15-20
21-30
31-40
41-50
51-60
61-70
71-80
41 mittarissa ja eka tieliikenteeseen soveltuva pyörä viime kesänä 40 v lahjaksi. Kortti tuli aikoinaan autokortin mukana(ABCe).![]()
Tuon testin perusteella olen henkisesti 19v(Kawantsa @ Kesä. 19 2008,16:24) kirjoitti
Toivoa siis vielä on
![]()
jup...ne pitäskin saada kirjoihin ja kansiin...ei parempaa luettavaa..(ttuttu @ Kesä. 23 2008,15:25) kirjoitti
parhaimpia ponkattuja oli ku tippu jotain lattialle ja nostelles näky ku lavuaarin alle oli kirjoitettu jotahi tushilla...hiton pienellä teksti...ei kandeis paljoa pyllistellä..."tangokuningaskin" käy tääl
mitähän nois naisten vessois? mimmosia kirjallisuuden aarteita siel mahtaa olla...
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Nelkyt ja risat. Ai niin! mutta R1 on vasta kahden kuukauden ikäinen. kyllä vanhan fighterin persusta lämmittää mukavasti ekan 1000 km:n jälkeen. Onkohan toi liian kova tälle äijälle???
29. Testin mukaan henkinen ikä on 18Mä kun luulin että se ois siinä 79 paikkeilla.
32 vee ja hyvin pyyhkii...
Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
Viikko ja 18v. Mopokortin sain 15v:nä, crosseja ja mankeja oli tosin jo 9v:stä lähtien![]()
mulla kanssa iso A viimevuonna ja tänävuonna tulee 25V täyteen.(lunastar @ Kesä. 19 2008,10:06) kirjoitti
joskus teininä oli skootteri ja sen jälkeen vasta viimekesänä iso pyörä.
![]()
Nyt on alla taas Ducati.
Joudun jättämään poliisille todistuksen näöstäni tänä vuonna ekaa kertaa, siis täytin 45.
-Sergei-
- Sergei-
"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
26vee lasissa, piikkikortti tuli hommattua 16v ja viimekuussa vihdoinki isompi pyörä alle, et kyllähän tuossa pari vuotta sai kuumotella pyöräkuumeessa...
Suzuki GSX-R 750 -00
Suzuki GSX-F 600 -92
Parin kuukauden päästä 21v. Henkisestä iästäni ei ole tietoa koska mulle on todettu "kehityksen viivästymä", joka vaikuttaa elämääni aina.
Henkisen iän testeihin ei oikein ole luottamista.
Edit:
Tunturi tiger s taisi tulla muistaakseni 16 vuotiaana, sillä ajoin kolme vuotta. Sitten tuli honda xr 125l, ajoin sillä muistaakseni melkein vuoden ajan. Sitten tuli nykyinen honda cb500.
Suunnitelmissa on ehkä syyskuussa hankkia nykyisen tilalle vähintään 750cc pyörä jolla ajaisin vähintään 5 vuotta.
Ikää on 25 ja A-kortti ollut neljä vuotta. Oon noviisi. Mopoilu aloitettiin Hondan Monkeyllä ja Suitsan PV:llä silloin kun sai ajaa, eli 15-kesäisenä. Silloin ei luojan kiitos ollut noita mopokortteja. Nyt tosin tuntuu ettei mopokorttikaan riitä kun katsoo mopoilijoitten älytöntä koheltamista liikenteessä.
Kronoby Racing Team
22, ensimmäinen "mopo" joskus 5 vuotiaana, siitä se sitten lähti..
CBR 600rr
24...ja 16 vuotiaana A1-kortin myötä ollu kipinä harrastukseen. Tosin talous ei antanu ostaa "oikeeta" pyörää, kuin vasta viime kesänä! Mutta tästä se lähtee![]()
54. Enkä henkisestikkään teini, onneksi.
Oikeastaan kiinnostais onko täällä muitä vanhempia kilokyykkykuskeja vai olenko ainoa vanha ja vinksahtanut? En vaan voi sille mitään, rollaattorit ei kiinnosta.
Nih, ja mä olen vaihtanut sitä paitti ryhmää, meni ruksi tuohon ruutuun 31-40(Väinö Salakka @ Kesä. 19 2008,13:22) kirjoitti
, ilman sen tarkempi erittelyjä....noh, toi pienee luku on VIELÄ lähempänä
.
Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
*Does my bike make my butt look fast?*
39 lasissa ja mieleltäni olen 5-vuotiaan tasolla! *
Mutta silti menee kivasti!! *![]()
Jos haluu saada, on pakko antaa....
Kawasaki GTR 1000 -87
25.
Eka kaksipyöräsen ajoon oikeuttava kortti oli iso A, joka tuli öbaut pari kk takaperin..
YZF 1000R
+40, "Lahja-A:lla" ajellaan...
tosin piikin Mitzillä tuli opeteltua ajamaan jo 8 vuotta ennen kortti-ikää ja Mitzin jälkeen aika monella muulla ennenkuin ikä riitti tsettiin.
Jos jostain löytyis kohtuuhintainen muovitankkinen stereoperä Husse niin mielelläni ostaisin... Ne oli sentään julmia laitoksia sen ikäisenä, nyt varmaan jo massa rauhoittaisi menoa![]()
Dirty Nasty Furriner
33 tulee mittariin syksyllä ja A-kortti ollut kesästä -92.
Tuli muuten hankittua se kortti sillon aikanaan sillä kolmiolla, eli ajelin koko kevään pitkin ja poikin kavereiden kanssa ja vasta kesäkuussa inssiin. Ei ollut kiire, kun oli oman kunnan lisäks vielä naapurikunnatkin ajoalueena![]()
GSX-R 750 K6
40:nen---60:sen kropassa ... eli kaikki näkyy mitä ajettu..
t:JL![]()
Näillä mennään mitä on saatu !
Parin päivän päästä 47. Homma alkoi 70-luvulla KT-kortilla ja RD125 jammulla, sit pikku vaimonhommaamistauko jonka jälkeen taloon tuli Suzuki T500. Sen olis voinut jättää väliinkin.
Suizan levittyä ja perheen lisäännyttyä jo 4-henkiseksi hommattiin Honda CB750 ja siihen Finntour kylkeen. Näihin aikoihin oli se Maico 500:kin.
Perhe kasvoi lisää, ja tuli luopumisen aika, joka kesti aika kauan, kunnes 2003 ostin pannarin, joka on ollut siitä lähtien käytössä.
Tyhjät välit täytti onneksi siskon miehen pyörät, joita ahkerasti lainailin.
Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
Vuonna -78 ajelin KT-kortin ja -80 ABC:n. Onko tuo sitten lahjakortti *![]()
Ikää on siis ihan pikkusen yli 40 *![]()
Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen.
FLHRCI -02
26 täynnä
Ex -KTM 790 Adventure R
Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
Ex -Suzuki GSX 1400
Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
Ex -Suzuki GSX 1400
Ex -Kawasaki zx-9r-
29v. on ikää kertynyt, mutta sitä on just niin vanha ku haluu olla, joten 24v. jälkeen olen lopettanut vanhenemisen *
Tuo henkisen ikätestin mukaan ikä olis 16v. toivotaan että asia ei nyt kuitenkaan ihan niin ole *![]()
Mopon sain 16v. se oli tunturi City automaatti, isi ei suostunu ostamaan pv:tä. Kevarikorttia en saanut ajaa, kun äiti kielsi. 23v. ajoin prätkäkortin sillon vain ilmoitin että sellaisen ajan. Ei ollu äiti ja isi mielissään. *Vieläkin saan äidiltä aneluita että pyörä pitäisi myydä pois, en vaan ole samaa mieltä *![]()
![]()
<p>~ Pilvisenäkin päivänä aurinko paistaa, kaikki eivät sitä vain huomaa ~</p><p>Nykyinen: ei pyörää tällä hetkellä , aijemmat:Honda CB1000R -10, GSX-R 750 K2, CBR-600f -00</p>
Onneksi oli tuo 41-50 niin oli paljon porukkaa. Kohta ei ole enää niin paljoa. Koko sukuhan on sitä mieltä, että ei vanhan äijän pitäisi mopolla ajella, mutta tykkään ajella kuitenkin.
Välimerellä ja Jäämerellä on käyty monta vuotta peräkkäin ja tullaan käymään, niin kauan kuin jalka satulan yli nousee.
![]()
Tee se nyt, huomenna voi olla.....
25 ja kokemusta 15 vuodelta, ensin toki kyytiläisenä![]()
Näillä mennään toistaiseksi...
Yamaha Tenere 700 -22
KTM XC350F -11
Honda CR500 -99
Yamaha DT Tenere125 -91
vitut paljastan.
vai joko molin tähän vastannu??![]()
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
No sanotaan et 21 tulee joulukuus täyteen. Tuon testimaan testin mukaan henkinen ikä 29Mopedin ostin (manki) 16vuotiaana
![]()
Suzuki GSX 600 F -95