Sivu: 28 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18262728293038 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 811:stä 840:een 1544:sta
  1. #811
    Lainaa (tr3 @ Marras. 03 2010,15:47) kirjoitti
    Lainaa (Migeli @ Marras. 03 2010,07:21) kirjoitti
    Lainaa (Migeli @ Loka. 26 2010,16:13) kirjoitti
    Joo onhan noi molemmat hienoja mut hinta on kans aika hieno.. Otin riskin ja koikeilin laittaa ebay katta jenkeistä tuleen siliparit.. Voin pistellä sit myöhemmin vähä infoo tuliko kaks putkee vai pöydänjalkaa*tai tuliko yhtään mitään.
    Jees. Sliparit tuli viikossa suomeen ja oli mitä pitikin *
    Pitihän ne heti kokeilla laittaa kiinni ja hyvin tyytyväinen olen ulkonäköön mutta ennenkaikkea SAUNDIIN
    Muista säätää se ruisku kartta,, *
    Onkos täällä tietoa miltä pajoilta Eteleä-Suomesta löytyy tarvittavat kaapelit, softat ja tietotaito tuon Kingin oman boksin säätämiseen? ECUeditorista siis puhun.
  2. #812
    Onkos täällä tietoa miltä pajoilta Eteleä-Suomesta löytyy tarvittavat kaapelit, softat ja tietotaito tuon Kingin oman boksin säätämiseen? ECUeditorista siis puhun.

    SAMIN AUTOPAJA
    Sami Vittaniemi
    Alaniementie 2
    02970 ESPOO
    Puh: 0500-777287
    <p>=D</p>
  3. #813
    Onko kellään lojumassa Yoshimuran Fender eliminator kit? Tai saako jostain? On aika hakusessa ollut, kun kyselin jälleenmyyjiltä.. Joku muu systeemikin käy, paikalla on Yoshin sliparit
  4. #814
    Mitäs hemmettiä tuo aina niin "luotettava" Bike lehti väittää että Suzuki ois lopettanut B-Kingin valmistuksen.
    Oisko jollain varmaa tietoa asiasta ? *
  5. #815
    Jos ei huvita maksaa orkkis Pazzoista montaa sataa €uroa niin tuolta saa *halvalla, nopeasti ja vielä erinomaisella palvelulla laadukkaita kahvoja. Värit saa valita kun laittaa viestiä myyjälle.

    http://www.aliexpress.com/snapshot/100498640.html

    Edit: Faaaak Halvalla ei saa hyvää...Kytkinkahvassa ihan hirvittävä klappi... Lähetetään takaisin.. katsotaan onko ongelma yksittäis kappaleessa vai onko kaikki susia..

    Edit edit: Otin myyjään yhteyttä kerroin ongelmasta, ukko myönsi että heillä oli virheelliset mitat kappaleessa koneistutti uuden ja lähetti ilmaiseksi.
    Nyt sopii kuin nakutettu. *



    <p>=D</p>
  6. #816
    Kyllä ne messuilla vahvisti asian oikeen sukisukin miehetkin. Loppu mikä loppu. Ja kas kummaa, hinnat nous tonnista kahteen läpi linjan *



    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  7. #817
    Lainaa (GuessWho @ Helmi. 21 2011,16:48) kirjoitti
    Kyllä ne messuilla vahvisti asian oikeen sukisukin miehetkin. Loppu mikä loppu. Ja kas kummaa, hinnat nous tonnista kahteen läpi linjan *
    Suzuki on näköjään hinnoittelemassa itseään pihalle 2011 malliensa kanssa.

    *



    //CBF600SA -11
  8. #818
    Mikähän lie syynä B-kinkun valmistuksen lopetukseen?
    Eikös noita kuitenkin porukka ole ostellu jonki verran?
  9. #819
    Lainaa (JTS @ Helmi. 21 2011,19:21) kirjoitti
    Mikähän lie syynä B-kinkun valmistuksen lopetukseen?
    Eikös noita kuitenkin porukka ole ostellu jonki verran?
    no mullahan on "kultti"pyörä tallissa
    hienoa.
    http://www.pixbox.fi/alb_show_id918752_page0.html
    b-king -08
  10. #820
    Niinhän tuo oli tästä Mp-maailman fakta lehtisestä kingi kadonnu -11 mallistosta... * Mut tuo pompsahdus kunkun myyntihintojen kohdalla tuskin ketään meitä haitannee *
    www.alphaindigo.net

    www.soulhealermusic.com
  11. #821
    Lainaa (riiviö @ Maalis. 04 2011,19:09) kirjoitti
    Tuossa kuva The Kingistä talven muutoksien jälkeen.. Juuri rullaamassa Samin pajaan



    Ps. Löytyy myynnistä nettimoton puolelta..
    Mistä tilasit ton etuvalon ja mitä makso?
    -Voima korjaa virheet-
  12. #822
    mitäs öljyä olette kingiin lykänny ja millaisia kokemuksia löytyy??
  13. #823
    kaikki hyvälaatuiset synteettiset öljyt toimii. viskositeettipelleily on turhaa hifistelyä ja delvaccilla ajaa vain metsurit
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  14. #824
    Lainaa (kurati @ Huhti. 13 2011,13:10) kirjoitti
    mitäs öljyä olette kingiin lykänny ja millaisia kokemuksia löytyy??
    castrol power 1 racing toimii busassa kuin kello, suosittelen siis kingiin samaa!!! tuolta tilasin on edullista ja toimitus nopeeta! http://www.nettiosa.com/product_details.php?p=2077



    Gsx 1441r
  15. #825
    Lainaa (kurati @ Huhti. 13 2011,13:10) kirjoitti
    mitäs öljyä olette kingiin lykänny ja millaisia kokemuksia löytyy??
    Motul 7100

    Ensituntumalta ehdottomasti parasta tähän saakka..
    <p>=D</p>
  16. #826
    Motulille myös täältä ääni..
    Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys!
  17. #827
    Ensimmäiset 200 kilometriä ajeltu ihan omalla B:llä ja on se vaan kiva pyörä.
    Harley Davidson Vrod -03
    Suzuki B-King -09
    Tuska tuottaa mielihyvää.
  18. #828
    Laitan tänne jos myyntiosiota ei tule luetuksi tai vaikka kaveri kyselee kingiä kesäksi..

    Suzuki B-King -08 (Mod.) hp190+
    aj. 16700km
    Matta musta
    hinta 11000€ !!!!??
    Sijaitsee PK-seutu
    044-3716671

    http://www.nettimoto.com/suzuki/b-king/1097554
    Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys!
  19. #829
    BTW. Otteko laittaneet tommosia jotain "servo fix" paloja servolle ettei aina palais tuo FI- valo? Kun putkisto vaihettu ni käy ääriasenossa ja lyö vikakoodia..
  20. #830
    Jos joku kaipaa takarenkaan laakereita, niin yhdet uudet löytyy suoraan hyllystä 20€!!

    044-3716671

    Ps. myös muuta osaa löytyy (vanne, raiserit, jarrulevyt, jne..)
    Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys!
  21. #831
    Lainaa (riiviö @ Touko. 16 2011,13:42) kirjoitti
    Jos joku kaipaa takarenkaan laakereita, niin yhdet uudet löytyy suoraan hyllystä 20€!!

    044-3716671

    Ps. myös muuta osaa löytyy (vanne, raiserit, jarrulevyt, jne..)
    Löytyykö mitään tuuninki osaa?
    -Voima korjaa virheet-
  22. #832
    Lainaa (tr3 @ Huhti. 29 2010,21:55) kirjoitti
    Sit satulan alla olevat muovi posket pois, ja ne siinä vieressä olevat sivu muovit pois . Ja ota se omituinen metalli tanko joka on työkalu boksin vieressä käteen , nosta tankin etureunaa , ja hups tankki on pystyssä laita se tangon ympyrä siihen virtalukon ympärille ja työnnä se tangon nivelletty pää tankin etureunassa olevaan reikään .ps kaksi reikää

    ton kun oot tehny niin alkaa ymmärtää miksi huolto maksaa
    siis voi v,,ttu mikä homma tulihan tehtyä kunnialla
    ei ihan huvikseen ala vaihtelemaan putsaria tai tulppia
    no eiköhän nyt saa happea
    b-king -08
  23. #833
    Lainaa (hcaape @ Kesä. 04 2011,14:17) kirjoitti
    Lainaa (tr3 @ Huhti. 29 2010,21:55) kirjoitti
    Sit satulan alla olevat muovi posket pois, ja ne siinä vieressä olevat sivu muovit pois . Ja ota se omituinen metalli tanko joka on työkalu boksin vieressä käteen , nosta tankin etureunaa , ja hups tankki on pystyssä laita se tangon ympyrä siihen virtalukon ympärille ja työnnä se tangon nivelletty pää tankin etureunassa olevaan reikään .ps kaksi reikää

    ton kun oot tehny niin alkaa ymmärtää miksi huolto maksaa
    siis voi v,,ttu mikä homma tulihan tehtyä kunnialla
    ei ihan huvikseen ala vaihtelemaan putsaria tai tulppia
    no eiköhän nyt saa happea
    Ei saa happea, niin kuin pitäisi!

    B-kingissä on ilmanotto torvien päät on siellä rungon välissä ja sinne ei ohjata ilmaa mitenkään. Ilma jota ottaa on myös melko lämmintä. Itse johdin putkilla rungon aukoista letkuilla suoraan ilmaboksii. Aukotkin on alkuperäisessä hienosti tukittu sähköjen liittimille ja ne pitää vetää toista kautta. Myös vielä lisäreikä putsarin etuseinään, niin alettiin pääsemään jyvälle.. Auttaa pelkkä filsun vaihtokin jotain, mutta tämä operaatio ei ole vaikea ja kannattaa tehdä!!
    Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys!
  24. #834
    Lainaa (riiviö @ Heinä. 14 2011,12:10) kirjoitti
    Lainaa (hcaape @ Kesä. 04 2011,14:17) kirjoitti
    Lainaa (tr3 @ Huhti. 29 2010,21:55) kirjoitti
    Sit satulan alla olevat muovi posket pois, ja ne siinä vieressä olevat sivu muovit pois . Ja ota se omituinen metalli tanko joka on työkalu boksin vieressä käteen , nosta tankin etureunaa , ja hups tankki on pystyssä laita se tangon ympyrä siihen virtalukon ympärille ja työnnä se tangon nivelletty pää tankin etureunassa olevaan reikään .ps kaksi reikää

    ton kun oot tehny niin alkaa ymmärtää miksi huolto maksaa
    siis voi v,,ttu mikä homma tulihan tehtyä kunnialla
    ei ihan huvikseen ala vaihtelemaan putsaria tai tulppia
    no eiköhän nyt saa happea
    Ei saa happea, niin kuin pitäisi!

    B-kingissä on ilmanotto torvien päät on siellä rungon välissä ja sinne ei ohjata ilmaa mitenkään. Ilma jota ottaa on myös melko lämmintä. Itse johdin putkilla rungon aukoista letkuilla suoraan ilmaboksii. Aukotkin on alkuperäisessä hienosti tukittu sähköjen liittimille ja ne pitää vetää toista kautta. Myös vielä lisäreikä putsarin etuseinään, niin alettiin pääsemään jyvälle.. Auttaa pelkkä filsun vaihtokin jotain, mutta tämä operaatio ei ole vaikea ja kannattaa tehdä!!
    siis pelkkä filsun vaihto k&n:ään ja ero kuin yöllä ja päivällä.
    tekee mieli kaasutella koko ajan ja nousihan kulutus n1l/100.
    tulee annettua soppaa kun on niin kivaa
    täytyy harkita lisähappea kun vaihtaa tulpat.
    b-king -08
  25. #835
    Lainaa (hcaape @ Heinä. 14 2011,17:24) kirjoitti
    Lainaa (riiviö @ Heinä. 14 2011,12:10) kirjoitti
    Lainaa (hcaape @ Kesä. 04 2011,14:17) kirjoitti
    Lainaa (tr3 @ Huhti. 29 2010,21:55) kirjoitti
    Sit satulan alla olevat muovi posket pois, ja ne siinä vieressä olevat sivu muovit pois . Ja ota se omituinen metalli tanko joka on työkalu boksin vieressä käteen , nosta tankin etureunaa , ja hups tankki on pystyssä laita se tangon ympyrä siihen virtalukon ympärille ja työnnä se tangon nivelletty pää tankin etureunassa olevaan reikään .ps kaksi reikää

    ton kun oot tehny niin alkaa ymmärtää miksi huolto maksaa
    siis voi v,,ttu mikä homma tulihan tehtyä kunnialla
    ei ihan huvikseen ala vaihtelemaan putsaria tai tulppia
    no eiköhän nyt saa happea
    Ei saa happea, niin kuin pitäisi!

    B-kingissä on ilmanotto torvien päät on siellä rungon välissä ja sinne ei ohjata ilmaa mitenkään. Ilma jota ottaa on myös melko lämmintä. Itse johdin putkilla rungon aukoista letkuilla suoraan ilmaboksii. Aukotkin on alkuperäisessä hienosti tukittu sähköjen liittimille ja ne pitää vetää toista kautta. Myös vielä lisäreikä putsarin etuseinään, niin alettiin pääsemään jyvälle.. Auttaa pelkkä filsun vaihtokin jotain, mutta tämä operaatio ei ole vaikea ja kannattaa tehdä!!
    siis pelkkä filsun vaihto k&n:ään ja ero kuin yöllä ja päivällä.
    tekee mieli kaasutella koko ajan ja nousihan kulutus n1l/100.
    tulee annettua soppaa kun on niin kivaa
    täytyy harkita lisähappea kun vaihtaa tulpat.
    *
    Onko täällä kukaan kokeillut samaa mitä suzukib-king.orgin pojat ?
    Noi filsut on mallia : DNA XVA-5404
    Ilmeisesti K&N filsut kävisi myös: K&N Part number: RC-2344
    Tr3 ei ainakaan uskonut että toimii, mutta jos ei niin onko parempia ideoita?
    Ainakin jengaa ottaa putkimuutosten kanssa ihan kivasti.
    <p>=D</p>
  26. #836
    Joskus aikasemminkin kyselin, että josko joku olis löytäny kikan parantaa Kingin nopeusmittarin tarkkuutta ilman speedohealeria, vaan en muista saaneeni vastausta, joten kyselenpä uudestaan Virhe vaikuttaa isolta 107 / 120 km
    ... jotain piti muistaa
  27. #837
    Lainaa (seku @ Elo. 03 2011,21:06) kirjoitti
    Joskus aikasemminkin kyselin, että josko joku olis löytäny kikan parantaa Kingin nopeusmittarin tarkkuutta ilman speedohealeria, vaan en muista saaneeni vastausta, joten kyselenpä uudestaan * Virhe vaikuttaa isolta 107 / 120 km *
    Speedohealerin Online Calculatorin mukaan 19 piikkinen eturatas korjaisi mittarivirheen aika mukavasti.. *
    <p>=D</p>
  28. #838
    Lainaa (calle @ Joulu. 29 2011,10:00) kirjoitti
    Lainaa (seku @ Elo. 03 2011,21:06) kirjoitti
    Joskus aikasemminkin kyselin, että josko joku olis löytäny kikan parantaa Kingin nopeusmittarin tarkkuutta ilman speedohealeria, vaan en muista saaneeni vastausta, joten kyselenpä uudestaan * Virhe vaikuttaa isolta 107 / 120 km *
    Speedohealerin Online Calculatorin mukaan 19 piikkinen eturatas korjaisi mittarivirheen aika mukavasti.. *
    OHO! Tottakai, mutta ei tullu toi vaihtoehto edes mieleen, joten kiitos!

    Hiukan aina meinaa potuttaa, kun digitaali näyttää 120, niin todellinen on 107.
    ... jotain piti muistaa
  29. #839
    pitäis saada uusi yläkolmio kingiin meni vajaas kahes kilos korvake poikki
  30.  
  31. #840
    Lainaa watti kirjoitti Katso viesti
    pitäis saada uusi yläkolmio kingiin meni vajaas kahes kilos korvake poikki
    Mulla ois tallilla yks...
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Sivu: 28 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18262728293038 ... ViimeinenViimeinen