Minkälaisia kokemuksia otsikon mukaisesta saappaasta? Kävin tänään koittamassa, ja jalkaan laittaminen tuntui ahtaalta, sisäkengän "suu" oli mielestäni ahdas, ajatellen että sinne pitäisi vielä mennä nahkapuvun lahjekin.
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Jos ei muuta ni hiton painavat ne mun mielestä on, tuli mieleen lähinnä laskettelupopot *
e: tosin ihan hyvänäköiset
Monster 1100S in red
Vespa Primavera -68
Helkama Major -69
ex
-Kawasaki KX 125
-MS2R1000
-MS4
Kattelin kanssa noita kesällä mutta ostin sitten enempi touring malliset Desmot näille keleille.
Ei ihan ykköseksi mene meikäläisen listalla mutta riippuu paljon jalasta. Laatu vaikutti/ttaa ihan hyvältä ja hinta kaiketi kilpailukykyinen.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Tiukat on tosiaan laittaa minunkin jalkaan, mutta on nuo ruenneet hiukan vertymään. Hiukan on laskettelumono-fiilis kävellessä, mutta ajossa on eri hyvät.Kyllä mahtuu ainakin minun puvun lahkeet varren sisään. FC-motolta lähti hintaan 198e, joten hinta/laatu on ihan kohdallaan.(Hookala @ Syys. 15 2008,18:50) kirjoitti
- kuppa syö **tun ja katepillari vastamäen -
Ittellä oli ekoilla kerroilla ihan samaa havaittavissa, mutta kun hoksasin aukaista kunnolla alas asti ne narut sieltä takaa niin sen jälkeen on alkanut kenkä suorastaa lumpsahtamaan jalkaan. Sama sitten toisin päin myös. Ja ennen kuin sen läpän laittaa kiinni niin kiristää kunnolla ne narut takaa ja myös lukitsee sen niin on tukevat jalassa.(Hookala @ Syys. 15 2008,18:50) kirjoitti
Ehkä noi kävellessä on painavahkot, mutta oikeasti mitä sen on väliä kun suojaavat niin hyvin kaatumisen yhteydessä? Parhaat kengät mitä iitse olen jalassa pitänyt. Hyvä tuntuma jalkatappiin, nilkka on suojassa kunnolla, varvaspala oikeassa kohtaa ja ennen kaikkea siinä ei ole mitään sellaisia solkia tai ulokkeita mitkä jäisi jalkatapinkolmioihin kiinni ja jumiin.
"Starvin' Marvin"
Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com
Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
Hyvä pointti! Muistan edellisillä kengillä pari kertaa vetoketjun suojan jääneen jalkaa alas laskiessa "kiinni" jalkatappiin, ja kaatuminen paikallaan oli lähellä.(parjan_fin @ Syys. 17 2008,13:14) kirjoitti
edit: Niin puhuit muuten kolmiosta, mutta kuitenkin sama asia noiden ulokkeiden suhteen.
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Mä en ainakaan R6R:n vakiohin enkä Lightechin tai PP-Tuningin jalkatappisarjoihin ole tuota kenkää kiinni saanut jäämään, mihinkään kohtaan jalkatappia.(Hookala @ Syys. 17 2008,13:33) kirjoitti
"Starvin' Marvin"
Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com
Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....