Sivu: 33 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23313233343543 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961:stä 990:een 1544:sta
  1. #961
    qnarkill:n avatar
    Liittyi Apr 2011
    Ei enää neekerihelsinkiin ikinä
    Taisi levyjen kunnollinen putsaus pesun yhteydessä poistaa ongelman jotta näkee peileistäkin taas jotain jarruttaessa. Olikin ihan älyvapaa kerros pas***.
    exxtatic
  2. #962
    Lainaa qnarkill kirjoitti Katso viesti
    Taisi levyjen kunnollinen putsaus pesun yhteydessä poistaa ongelman
    Miten/millä aineella muuten pesit levyt? Varsinkin ne holkkien ja levyn välit.
  3. #963
    qnarkill:n avatar
    Liittyi Apr 2011
    Ei enää neekerihelsinkiin ikinä
    Tuo Shellin liuotinpesuaine tuntu toimivan.
    exxtatic
  4. #964
    Lainaa Elmo King kirjoitti Katso viesti
    Tuo n. 178 hp lienee koneteho eikä takarengasteho.. Näin ollen on kyllä línjassa todellisuuden kanssa. Vakion tehot ei yleensä ole sitä mitä tehdas lupaa..

    ps. kuten toisessa viestissä laitoin, niin en ihan heti heittäisi normi suodattimen tilalle vaparia (vapaavirtasuodatinta) ilman että pyörä säädetään niille -> saattaa alkaa kone käymään liian laihalla.
    OK! Konetehoksi tuo on realistinen. Meidän fatzereista lähti molemmista takarenkaalta yli 130 hp (koneteho teoriassa 143 hp), muutosten jälkeen. Niissä on nyt vapaavirtausfilsut, eikä mitään ongelmaa ilmaantunut. Ne pyörät muuttu merkittävästi hilpeämmiksi, joten sille investoinnille saatiin katetta. Samalla niihin vaihdettiin Yoshimuran sliparit, joten siitä otin mallia Kingiin. Fasujen ongelma oli kuoppa vääntökäyräalueella, joka korjautui. Se kuoppa niissä osu kierosalueelle 4000-6000, joka on kriittinen mukavuudelle. Mun kingissä en ole havainnut moisia ongelmia ja siksi en sitä ole penkittänyt. Tämä ei ole neuvo kenellekään, vaan kertomus omista tekemisistä.

    Kingi käy ja kukkuu, enkä koe just nyt tarvetta millekään parannukselle.
    ... jotain piti muistaa
  5. #965
    Lainaa seku kirjoitti Katso viesti
    OK! Konetehoksi tuo on realistinen. Meidän fatzereista lähti molemmista takarenkaalta yli 130 hp (koneteho teoriassa 143 hp), muutosten jälkeen. Niissä on nyt vapaavirtausfilsut, eikä mitään ongelmaa ilmaantunut. Ne pyörät muuttu merkittävästi hilpeämmiksi, joten sille investoinnille saatiin katetta. Samalla niihin vaihdettiin Yoshimuran sliparit, joten siitä otin mallia Kingiin. Fasujen ongelma oli kuoppa vääntökäyräalueella, joka korjautui. Se kuoppa niissä osu kierosalueelle 4000-6000, joka on kriittinen mukavuudelle. Mun kingissä en ole havainnut moisia ongelmia ja siksi en sitä ole penkittänyt. Tämä ei ole neuvo kenellekään, vaan kertomus omista tekemisistä.

    Kingi käy ja kukkuu, enkä koe just nyt tarvetta millekään parannukselle.
    Juurikin noin Itelläkin edellinen fillari oli FZ1-N eli fasu.. asennettu PCV, vapari, ja Akrapovicin slipari -> Samin penkissä takarenkaalta n. 135 hp ja koneesta n. 150 hp ja tosiaan ajettavuus parani helvatisti, eli vääntökäyrä parani alkuperäisestä aika paljon.

    Nyt itelläkin on King ja käytänen samaisessa paikassa säädättämässä, kun kerran ton Suzukin boxin pystyy säätämään ilman, että pitäis laittaa PC. Noi tehtaan säädöt on kuitenkin aina vähän sellaisia kompromissija kulun ja kulutuksen suhteen.. Vaikka eihän toi Kingi periaattteessa mitään säätöjä kauheasti tarvi, mut kuitenkin.. ja mietinpä samalla ton vaparin asentamista.. On se Kingi vaan helvetin hyvä fillari.. Kuten nimikin jo sen sanoo... nakujen kuningas!!!
  6. #966
    Pistäkääs vähä kuvii pyöristänne ja kertokaa onko jotai uutta tulossa talvenaikana?
    Ittellä ei ole juuri muuta kuin että teetätin isot B-King tarrat vanteisiin, tulee siis keskelle vannetta ja on niin isot että peittää puolet vanteista!
    Honda cb1000R -11

    Ex: Kawasaki Z750 -05
    Suzuki B-King -08
    Suzuki GSX-R 1000 -08
  7. #967
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa FoketsuFokke kirjoitti Katso viesti
    teetätin isot B-King tarrat vanteisiin, tulee siis keskelle vannetta ja on niin isot että peittää puolet vanteista!
    Onnea asennukseen
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  8. #968
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    Onnea asennukseen
    Kyllä se siitä renkaat irti ja pöydällä ajan kanssa
    Honda cb1000R -11

    Ex: Kawasaki Z750 -05
    Suzuki B-King -08
    Suzuki GSX-R 1000 -08
  9. #969
    Lainaa FoketsuFokke kirjoitti Katso viesti
    Pistäkääs vähä kuvii pyöristänne ja kertokaa onko jotai uutta tulossa talvenaikana?
    Ittellä ei ole juuri muuta kuin että teetätin isot B-King tarrat vanteisiin, tulee siis keskelle vannetta ja on niin isot että peittää puolet vanteista!
    Wau !!
  10. #970
    ^ Hianon näköinen pyörä! Tässähän meinaa viritä ihan B-King kuumetta! Laskee kyllä äkkiä kun katsoo vakuutuslaskuria pienilllä bonuksilla Ehkä muutaman vuoden päästä...

    Pakoputket on vissiin vielä takavarikoituina
    Triumph Street Triple 765 -24
    Pitkä lista exiä.
    http://www.youtube.com/user/exhaust34
  11. #971
    Lainaa exhaust kirjoitti Katso viesti
    ^ Hianon näköinen pyörä! Tässähän meinaa viritä ihan B-King kuumetta! Laskee kyllä äkkiä kun katsoo vakuutuslaskuria pienilllä bonuksilla Ehkä muutaman vuoden päästä...

    Pakoputket on vissiin vielä takavarikoituina
    Mulla on aktiassa täyskasko, noin 1300 euro vuodessa 10% ja 70% bonuksilla. Muualla oli huomattavasti kalliimpaa.
    Kyllä sieltä sellane pikku putkenpätkä tulee oikeelta puolelta alhaalta
    Honda cb1000R -11

    Ex: Kawasaki Z750 -05
    Suzuki B-King -08
    Suzuki GSX-R 1000 -08
  12. #972
    Onks tää se sama pyssy joka voitti meidän melumittaustapahtuman alkukesästä kirkkain luvuin ?

    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  13. #973
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Onks tää se sama pyssy joka voitti meidän melumittaustapahtuman alkukesästä kirkkain luvuin ?

    kyllä on
    Honda cb1000R -11

    Ex: Kawasaki Z750 -05
    Suzuki B-King -08
    Suzuki GSX-R 1000 -08
  14. #974
    qnarkill:n avatar
    Liittyi Apr 2011
    Ei enää neekerihelsinkiin ikinä
    Oliko tää myös se sama joka oli käyny keväällä köllöllää ja oli prätkäpajan pihassa?
    exxtatic
  15. #975
    Lainaa qnarkill kirjoitti Katso viesti
    Oliko tää myös se sama joka oli käyny keväällä köllöllää ja oli prätkäpajan pihassa?
    no se tää ei ole
    Honda cb1000R -11

    Ex: Kawasaki Z750 -05
    Suzuki B-King -08
    Suzuki GSX-R 1000 -08
  16. #976
    Nyt on sit värkätty sivu-vaunullinen B-Kingi..


    Lisää juttua aiheesta
  17. #977
    ^^onpas karmean näkönen hökötys
    Harley Davidson Vrod -03
    Suzuki B-King -09
    Tuska tuottaa mielihyvää.
  18. #978
    Eipä jääny talven laittelut pelkästään tarroihin, tuli tilattua vähä kytkin ja jarrulahvaa, pikakaasua, teräspunos jarruletkut eteen ja taakse ja xenon valot
    Honda cb1000R -11

    Ex: Kawasaki Z750 -05
    Suzuki B-King -08
    Suzuki GSX-R 1000 -08
  19. #979
    Matalammat jalkatapit hakusessa....

    Löytyykö kokemusta liikkeestä: http://www.whaccessories.com/ ja toimittavatko tuotteet myös Suomeen? Heillä näyttää olevan mukavasti B-King tilpehööriä tarjolla.

    Toinen jalkatappivaihtoehto jota kovasti kehutaan mm. jenkeissä on Buell Lowering pegs --> http://www.youtube.com/watch?v=I_6RWxRofU8. Mutta löytyykö näitä mistään lähempää ja jos ei, niin oletteko tilanneet näitä meren toiselta puolelta?
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  20. #980
    itellä on juurikin nuo buellin jalkatapit, en kyllä tiedä onko kivempi ajaa näillä kuin alkuperäisillä kun en itse näitä vaihtanut. Eikös tuolta merten takaa esim briteistä saisi hyvällä hinnalla? ebay?
    Honda cb1000R -11

    Ex: Kawasaki Z750 -05
    Suzuki B-King -08
    Suzuki GSX-R 1000 -08
  21. #981
  22. #982
    Miten tuo venttiilien säätöjen tarkistus? Onko jo tosiaan 18 tkm tsekattava, vähän tuntuu turhalta..? Suomennettu huoltovihko niin opastais, orggis näyttää 24 tkm..
  23. #983
    Lainaa jonijii kirjoitti Katso viesti
    Miten tuo venttiilien säätöjen tarkistus? Onko jo tosiaan 18 tkm tsekattava, vähän tuntuu turhalta..? Suomennettu huoltovihko niin opastais, orggis näyttää 24 tkm..
    Eiköhän se toi 24 tkm ole, Itse tarkistutin siinä ja ei ollut minkäänlaisia säätötarpeita. Venttiilinkopan tiiviste vaan siinätouhussa asennettiin huonosti ja ögelit alkoi vuotaa pihalle. Nyt jos saisin päättää niin harkitsisin homman siirtoa vieläkin myöhemmäksi!!
  24. #984
    Lainaa calle kirjoitti Katso viesti
    Eiköhän se toi 24 tkm ole, Itse tarkistutin siinä ja ei ollut minkäänlaisia säätötarpeita. Venttiilinkopan tiiviste vaan siinätouhussa asennettiin huonosti ja ögelit alkoi vuotaa pihalle. Nyt jos saisin päättää niin harkitsisin homman siirtoa vieläkin myöhemmäksi!!
    Näin tuumailinkin. Muutamasta pyörästä tarkistuttanut 24 t ja aina turhaan. Ajellaan ny menemään vain, kai se jossain yli 30 t jälkeen olisi sopiva aika avauttaa.
  25. #985
    onko 12tkm huolto ihan vaan öljynvaihto? vai kuuluuko siihen muutakin?
  26. #986
    Lainaa Samppale kirjoitti Katso viesti
    onko 12tkm huolto ihan vaan öljynvaihto? vai kuuluuko siihen muutakin?
    Tulpat.., tsekkaa noi. --->



    Viimeksi muokannut: calle; 10.12.2012 klo 03:46.
  27. #987
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jonijii kirjoitti Katso viesti
    Näin tuumailinkin. Muutamasta pyörästä tarkistuttanut 24 t ja aina turhaan. Ajellaan ny menemään vain, kai se jossain yli 30 t jälkeen olisi sopiva aika avauttaa.
    Mulla on välykset tsekattu parin kympin välein ja vasta 66t kohdalla oli säätötarvetta. Jos on vapaavirtausfilsua tai ajelee esim. sorateitä, niin säätötarve tulee kuulemma vastaan aiemmin.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  28. #988
    Lainaa calle kirjoitti Katso viesti
    Tulpat.., tsekkaa noi. --->



    Kiitos näistä...
  29. #989
    Millanen homma tuo tulppien vaihto on? Miten se virtalukko ja napit siit tankinkista lähtee irti?
  30.  
  31. #990
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Samppale kirjoitti Katso viesti
    Millanen homma tuo tulppien vaihto on? Miten se virtalukko ja napit siit tankinkista lähtee irti?
    Aika reilusti saa Kingiä purkaa että pääsee tulppiin käsiksi. Melko varmasti useampi tunti menee pelkkään purkamiseen kun ekaa kertaa tekee Kannattaa vähän aikaa tsiigailla huoltomanuaalin räjäytyskuvia, ettei riko purkaessa katteiden piilokiinnikkeitä. Niissä "ponttooneissa" ja niiden alla olevissa tankin suojalevyissä on lisäksi kiinnikkeinä 3M dual lock -tarraa, joka on huomattavan paljon helpompi irrottaa kun tietää missä kohdissa ne on.

    Virtalukon kehys lähtee kiertämällä ja sen jälkeen vetämällä (menee muuten herkästi rikki, mulla menossa jo kolmas kehys á ~35e). Tankin täyttöaukon kehys irti ja edestä ne 2 kuusioruuvia irti niin lähtee napit. Niiden nappien liittimiä on sitten aika v-mäinen sulloa sinne kannen alle takaisin kasatessa, on meinaan japanin poika jättäny niihin vähän naftit johdot..
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
Sivu: 33 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23313233343543 ... ViimeinenViimeinen