrier @ Kesä. 29 2008,13:41) kirjoitti
![]()
![]()
drive fast, race hard or die yound...it´s your choice
Väärin meni tuo 100-200 ja 200-300. Tehokkaita pyöriä vastaan ei pärjää oikeastaan mikään sarjatuotantoauto ko. vauhdeissakaan. Eikä löydy tästä maasta juuri rakennettujakaan autoja, mitkä em. vauhdeissa pärjää. Suomessa on varmaan aika harvassa nuo about 1000hp katuautot.(foxterrier @ Kesä. 29 2008,13:41) kirjoitti
Taitaa olla suhteessa vahvin alue tehokkaalla prätkällä joku 150-250km/h kiihdytys; näissä vauhdeissa voi jo avata kaasun lähes kokonaan, ilman että menee ympäri.
Jonkin verran laitetulla tonnisella tai isommalla, pudottaa jopa sen Veyronin myös 200-300km/h. Vaikka Veyronia harvemmin tuolla näkyykään, niin silti autointoilijat muistavat aina sen mainita *
Kyllähän sitä voi tulla sillä nopealla katuautollaan tulla sitten varttimailille näyttämään, että mitä se oikeasti menee. Kadulla on nykyisin lukuisia pyöriä, jotka ajavat matalia 9s aikoja loppunopeuksilla 250-270km/h. Parhaat katupyörät menevät jopa 8s puolelle.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Tuli mieleen pohojammaan pojat kun ohitin Kemoralle mennessä. Hetkeks 285 mittariin niin pojat saivat kiinni vasta seuraavalla 60 alueella ja silloin olisivat päässeet ohi mutteivat menneet.(foxterrier @ Kesä. 29 2008,13:41) kirjoitti
![]()
Toivottavasti nää kiusaajat menevät ohi ettei niistä tuu mitään persekärpäsiä kun kenenkään hölmöilevän apinan takia viitsi menettää korttia.![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Täytyy muistaa, että niin menevät parhaat katuautotkin...kirjoitti
tosin niillä harvemmin liikenteessä ajetaan
Sarjatuotantovehkeet erikseen...eihän ne mee mihinkään![]()
En ole _kertaakaan_ nähnyt vielä kadulla sellaista auto, jolla olisi mahdollisuuksia pestä tehokas pyörä kadulla.(Hemppa @ Kesä. 29 2008,16:24) kirjoitti
Niillä "katuautoilla", jotka menevät alle 10s, ei näemmä juurikaan kadulla ajella. Ovat varttimailille rakennettuja niin välityksiltään kuin alustaltaan. Varttimailille tehty auto ei pärjää kovemmissa vauhdeissa, eikä sillä pysty niillä kiihdytysslikseillä esim. ajamaan motarilla kovaa eikä juuri mutkaankaan.
Ihan oikeasti kadulla ajettavilla pyörillä tosiaan ajetaan niitä matalia ysejä ja jopa kaseja. Samoilla vehkeillä voi ajaa myös duuniin ja yli 300 motarilla.
Vaikka olis tosiaan Ferrari Enzo vieressä, niin prätkäkuskin ei tarvitse juurikaan huolestua, jos kilpasille lähdetään.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Eihän tätä voi vakavasti ottaa.
Menee aivan samanlaiseks väännöksi kuin tuolla moottoripyöräilijä kaahasi keskustelussa.
Eli jos puhutaan "vakio" autoista, ja "vakio" prätkistä, prätkä pesee kyllä mennen tullen. Ja nyt puhutaan myös sitten semmoisista mitä tuolta löytyy tien päältä, ei siitä että haetaan tuolta jostain ambomaasta joku speciaaliyybermiljoonallatuunattu yksilö, vaan suoraan hihnalta otettuna.
Nyksä. Speed Triple 2013
EX: GSX-R 1000 K6
EX: R6R 06
*HUOH*
No tottakai vakioprätkät pesee vakioautot...
Mutta kyllä tehokkaat autot kiihtyy kohtuuhyvin kovemmissa vauhdeissa, esim noissa lentokenttäkiihdytyksissä on useita +275 km/h (käyttö)autoja, joiden varttiajat ovat varsin vaatimattomia; luokkaa 11-13s, eli jotain siellä kovemmissa vauhdeissa tapahtuu kuitenkin...
No juu.. Vaan katupyörillä ajellaan nykyisin samalla matkalla 300-350km/h(Hemppa @ Kesä. 29 2008,16:50) kirjoitti
Autoiksi ovat toki nopeita, mutta silti vakiopyörälläkin ne vielä pesee.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Juu, mutta 300km/h ylitys jää haaveksi kusiaisella, jopa vakiotonnikkailla tuolla matkalla.(Tylyttäjä @ Kesä. 29 2008,16:52) kirjoitti
Esim tulosten mukaan eräs Toytota käytti varttimailiin yli 13 sek,(+3sek verrattuna tonnisiin kyykkyihin)
ja silti kelasi vauhtia yli 300km/h, niin melkolailla on kiihtynyt siellä loppupäässä...
Ja vastataanpa myös topicin otsikkoon; mopo tottakai.![]()
Juu ei ole F1:ssä luistonesto sallittu enää, mutta silloin kun tuo video on tehty se oli sallittua. Ja starttiautomatiikka.(Petsku73 @ Kesä. 29 2008,13:34) kirjoitti
Mikä kotilo, mikä moottoripyörä?Mikä kuski, mikä kokemus?(ysi-ärrä @ Kesä. 28 2008,07:29) kirjoitti
Niin kauan kuin nuo vastaukset on auki, on ihan mahdoton sanoa miten käy.
Koskahan porukka oppii, et jokainen pyörä on erilainen, jokainen kuski saa eri tuloksen eri pyöril.
Jokainen auto on erilainen, jokainen kuski saa niillä eri tuloksen.
Jos kysymys on hiukan tarkempi kaikkien osatekijöiden osalta...voidaan mahdollisesti antaa joku vastaus....
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
Kyllähän ne yhtä kovaa lähtee, jos pudotuskorkeus on sama...
Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
*Does my bike make my butt look fast?*
Eikös näihin ole jo vastattu?(Cute @ Kesä. 29 2008,17:52) kirjoitti
Autona Audi A4 nokivasara, kuskina joku läskiperse, joka jättänyt jonkun derby-kuskin, kun se ei kehdannut lähteä valoista tätä palleroa vastaan.
Pyörä 900 kawa ärrällä ja kuskin taidot ei mitkään ihmeelliset tarvi edes olla. Kunhan saa rätkän liikkeelle.
Yamaha YZF-R1 -03
Suzuki GSX-R -93
Kawasaki ZX-6R Ninja
Suzuki GSX-R 1000 K9