Sivu: 36 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26343536373846 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1051:stä 1080:een 1544:sta
  1. #1051
    Lainaa Samppale kirjoitti Katso viesti
    Hyvä että varmistin asian =) Olin nimittäin jo räikkä kädessä että avaan sen luukun, mut sit rupesin miettimään kytkimen rakennetta =)

    Eikös se pyörä pidä saada oikealle kyljelle makaamaan jos haluaa välttämättä öljyt sisällä kokeilla vaihtoa? ( en ole kokeilemassa) =)
    Onkos tallin lattia jo siivottu ?
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  2. #1052
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Onkos tallin lattia jo siivottu ?

    Hiekkapiha imi hyvin valuneen öljyn =)

    No ei vaan. Pitää seuraavassa öljynvaihdossa muistaa tarkistaa tuo kytkin.
  3. #1053
    Kausi korkattu 20.4.

    Nyt on Kingiä tyypätty uusilla Buellin jalkatapeilla ja hyvin mahtuu pitkähkökin tyyppi kuskaamaan, eikä ahtaasta ajoasennosta enää tietoakaan. Toimii!

    Myös Pilot Road 3:t (takana 190/55) toimivat hienosti ja ajettavuus on mitä mainioin.
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  4. #1054
    Lainaa Tepe1 kirjoitti Katso viesti
    Kausi korkattu 20.4.

    Nyt on Kingiä tyypätty uusilla Buellin jalkatapeilla ja hyvin mahtuu pitkähkökin tyyppi kuskaamaan, eikä ahtaasta ajoasennosta enää tietoakaan. Toimii!

    Myös Pilot Road 3:t (takana 190/55) toimivat hienosti ja ajettavuus on mitä mainioin.
    itellä oli takana 190/50
    nyt tulee 190/55 onkohan tossa iso ero eli tulee varmaan mopo ketterämksi
    b-king -08
  5. #1055
    Itte oon kokeillu vähä kaikkia kokoja 200/50, 190/50 jne.. Mutta omasta mielestä toi 190/55 on parhaan tuntuinen.
    B-King, Cb750k vm78 & CRF 450R
    ex CB 900 Hornet
    ex CB 600 Hornet
  6. #1056
    ääni 190/55:lle. Toimii ilman epäilystäkään kaikkein parhaiten !
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  7. #1057
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Kiinnostaisko jotain RK:n mustat ketjut Kingiin?

    Ite meinasin tilata nämä ja jos sais kimppaan jonkun toisen niin tulis ilman postikuluja (~60e). Noita ei Suomesta saa kuin Duellin kautta tilaamalla, ja Duell ilmoitti toimitusajaksi noin 3kk

    Lainaus Duellillta: "Ketju on tarkoitettu Japanin omille markkinoille ja myös paketti on pääosin Japanin kielellä. Sitä saadaan kyllä mutta toimitusaika tilauksesta n. 3kk ja seuraava tilaus lähtee reilun viikon sisään. Ketjun sivulenkit on eloksoitu mustaksi, tapit ja rullat on kullanväriset. Teknisesti ja kestävyydeltään sama kuin 530XW rengasketjut mutta on hienon ja laadukkaan näköiset. Korroosion sieto on näissä ketjuissa parempi kuin missään muussa mallissa."

    Itellä ei ole varaa odotella ketjuja heinä-elokuulle joten tilaan suoraan Japanista. Laittakaa mulle privaa 4.5. mennessä jos haluatte samanlaiset.

    edit: Eikä niiden toisten tarvitse olla samanlaiset, eli jos joku haluaa samat ketjut mutta eri pituudella (siis eri pyörään) niin sekin toki käy.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  8. #1058
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Kingihän imee ilmaa koneeseen hirmu ahtaista pilleistä suoraan konehuoneesta, mikä ei ole ihan optimitilanne, joten tuli asennettua yhden kanadalaisen hepun väsäämä ja myymä cold air intake mod. Täytyy sanoa että todella laadukas setti - jopa meikäläisen kriteereillä. Airboxin rei'itykseen tuli kaava ja kun sen mukaan teki niin osat istui kuin hanska.

    Kingiä purkaneet tietää että tuolla on jo valmiiksi ihan sairaan ahdasta. Runkopalkkien reiät piti saada siis tyhjäksi, niistähän menee molemmin puolin kaikki stongan, mittariston ja etuvalon johdot. Mulla siellä on kaiken lisäksi "hieman" ylimääräistä piuhaa, mm. vilkkumodia, kahvalämppäreitä, pro-oileria ja navin johtoja, joten ihan pikkasen oli haasteita johtojen uudelleenreitittämisessä

    kuva1.jpg

    kuva2.jpg

    kuva3.jpg

    kuva4.jpg

    kuva5.jpg

    Mutta tuli ihan loistava!
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  9. #1059
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Tässä vielä ne rungon reiät ennen ja jälkeen..
    kuva6a.jpg

    kuva6.jpg

    kuva7a.jpg

    kuva7.jpg

    Ilmansuodattimen kunnon tarkastaminenkin on nyt vähän helpompaa - riittää että irroittaa oikean puolen ponttoonin
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  10. #1060
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    yhden kanadalaisen hepun väsäämä ja myymä cold air intake mod.
    Wow! Mistäs tuollaisen tilasit?
    Vittaniemi ainakin kehui että kingissä "air box mod" nostaa tehoja huimasti, miltäs peli muutoksen jälkeen tuntui?
  11. #1061
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa calle kirjoitti Katso viesti
    Wow! Mistäs tuollaisen tilasit?
    Vittaniemi ainakin kehui että kingissä "air box mod" nostaa tehoja huimasti, miltäs peli muutoksen jälkeen tuntui?
    Kingifoorumilta, joka on nyt nurin (vissiin domain-maksut maksamatta), mutta kaverin tiedot löytyy youtubesta. Hintaa Suomeen toimitettuna noin $200USD.

    En oo saanu Kinkyä vielä tältä keväältä ajoon enkä vielä edes konetta käyntiin, Vittaniemen penkkiin mennään reilun viikon päästä

    Viimeksi muokannut: riisor; 05.05.2013 klo 11:45.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  12. #1062
    Lainaa calle kirjoitti Katso viesti
    Wow! Mistäs tuollaisen tilasit?
    Vittaniemi ainakin kehui että kingissä "air box mod" nostaa tehoja huimasti, miltäs peli muutoksen jälkeen tuntui?
    http://suzukibking.bbactif.com/t5627...ade+fiberglass

    tuollahan tosta tietoa
    b-king -08
  13. #1063
    Asialliset osat ja asentuu aika mukavasti paikoilleen käytännössä ilman sahaa-viilaa-poraa sessioita.
    (Boximodia lukuunottamatta)

    Noista rungon aukkojen piuha/liitin tukoksista sen verran, että pienellä jumpaamisella
    nuo kaikki häröpallot saa siivottua pois tukeksimasta paikkoja, eikä tuo maksa pennin jeesusta.

    Mitään haittaa tuosta piuha/liitin askartelusta ei mihinkään "projektiin ole.
    Aikamoinen "sauna" tuolla ilmaboxin edessä on tosiaan saatu tehtaalla taiottua
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  14. #1064

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Mainittakoon tässä että ei noita ketjuja ole anodisoitu(eloksoitu)sillä harvoin ketjut on tehty alumiinista. Niissä on joku muu pintakäsittely mikä sopii ketjulenkeissä käytettyyn aineeseen.elektrolyyttinen mustaus ?
    Ultrafast KTM machine .
  15. #1065
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Dege kirjoitti Katso viesti
    Mainittakoon tässä että ei noita ketjuja ole anodisoitu(eloksoitu)sillä harvoin ketjut on tehty alumiinista. Niissä on joku muu pintakäsittely mikä sopii ketjulenkeissä käytettyyn aineeseen.elektrolyyttinen mustaus ?
    Joo varmaan juuri näin, toi oli vaan lainaus suoraan Duellilta.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  16. #1066
    Käytätkö Riisor ihan vakio ilmanputsaria vai onko joku tuuninki versio?
  17. #1067
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Samppale kirjoitti Katso viesti
    Käytätkö Riisor ihan vakio ilmanputsaria vai onko joku tuuninki versio?
    Ihan vakiofiltteriä käytän ja 12 tonnin välein menee vaihtoon. Luotan Motovillen toteamukseen noista pestävistä vapaavirtausfilttereistä, että ne päästää läpi kaiken rottaa pienemmän..
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  18. #1068
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    Ihan vakiofiltteriä käytän ja 12 tonnin välein menee vaihtoon. Luotan Motovillen toteamukseen noista pestävistä vapaavirtausfilttereistä, että ne päästää läpi kaiken rottaa pienemmän..
    Mulle oli laitettu joku hirveä tuning viritys ilmanputsari kun talvella tein huoltoa. Ei ollut K&N:nän vaan joku vaaleanpunainen vhirvitys. Siinä oli suodatusmateriaalia ehkä 2mm =) Vaihdoin vakion tilalle.

    Pitikös tuohon laatikkoon tehä mitään muuta vviilausta kuin lisätä nuo lisäputket? Ei mulle oikein tuosta videosta selvinnyt....

    Vois enstalvena tehä tuon saman muutoksen jos saa pyörän sellaiseen paikkaan missä pääsee ropaamaan sitä...
  19. #1069
    mulla ainakin k&n kiinni ja pysyy oli niin "iso"vaikutus käytännössä että ei olisi uskonut.
    ja kun ton pitää puhtaana ja öljyttynä ei mielestäni ole mitään huolta
    eli paketti b-king+k&n+scorpion+xtre
    b-king -08
  20. #1070
    onko kukaan käynny bike foxilla säädättämässa kingiä.pystyy kuulemma omaa poksia säätämään.ei tarvi välttämättä hommata commanderia ja onnistuuko se täyden tehon saanti pihalle pikku vaihteilla aivan entteriä painamalla vai pitääkö sinne joku mutikka laittaa?kun foxilla nii väittivät
    b-king + DR 750
  21. #1071
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa koro kirjoitti Katso viesti
    onko kukaan käynny bike foxilla säädättämässa kingiä.pystyy kuulemma omaa poksia säätämään.ei tarvi välttämättä hommata commanderia ja onnistuuko se täyden tehon saanti pihalle pikku vaihteilla aivan entteriä painamalla vai pitääkö sinne joku mutikka laittaa?kun foxilla nii väittivät
    Onnistuu ekä tartte mitään mutikoita.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  22. #1072
    Aj-bike säätelee busan ja B-Kingin omaa equa vaasassa, oma oli siä säädettävänä edellis vuonna. Kn +two brothers 184hp takarenkaalta ja kierros rajoitin pois
    B-King, Cb750k vm78 & CRF 450R
    ex CB 900 Hornet
    ex CB 600 Hornet
  23. #1073
    Lainaa Migeli kirjoitti Katso viesti
    Aj-bike säätelee busan ja B-Kingin omaa equa vaasassa, oma oli siä säädettävänä edellis vuonna. Kn +two brothers 184hp takarenkaalta ja kierros rajoitin pois
    mikä oli ero ennen ja jälkeen
    b-king -08
  24. #1074
    Lainaa hcaape kirjoitti Katso viesti
    mikä oli ero ennen ja jälkeen
    168hp ilman säätöjä mutta filtteri ja putket oli tuossa paikoillaan. väännot tais nousta 133->145 jos en ihan väärin muista.
    B-King, Cb750k vm78 & CRF 450R
    ex CB 900 Hornet
    ex CB 600 Hornet
  25. #1075
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Jokos tälle vuodelle saatais B-King-miitti aikaiseksi johonkin päin Suomea?
    Löytyykö puuhamiehiä tai -naisia?
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  26. #1076
    tuossa ois ideaa.
    b-king + DR 750
  27. #1077
    Mites tuota ohjausiskaria säädetään? Vai pystyykö edes säätämään? Pitäisi saada vähän tiukemmalle...

    Mites tuo shifteri kingiin. Pitääkö olla powercommanderi vai saako sellaista joka ei tarvii tuota commanderia?
  28. #1078
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Samppale kirjoitti Katso viesti
    Mites tuo shifteri kingiin. Pitääkö olla powercommanderi vai saako sellaista joka ei tarvii tuota commanderia?
    Mä laitoin just Cordonan shifterin joka puukotetaan vakio-ecuun ecueditorilla, eikä tartte mitään muita kilkkeitä. Toi on itse asiassa gixxerin malli, mutta vartta lyhentämällä siitä saa sopivan. Vastaavan Busa-mallin varsi on sitten Kingiin liian lyhyt.. Muuten ton asennus onkin "plug & play".

    Älkää hitossa hommatko commandereita Kingeihin (tai muihinkaan Suzukeihin). Paljon paremman lopputuloksen (ja halvemmalla) saa kun vie pelin osaavalle pajalle säädettäväksi. Tästä aiheesta on kirjoitettu tässä samassa ketjussa aiemminkin (jossain sivujen 24-25 paikkeilla) ja hakusanalla "ecueditor" löytyy lisää ketjuja.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  29. #1079
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    Mä laitoin just Cordonan shifterin joka puukotetaan vakio-ecuun ecueditorilla, eikä tartte mitään muita kilkkeitä. Toi on itse asiassa gixxerin malli, mutta vartta lyhentämällä siitä saa sopivan. Vastaavan Busa-mallin varsi on sitten Kingiin liian lyhyt.. Muuten ton asennus onkin "plug & play".

    Älkää hitossa hommatko commandereita Kingeihin (tai muihinkaan Suzukeihin). Paljon paremman lopputuloksen (ja halvemmalla) saa kun vie pelin osaavalle pajalle säädettäväksi. Tästä aiheesta on kirjoitettu tässä samassa ketjussa aiemminkin (jossain sivujen 24-25 paikkeilla) ja hakusanalla "ecueditor" löytyy lisää ketjuja.
    Kiitos tiedosta. Joutaa kaiketi nykyään noi tre:tkin heittää pois, kun saa saman ecueditorilla tehtyä?
  30.  
  31. #1080
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Samppale kirjoitti Katso viesti
    Kiitos tiedosta. Joutaa kaiketi nykyään noi tre:tkin heittää pois, kun saa saman ecueditorilla tehtyä?
    Juurikin näin.

    Täällä olis muuten yks X-TRE myynnissä, hp. 30e. Ei sotke vaihdenäyttöä kuten jotkut muut. Yhteydenotot privana kiitos
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
Sivu: 36 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26343536373846 ... ViimeinenViimeinen