Sivu: 30 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20282930313240 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 871:stä 900:een 1544:sta
    täälläkin etujarru täryyttää.huollossa sanoivat että eturenkaasssa vika.pintaa kyllä vielä pari-kolme milliä mut kulunnu epätasasesti.
    b-king + DR 750
    nyt jotai säpinää tänne mites olis, järjestetään b-king miitti joku pvä ;)
    Honda cb1000R -11

Ex: Kawasaki Z750 -05
    Suzuki B-King -08
    Suzuki GSX-R 1000 -08
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa FoketsuFokke kirjoitti Katso viesti
    nyt jotai säpinää tänne mites olis, järjestetään b-king miitti joku pvä ;)
    No mikä ettei, mut onko meitä oikeesti sen verran et saatais miitti aikaiseksi?
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Miitti se on pienikin miitti.
    Harley Davidson Vrod -03
    Suzuki B-King -09
    Tuska tuottaa mielihyvää.
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    No mikä ettei, mut onko meitä oikeesti sen verran et saatais miitti aikaiseksi?
    Nii, miitti se pienimiittikin on=P täytyy kyl toivoo et suurin osa olis jostai tästä pääkaupunkiseudulta tai tarpeeks läheltä että saatas vähän enemmänkin=)
    Honda cb1000R -11

Suzuki B-King -08
    Suzuki GSX-R 1000 -08
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Kyllä mä oon messissä, jos vaan sopii kalenteriin. Jonkun ajolenkinkin voin vedellä tarvittaessa

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Lainaa koro kirjoitti Katso viesti
    täälläkin etujarru täryyttää.huollossa sanoivat että eturenkaasssa vika.pintaa kyllä vielä pari-kolme milliä mut kulunnu epätasasesti.
    Eturenkaana Diablo Rosso jolla ajettu alle 3000 km, joten epäilen kovasti tuota. Vaikea uskoa että levytkään ois kieroksi yhen äkin vaan menneet. Rupesivat iltalenkillä vain yhen äkin täryyttää.

Itellä omassa gixxerissä alkuperäiset levyt joilla ajettu jo yli 40 000km ja ei nuo täryytä yhtään....
    KTM 1290 Super Duke R
    rupes kingisä mittaristossa vilkuttamaan tiimalasin kuvaa ja m kirjainta.varmaan meinaa huoltoa vai?on jääny huollossa nollaamatta ilmeisesti.jos näin on nii miten ne huolto kilometrit saa nollattua?nöyrästi kiittäen kingisti.
    b-king + DR 750
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    Kyllä mä oon messissä, jos vaan sopii kalenteriin. Jonkun ajolenkinkin voin vedellä tarvittaessa
    tälläinen täytyy sitten toteuttaa!
    Honda cb1000R -11

Suzuki B-King -08
    Suzuki GSX-R 1000 -08
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    rupes kingisä mittaristossa vilkuttamaan tiimalasin kuvaa ja m kirjainta.varmaan meinaa huoltoa vai?on jääny huollossa nollaamatta ilmeisesti.jos näin on nii miten ne huolto kilometrit saa nollattua?nöyrästi kiittäen kingisti.
    Ulkomuistista: huoltonäyttö näkyviin - virrat pois - set-namikka pohjassa virrat päälle ja pidät set-namikkaa pohjassa niin kauan kunnes R-kirjain häviää näytöltä.

Siinäpä se.
    Viimeksi muokannut: riisor; 14.06.2012 klo 00:04. Syy: huoltonäyttö = kilsat seuraavaan huoltoon

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    [Ompa taas ihmeen hiljaista B king osiolla joten omaa alkukesän säpinää piristykseksi... google auto ja moottoripyöä kolaroivat varis kuoli..
    Viimeksi muokannut: peeking; 11.07.2012 klo 01:02.
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Eipä ole koskaan täristänyt vaikka mittarissa jo reilu 60tkm.

Pitäkää ne vehkeet puhtaana

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Jos ajankäyttö vetää mopon ylläpidon kanssa toooooosi tiukalle , kannattaa
    priorisoita asiat vaikka niin, että jättää ketjuille vaan sen rasvaus-osion.....

ja siirtää siitä putsaus-osion jarruille .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
    Lainaa FoketsuFokke kirjoitti Katso viesti
    Nakuttaako teidän pyörät? ittellä alko nakuttaa aika kovaa pyörä niin käytin sitä korjaamolla, muutenkin tuli juuri 24tkm täyteen joten tarkistutin venttiilit samall. Sanoin heille että ottakaa samalla selvää että minkä takia pyörä nakuttaa mutta he ei löytäny mitään vikaa. Venttiilejä ei tarvinnut säätää ja ketjun kiristäjäkin oli ok, ainut mitä ne osasi sanoa että kannattaisi vaihtaa öljyt ja kattoa häviääkö sillä. Öljynvaihdon jälkeen nakutus hiljeni mutta ei lakannut. Onko ideoita mitä voisi vielä tehdä?

Onko myös normaalia että konejarruttaessa pyörä "nykii" ikävästi? Ei tunnu normaalilta eikä aikasempi pyöräkään tällein tehnyt.
    Selvisi tääkin vika. Mulla oli "pakosarja" osittain irti koneesta. parista kohtaa oli tippunu pultteja ja loput oli vaa todella löysällä, tästä johtu "nakutus" ja kun sain kiristettyä kaikki ja kokeili moottorijarrua niin sekin "nykiminen" loppui. =)
    Honda cb1000R -11

Suzuki B-King -08
    Suzuki GSX-R 1000 -08
    x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x

* * * * * * * * * *
    qnarkill:n avatar
    Liittyi Apr 2011
    Ei enää neekerihelsinkiin ikinä
    Oisko kellään myydä sopuhintaan e-hyväksyttyjä slipareita? edit: eipä oo enää tarvetta.
    Viimeksi muokannut: qnarkill; 15.07.2012 klo 05:33. Syy: ei oo enää tarvetta
    exxtatic
    miksi jotkut laittaa b-kingiin tuollaisen yhden putken ylös keskelle,on vielä rumemmannäköinen kuin alkuperäiset putket ...
    Ai niin joo,makuasia
    GSX1400-07
    Lainaa Fantti kirjoitti Katso viesti
    miksi jotkut laittaa b-kingiin tuollaisen yhden putken ylös keskelle,on vielä rumemmannäköinen kuin alkuperäiset putket ...
    Ai niin joo,makuasia
    itse en pidä ollenkaan putkista mitä tulee takahäkin alta... ens talvena lähtee tilaus, akrapovicin slipari mikä tulee sivulta ylös. Paljon hienompi=)
    Honda cb1000R -11

Suzuki B-King -08
    Suzuki GSX-R 1000 -08
    Laitan nyt tännekkin ilmon jos ei tuu luettua myynti/osto palstaa.
    Jos jollain jääny hyllyyn gsg tai s2 pleksi kingiin niin olisin kiinostunu ostamaan.Samoin kaatumatapit vois vaihtaa omistajaa.
    Noin kävi minullekin, mutta en usko, että vika on eturenkaassa. Se on sen verran uusi. Kingi on seissy pitkään ja se pahenti asiaa oleellisesti. Nyt todella ravistaa. Täytyypi putsailla nyt levyjä. Onko joku tapa siihen muita parempi?
    ... jotain piti muistaa
    eipä auttanu renkaan vaihto.aina vain täryyttää.taytyy ottaa jarrusatulat syyniin.
    b-king + DR 750
    Näyttää vahvasti siltä, että Kingi on tulossa taloon.

Kertokaapas mitä eroa on vuosimalleilla 2008 ja 2010? Joku tästä jo kyselikin, mutta vastausta ei vissiin saatu??

Toinen seikka johon olen yrittänyt hakea vastausta on, että miksi kummassa ko. härpäkkeen valmistus loppui?
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Tepe1 kirjoitti Katso viesti
    Näyttää vahvasti siltä, että Kingi on tulossa taloon.

Kertokaapas mitä eroa on vuosimalleilla 2008 ja 2010? Joku tästä jo kyselikin, mutta vastausta ei vissiin saatu??

Toinen seikka johon olen yrittänyt hakea vastausta on, että miksi kummassa ko. härpäkkeen valmistus loppui?
    Noni, tervetuloa vaan kuninkaiden kerhoon

Eipä ole 2008-2010 vuosimalleilla mitään eroa, paitsi että 2010-mallia sai myös sinivalkoisena - epäilen tosin että olisi yhtäkään tämän väristä tuotu Suomeen, koska taisi olla jälleenmyyjillä pieniä vaikeuksia saada edellistenkin vuosien mallit myytyä. Eikä kingin myynti vastannut valmistajan odotuksia maailmallakaan, se kai se suurin syy oli miksi valmistus lopetettiin.

No, eipähän tule ihan joka päivä samanlaista vastaan

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Loistava valinta

Itsellä nyt ensimmäinen kesä vuoden 2009 B-Kingillä ajeltu. Tähän mennessä saldo 7000 ajokilometriä hyvin erityyppisiä teitä Pohjois-Lapin tunturimaisemista Etelä-Suomeen ja välillä vähän sorallakin, hyvällä sellaisella tosin. Yksi asia on varma: B-King on ajo-ominaisuuksiltaan aivan omaa luokkaansa ja vapaaehtoisesti en siitä luovu

Ei näitä kyllä liikaa vastaan tule ja huoltoasemien parkkipaikoilla on ainakin huomio taattu. Ehkä naiselle on helpompi kommentoida, positiivisella mielellä toki, mutta tähän mennessä yleisimmät tuomiot ovat olleet luokkaa "h*lev*tinkone, tuomiopäivän laite tms.

Ja näistä kommenteistahan olen salaa yksinomaan ylpeä!
    Yamaha - Suzuki - Yamaha - ja nyt Suzuki B-King 09
    Lainaa Jossuvaan kirjoitti Katso viesti
    Ei näitä kyllä liikaa vastaan tule ja huoltoasemien parkkipaikoilla on ainakin huomio taattu. Ehkä naiselle on helpompi kommentoida, positiivisella mielellä toki, mutta tähän mennessä yleisimmät tuomiot ovat olleet luokkaa "h*lev*tinkone, tuomiopäivän laite tms.

Ja näistä kommenteistahan olen salaa yksinomaan ylpeä!
    Sietää ollakin
    Kingi on kingi. Hyökkäysvaunu, panssarivaunu, monster truck. Eli helkkarin vaikuttavannäköinen pyörä. Itse tykkään sen ulnäöstä juuri sen röyhkeyden vuoksi. Valtaosa modauksista mitä kingiin olen nähnyt, on näyttänyt.. Noh.. Enemmän tai vähemmän pöljiltä, kun ei ole kunnioitettu sen originaalia missiota olla mahdollisimman härski nakupyörä
    Yamaha R1 '06
    Olikos kaikissa vuosimalleissa luistokytkin? Mulle jäänyt hieman epäselväksi ko. asia.
    Mites ABS-jarruja ei ainakaan kaikissa ole. Kaikesta huolimatta hemmetin kiva pyörä, itsekin tykkään siitä, ettei joka kulmalla samanlaisia kohtaa.
    Harley Davidson Vrod -03
    Suzuki B-King -09
    Tuska tuottaa mielihyvää.
    Tattis suosituksista!! Pakko se varmaan on ko. härveli kotiin hakea.

Itseasiassa olen aavistuksen puntaroinut Busan, K1300S:n ja Kingin välillä. Tiedän, kaikki ovat täysin erilaisia, mutta Kingin eduksi menee tässä vaiheessa ainakin hinta ja jokin siinä vain viehättää Olen myös lueskellut, että matkaamisen ei pitäisi olla ongelma, joten sekään ei tässä vaiheessa vaikuta varsinaisesti valintaan.

Kertokaas viime hetken vinkit joita on hyvä tsekata ostovaiheessa? Laite on vuosimallia 2010 ja ajettu noin 5000km.
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
    Savut otettu plexin kanssa ja toimii ihan ok.Matkanopeuksissa kypärän vatkaaminen ja nosto ylöspäin poistu mutta melu kasvoi vähän.

gsg:n plexi kyseessä.
    Lainaa atk1974 kirjoitti Katso viesti
    Olikos kaikissa vuosimalleissa luistokytkin? Mulle jäänyt hieman epäselväksi ko. asia.
    Mites ABS-jarruja ei ainakaan kaikissa ole. Kaikesta huolimatta hemmetin kiva pyörä, itsekin tykkään siitä, ettei joka kulmalla samanlaisia kohtaa.
    kyllä kaikissa on luistokytkin ;)
    abs lisävaruste ja on hieno peli 4v ajellut enkä hetkeäkään ole katunut
    b-king -08
  30.  
    Moi, Ajattelin vaa mikä on B-Kingin vakio rattaat ovat?
    Kenny Salminen
Sivu: 30 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20282930313240 ... ViimeinenViimeinen