Kyllä se elämä hymyilee tässäkin asiassa kun sattuu toi vaimoke olemaan juuri mp-ajokoulussa ja omaa "kultaa" katellaan jo esitteistä!
vaikka ei sen puoleen en ymmärräkkään ihmisiä jotka kyykyllä lähtevät 2 päällä matkaa tekemään. ne ku ei oo siihen 2 päällä ajoon tehtyjäpieni kaupunki ruisinki onkin sitten ihan eri juttu!
GSXR-1000 Limited
Hyvä sulle kun kaveris ajaa sen mp-kortin ja hommaatte toisen mopon taloon. Onnea vaan.
Itse olen puhunut jo kolme vuotta vaimolle, että ostetaan hänellekkin prätkä ja joka kerta kieltäytyy niin perusteellisessa äänensävyllä, etten viisi sitten keskustelua jatkaa.
Tuo yamaha FJ1200 luetaan jossain tekstissä sport touring peliksi. Mielestäni sopii kohtuullisesti matka-ajoon. Eikä se ainakaan minun alla ole kyykky. Ajoasento on loistava. Ainakin minulle.
Nuo täysveriset matkapyörät vaan maksavat maltaita, eikö vielä ole sellaiseen varaa. Mutta josko joskus sitten.
* * * * * * * * * * *
Tää on allekirjoitus!
* * * * * * * * * * *
Suzuki GS 450E (vm. 1988) -->
Suzuki GS1100G (vm. 1983) -->
Yamaha FJ1200ABS (vm. 1992) -->
Yamaha FJR1300A (vm. 2008) -->
Ei tiedä vielä
Kantavuuden lisäämiseksi peräkärry on oiva väline,ei muuta kun koukku pyörään.Pahin haittapuoli taitaa olla rajoitettu huippunopeus.Noin kuin maalaisjärjellä.![]()
Alte et late
että rupes naarattaan, ei olis enää kotiin tulemista.(Wolff @ Kesä. 26 2008,12:08) kirjoitti
![]()
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
...täytää vain toivoa, ettei satu rekkaratsia punnitusvehkeinhen tulevalle Norjan reissun reitille(suzuki_GS1100G @ Kesä. 26 2008,15:49) kirjoitti
![]()
Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7
319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
Joskushan se kantavuuskin loppuu kesken.......
![]()
R.I.P Jaska - Motoristi
Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
Jo alkas Ninjakin taipumaan *(Pave. @ Kesä. 26 2008,20:34) kirjoitti
Siinä pääsis "poimuajolle" *![]()
![]()
Tai sitten ois helppo polttaa gummia... (pakarat savuaa takanakkia vasten)
Suzuki m1800r
Tjaa, ovatkohan muuttaneet jotain? Mulla on 08 HD RoadKing ja siinä näyttää olevan omapaino 345 kg ja suurin sallittu kokonaispaino 570 kg, eli kuormaa saa ottaa 225 kg.(BlackCat @ Kesä. 26 2008,10:58) kirjoitti
Eli pari satakiloista keijukaista ja 25 kg rojua. Jos on kevyempiä, niin sitten enempi rojua.
Ei nyt alustavasti tunnu että pahemmin menis yli.
Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
Pannarissakin kantavuus on "vain" n. 195 kg. Itse n. 100 kamppeet päällä ja vaimo 75 ==> 20 kg jää jäljelle tavaroille. No, matkaa on tehty pariin otteeseen 5-7 tkm lenkki ja ei ongelmia. Akselit varmaan kestää, mutta takapyörän laakerit on kovilla ja nykyiset yksipumppuiset monojousitukset (joissa on yleensä aika mielenkiintoiset nivelhässäkät). Homma menee varmaan hyvin niin kauan kuin ajetaan hyvillä teillä ja ei satu mitään "routapomppua eteen".
Poliisejä tämä tuskin kiinnostaa pätkääkään.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net