Onko joku ajanut jo? Mulla alkaa takarenkaan vaihto olla kohta ajankohtainen, ja näköjään Bridgeltä on tuommoinen tullut. 002 on ollut mun mielestä pirun hyvä, joten meinasin jos kokeilis mitä uutta ne on keksineet - tosin mun vauhdeilla varmaan on ihan yks hailee mitä siellä alla pyörii. Olis silti kiva kuulla mielipiteitä (vs. Diablo SC, Power Race ja BT002)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Etkös sä just Juhannuksena vaihtanu uudet kumit alle?
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Ne kuluu, perhanat!![]()
Tässä on parin viikon sisään tiedossa kolme päivää rataa, jotka syö ihan satavarmasti renkaan loppuun
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Löysin taannoin tällaisen viestiketjun, kun hain ko. rinkulasta tietoa.
Lyhykäisyydessään 003 on kuvioitu sliksi kuten 002:kin, mutta hieman erilaisella profiililla.
Chuck Norris tilasi Hesessä Big Macin, ja sai sen.