Sivu: 22 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12202122232432 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 631:stä 660:een 1544:sta
  1. #631
    Lainaa (seku @ Maalis. 18 2010,19:58) kirjoitti
    Lainaa (Rockster @ Maalis. 18 2010,10:38) kirjoitti
    Lainaa (Aku313 @ Maalis. 17 2010,13:57) kirjoitti
    On tullut seurattua kohtuu aktiivisesti myynnissä olevia B-Kingejä ja täytyy sanoa, että tuolla Tampereen Auto-Centerissä on ko. laitteen hintakehitys ollut mielenkiintoinen: Halvimmillaan viime syksynä hinta oli 11900+tk, sitten talvella 12490+tk ja nyt näyttää olevan 13490+tk!! Eli näemmä mitä enemmän tuolle vm 08 laitteelle tulee ikää, sitä korkeammalle pyyntihinta nousee... *
    Itse vaihdoin Banditini joulukuussa Kingiin ja hinta oli tuolloin -08 mallille 11900€. Eli hyvät kaupat tein
    Loistokauppa! Onnittelen. Miten ihmeessä Suzuki on pannu ensiasennusrenkaaksi tommosen Dunlopin?
    Kiitos. Olen todella tyytyväinen kauppaan. Vielä kun kaiken lisäksi tein rahaa ostamalla tuonti HD:n, jolla tienasin rahaa n. 3000€. Eli käytännössä Kingin hinnaksi jäi viime kesän vaihtorumban jälkeen n. 8000€.

    Mutta tuo Dunlop on ihan ok kumi kunhan pitäytyy normaalissa kaupunkiajossa. FZ1:ssä oli sama nakki, mutta 190 leveänä ja ihan ajoi asiansa. Kulutuskestävyys oli 6000 kilsan luokkaa takasella ja vähän pidempään etusella.

    Ensiasennusrenkaissa säästetään lähes joka pyörässä. Mutta kulutustavaraahan ne ovat ja pitää vaihtaa mieluisaksi kuitenkin.
    BMW S1000XR
  2. #632
    Lainaa (jonyman @ Maalis. 20 2010,22:34) kirjoitti
    Olen tässä ajatellut myös hankkia Kingin. Onko 08 ja 10 vuosimallien välillä suuria eroja?

    Sitten onko Kingien omistajat ajaneet pidempiä reissuja pyörällä, eli miten taittuu matka-ajo?
    Se on selvä, että laukkuja ei tuohon pyörään kehtaa alkaa asentelemaan, mutta miten tankkilaukku, onko ollut käytössä? Kuvia ei ole tullut ainakaan vastaan tankkilaukulla.
    Heitettiin tuossa viimekesänä reissua, 2 kingii, busa ja FJ Yammu

    ei mitään ongelmaa kilsoja reipas 5000 ja aivan hyippupeli ajaa matkaa heitettiin jopa 650 km kesto 6 h. siitä voit sitten laskea tuo matkavauhti sopivaksi setin jos tuohon vielä ymppää 4 tankkausta ja yksi ruokailu ja muutamä jädestoppi. niin totean että toimii kuin enkeli ja mulla oli vielä 2000 km oma gisu kyydissä. eli kahden kamat tankkilaukussa..

    kuvat :http://kuvablogi.com/nayta/2058276/

    sieltä näät meidän laukku systeemit.. Bagster is best löytyy tankille ja takasatulan paikalle..

    autobaana nopeuksille 230-240 ihan mukavaa siitä yli pää irtoo
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  3. #633
    Nyt kun on noista renkaista puhetta, niin onko kokemuksia Shinkoista B-Kingin alla? Meinasin itse kokeilla seuraavaksi niitä.
  4. #634
    Kiitoksia tr3 kuvista ja kommenteista. Hyvinhän se laukku istuu myös B-Kingin tankin päällä.
    Eilen tuli hankittua vähän ajettu Kingi ensi kesän rientoihin. Nyt saisi minun puolestani jo kelkkakelit loppua
    https://www.youtube.com/@OnhanVielaPitkaMatka
    https://www.tiktok.com/@onhanvielapitkamatka
  5. #635
    Aprillian takavalo istutettu kingikseen, ei paha http://tr3.kuvat.fi/kuvat/B-King%20m...22copieuk8.jpg
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  6. #636
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  7. #637
    Lainaa (Aku313 @ Maalis. 17 2010,15:02) kirjoitti
    Näinhän se taitaa mennä! Mikä lie "oikea" hinta, jos kauppoja menis tekemään!?
    http://www.nettimoto.com/suzuki/b-king

    eikös tuolta selvii.. samat pyörät tuolla on pyörinyt koko talven. ja näyttää noissakin hinta nousseen.
    pyytäähän saa kai mitä huvittaa... mikä estää ite tarjoamasta jos peli miellyttää?
  8. #638
    En ole päässyt Kingiä vielä koeajamaan + nykyinen pyörä on vielä tallissa. Eniten tuossa Kingissä epäilyttää polvitilan riittävyys. (tuntui kylmätyypeissä hiukan nihkeältä...)
    Kawasaki KMX 125 -> Honda CB 350 Twin -> Suzuki GSX 750 -> Suzuki Bandit 1200 N -> Yamaha FZS 1000 -> Yamaha MT-01 -> Yamaha FZ1N -> Kawasaki Z 1000 SX -> Yamaha MT-09 -> Kawasaki Versys 1000 -> Suzuki Katana 1000
  9. #639
    Ei sitä polvitilaa tarvitse murehtia. Ite oon reilu 190cm, ja laitoin nuo buellin tapit mitä ebayssa on myynnissä. Nyt jää vielä niihin tankin ulokkeisiin väliäkin.
  10. #640
    Polvitila on helppo ratkaista buell jalkatappi sarja laskee jalkoja 2 cm , tinkimättä juurikaan kallistus varasta.
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  11. #641
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  12. #642
    Jengillä on kommentteja lähinnä pituudesta tuolla koripallosarjassa, mutta onko kellään kokemusta B-kuninkaalla ajamisesta hieman lyhyellä varrella?

    Itsellä vartta on kertynyt noin 170 cm ja painoa sen verran, ettei ihan neuvolassa tarvitse punnita mutta höyhensarjassa silti mennään. Olen harkinnut siirtymistä 600:sta nakusta isompaan eli kannattaako edes harkita BK:ta? Muodostuuko parkkiksella pyörittely ongelmaksi?
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  13. #643
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Robespierre @ Huhti. 08 2010,20:04) kirjoitti
    Jengillä on kommentteja lähinnä pituudesta tuolla koripallosarjassa, mutta onko kellään kokemusta B-kuninkaalla ajamisesta hieman lyhyellä varrella?

    Itsellä vartta on kertynyt noin 170 cm ja painoa sen verran, ettei ihan neuvolassa tarvitse punnita mutta höyhensarjassa silti mennään. Olen harkinnut siirtymistä 600:sta nakusta isompaan eli kannattaako edes harkita BK:ta? Muodostuuko parkkiksella pyörittely ongelmaksi?
    174/75 eikä ongelmia, vaikka 190/55-rengas nostaa vähän vielä perää. Jos ylämäkeen joutuu peruuttelemaan niin onhan siinä jumppaa, mutta pakkoko sitä on niin pysäköidä. Muutaman kerran jälkeen ainakin oppii
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  14. #644
    Lainaa (riisor @ Huhti. 08 2010,20:14) kirjoitti
    Lainaa (Robespierre @ Huhti. 08 2010,20:04) kirjoitti
    Jengillä on kommentteja lähinnä pituudesta tuolla koripallosarjassa, mutta onko kellään kokemusta B-kuninkaalla ajamisesta hieman lyhyellä varrella?

    Itsellä vartta on kertynyt noin 170 cm ja painoa sen verran, ettei ihan neuvolassa tarvitse punnita mutta höyhensarjassa silti mennään. Olen harkinnut siirtymistä 600:sta nakusta isompaan eli kannattaako edes harkita BK:ta? Muodostuuko parkkiksella pyörittely ongelmaksi?
    174/75 eikä ongelmia, vaikka 190/55-rengas nostaa vähän vielä perää. Jos ylämäkeen joutuu peruuttelemaan niin onhan siinä jumppaa, mutta pakkoko sitä on niin pysäköidä. Muutaman kerran jälkeen ainakin oppii
    Kiitos vastauksesta! Joo ei kai sitä mitenkään normaalisti tuu ongelmia tasasella ja kunnon asfaltilla, mut hieman epäilyttää jos on hiekkaa alla tai vähän kallistusta. Muutenkin tavallisten pyörien punnertaminen on vähintäänkin haastavaa, saatikka sit tollasen lyijypainon ku BK:kin on.

    Mites yltääkö sulla hyvin kantapäät maahan vai mennäänkö päkiöillä? Katselin noita istuinkorkeuksia ja korkeahan toi kunkku ei oo mut onko satula kovin leveä?
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  15. #645
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Robespierre @ Huhti. 08 2010,20:28) kirjoitti
    Lainaa (riisor @ Huhti. 08 2010,20:14) kirjoitti
    Lainaa (Robespierre @ Huhti. 08 2010,20:04) kirjoitti
    Jengillä on kommentteja lähinnä pituudesta tuolla koripallosarjassa, mutta onko kellään kokemusta B-kuninkaalla ajamisesta hieman lyhyellä varrella?

    Itsellä vartta on kertynyt noin 170 cm ja painoa sen verran, ettei ihan neuvolassa tarvitse punnita mutta höyhensarjassa silti mennään. Olen harkinnut siirtymistä 600:sta nakusta isompaan eli kannattaako edes harkita BK:ta? Muodostuuko parkkiksella pyörittely ongelmaksi?
    174/75 eikä ongelmia, vaikka 190/55-rengas nostaa vähän vielä perää. Jos ylämäkeen joutuu peruuttelemaan niin onhan siinä jumppaa, mutta pakkoko sitä on niin pysäköidä. Muutaman kerran jälkeen ainakin oppii
    Kiitos vastauksesta! Joo ei kai sitä mitenkään normaalisti tuu ongelmia tasasella ja kunnon asfaltilla, mut hieman epäilyttää jos on hiekkaa alla tai vähän kallistusta. Muutenkin tavallisten pyörien punnertaminen on vähintäänkin haastavaa, saatikka sit tollasen lyijypainon ku BK:kin on.

    Mites yltääkö sulla hyvin kantapäät maahan vai mennäänkö päkiöillä? Katselin noita istuinkorkeuksia ja korkeahan toi kunkku ei oo mut onko satula kovin leveä?
    Joo yltää, yksi kerrallaan Tohon tyyliin..

    Satula on itse asiassa paljon parempi kuin miltä se näyttää. Koeajolle vaan, ei se oikein muuten hahmotu
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  16. #646
    Jees pitää miettiä nyt tota BK:takin uudestaan ja kenties lähtee tyyppailee ensin johonkin liikkeeseen
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  17. #647
    tr3 mistä olet hankkinut nuo kaatumatapit vai mitkä nyt oikealta nimeltään ovatkaan..? olen niitä jonkin verran ettinyt, mutta ei meinaa mistään löytyä
    B-KING
    FZ1-N
    CBR 900
    CBR 600
    CRM 125
    NSR 125
  18. #648
    crash pad'it kiinnostaa muakin
    ... jotain piti muistaa
  19. #649
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  20. #650
    Terve vaan kaikille *
    Nyt olis sellanen homma että kova kingi kuume on iskenyt ja jos saa udella onko lähivakuutuksen vakuutuksia porukalla? *Minkälaisia hintoja on ollu ja millasilla bonuksilla? Tietäis vähä tinkiä jos tulee huono tarjous omalta vakuutus yhtiöltä. *
    B-King, Cb750k vm78 & CRF 450R
    ex CB 900 Hornet
    ex CB 600 Hornet
  21. #651
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Migeli @ Huhti. 17 2010,22:23) kirjoitti
    Terve vaan kaikille *
    Nyt olis sellanen homma että kova kingi kuume on iskenyt ja jos saa udella onko lähivakuutuksen vakuutuksia porukalla? *Minkälaisia hintoja on ollu ja millasilla bonuksilla? Tietäis vähä tinkiä jos tulee huono tarjous omalta vakuutus yhtiöltä. *
    Alle tonnilla jos saat vakuutukset niin on suht edullinen ja kilpailukykyinen.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  22. #652
    ifissä ympärivuotinen huippukasko (70%) ja liikennevakuutus (25%) maksettavaa jää muistaakseni n.1300e/vuosi. Joensuu ja 28v.
  23. #653
    Nyt loppui Kingin temppuilu. Ostin pyörän liikkeestä uutena joulun tienoilla ja ajokauden aloittaessani huomasin ongelmat. Pyörä käynnistyi hyvin laiskasti ja sammuili aika-ajoin. Risteyksestä lähtiessä meinasi koko paska tukehtua ellei antanut kunnolla kierrosta.

    Ongelmia selviteltiin takuuhuollossa ja kävi ilmi, että pyörän akku oli paskana. Ostin uuden ja vika ei poistunut. Kävi ilmi, että uusikin akku oli paskana. No, kiikutin uuden akun takaisin ja sain taas uuden. Se pelasi. Tosin sitä piti ladata vuorokausi ennen kiinnittämistä, toisin kuin liikkeestä annettiin ymmärtää. Kingi vaatii kunnossa olevan ja hyvin ladatun akun.

    No, akkuhommien selvittyä pyörä lähti edelleen hyvin nihkeästi käyntiin. Käynnistäessä piti sahailla pari-kolme sekkaa tulille. Ruiskullisessa pyörässä mielestäni vähän liikaa. Ajoin pyörän tänään ruiskun säädätykseen Viaberiin ja penkitykseen myyjän laskuun. No, ruiskun säädöt lienevät olleet aivan päin helvettiä. Nyt pyörä lähtee käyntiin. Käy tyhjäkäyntiä nätisti ja kulkee muutenkin hyvin sulavasti. Kaasuunkin reagoi aivan eri tavalla.

    Viaberin Harri epäili, että pyörää oli yritetty jossain vaiheessa säätää. Oli alhaalta kait aivan liian rikkaalla.

    Nyt on pyörä iskussa säädön jälkeen. Viaberin Harri on kyllä aika velho, Kingi on kuin eri pyörä. Toimii kuin ajatus. Vetää hyvin läpi koko kierrosalueen. Suosittelen jos pyörä kiukkuilee. Ei tarvitse välttämättä hommata Commanderia kun oman boxin säätö tuottaa näin hyvän tuloksen.

    Kyllä nyt kelpaa
    BMW S1000XR
  24. #654
    Lainaa (Rockster @ Huhti. 22 2010,14:38) kirjoitti
    Ostin pyörän liikkeestä uutena joulun tienoilla ja ajokauden aloittaessani huomasin ongelmat.
    uutena=ajamaton?? mistä putiikista?
  25. #655
    Lainaa (RS666 @ Huhti. 22 2010,14:53) kirjoitti
    Lainaa (Rockster @ Huhti. 22 2010,14:38) kirjoitti
    Ostin pyörän liikkeestä uutena joulun tienoilla ja ajokauden aloittaessani huomasin ongelmat.
    uutena=ajamaton?? mistä putiikista?
    Koeajopyöränä ollut. Parisen tonnia mittarissa. Lahdesta ostin Kärkkäiseltä.
    BMW S1000XR
  26. #656
    Kävin viime syksyl kärkkäisel, samasta pyörästä kauppaa.Siitä oli myyjän mukaan lohkot vaihdettu.Oli kuulemma uutena ollut lohko halki.Jäi kyllä semmonen kuva koe ajol,että ilma vuotoo olis vieläkii.Tarkkaile nyt että ne lohkot on"tosiaankin vaihdettu".



  27. #657
    Lainaa (arriwa @ Huhti. 24 2010,08:51) kirjoitti
    Kävin viime syksyl kärkkäisel, samasta pyörästä kauppaa.Siitä oli myyjän mukaan lohkot vaihdettu.Oli kuulemma uutena ollut lohko halki.Jäi kyllä semmonen kuva koe ajol,että ilma vuotoo olis vieläkii.Tarkkaile nyt että ne lohkot on"tosiaankin vaihdettu".
    Ahaa. Mulle ei sellaista puhuttu. Pitääpäs olla silmä tarkaana asian suhteen. Pyörä pelaa nyt kyllä mainiosti. Säädöt ruiskussa päin vittua. Liekö itse koitettu säätää ilman asiantuntemusta. Näin epäili Viaber.

    Tehot pyörässä on aikakin tallella ja teho- ja vääntökäyrä terveen oloiset. Koneelta tehot 184,1 kun valmistaja lupaa 184. Eli kutinsa piti aika hyvin. Takaselta saatiin 163 hp. Ihan mukava lisäys Banditin vastaaviin tehoihin.
    BMW S1000XR
  28. #658
    Lainaa (Rockster @ Huhti. 24 2010,09:51) kirjoitti
    Lainaa (arriwa @ Huhti. 24 2010,08:51) kirjoitti
    Kävin viime syksyl kärkkäisel, samasta pyörästä kauppaa.Siitä oli myyjän mukaan lohkot vaihdettu.Oli kuulemma uutena ollut lohko halki.Jäi kyllä semmonen kuva koe ajol,että ilma vuotoo olis vieläkii.Tarkkaile nyt että ne lohkot on"tosiaankin vaihdettu".
    Ahaa. Mulle ei sellaista puhuttu. Pitääpäs olla silmä tarkaana asian suhteen. Pyörä pelaa nyt kyllä mainiosti. Säädöt ruiskussa päin vittua. Liekö itse koitettu säätää ilman asiantuntemusta. Näin epäili Viaber.

    Tehot pyörässä on aikakin tallella ja teho- ja vääntökäyrä terveen oloiset. Koneelta tehot 184,1 kun valmistaja lupaa 184. Eli kutinsa piti aika hyvin. Takaselta saatiin 163 hp. Ihan mukava lisäys Banditin vastaaviin tehoihin.
    Minulla on tuo edellinen pyörämallisi tällä hetkellä, isompi Suzuki Bandit, ja olen itsekin välillä harkinnut B-Kingiin siirtymistä.Sanoit tehoa olevan mukavasti enemmän kuin Banditissa.Noiden tehojen takiahan itsekin olen harkinnut Kunkkua.Mutta onko B-Kingissä alhaisemmillakin kierroksilla selvästi enemmän potkua kuin isossa Banditissa, sanotaan alle 5000 kierroksella, vai tuleeko tehonlisäys(vaikka takapuolituntumalla) vasta ylemmillä kierroksilla? Huomaatko selvästi eron näiden pyörien voimassa myös suurimmalla vaihteella kiihdyttäessä?
  29. #659
    Ylempänä kyseltiin vakuutuksista.
    Yhtiö Nordea, kuljettajan ikä 31v ja kotipaikka Turku. Bonusten -55% ym. alennusten jälkeen maksettavaa jää ~540€/vuosi (liikenne + osakasko)
    -liikennevakuutus ilman bonuksia ~1100€/v
    -osakasko ilkivaltaturvalla ~77€/v

    Ainakin Pohjolasta saisi pakollisen liikenteen jokusen kympin halvemmalla, mutta osakasko ilkivallalla maksaisi vastaavasti taas noin satkun enemmän. Viimevuonna Nordea pärjäsi vielä kilpailussa selvästi, mutta tälle kaudelle se meni ja korotti moottoripyörien liikenne-/kaskovakuutuksia mukavat 15%. *Ei ***tana! 5% bonuskertymä ei sitten paljoa lompakkoa lihottanut.


    Edelliselle kysyjälle - Bandittia tyypänneenä ja melko vastaavalla koneella olevalla Kawan zrx1200:lla enemmältikin ajaneena sanoisin, että tehoeroa on reilusti kinkin hyväksi näin siis nimenomaan perstuntumalta. Käppyröitä katsellessa erot tosin alta 5000rpm ei näyttäisi suuren suurilta ~10hp luokkaa 3000-5000rpm alueella. Juuri tuon 5000/rpm jälkeen erot sitten pomppaavatkin selvemmiksi.

    Suurimmalla vaihteella kiihdytettäessä esim. ohitustilanteessa n.80-100km/h nopeudesta tuskin Banditin ja Kingin välillä suurta eroa syntyy. Asiaa sivuava keskustelu (vääntö) palstalta jo löytyykin -> Sitkeys 6-vaihteella B-King vastaan ER-6.
  30.  
  31. #660
    Lainaa (Qwert @ Huhti. 25 2010,20:04) kirjoitti
    Ylempänä kyseltiin vakuutuksista.
    Yhtiö Nordea, kuljettajan ikä 31v ja kotipaikka Turku. Bonusten -55% ym. alennusten jälkeen maksettavaa jää ~540€/vuosi (liikenne + osakasko)
    -liikennevakuutus ilman bonuksia ~1100€/v
    -osakasko ilkivaltaturvalla ~77€/v

    Ainakin Pohjolasta saisi pakollisen liikenteen jokusen kympin halvemmalla, mutta osakasko ilkivallalla maksaisi vastaavasti taas noin satkun enemmän. Viimevuonna Nordea pärjäsi vielä kilpailussa selvästi, mutta tälle kaudelle se meni ja korotti moottoripyörien liikenne-/kaskovakuutuksia mukavat 15%. *Ei ***tana! 5% bonuskertymä ei sitten paljoa lompakkoa lihottanut.


    Edelliselle kysyjälle - Bandittia tyypänneenä ja melko vastaavalla koneella olevalla Kawan zrx1200:lla enemmältikin ajaneena sanoisin, että tehoeroa on reilusti kinkin hyväksi näin siis nimenomaan perstuntumalta. Käppyröitä katsellessa erot tosin alta 5000rpm ei näyttäisi suuren suurilta ~10hp luokkaa 3000-5000rpm alueella. Juuri tuon 5000/rpm jälkeen erot sitten pomppaavatkin selvemmiksi.

    Suurimmalla vaihteella kiihdytettäessä esim. ohitustilanteessa n.80-100km/h nopeudesta tuskin Banditin ja Kingin välillä suurta eroa syntyy. Asiaa sivuava keskustelu (vääntö) palstalta jo löytyykin -> Sitkeys 6-vaihteella B-King vastaan ER-6.
    Kiitos paljon vastauksestasi!
    Mutta joo sen vuoksi kyselin juuri persdynon mielipidettä, kun nuo MP-lehtien mittaustulokset vaikuttavat minustakin uskomattomilta, niin kuin linkittämässäsi ketjussakin jotkut esittävät epäilyksensä aiheesta.Uusimmassa Bikessäkin on mitattu Bemu K1300 S:llekin 60-140 km/h suurimmalla vaihteella 4,38 s.Toisaalla siinä testissä taas kerrotaan Bemun olleen nopein nelosvaihteen ohituskiihtyvyydessä, ja minusta tuo em. aika sopisikin juuri 4. vaihteen kiihtyvyystulokseksi...Mutta en nyt jatka tässä ketjussa enenpää siitä aiheesta, kun sille on oma ketjukin...
Sivu: 22 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12202122232432 ... ViimeinenViimeinen