Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Moi,

Osaatteko EN500:lla ajelevat/ajelleet suositella, millaisen pleksin laittaisin omaan -97 Enskaani... Ulkonäölläkin on tietenkin merkitystä ja hinnalla, mutta hakisin erityisesti hyvin toimivaa pleksiä joka ohjaisi ilma- ja vesivirrat mahdollisimman hyvin kuljettajan ohi maantienopeuksissa. Olen 172-senttinen hujoppi, joten siitä voi myös päätellä, millä korkeudella pääni kruisaillessa keikkuu.

Yritin etsiä vanhoista ketjuista tietoa ja kommentteja, löytämättä kuitenkaan. Joten jos tiedätte vanhan ketjun, jossa asiaa käsitellään, mut saa toki ohjata sinnekin.

Kiitoksia vastauksista jo etukäteisesti, ja mahtavia ajokilometrejä kaikille Kawisteille!!! Ja muillekin...
    No mulla oli ZL:ssä vähän samanlainen, kuin tässä linkissä:

http://www.4mc.net/product_info.php?...oducts_id=3059

Siitä ei kyllä ollut hirveämmin apua (ehkä psyykkistä...).

Noi on aina vähän kompromisseja>pieni ei toimi, mutta iso on ruma...

Honda Valkyrie SuperCharged
    Kannattaa myös muistaa isojen pleksien kanssa se purjevaikutus. Mulla otti edellinen mopo (Yammun TR1 XV1000) kiitos ison pleksin kerran kunnon heijarin 140 km/h vauhdissa mutkassa motarilla jonkun toisen kulkineen peräpyörteestä, en enää muista oliko rekka vaiko joku perhefarkku... Kuitenkin, ei ollut mukavaa. Pysyin kyllä pystyssä, mutta kävi kuitenkin lähtö ihan tarpeeksi lähellä.
    <p>Purpattava spagetinkeitin</p>
    Hyviä kommentteja molemmat, kiitos.

Mulle ei ole ees tullut mieleen (sen verran noviisi olen näissä asioissa) että isolla pleksillä vois olla muitakin negatiivisia vaikutuksia kuin ulkonäköön liittyviä.

Mitään Goldwingiähän customista ei saa millään, eikä se ole tarkoituskaan. Muutenhan mä ostaisin sit sellaisen... :-) Mut joku kohtuullinen tuulisuoja olis ehkä kiva, jarruvarjona toimiminen ei kuitenkaan ihan niin kivaa ole. Täytyy varmaan kehitellä jonkinasteinen kompromissi, ne on yleensä parhaita vaikka vähän tylsiä.
    Mulla oli EN500:ssa tällainen Givi 600, jonka sitten siirsin VN800:een:

VN900:een hain Allrightistä Kappa 610:n, myyvät myös Kappa 600:sta joka on suunnilleen tuon Givi 600:n kopio

Sopivasti vievät tuulta ja sadetta pois, mutta eivät muuta purjeeksi. Kappaa voi myös säätää vaikka ajon aikana, mikä on kiva lisä.
    Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
  6.  
    Miul kans tuo ylemmän kuvan givi ja hyvin vie pyörteet pois ja rupeaa toimimaan jo 70 vauhdissa. Siis visiiri auki aina tuonne motari nopeuksiin asti jos oikein säädetty.

Suuremmat itikat ja ötökät napsahtelee tosin vielä kypärään joten ilman laseja ei uskalla lähteä...

*Kliks eli kuva moposta ja pleksistä*

Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

"Si vis pacem, para bellum"