Taisi levyjen kunnollinen putsaus pesun yhteydessä poistaa ongelman jotta näkee peileistäkin taas jotain jarruttaessa. Olikin ihan älyvapaa kerros pas***.![]()
exxtatic
Tuo Shellin liuotinpesuaine tuntu toimivan.
exxtatic
OK! Konetehoksi tuo on realistinen. Meidän fatzereista lähti molemmista takarenkaalta yli 130 hp (koneteho teoriassa 143 hp), muutosten jälkeen. Niissä on nyt vapaavirtausfilsut, eikä mitään ongelmaa ilmaantunut. Ne pyörät muuttu merkittävästi hilpeämmiksi, joten sille investoinnille saatiin katetta. Samalla niihin vaihdettiin Yoshimuran sliparit, joten siitä otin mallia Kingiin. Fasujen ongelma oli kuoppa vääntökäyräalueella, joka korjautui. Se kuoppa niissä osu kierosalueelle 4000-6000, joka on kriittinen mukavuudelle. Mun kingissä en ole havainnut moisia ongelmia ja siksi en sitä ole penkittänyt. Tämä ei ole neuvo kenellekään, vaan kertomus omista tekemisistä.
Kingi käy ja kukkuu, enkä koe just nyt tarvetta millekään parannukselle.
... jotain piti muistaa
Juurikin noinItelläkin edellinen fillari oli FZ1-N eli fasu.. asennettu PCV, vapari, ja Akrapovicin slipari -> Samin penkissä takarenkaalta n. 135 hp ja koneesta n. 150 hp ja tosiaan ajettavuus parani helvatisti, eli vääntökäyrä parani alkuperäisestä aika paljon.
Nyt itelläkin on King ja käytänen samaisessa paikassa säädättämässä, kun kerran ton Suzukin boxin pystyy säätämään ilman, että pitäis laittaa PC. Noi tehtaan säädöt on kuitenkin aina vähän sellaisia kompromissija kulun ja kulutuksen suhteen.. Vaikka eihän toi Kingi periaattteessa mitään säätöjä kauheasti tarvi, mut kuitenkin.. ja mietinpä samalla ton vaparin asentamista..On se Kingi vaan helvetin hyvä fillari.. Kuten nimikin jo sen sanoo... nakujen kuningas!!!
![]()
Pistäkääs vähä kuvii pyöristänne ja kertokaa onko jotai uutta tulossa talvenaikana?
Ittellä ei ole juuri muuta kuin että teetätin isot B-King tarrat vanteisiin, tulee siis keskelle vannetta ja on niin isot että peittää puolet vanteista!
![]()
Honda cb1000R -11
Ex: Kawasaki Z750 -05
Suzuki B-King -08
Suzuki GSX-R 1000 -08
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
^ Hianon näköinen pyörä! Tässähän meinaa viritä ihan B-King kuumetta! Laskee kyllä äkkiä kun katsoo vakuutuslaskuria pienilllä bonuksillaEhkä muutaman vuoden päästä...
Pakoputket on vissiin vielä takavarikoituina![]()
Triumph Street Triple 765 -24
Pitkä lista exiä.
http://www.youtube.com/user/exhaust34
Onks tää se sama pyssy joka voitti meidän melumittaustapahtuman alkukesästä kirkkain luvuin ?
![]()
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Oliko tää myös se sama joka oli käyny keväällä köllöllää ja oli prätkäpajan pihassa?
exxtatic
Nyt on sit värkätty sivu-vaunullinen B-Kingi..
Lisää juttua aiheesta
^^onpas karmean näkönen hökötys
Harley Davidson Vrod -03
Suzuki B-King -09
Tuska tuottaa mielihyvää.
Eipä jääny talven laittelut pelkästään tarroihin, tuli tilattua vähä kytkin ja jarrulahvaa, pikakaasua, teräspunos jarruletkut eteen ja taakse ja xenon valot![]()
Honda cb1000R -11
Ex: Kawasaki Z750 -05
Suzuki B-King -08
Suzuki GSX-R 1000 -08
Matalammat jalkatapit hakusessa....
Löytyykö kokemusta liikkeestä: http://www.whaccessories.com/ ja toimittavatko tuotteet myös Suomeen? Heillä näyttää olevan mukavasti B-King tilpehööriä tarjolla.
Toinen jalkatappivaihtoehto jota kovasti kehutaan mm. jenkeissä on Buell Lowering pegs --> http://www.youtube.com/watch?v=I_6RWxRofU8. Mutta löytyykö näitä mistään lähempää ja jos ei, niin oletteko tilanneet näitä meren toiselta puolelta?
Suzuki B-King (white edition)
exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
itellä on juurikin nuo buellin jalkatapit, en kyllä tiedä onko kivempi ajaa näillä kuin alkuperäisillä kun en itse näitä vaihtanut. Eikös tuolta merten takaa esim briteistä saisi hyvällä hinnalla? ebay?
Honda cb1000R -11
Ex: Kawasaki Z750 -05
Suzuki B-King -08
Suzuki GSX-R 1000 -08
Tuolta tilasin saa erikorkuisia http://www.mfw-wolf.de/en/Vario-and-...ement-Arm-30mm
B-king -08
Miten tuo venttiilien säätöjen tarkistus? Onko jo tosiaan 18 tkm tsekattava, vähän tuntuu turhalta..? Suomennettu huoltovihko niin opastais, orggis näyttää 24 tkm..
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Millanen homma tuo tulppien vaihto on? Miten se virtalukko ja napit siit tankinkista lähtee irti?
Aika reilusti saa Kingiä purkaa että pääsee tulppiin käsiksi. Melko varmasti useampi tunti menee pelkkään purkamiseen kun ekaa kertaa tekeeKannattaa vähän aikaa tsiigailla huoltomanuaalin räjäytyskuvia, ettei riko purkaessa katteiden piilokiinnikkeitä. Niissä "ponttooneissa" ja niiden alla olevissa tankin suojalevyissä on lisäksi kiinnikkeinä 3M dual lock -tarraa, joka on huomattavan paljon helpompi irrottaa kun tietää missä kohdissa ne on.
Virtalukon kehys lähtee kiertämällä ja sen jälkeen vetämällä (menee muuten herkästi rikki, mulla menossa jo kolmas kehys á ~35e). Tankin täyttöaukon kehys irti ja edestä ne 2 kuusioruuvia irti niin lähtee napit. Niiden nappien liittimiä on sitten aika v-mäinen sulloa sinne kannen alle takaisin kasatessa, on meinaan japanin poika jättäny niihin vähän naftit johdot..
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S