Sivu: 45 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 354344454647 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1321:stä 1350:een 1544:sta
  1. #1321
    Onkos mestareilla kokemusta pilot road 4 kumeista kingin alla tai olisko hyviä ehdotuksia, hintaa jäis etu ja takakumille (120/70 ja 190/55) 285€ kuluineen. Ajotyyli, no välillä täytyyhän sitä kokeilla mut radalla ei tuu käytyy ja 50/50 tulee tasasta/mutkaa ajettuu.
  2. #1322
    Lainaa Tuke kirjoitti Katso viesti
    Onkos mestareilla kokemusta pilot road 4 kumeista kingin alla tai olisko hyviä ehdotuksia, hintaa jäis etu ja takakumille (120/70 ja 190/55) 285€ kuluineen. Ajotyyli, no välillä täytyyhän sitä kokeilla mut radalla ei tuu käytyy ja 50/50 tulee tasasta/mutkaa ajettuu.
    Makuasioita sano.... ja muut mielipiteet on varmasti yhtä perusteltuja.

    Omaan veivasin alle viime kesän bauttiarallaa 7.000km:n Oiroopanturneelle PR 4:n "HD" versiot.

    Vaikka perse kestää merivettä, eikä kirvely näy naamasta....
    pakko sanoa, että lähes täydellinen yleiskumi Kinkyyn .

    Tuosta "normi" / "HD" versiosta voidaan asiallista keskustelua käydä.....
    jos pääasiallenen ajosuorite sitä edellyttää.

    Kinky toisaalta "huutaa" enemmän "rataorientoitunutta" gummia allensa jos
    pääasiallinen ajotapa sitä tarvitsee.... ?

    Silloin mennään taas sen verran tiukoilla alustan säädöillä, että normiajossa/kurvailussa
    ei todellakaan ooo kiwwwoooo... mukavuudesta puhumattakaan.

    Summa summarum......

    Jos etsit hyvää ja hommansa joka kelissä hoitavaa "yleiskumia"......

    Ota Kinkyyn alle PR 4:n HD-versio.

    Loppukesästä kimppa-pimppa-letka-ajeluiden tankkauspaikalla herätti
    ansaittua huomiota se kylmä tosiasia......

    että PR 4:lla oli vedetty reilu kymppi.... ja pinnat oli puolivälissä

    Toisaalta... Jokainen hakee juomansa itse.... ja ostaa renkaansa
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  3. #1323
    Ehkä vähän hölmöjä kysymyksiä, mutta kuinkas sujuu matkanteko B-Kingillä kaksi päällä (kuski 185cm ja kyytiläinen 20cm vähemmän - eikä ylimääräistä elopainoa kummallakaan)? Ei nyt mitään Euroopan turneeta ole tarkoitus tehdä, mutta lähinnä onko tuo korkealla istuva kyytiläinen lähinnä riesa vai ihan mukavasti mukana tuleva (myös kyytiläisen mielestä).

    Kyselen kun näillä keleillä on paha testata, mutta ajatuksena on josko katselisi keväälle jo nyt pyörää. Jos nyt jotain tiettyä vinkkiä on antaa myös siihen mitä kysellä/tarkistaa -08 40-50tkm ajetusta niin toki ne luetaan kiitollisena läpi. Aikaisempi pyörä oli Triumphin Street Triple eikä minkään sortin kokemusta Bkingistä, mutta pyörä on herättänyt omistushaluja (muita päässä pyörineitä on ollut lähinnä Speed Triple tai SuperDuke). Kingi on tietty selkeästi painavampi kapine, mutta tuskinpa tuohon pettyisi vaikka sokkona ostaisi. Ero 170kg kuivapainolliseen Street Tripleen varmaankin alussa tuntuu melko selkeästi :P
    B-King
  4. #1324
    Lainaa Triplex kirjoitti Katso viesti
    Ehkä vähän hölmöjä kysymyksiä, mutta kuinkas sujuu matkanteko B-Kingillä kaksi päällä (kuski 185cm ja kyytiläinen 20cm vähemmän - eikä ylimääräistä elopainoa kummallakaan)? Ei nyt mitään Euroopan turneeta ole tarkoitus tehdä, mutta lähinnä onko tuo korkealla istuva kyytiläinen lähinnä riesa vai ihan mukavasti mukana tuleva (myös kyytiläisen mielestä).

    Kyselen kun näillä keleillä on paha testata, mutta ajatuksena on josko katselisi keväälle jo nyt pyörää. Jos nyt jotain tiettyä vinkkiä on antaa myös siihen mitä kysellä/tarkistaa -08 40-50tkm ajetusta niin toki ne luetaan kiitollisena läpi. Aikaisempi pyörä oli Triumphin Street Triple eikä minkään sortin kokemusta Bkingistä, mutta pyörä on herättänyt omistushaluja (muita päässä pyörineitä on ollut lähinnä Speed Triple tai SuperDuke). Kingi on tietty selkeästi painavampi kapine, mutta tuskinpa tuohon pettyisi vaikka sokkona ostaisi. Ero 170kg kuivapainolliseen Street Tripleen varmaankin alussa tuntuu melko selkeästi :P
    Hyvä ja vakaa mopo ajaa kaksipäälläkin, ja sujuu pidempikin reissaaminen. Riisor ja Tr3 kiskoneet pitkiäkin euroopanturneita kakspäällä Kingillä (siis kumpikin omillaan), tietääkseni ilman mitään tuskaa.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  5. #1325
    Lainaa calle kirjoitti Katso viesti
    *
    Onko täällä kukaan kokeillut samaa mitä suzukib-king.orgin pojat ?
    Noi filsut on mallia : DNA XVA-5404
    Ilmeisesti K&N filsut kävisi myös: K&N Part number: RC-2344
    Tr3 ei ainakaan uskonut että toimii, mutta jos ei niin onko parempia ideoita?
    Ainakin jengaa ottaa putkimuutosten kanssa ihan kivasti.


    Mitenhän tommonen toimii?
  6. #1326
    Lainaa Triplex kirjoitti Katso viesti
    Ehkä vähän hölmöjä kysymyksiä, mutta kuinkas sujuu matkanteko B-Kingillä kaksi päällä (kuski 185cm ja kyytiläinen 20cm vähemmän - eikä ylimääräistä elopainoa kummallakaan)? Ei nyt mitään Euroopan turneeta ole tarkoitus tehdä, mutta lähinnä onko tuo korkealla istuva kyytiläinen lähinnä riesa vai ihan mukavasti mukana tuleva (myös kyytiläisen mielestä).

    Kyselen kun näillä keleillä on paha testata, mutta ajatuksena on josko katselisi keväälle jo nyt pyörää. Jos nyt jotain tiettyä vinkkiä on antaa myös siihen mitä kysellä/tarkistaa -08 40-50tkm ajetusta niin toki ne luetaan kiitollisena läpi. Aikaisempi pyörä oli Triumphin Street Triple eikä minkään sortin kokemusta Bkingistä, mutta pyörä on herättänyt omistushaluja (muita päässä pyörineitä on ollut lähinnä Speed Triple tai SuperDuke). Kingi on tietty selkeästi painavampi kapine, mutta tuskinpa tuohon pettyisi vaikka sokkona ostaisi. Ero 170kg kuivapainolliseen Street Tripleen varmaankin alussa tuntuu melko selkeästi :P
    Tuntuuhan se Street Triple ihan Jopolta Kinkyyn verrattuna .
    Siis aidosti.
    Tuolla erolla on toki eri yhteyksissä selkeät hyvät ja huonot puolensa.

    Kinky on määrätynlaisesta "murikkamaisuudestaan" huolimatta hyvin
    tasapainoinen laite.
    Tämä tasapainoisuus on asia, joka tahtoo monen muunkin mopon osalta
    jäädä turhan marginaaliin.
    Kyse on kuitenkin perusominaisuudesta josta kumpuaa määrätynlainen
    "luotto" laitteeseen ja sen käyttäytymiseen eri yhteyksissä.

    Kyytiläisen tullessa kuvioihin, suurin muutos taitaa tulla tuohon "balanssiin".
    (Vaikka nuo paino-mittasuhteet kyydissäolijoilla on noinkin.... sopivat)

    Reippaammassa menossa alkaa sitten kyytiläisen kiinnipidon kanssa
    mennä hieman innovatiiviseksi ne ratkaisut .

    Mopossa kun ei ole mistä pitää, joten vaihtoehtoina on
    "apina selässä"..... tai ns. jenkkakahvat.

    Noista jenkkakahvoista lienee joillan näissä puitteissa kokemusta?
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  7. #1327
    Onkos noista ebaystä löytyvistä erinäisistä slidereista kokemusta kingissä? Mietin josko eteen ja taakse laittaisi akselisliderit ja kenties moottorin poskiin vai tekeekö noilla mitään eli suojaako mitään vai onko pyörän mitat sitä luokkaa, että yksi lysti?

    Esim motti slider tai akselislider.
  8. #1328
    Lainaa kvantti kirjoitti Katso viesti
    Onkos noista ebaystä löytyvistä erinäisistä slidereista kokemusta kingissä? Mietin josko eteen ja taakse laittaisi akselisliderit ja kenties moottorin poskiin vai tekeekö noilla mitään eli suojaako mitään vai onko pyörän mitat sitä luokkaa, että yksi lysti?

    Esim motti slider tai akselislider.
    Kaikki ko tarkoitukseen saatavat käikäleet ovat varmaan pääosin enemmän ja
    vähemmän mysteereitä todellisen hyödyn tai suoranaisen haitan osalta.

    Kun "luonto kutsuu", se tapahtuu kovin vaihtelevissa puitteissa ja alkuunsa tietty
    ratkaisee se, alkaako sessio asvaltin höyläyksellä, vai sujahdetaanko
    suoraan pusikkoon.

    Ojan puolella ei erilaiset tapit tai käikäleet taida paljoa lisäarvoa tuoda suojaamisen suhteen.

    Mopon liukuessa kyljellään asvaltilla, viimeinen toivottava asia lienee se, että kumit nappaa kiinni
    peli lähtee pyörimään kuin poranterä.

    Siinä kohtaa tulee tosi ikävä hieman ilkeämpiäkin "nirhaumia" .

    Tässä mielessä nuo akselin pään sliderit eivät ehkä ole huono keksintö ???
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  9. #1329
    Moro pitkästä aikaa! Mistäs tähän kingiin kannattaa kattella ns "tuning" osia? Ajattelin että vaihtais noi punaset haalistuneet pultit sun muut uusiin. Niin ja geelipenkkiäkin oon katellut.

    P.S. 130km jo ajeltu... toki pikku matkaa mut kuiteskin.
    Kaikki hauska on kielletty!
  10. #1330
    Lainaa Corpisoturi kirjoitti Katso viesti
    Moro pitkästä aikaa! Mistäs tähän kingiin kannattaa kattella ns "tuning" osia? Ajattelin että vaihtais noi punaset haalistuneet pultit sun muut uusiin. Niin ja geelipenkkiäkin oon katellut.

    P.S. 130km jo ajeltu... toki pikku matkaa mut kuiteskin.
    no vaikka ebay,louis yms..
    ps kokeile vaikkagooglea
    b-king -08
  11. #1331
    onko tosiaan nii ettei oo yhtään kingiä ollu myynnis nettimotossa kuukausiin vai onko haussa joku jippo?jos näin on nii tuolla tallissa lepää oikea helmien helmi
    b-king + DR 750
  12. #1332
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  13. #1333
    Sori, poistin sieltä yhden helmen omaan talliin pari viikkoa sitten ;)

    Mitähän luokkaa laserin extreme slipareissa on ääni, että pääseekö Ahvenistolle. Eiköhän?
    B-King
  14. #1334
    jaa että se onki GSX B-KING nykyään.
    b-king + DR 750
  15. #1335
    Onkos kukaan asennellut Xenon / HID kittejä B-Kingiin? Tuo H4 tuikku on aika aneemisen näköinen ja ei takuulla näy kun aurinko paistaa kuskin takaa tai paljoa valaise kun syksyn sateet saapuu.

    Joillakin xenoneilla valokuvio taitaa paistaa vastaantulevia silmiin, mutta mites nuo tämän tyyliset sarjat, joissa on selkeä varjostin polttimon päällä (oletan) auttamassa valokuvion leikkautumisessa. Tiedän, että projektorin asennus auttaisi mutta ei oikein viitsisi alkaa siihen ruljanssiin kun käytännössä pitää uunissa sulatella tiivisteet auki (ja sitten kun se laukeaa niin uusiksi).
    B-King
  16. #1336
    Lainaa Triplex kirjoitti Katso viesti
    Onkos kukaan asennellut Xenon / HID kittejä B-Kingiin? Tuo H4 tuikku on aika aneemisen näköinen ja ei takuulla näy kun aurinko paistaa kuskin takaa tai paljoa valaise kun syksyn sateet saapuu.

    Joillakin xenoneilla valokuvio taitaa paistaa vastaantulevia silmiin, mutta mites nuo tämän tyyliset sarjat, joissa on selkeä varjostin polttimon päällä (oletan) auttamassa valokuvion leikkautumisessa. Tiedän, että projektorin asennus auttaisi mutta ei oikein viitsisi alkaa siihen ruljanssiin kun käytännössä pitää uunissa sulatella tiivisteet auki (ja sitten kun se laukeaa niin uusiksi).
    Tuima "Outlaw" H4:n auttaa jonkin verran, on helppo/halpa.

    Jos työkseen ajelee märässä ja pimeässä, kunnon satsaus on toki
    ihan asiaa.

    Tuo oma tuikku normipolttimolla on tosiaan aika pohjanoteeraus.
    Valoa riittää kuin vanhassa "yksisilmäisessä" 60-luvun Taunuksessa hehkulampulla .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  17. #1337
    Oma maku kytkimen suhteen ei vaan väsyttämälläkään
    taivu tykkäämään tuosta sellaisena kun se on ajateltu ja toteutettu .

    Onkos joku tehnyt ja millaisia modauksia tai vaihtoja?
    Jos on, niin millä ajatuksella ja millaisin tuloksin?

    Ihan yleisajoon hakusessa ns. täydellinen, pienen siankin sietävä peruskytkin
    ilman luistoja.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  18. #1338
    Eikö kukaan tosiaan ole modannut Kingin kytkintä
    yhtään fiksummaksi ?

    Ehkä Bussikuskit on hieman sofistikoituneempia?
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  19. #1339
    Onko porukka vaihtanut pyörän satulaa toisenlaiseen?

    Tietty kun tuota aiempaa pyöräilykokemusta päässyt kertymään, muutoin kuin parin vuokrauksen merkeissä, niin tässä pelissä tuntuis tuo takalisto puutuvan totuttua aikaisemmin? Onko muilla sama ongelma vai onko vain tottumattomuus kyseessä. Ilmeisesti Corbinilta löytyis istuinta, mites muilta? Suzukin omasta geelipenkistä lukemieni perusteella osaa sanoa oikein mitää. Jos niitä ylipäätänsä enää mistään löytyykään.

    Onko tietoa saako niitä lasikuituisia ilmanottoputkia airbox modia varten enää hankittua. Laittelin http://www.suzukib-king.org/ foorumissa myyjälle viestiä, mutta ainakaan sitä kautta ei ole kuulunut vielä mitään?
  20. #1340
    Haluaisin veikata, että on ok kunhan totut siihen. Toki nuo takalisto asiat on aika yksilöllisiä...
    Pirkanmaalta Jäämeren rantaan on tuupattu yhtä kyytiä ja mielestäni satulassa päääsee liikkuman niin hyvin matkan aikana ettei puutumis oireita itelle ole tullut.
    Tutustukaa toisiinne paremmin...;-)
    Ain't No Fun Waiting Around To Be a Millionaire...
  21. #1341
    Lainaa El Gordo kirjoitti Katso viesti
    Haluaisin veikata, että on ok kunhan totut siihen. Toki nuo takalisto asiat on aika yksilöllisiä...
    Pirkanmaalta Jäämeren rantaan on tuupattu yhtä kyytiä ja mielestäni satulassa päääsee liikkuman niin hyvin matkan aikana ettei puutumis oireita itelle ole tullut.
    Tutustukaa toisiinne paremmin...;-)
    Samaa mieltä...meinaan nyt neljässä pyörässä olen havainnut että ennen pitkää retkeä tekee vajaata pari viikkoa ennen 500 kilometrin lenkin yhdellä pysäyksellä ja vajaata viikkoa ennen tonnin lenkin kahdella stopilla niin varsinaisena h-hetkenä ei juuri per*e puudu tai ranteet jumittele. Ilman noita max 500 kilometriä päivässä oli suurta tuskaa
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  22. #1342
    Lainaa JLU kirjoitti Katso viesti
    Onko porukka vaihtanut pyörän satulaa toisenlaiseen?

    Tietty kun tuota aiempaa pyöräilykokemusta päässyt kertymään, muutoin kuin parin vuokrauksen merkeissä, niin tässä pelissä tuntuis tuo takalisto puutuvan totuttua aikaisemmin? Onko muilla sama ongelma vai onko vain tottumattomuus kyseessä. Ilmeisesti Corbinilta löytyis istuinta, mites muilta? Suzukin omasta geelipenkistä lukemieni perusteella osaa sanoa oikein mitää. Jos niitä ylipäätänsä enää mistään löytyykään.

    Onko tietoa saako niitä lasikuituisia ilmanottoputkia airbox modia varten enää hankittua. Laittelin http://www.suzukib-king.org/ foorumissa myyjälle viestiä, mutta ainakaan sitä kautta ei ole kuulunut vielä mitään?
    Makuasioita sano.....

    Omasta kokemuksesta, ihan yleisesti, sanoisin hieman turhan kovan
    penkin olevan kuitenkin parempi kuin liian pehmeän.

    1400 GSX:ssä on pikkupyrähdyksiin erittäin mellevän ja mukavan
    tuntuinen sohva, mutta yli 500km:n rupeamat saavat kaipaamaan
    hieman..... kiinteämpää.

    Kingin penkki taas on tuohon verrattuna.... kova kuin kirkon penkki,
    mutta siinä keikkuu loputtomiin ilman tuskaa.

    Mutta kuten todettu.... jokaisella on oma hanuri... ja sillä "omat tunteet" .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  23. #1343
    Jahas, eilen asettui Carpenter Racingin "Clutch Mod" kitti paikoilleen.

    Nyt on sitten "asiallinen kytkin" ja sitä omaan makuun ja tottumuksiin
    tarvittavaa moottorijarruakin hieman paremmin.

    Ei auttanut pidempikään tutustuminen tuohon Suikan omaan"lonksuluistoon"
    joka kuitenkin pelasi ihan kuten sen oli tarkoituskin.

    Alkais peli olee nyt "siinä" juuri sellaisena kun sen itse haluaa.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  24. #1344
    jaahas tuli luvattua kaverille että ensi viikolla kilpisjärvelle
    mitenkä kinkillä jaksaa ajaa moisen matkan ei tietenkään yhdessä pötkössä mutta kuitenkin en ole ikinä ajanut noin paljoa viikossa ja lähdetään hyvinkäältä kinki ollut mulla uudesta asti mutta miten sillä jaksaa ajaa "pitkää"siivua
    b-king -08
  25. #1345
    Lainaa hcaape kirjoitti Katso viesti
    jaahas tuli luvattua kaverille että ensi viikolla kilpisjärvelle
    mitenkä kinkillä jaksaa ajaa moisen matkan ei tietenkään yhdessä pötkössä mutta kuitenkin en ole ikinä ajanut noin paljoa viikossa ja lähdetään hyvinkäältä kinki ollut mulla uudesta asti mutta miten sillä jaksaa ajaa "pitkää"siivua
    Ei siinä kovin synkkää "tuskafestaria" pääse kehittymään kun
    parinsadan välein pitää pysähtyä "juottamaan hevosta" .

    Tottumuskysymyshän tuo toki on.

    Jos koulussa joutui enimmäkseen "seisomaan nurkassa", niin
    parin tunnin "jälki-istunnon" kanssa meni ihan vaihtelun ja
    nautinnon puolelle .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  26. #1346
    Moro.
    Kiinnostus B-kingiä kohtaan on suuri ja ajattelin seuraavaksi pyöräksi moista, mikäli saan rahat kasaan. Tehoero 600 bandiittiin lienee huima, onko liiankin suuri? Onhan tässä kingissä toki B-moodi, jolla pyörän saa kesytettyä

    Miksi näillä kingeillä on usein ajettu nettimoton ilmoitusten perusteella suhteellisen vähän?
    Onko jotain erityistä mitä pitää huomioida ostaessa? Huoltokirja varmasti olisi hyvä olla, kun huoltokierto on 6000km. Sirommat vaimentimet lienee aika hinnakkaat, eli kannattanee ostaa pyörä johon on jo laitettu valmiiksi sliparit ja säädätetty?

    Onko kingi hintansa väärti?
  27. #1347
    Tietämättä mitä siitä aiot maksaa niin on kuitenkin hintansa väärtti...
    Se on siitä hyvä peli, että tekee just kuten käsket. Ei yllätyksiä kun on ihan talonpoikaisjärki mukana. Toki tehoa on reippasti enenmmän kuin Banditissa, mutta sen hyvin hallittavissa. Toimii tourinkissa ja radallakin tarvittaessa erittäin nopea, uskomattoman nopea siihen nähden miltä näyttää ja painaa. Sillä B-modella ei tee sitten mitn...
    Jos huoltohistoria ja yleisilme on kunnossa niin turvallinen ostos todennäköisesti. Renkaat, ketjut&rattaat sekä keulan toiminta koeajolla kannattaa zekata josko sillä on pommitettu liikaa.
    Sitä en osaa sanoa miksi niillä on vähän ajettu, mutta suosisin mahdolisimman alkuperäistä. Ne alkuperäiset änkkärit on kohta retroa eikä niitä oo enää kaikilla...keräilyarvoakin ehkä...etkä kaipaa sitä minimaalista "lisätehoa" mitä oikein säädetyllä sliparilla saattaa aikaan saada...
    Ain't No Fun Waiting Around To Be a Millionaire...
  28. #1348
    Kingissa ja Bussissa taitaa olla koko pallon paras "eniten hintaansa nähden" suhde .

    Etujarrulevyt kannattaa katsastaa.
    Niiden suhteen tuntuu olevan perusmurhe, ellei niiden
    niittejä ole säännöllisesti ja usein putsattu ja herkistelty
    uudesta asti.

    Vähät kilsat taitaa monessa tapauksessa johtua siitä, ettei
    Kinkyä oikein mielletä matkapeliksi, vaikka se sellaisena onkin
    mitä mainioin laite..... ja laukutkin saa asenneltua helposti.....
    vaikka siinä sitten erään neitosen sanoin..... onkin jotain yhtä väärää
    kuin lapsen lyömisessä .

    Tehoa riittää kadulle hyvin.... ja sitä tulee juuri sen verran kuin
    kääntää.... ilman muuta yllätystä kuin noihin tehoihin tottumattomalle
    se. että mutkat ja edellä ajavat tulee aika vilakkaan silmille kun
    innostuu huolimattomasti availemaan.
    Motarin rampeista tykitettäessä on tilanne liityttäessä se, että turha on
    takaa tulevia vilkuilla...... kun edessä ajavat tulee 120-130kmh
    perse edellä silmille. Pikkubanskulla ehtii paremmin "rauhassa" integroitua
    tunnelmaan .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  29. #1349
    Sliparit ei tosiaan tuo lisätehoa kuin pari kaakkia, mutta painoa ne pudottaa reilusti. Vakioputket painaa varmaan 20kg eli vaihtamalla kevenee merkittävästi ja saundi paranee. Itse ostin Kingin tälle keväälle ja en kadu pätkääkään. Tehoa on paljon, mutta se tulee todella lineaarisesti ja sulavasti. Pyörä on aivan yhtä helppo ajaa A-modella kuin laiskemmatkin ellei kahvaa sitten todella käännä (en ole edes sateella ajanut B:llä). Itse tykkään todella paljon ajettavuudesta ja ketteryydestä ja tämä siinä valossa, että entinen pyörä oli street triple, joka on tuossa suhteessa aika referenssikamaa. Kingi on todella mukava vietävä mutkapätkillä ketterästi, mutta lisäksi matka-ajossa se on oikea iso ja vakaa pyörä. Jos tehoa kaipaa lisää niin rajoittimet vaihteilta saa pois ja busan softa tuo about 10hp lisää.
    B-King
  30.  
  31. #1350
    Sietää muuten nakuksi myös aika lailla vauhtia ilman
    että heti kasikympin jälkeen tarttee
    roikkua hullun lailla kyydissä.

    Esim. pieni tankkilaukku ja takapenkin päällä
    sujuvan mallinen tailbag, niin työntää kivutta
    160-180 mittarissa mitemmänkin siivun
    ihan mielikseen.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Sivu: 45 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 354344454647 ... ViimeinenViimeinen