Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Kyseessä on vanhan Suzukin tankki, jonka aurinko on päässyt haallistamaan. Tankki on ruosteeton ja suora eli pohjat "helppo" tehdä. Pohjia en tekisi itse sillä tankkiin tulee valkoiset raidat mitkä maalarin pitää tarkasti mittailla ja hionnan jälkeen rajaa voi olla vaikea nähdä. Väriki tulee alkup. candy red ja tosiaan nuo valkoiset raidat.
    Yamaha ei pamaha
    Voi olla vaikea saada maalattua prikuulleen samaan sävyyn mitä tankki on nyt. Mulla meni koko mopo maalaukseen kun havaitsin että aurinko ja aika on muuttanut maalin sävyä eikä tankista saa samanväristä muuhun mopoon nähden. Värikoodi kannattaa kaivella itse jostain, tuntuu olevan vähän kinkkisiä löytää. Hinta riippuu ihan maalarista ja sen työtilanteestä. Tankki varmaan satasen-pari.
    Mulla oli toissa kesänä takakate tuunattavana. Aika pieni maalaustyö, mutta kun piti tehdä vähän raitoja sun muuta niin työtunnit lisääntyy. Voi olla, että kaksi satasta ei riitä hyvälle miehelle.
  4.  
    Vertailuhinnaksi voisin heittää keväisen kyselyni kahden XX:n sivukatteen maalaamisesta.
    Hervannassa/Tampereella sijaitseva automaalari lupaili välitöinä hoitaa pohjatyöt/maalauksen/lakkauksen noin 150-200EUR hintaan. *
    Ei halpaa, mutta kohtuullista *
    "Voit valita oletko aina oikeassa vai onnellinen"
    Suzuki GS 500E -> Honda CBR 1100xx