Sivu: 34 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24323334353644 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 991:stä 1020:een 1544:sta
  1. #991
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    Aika reilusti saa Kingiä purkaa että pääsee tulppiin käsiksi. Melko varmasti useampi tunti menee pelkkään purkamiseen kun ekaa kertaa tekee Kannattaa vähän aikaa tsiigailla huoltomanuaalin räjäytyskuvia, ettei riko purkaessa katteiden piilokiinnikkeitä. Niissä "ponttooneissa" ja niiden alla olevissa tankin suojalevyissä on lisäksi kiinnikkeinä 3M dual lock -tarraa, joka on huomattavan paljon helpompi irrottaa kun tietää missä kohdissa ne on.

    Virtalukon kehys lähtee kiertämällä ja sen jälkeen vetämällä (menee muuten herkästi rikki, mulla menossa jo kolmas kehys á ~35e). Tankin täyttöaukon kehys irti ja edestä ne 2 kuusioruuvia irti niin lähtee napit. Niiden nappien liittimiä on sitten aika v-mäinen sulloa sinne kannen alle takaisin kasatessa, on meinaan japanin poika jättäny niihin vähän naftit johdot..
    Kiitos tiedoista. Räjäytyskuvia kun tuossa katselin niin hankalin vaihe taitaa olla tuo katteiden ja muovihilujen purkaminen? tankin kun saa ylös niin tulpat löytyy sit ilmanputsarin alta? onko näin?
  2. #992
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Samppale kirjoitti Katso viesti
    Kiitos tiedoista. Räjäytyskuvia kun tuossa katselin niin hankalin vaihe taitaa olla tuo katteiden ja muovihilujen purkaminen? tankin kun saa ylös niin tulpat löytyy sit ilmanputsarin alta? onko näin?
    Jep. Ne tulpat on sitten aika syvällä eikä sinne reikään mahdu yhtä riittävän pitkää jatkovartta, joten lyhyitä jatkovaria vaan peräkkäin n+1 kpl Ne kolot sitten puhtaaksi paineilmalla ennen tulppien irroittamista, ettei tipu syliinteriin mitään ylimääräistä. Äläkä kiinnittäessa väännä kannesta kierteitä p*skaksi, se huoltomanuaalissa ilmoitettu momentti (muistaakseni luokkaa 7Nm) on oikeasti tosi vähän (mutta riittävästi).
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  3. #993
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    Jep. Ne tulpat on sitten aika syvällä eikä sinne reikään mahdu yhtä riittävän pitkää jatkovartta, joten lyhyitä jatkovaria vaan peräkkäin n+1 kpl Ne kolot sitten puhtaaksi paineilmalla ennen tulppien irroittamista, ettei tipu syliinteriin mitään ylimääräistä. Äläkä kiinnittäessa väännä kannesta kierteitä p*skaksi, se huoltomanuaalissa ilmoitettu momentti (muistaakseni luokkaa 7Nm) on oikeasti tosi vähän (mutta riittävästi).
    Tässä mietinkin että pitäsköhän oikein ostaa momenttiavain. Autoon tulpat tullut vaihettua aina kevyellä rannemomentilla =)

    11Nm näytti olevan kireys..
    Viimeksi muokannut: Samppale; 18.12.2012 klo 00:16.
  4. #994
    puisti pirusti tuo jarrutus tankoon viime kesänä ja purin jarrut. kaikki näytti olevan kunnossa.ei oikeen jää muutako jarrulevyt mutkalla.mistä ootta hommannu levyjä kun nuo alkuperäiset on varmaan hyvän hintaset?onko nuissa pipari levyissä muuta ideaa kun ulkonäkö?
    b-king + DR 750
  5. #995
    Lainaa koro kirjoitti Katso viesti
    puisti pirusti tuo jarrutus tankoon viime kesänä ja purin jarrut. kaikki näytti olevan kunnossa.ei oikeen jää muutako jarrulevyt mutkalla.mistä ootta hommannu levyjä kun nuo alkuperäiset on varmaan hyvän hintaset?onko nuissa pipari levyissä muuta ideaa kun ulkonäkö?
    Paljo oli ajettu kun rupes ravistaa?
  6. #996
    Lainaa koro kirjoitti Katso viesti
    puisti pirusti tuo jarrutus tankoon viime kesänä ja purin jarrut. kaikki näytti olevan kunnossa.ei oikeen jää muutako jarrulevyt mutkalla.mistä ootta hommannu levyjä kun nuo alkuperäiset on varmaan hyvän hintaset?onko nuissa pipari levyissä muuta ideaa kun ulkonäkö?
    Puritko ja puhdistit satulat?
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  7. #997
    Lainaa koro kirjoitti Katso viesti
    puisti pirusti tuo jarrutus tankoon viime kesänä ja purin jarrut. kaikki näytti olevan kunnossa.ei oikeen jää muutako jarrulevyt mutkalla.mistä ootta hommannu levyjä kun nuo alkuperäiset on varmaan hyvän hintaset?onko nuissa pipari levyissä muuta ideaa kun ulkonäkö?
    ...laakerit?
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  8. #998
    Gixxereissä on jarrulevyjen niitit tupannut jumittamaan. Kokeile saatko niitä pyörimään.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  9. #999
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Gixxereissä on jarrulevyjen niitit tupannut jumittamaan. Kokeile saatko niitä pyörimään.
    Tätä veikkaisin minäkin, että putsauksen puutetta. Mulla Kingin mittarissa yli 70tkm, orkkislevyt eikä ole jarrut ravistaneet koskaan.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  10. #1000
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    Tätä veikkaisin minäkin, että putsauksen puutetta. Mulla Kingin mittarissa yli 70tkm, orkkislevyt eikä ole jarrut ravistaneet koskaan.
    Tuosta levyjen "uimisen puutteesta paskan takia" se pääosin tuntuu Suikissa lähtevän.
    Ei tietysti haittaa tarkistaa samalla ohj.laakerin kunto/momentti.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  11. #1001
    Busassa levyt meni n. 15tkm kohdalla. Ja työkaverilla Gen I busassa n. 50tkm. kohdalla. Eikös Kingissäkin maha olla nuo samat levyt (kuin Gen II?)? Joten luultavasti peli selvä. 200€ saa kiinalaiset piparit, jotka ovat kehuja saaneet. No mikäänhän levy ei voi olla huonompi kuin nuo alkuperäiset.
    Hajapusanisti
  12. #1002
    Lainaa Huhan Kolli kirjoitti Katso viesti
    Busassa levyt meni n. 15tkm kohdalla. Ja työkaverilla Gen I busassa n. 50tkm. kohdalla. Eikös Kingissäkin maha olla nuo samat levyt (kuin Gen II?)? Joten luultavasti peli selvä. 200€ saa kiinalaiset piparit, jotka ovat kehuja saaneet. No mikäänhän levy ei voi olla huonompi kuin nuo alkuperäiset.
    Olisko jotain todellista käsitystä siitä, miten saa levyt tuhottua / 15.000 km ?

    Siis yleisillä laduilla... vaikka hieman puolivallattomilla ajoillakin.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  13. #1003
    Eipä oo varsinaista käsitystä. Normaali pesut pyörälle suoritettu, mutta kun rupesin niittejä "pyöritteleen" niin aika pölyisiltä ja paskaisilta tuntuivat. Sain ne pyörimään, mutta pelihän oli jo niin sanotusti selevä, joten vain pientä helpotusta toi vaivaan. Busanisti sivuilla tuntuu olevan tiedossa ihan yleisesti tuo, että levyt menee kieroix helposti. Samoin ohjauslaakerit menee halposti paskax jos keulii enempi. Alkuperäiset (Busassa, kingistä ei tietoo) on ihan paskat, samalaiset kuin polkupyörässä (tais olla muovi kehässä kuulat kiinni), mutta tarvikkeena kun ostaa niin tulee kartiolaakerit jotka kestää vaikka auton pyöränlaakerina, joten on se jännä että jotku osat voi alkuperäisenä olla aika paskoja.
    Hajapusanisti
  14. #1004
    purin ja puhdistin satulat eikä mitään vaikutusta.pyörällä ajettu nyt 12tkm.puisti jo heti ostaessa kun oli ajettu 6tkm.en tiä sitte minkälaisella käytölla oli ollu mut myyjä ei ollu huomannu mitää vatkausta
    b-king + DR 750
  15. #1005
    Tarkistaisin että levyn alle siis vanteen ja levyn väliin ei ole eksynyt tehtaalta ylimääräistä aluslevyä minkään kiinnityspisteen kohdalle,
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
  16. #1006
    Tuo kuulostaa jo siltä että jos siellä joku prikka tms. olis välissä niin mahtaako koko pyörällä pystyä enää ees ajamaan??? Utopistisin teoria tämän vuoden puolella.
    Hajapusanisti
  17. #1007
    Lainaa koro kirjoitti Katso viesti
    purin ja puhdistin satulat eikä mitään vaikutusta.pyörällä ajettu nyt 12tkm.puisti jo heti ostaessa kun oli ajettu 6tkm.en tiä sitte minkälaisella käytölla oli ollu mut myyjä ei ollu huomannu mitää vatkausta
    Tietämättä sen enempää myyjästä, "mitään en oo huomannu"- vastaukset voi lähtökohtaisesti
    jättää ihan omaan arvoonsa...... eikä siitä sen enempää.

    Tuossa edellisen kommenttini jälkeen kertoiltiinkin jo pari syytä miksi levyjen kiinnitys
    kaikkinensa ja se ohjauslaakeri tosiaan kannattaa tarkastaa.

    Käytetyn, uudehkonkin, ostossa on aina omat juttunsa. Sille on voinut "sattua" kaikenlaista,
    joka ei normisilmäyksellä heti aukene.

    Kingikin tahtoo olla niitä pelejä, joilla keulitaan ja suditellaan heti alkumetreiltä
    monessa tapauksessa, joko kaupan koeajoissa tai omalla heti ja surutta.

    Ihan yleisesti voi todeta, että tuolla kaupoissa könytessä törmää aina välillä
    poikkeuksellisen vähän ajettuun peliin jossa ei äkkiseltään näytä olevan mitään käpyä.

    Kun sitä sitten rauhassa alkaa ihan ajatuksella ja "sillä silmällä" syynäämään, herääkin
    äkkiä "outo tunne" joistain olemattoman pienistä jutuista.

    Tuo tunne tahtoo niin usein sitten kasvaa "liian suureksi" kunnon ajolenkin jälkeen, erityisesti
    silloin kun on ennestään joku käsitys siitä miltä moinen "ehjä" laite milläkin tapaa tuntuu.

    Ei näihin yksilöihin välttämättä mitään korjaamatonta liity, eikä liioin esim. kauppiaiden
    tahallista vilunkipeliä. "En ole huomannut mitään" tai "ei tietääkseni" voivat olla täysin
    vilpittömiä vastauksia...... mutta eivät todellakaan tarkoita sitä, että kaikki olisi
    välttämättä tip-top kuosissa .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  18. #1008
    Mistäs äijät on hommannut ketjut ja rattaat?
  19. #1009
    Ostin Kingini uutena. Yksi luottomies on silltä joitakin satoja kilsoja ajanut, loput ite, joten voin taata, ettei sillä ole ikinä keulittu. 6 tkm huollossa kiristettiin ensimmäisen kerran ohajuslaakeri ja ammattimekaanikko totesi, ettei ollu tehty tonnin huollossa. Kun hämmästelin, etten "tiennyt tarpeestakaan", hän kertoi, että on yleisessä tiedossa niiden lähtevän usein tehtaalta tuo tarve mukana. Kuuluu kauppaan.

    Ravistus iski mullekin jarrutuksien yhteydessä, talviseisonnan jälkeen, viime kesänä. Ravistusta oon saanu vähenemään levynittiittien vääntelyllä ja levyjen putsauksella, mutta kokonaan ongelma ei oo hävinnyt. Nyt lähtee levyt syyniin. Mun Kingi on vm. 2008.
    Viimeksi muokannut: seku; 18.01.2013 klo 22:28.
    ... jotain piti muistaa
  20. #1010
    mitenkä toi ohjauslaakeri tiukataan
    ja joku kysyi mistä ketjut itse tilannut http://www.louis.de/_307f013023c0143...00&typ_id=WVCR
    tuolta ovat ainakin joskus tarjouksessa
    b-king -08
  21. #1011
    Lainaa hcaape kirjoitti Katso viesti
    mitenkä toi ohjauslaakeri tiukataan
    ja joku kysyi mistä ketjut itse tilannut http://www.louis.de/_307f013023c0143...00&typ_id=WVCR
    tuolta ovat ainakin joskus tarjouksessa
    siis kukaan ei tiedä kuinka kinkin ohjauslaakeri tiukataan/tarkastetaan
    b-king -08
  22. #1012
    Lainaa hcaape kirjoitti Katso viesti
    siis kukaan ei tiedä kuinka kinkin ohjauslaakeri tiukataan/tarkastetaan
    No ei näköjään Kingistä, mutta muuten löydät muista merkeistä kyllä haulla ja googlettamalla. Mun laakerin kiristi ammattimekaanikko.
    ... jotain piti muistaa
  23. #1013
    Lainaa calle kirjoitti Katso viesti
    Mistäs äijät on hommannut ketjut ja rattaat?
    en Kingistä tiedä mutta omaan 1000 Zetaan löysin halvimmat D.I.D:n tekeleet ihan ebaystä, halvin paketti x-ketjuilla oli 98e + toimituskulut (olikohan ~20e).

    muualta kun katsellut niin alkaen ~200e on ketjut ja rattaat ja siihen toimituskulut päälle. suomesta tais olla 190e halvin setti minkä löysin jostain.
  24. #1014
    Lainaa hcaape kirjoitti Katso viesti
    mitenkä toi ohjauslaakeri tiukataan
    ja joku kysyi mistä ketjut itse tilannut http://www.louis.de/_307f013023c0143...00&typ_id=WVCR
    tuolta ovat ainakin joskus tarjouksessa
    Mutterilla se kiristettään
    Hajapusanisti
  25. #1015
    Näin varttuneemmalla iällä ihminen alkaa kunnioittamaan katoavaa kansanperinnettä .

    Niinpä sitten päätin kantaa asiassa oman vastuuni.....

    ja menin hommaamaan mustan Kingin tuon mustan 1400 GSX:n seuraksi... ettei sen
    tartte tulevia talvia enää ihan yksinään.....

    Helvetillinen rakentaminenhan tässä taas pärähtää käyntiin.... eikä asialle mahda mitään .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  26. #1016
    Hienoa Bad...! Tulee olemaan kiintoisaa kuulla rakentelutarinoitasi. Tässä sivussa voi ottaa oppia, vaikka nyttemmin oikeasti keskityn enää noiden prätkien kanssa ajelemaan ja jätän rakentelut ammattilaiselle, jotta kerkeän vielä ajelemaankin.

    No, noi jarrulevyjen prikat kyllä herkistelin ja etujarrulevyt spriillä putsailen, akkuleikit leikin, jne, mutta en laske sitä varsinaiseksi huolloksi, enkä etenkään rakenteluksi
    ... jotain piti muistaa
  27. #1017
    Lainaa seku kirjoitti Katso viesti
    Hienoa Bad...! Tulee olemaan kiintoisaa kuulla rakentelutarinoitasi.
    Helvetti jäätyy.... Eagles aloittaa uudestaan keikkailun..... sitten rivissä on tolkuton
    määrä "ei koskaan"-juttuja..... eikä vielä olla edes sillä suunnalla että niitä tarinoita tulisi .

    Ei tule kuin autuasta virnettä kypärän sisään.... eikä sekään paljoa mustan visiirin läpi näy .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  28. #1018
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    Aika reilusti saa Kingiä purkaa että pääsee tulppiin käsiksi. Melko varmasti useampi tunti menee pelkkään purkamiseen kun ekaa kertaa tekee Kannattaa vähän aikaa tsiigailla huoltomanuaalin räjäytyskuvia, ettei riko purkaessa katteiden piilokiinnikkeitä. Niissä "ponttooneissa" ja niiden alla olevissa tankin suojalevyissä on lisäksi kiinnikkeinä 3M dual lock -tarraa, joka on huomattavan paljon helpompi irrottaa kun tietää missä kohdissa ne on.

    Virtalukon kehys lähtee kiertämällä ja sen jälkeen vetämällä (menee muuten herkästi rikki, mulla menossa jo kolmas kehys á ~35e). Tankin täyttöaukon kehys irti ja edestä ne 2 kuusioruuvia irti niin lähtee napit. Niiden nappien liittimiä on sitten aika v-mäinen sulloa sinne kannen alle takaisin kasatessa, on meinaan japanin poika jättäny niihin vähän naftit johdot..
    No nyt on tulpat vaihdettu ja kehys on ehjä =) Ei mikään mahdoton homma ollut. Samalla öljyt ja suodattimet vaihdoin, kiristelin pultteja. Vielä jarrunesteen vaihtoon niin kelpaa keväällä ajella. noin 3.5 tuntia meni kaiken kaikkiaan aikaa...
  29. #1019
    Tuli tässä sellanen asia mieleen että, viime kesänä oma kingi rupes koluuttaan aika ikävällä tavalla kun pyörä oli vapaalla tai kytkin pohjassa. Asiaa vähän tutkittuani selvisi että kytkinpakassa oli löystyny nelja peräkkäistä ruuvia ja osa hinkkasi jo koppaa vasten.. Ei vahinkoa onneksi kerenny tulla, mutta suosittelen että tarkistatte vaikka seuraavan öljyn vaihdon yhteydessä.. Suzukib-king.org foorumilla oli joku kirjottanu samoista vaivoista ja busa poijilla on kans ollu samaa vikaa.. Tyyppivika?
    B-King, Cb750k vm78 & CRF 450R
    ex CB 900 Hornet
    ex CB 600 Hornet
  30.  
  31. #1020
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Migeli kirjoitti Katso viesti
    Tuli tässä sellanen asia mieleen että, viime kesänä oma kingi rupes koluuttaan aika ikävällä tavalla kun pyörä oli vapaalla tai kytkin pohjassa. Asiaa vähän tutkittuani selvisi että kytkinpakassa oli löystyny nelja peräkkäistä ruuvia ja osa hinkkasi jo koppaa vasten.. Ei vahinkoa onneksi kerenny tulla, mutta suosittelen että tarkistatte vaikka seuraavan öljyn vaihdon yhteydessä.. Suzukib-king.org foorumilla oli joku kirjottanu samoista vaivoista ja busa poijilla on kans ollu samaa vikaa.. Tyyppivika?
    Sama vika rahikaisella, ei ehtinyt onneksi tulla vahinkoa täälläkään.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
Sivu: 34 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24323334353644 ... ViimeinenViimeinen