Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 63:een 63:sta
    Lainaa (cartman @ Kesä. 30 2008,20:08) kirjoitti
    Lainaa (NOx @ Kesä. 30 2008,13:48) kirjoitti
    Lainaa (Sara @ Kesä. 30 2008,13:14) kirjoitti
    Mutta kohta loppuu rikollinen hurjastelu *

Tota jäin ihmettelemään mikä on hätätapaus *
    En nyt oikein ymmärtänyt miten kännissä lasten yli ajelu liittyy asiaan, mutta eipä kai minun tarvitsekaan. Niin tai näin, typerä ehdotus. Menköön Italiaan ja Espanjaan ehdottelemaan.
    Tuo kännissä lasten yli lausunto tarttui kanssa silmääni. Laitoin siitä Homo-Osmolle palautetta...
    Prototyyppikö? Uskallan olettaa ettei kyseistä henkilöä voisi vähempää kiinnostaa tuleeko nopeuden rajotinta vaiko ei. Kunhan viinaa riittää ja pelit liikkuu...
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
    PSmo:n avatar
    Liittyi Jun 2002
    UusKuopijolainen, savonkielen opiskelija!
    Nää rajoitukset sun muut vehtailut ne vaan kurittaa turhaan niitä, jotka ajaa muuenkin säädyllisesti ja vastuullisesti, turhaan kohta joudutaan jurraamaan tuolla ties miten alhaista nopeutta olosuhteista ja tiestä riippumatta. irkamies kun aina pudottaa nopeutta siellä suunnalla missä joku koheltaa. Mut juopot ja hullut ja juoppohullut menee samaa tahtia, ei niitä mitkään rajoitukset estä. Jalkapuu ehkä, mut siihenkään osaa kiinnittää ketään ennakkoon..
    PSmo
    - Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
    *
    http://www.tiet.fi/liity.htm
  3.  
    Lainaa (sky @ Kesä. 30 2008,22:00) kirjoitti
    Yksi ongelma on se että tielaitoksen insinöörit ovat päättäneet että ohituskaistan pitää alkaa (lähes aina) ylämäkeen. Koita nyt sitten mennä rivakasti ohi jollain 98 vuoden eko mopo golfilla, jossa on tehoa about 66 kw.
    Itse olen samaista asiaa miettinyt, ja saanut eräältä taholta vastauksen, että tosissaan tämä ylämäkiohitushässäkkä on nimenomaan sitä varten, että raskaskalusto hidastuu siinä huomattavasti, jolloin taas henkilöautolla ohitus on jouheempaa, koska kuitenkin siihen ylämäkeen pystyy kiihdyttämään, ja nopeuden eivät nouse taivaisiin, jotta ohitus onnistuisi...
    Elämään tänne tultiin!
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123