Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Moikka,

Neuvoja kaivataan kokeneemmilta, eli kannattaako ZX-6R 2005:seen hankkia jotain erikoisjarrupaloja rata-päiviä silmällä pitäen vai onko ihan vakiopalat (maahantuojalta) OK?

Kiitoksia jo etukäteen neuvoista...
    Lainaa (TSR @ Kesä. 25 2008,12:17) kirjoitti
    Moikka,

Neuvoja kaivataan kokeneemmilta, eli kannattaako ZX-6R 2005:seen hankkia jotain erikoisjarrupaloja rata-päiviä silmällä pitäen vai onko ihan vakiopalat (maahantuojalta) OK?

Kiitoksia jo etukäteen neuvoista...
    Mulla on R1:ssä vakiopalat ja niissä aion pysyäkin. Kestävät hyvin, tuntuu pysähtyvän ja ovat jotenkin siedettävän hintaisetkin. Varmaan Kawaankin riittää vakiopalat. En sitten ota kantaa mitä pitäisi käyttää, kun ajetaan A-luokan kisoja, mutta tällaiselle perushitaalle vässykälle riittävät mainiosti myös radalle.
    YZF-R1 -07

"Aikainen kala koukun nappaa..."
    sb a #??
    www.vararikkoracing.fi
    Noh. Mulla kun oli vähän kisaisempi pyörä alla, ajoin EBC:n GFA HH -paloilla. Ne kestivät pirun hyvin, mutta teho kylmänä (lue: katukäytössä) oli olematon. Nyt kun on vähemmän kisainen pyörä, joutuu käyttämään EBC:n perus HH-paloja. Ne kuluu rata-ajossa aivan raivolla, mutta pyörä kyllä pysähtyy ihan hyvin.

Powerbikessa olivat ennakoineet ja ottaneet mun pyörään Ferodon kisapalaa hyllyyn, kokeilen seuraavaksi niitä.

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
    Ebc:n sintterit on edessä tossa omassa cebarissa ja hyvin toimivat radalla. Kulumisesta en osaa vielä sanoa mitään.
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
  5.  
    Perus paloila on menty. Ja toimii edelleenkin vaikka enää etanat ei naureskele ohi mennessään.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti