Onko hyviä ideoita mistä saisin pyörääni Yamaha YZF600R Thundercat nopeusmittarin polttimon (samallainen on myös jossain Hondassa "piikkinen". Kait niitä muistakin pyöristä löytyy
Manuaalin ja vanhan polttimon mukaan pitäis olla 12v 1,7w kannan tyypistä en tiedä, mutta käsittääkseni sitä on kahta kokoa ja tämä olis se ns.isompi kantainen.
Kysynyt vaikka mistä sekatavarakaupasta, mutta huonoin lopputuloksin. AJ Bikesta löysin sellaisen hinta 3,5e + törkeet toimituskulut 10e. Ei välttämätt kiinnostais maksaa maltaita! Nettisivuilla sanottiin että löytyy varastosta, mutta otin yhteyttä niin ei enään löytynytkään.![]()
Itse tilasin joskus paikallisen jälleenmyyjän kautta, jolloin jäi postimaksut kokonaan pois.
Ite tul tyrkättyä räheet punaiset polttimot Catin mittaristoon
Oli tosin isompi wattiset kuin nuo orkkis 1.7W (muisteleisin et oli peräti 5W) mutta ei ainakaan näin puolessatoista vuodessa ole lämmittänyt/polttanut mittaristoa. Viime vuonna löysin ihan Minimanista mut nuita isompi wattisiaha nyt löytyy joka puolelta...
~: *Honda VFR800 VTEC 2008 *:~
Vai että punaset...(TiieM @ Heinä. 03 2008,13:52) kirjoitti
Kuin bordellissa olis vai? Noh eipä ne ehkä sielt kauheesti loista?
Itse en taida uskaltaa niin isoilla tehoilla (5w) lähtee leikkimään, kun oikeesti se lämpee ihan eri tavoin...
Tuolta lötys 2w Motonet
Pyörät:Suzuki GSXR 1100 -92
Honda cr125r -92
Ostin keväällä 500 km takaperin merkkihuolletun fillarin ja kas, sillä välillä olivatkin kaikki 5 mittariston polttimoa palaneet. Huollossahan toiminta oli tarkastettu. No jep. Sama kaveri oli vissiin tehnyt muutkin hommat.
Bandiitin mittaristoon istuu 1,7 W lasikantaiset polttimot.
Motonetissä ja Biltemassa olen kolunnut hyllyt läpi ja kysellyt päälle, mutta ei tunnu löytyvän. 1,2 W hiukan pienempiä löytyy helposti ja tehokin varmasti riittäisi, mutta eivät aivan istu kunnollla ja pätkivät.
Mutta mikäs hätä tässä kesällä...
Aikanaan omassa catissa ostettaessa kaikki myös pimeänä. Ota orkkis lamppu mukaan niin näät kannan koon ja käy ostamassa 2 W polttimot tilalle. Löytyy jokaisesta hyvin varustetusta autotarvike liikkeestä. Ei niin suurta merkistystä tuola 0,2 W tehon lisäyksellä.
Meillä Kärkkäiselle maksoi reilu vuosi sitten 1,5 € / kpl
![]()
Kokemus tuo varmuutta...
Yamaha FJR1300 AE -2014 tallissa
Yamaha FZ-S 8 -2011 ex...
Yamaha YZF-R1 -07 ex...
Yamaha YZF 600R -02 ex...