Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Jos on lämpimämpää kuin +5*,niin laitan yleensä ryypyn vain puoliväliin,jolloinka hörähtää heti kyllä käyntiin,nostaa kierrokset ensin ~2t rpm,mutta sitten nosta hetkellisesti 3-4t rpm->lasken ryyppyä,on taas hetken ~2t rpm,seilaa taas jne.

Tätä jatkuu 30-60s,jonka jälkeen pysyy siinä mihin on asettunut.

Vaijeri ei kanita,ja vivustoakin olen rasvaillut,mutta ei ole auttanut,eli tuskinpa mekaaninen vika..

Apuja,villejä veikkauksia?
    -92 GSX-R 750W
    Miullakkin ryyppy vaikuttaa vähän omituisesti kierroksiin. Esim. tämmösellä +10 asteen kelillä kun laittaa ryypyn päälle ja käynnistää, niin kierrokset hyppää ~4000 rpm. Pakko kuitenkin ryypyttää että lähtee.

Kun varovasti vähentää ryyppyä, niin saattaa sammua tai kierrokset ainakin laskee ~2000 rpm ja nousee kohta takaisin 3-4000 paikkeille jonka jälkeen voi taas ottaa varovasti ryyppyä vähän pois jne.

Itse ajattelin että vikana voisi olla ilmavuoto, koska ryypyhän lisää vain bensan määrää jolloin koneen pitäisi käydä rikkaammalla "raskaammin" eikä alkaa nostamaan kierroksia. Kierrosten nostoon tartteen sen bensan lisäksi ilmaa.

Näin itse tämän ajatellut...

Seilaako siulla tyhjäkäynti kun kone on lämmennyt??
    Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!

Sussu 750F -89
    Seilaa +-100rpm,mutta kone ei lämpeäkkään kunnolla,en ole (VIELÄKÄÄN..) kerinnyt vaihtamaan termaria&synkkaamaan kaasareita.

Imuvuotoakaan en sulje pois,mutta ei ainakaan kovin paljoa vuoda,koska jonnin aikaa sitten lähti "synkkaus"putken päästä AP-tulppa,ja silloin kyllä huomasi että oli vuotoa,aivan onneton tyhjäkäynti/tehoton alakierroksilla.
    -92 GSX-R 750W
    Jep. Kuulostaa melkolailla samanlaisilta vaivoilta kun on omassakin vehkeessä. Siulla vaan lievempinä. Omassa seilaa tyhjäkäynti huomattavasti rajummin lämpösenä.

Putsailin kaasarit ja yritin parhaani mukaan synkata sekä vaihoin tulpat eikä näillä ollut mitään vaikutusta omaan seilaukseen.

Jos saat selville mikä oli vikana niin ilmoita toki tähän topickiin. Teen itse toki samoin.
    Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!

Sussu 750F -89
    Enpä mitään varsinaista vikaa ole löytänyt,avuksi huomasin kuitenkin auttavan että ensin laittaa ryypyn täysille,siitä laskee ~kolmannekseen,jolloinka ei seilaa.

Ilmeisesti jostain jää takelteleen/väljyyttä,jonka puolesta sitten seilaa.

Mutta tuolla tavalla toimii itselläni ainakin,joten enpä jaksa sitä enempää ihmetellä.
    -92 GSX-R 750W
  6.  
    Eiköhän tuo johdu vaan jostain kulumisesta. Mullakin seilaa -90 mallin zxr:n ryyppy, muttei ihan noin paljoa. Seilailee siinä 1000-2000 välillä kunnes saa ryypyn säädöllä asettumaan.
    Kaasarit on nyt venojen tsekkauksen takia irti, putsailen ne ja katsotaan sitten jos autto...

No, onhan tuolla vehkeellä jo ikääkin..