Kiitos, tämä oli loistava tieto! *(enskaTNT @ Helmi. 15 2010,21:03) kirjoitti
Service manuaali kertoi liittimen olevan tankin alla ja nopeussensorin taas tuolla mainitsemasi muovisuojan alla.
Edit: Liitin paikannettu, kiitokset vielä kerran erittäin suuren vaivan säästävästä vinkistä! *
Liitin tosiaankin sijaitsee tankin alla, mutta EnskaTNTn mainitseman eturattaan suojamuovin irroittamalla pääsee kyllä käsiksi tuohon liittimeen. Nopeussensorilta lähtevää johtoa seuraamalla saa käden ujutettua aina liittimelle asti. Pienikätisestä apurista saatta olla tässä kohtaa apua.
Onko ketään vaihtanut kingiin stongaa?
Tekisi mieli vaihtaa mutta vaikuttaa siltä että letkuissa (jarru ja kytkin) ei ole paljoakaan pelivaraa eikä sähköjohdoissakaan ole kauheasti löysää.
Renthal:in crossitanko mielessä.
Vakio tanko on n70cm leveä ja renthallin tangot on noin 74-80cm leveitä että mahtaako yltää?!
mä vaihdoin silloin ku kinky vielä oli mulla , LSL alu tanko , leveys oli muistaakseni 800 ja korko 45...piuhat ja letkut riitti hyvin... korko oli just passeli, matalampi ottas niihin sivu poskiin kiinni.. ajoasento oli ihan Ok !! ei niin pappamainen kuin orkkis
kädet yhdessä ja korkealla
yamaha fzr1000-90,suzuki gsx600r-96, suzuki bandit1200-98,honda x11-00,benelli tnt caferacer 1150-05,
ducati monster s4rs testaretta-07,suzuki b-king-08,ducati streetfighter-09 ,ducati multistrada 1200-10, ducati diavel-11, KTM adventure 1190-13
Kiitos
Pitää katsoa jos renthalilta löytyisi joku noilla spekseillä.
Ameriikan äimistelyä aiheesta
I have the Renthal 7/8" Road Ultra Lows and they give a little more rise and pullback as compared to stock. I got the Gray anodized finish which looks very good on the black King. I find them comfortable for the mostly short to medium distance rides I do.
Renthal also makes Low, Medium and High versions of the 7/8" bars that have more rise and pullback. The Lows may actually have too much pullback for their rise, and could possibly hit the tank at full turn lock.
Renthal789's are 755mm wide and have 100 height.
Renthal
Road Ultra Lows
725mm in Length
75mm Height
50mm Rise
185mm Clamp Area Width
95mm Sweep
Road bike LOWS
730mm in Length
105mm Height
75mm Rise
185mm Clamp Area Width
125mm Sweep
Road bike Medium
725mm in Length
115mm Height
85mm Rise
185mm Clamp Area Width
105mm Sweep
Road bike HIGHS
710mm in Length
120mm Height
105mm Rise
185mm Clamp Area Width
105mm Sweep
STREETFIGHTER Bars.
755mm in Length
100mm Height
60mm Rise
195mm Clamp Area Width
80mm Sweep
MEdiumia ovat laittaneet mopoihinsa
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Mahtaako sulla löytyä kuvaa ?(enskaTNT @ Helmi. 17 2010,18:19) kirjoitti
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Onkohan orkissa jo monta kingillä ajavaa, olisko aika laittaa ensi kesänä pystyyn kokoontumisajot.
Mopot riviin, kuvia, kahvia ja tuunausten tuijottamista![]()
SUZUKI B-KING
Varmaan joku on jo kysynyt, mut missä teetätit maalaukset? Todella hienoa jälkeä... Jos Tripleäkin vähän värjäilisi...(tr3 @ Helmi. 19 2010,08:57) kirjoitti
Hullu se on...
Harley-Davidson XL1200X Forty-Eight
Triumph Speed Triple 1050 -09 (white) (ex)
Honda CB600 Hornet -07 (ex)
Honda CRF 250 R 2006
Tuntuisi noita jokunen jo olevan. Tuolla busanistien kingi-osiossa sellaista jo kovin puuhataan. Asialla tosin taitaa olla pitkälti samat tyypit kuin täällä orgissakin.(AF-1 @ Helmi. 21 2010,18:20) kirjoitti
Edit: Pitimän vielä kysyä, että et kai ole Kingistäsi luopumassa?? *
Joka vuotinen perinne hankkia uusi mopo mutta sillä mä ajelen jos ei kukaan osta pois *(Qwert @ Helmi. 21 2010,19:19) kirjoitti
Nyt näyttää siltä ettei mene kaupaksi mikä on eka kerta kymmeneen vuoteen.
Ostaessani kingiä olin varma ettei sen eteenpäinmyynnissä ole mitään ongelmaa koska se on kaikilla osa alueilla hiton hyvä pyörä ellei jopa täydellinen.
Eihän se mikään ratamopo ole mut allround parhaimmistoa, hiekallakin menee hienosti
Vastaavaa mörköä ei ole kenelläkään valmistajalla ja edullinen hankintahintakin on pelkkää plussaa paitsi et hormit täytyy vaihtaa siitä ei pääse mihinkään
SUZUKI B-KING
Maalaus faw ja ruiskunvarressa " Jeppe"
paja heillä on Tuusulassa riihikalliossa.
Jeppe ei itse enään maalaa mutta sen lakeijat kyllä
löydät heidän tiedot netistä. Ps . Jos etsit halpaa älä vaivaudu edes
kysymään.
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Hyvä työ maksaa aina... Mutta kuitenkin on mukava tietää kustannusarvio... Löysin joo heidät, mutta mitä oman pyöräsi maalauttaminen maksoi? Itse ajattelin ehkä vähän vielä yksinkertaisempaa omaan pyörään... Eipä jotkut töherrykset paljoa edistä pyörän jälleenmyyntiä...(tr3 @ Helmi. 22 2010,06:19) kirjoitti
Hullu se on...
Harley-Davidson XL1200X Forty-Eight
Triumph Speed Triple 1050 -09 (white) (ex)
Honda CB600 Hornet -07 (ex)
Honda CRF 250 R 2006
ruiskun varressa jeppe mut jeppe ei niiqy maalaa eli okkei![]()
SUZUKI B-KING
Jeppe ei maalaa enää, opetellaan lukemaan(AF-1 @ Helmi. 22 2010,11:53) kirjoitti
Vastaanpa tr3:n puolesta, että maksaa 2-3ke.
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
(riisor @ Helmi. 22 2010,11:57) kirjoitti
2000-3000 € ! Huh... ajattelin lähinnä 1000-2000 €...
Hullu se on...
Harley-Davidson XL1200X Forty-Eight
Triumph Speed Triple 1050 -09 (white) (ex)
Honda CB600 Hornet -07 (ex)
Honda CRF 250 R 2006
siisti työn jälki ei siinä mitään(Triple W @ Helmi. 22 2010,12:10) kirjoitti
Muuten maalaus näyttää siltä kuin se olisi maitovanukas mihin on tehty mansikkahillopyörre![]()
SUZUKI B-KING
Näitä "hillo" vanukkaita olen teettäny 4 kertaa ja joka kerta ole ollu erittäin tyytyväinen.. hinnat riippuu aivan siitä mitä haluat, ole herroihin yhteydessä niin saat infoa, kaikki on siitä kiinni että puratko itse, onko pohjat millaiset. kuinka paloina on kilkkeet. kuten B kingin tankki osio on kovin hankala kun se pitää kasata maalauksen aikan miljoona kertaa jotta kaikki osuu kohdillieen..
tuossa mun entisiä duuneja ala FAW:
http://kuvablogi.com/nayta/853633/
http://kuvablogi.com/nayta/980567/
http://kuvablogi.com/nayta/1173858/
http://kuvablogi.com/nayta/1683641/
http://kuvablogi.com/nayta/1698219/
http://kuvablogi.com/nayta/2150106/
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Ai sä ostit myös sivuponttoonit saksast, onks noi vähän sirommat kuin ne orginaalit?
Roketin jälkimmäinen maalaus on ylikylänhiano!
SUZUKI B-KING
Tuli tuollainen B-King juuri ostettua ja nyt pitäisi alkaa tilailemaan siihen osia.. Akran sliparit multa jo löytyy.. Nyt ensimmäisenä pitäisi saada uusi kilpiteline.. Mistä mahtaisin löytää fiksun hintaisen telineen jossa olisi takavalo valmiina..?
B-KING
FZ1-N
CBR 900
CBR 600
CRM 125
NSR 125
odotas kun heität sen ladan vaimentajan ja tukiraudat pois niin et saa muualta kun ermaxilta.(kossu87 @ Helmi. 26 2010,20:29) kirjoitti
Tarjonta on todella huono ja ne mitä on tarjolla on tarkotettu käytettäväksi sen alkuperäisen tukirautahässäkän kanssa.
Mä tilasin muumiolta carbon yoshit ja ns minikilpitelineen missä oli valo mukana.
Hypistellessäni käsissä telinettä totesin etten ole ikinä tehnyt pöljempää hankintaa, se vain pultataan vanhan kenttälapion paikalle eikä tee mitään parannusta näköön.
SUZUKI B-KING
http://www.romatech.de/shop/suzuki/5...9ef0c23011.php(kossu87 @ Helmi. 26 2010,20:29) kirjoitti
tuolta tuli mulla.![]()
b-king -08
Teetätin homman Malmin Prätkäpajalla ja hyvä tuli. Alkuperäinen kenttälapio pois. Kilpiteline sivulle ja minivilkut sivuille. Sliparit Yoshin carbon.
Onko tietoa mistä voisi tilata ja mihin hintaan sirommat sivuponttoonit.
Onko joku muuttanut ratastusta ja kuinka paljon. Miltä tuntuu ajossa. Itse ajattelin pienentää eturatasta yhdellä.
Pasi Silvennoinen
Joo just samantyylinen teline tuli muumiolta.(hcaape @ Helmi. 27 2010,07:28) kirjoitti
SUZUKI B-KING
Mikäli haluat korvata vain alkuperäisen kilpiteline/lokarin niin Evotechiltä löytyis ihan siisti ratkaisu. Jos haluat heittää myös sen alkuperäisen Suzuki kolmion putkien välistä pois niin D3componentsilta löytyis yksi vaihtoehto.(kossu87 @ Helmi. 26 2010,20:29) kirjoitti
Kumpikaan ehdotetuista ei varmaan ole ihan halvimmasta päästä ole, mutta jäävät nuo nyt alle satasen kuluineen kuitenkin.
Mikä vialla? Tein kingiin itse uuden 4-2-1 putkiston ja näin ollen kaikki ylimääräinen otettiin pois. (eli katti ja kuristinläpät) lambdan laitoin uuteen putkeen paikoilleen... Tänään pääs ekaa kertaa käyttää pärrän lämpimäks, mutta paneliin jäi palamaan FI punainen valo koneen käydessä? Kone toimi kyllä moitteettomasti, lähti hyvin käyntiin ja vastasi hyvin kaasuun, siis mistä moinen vois johtua? Manuaalissa luki jotain tyyliin kone käy vain A-modella, ei B-modella? Voisko tää johtua siis poistetuista kuristinläpistä? Otin vaijerit pois ja jätin säätimen paikoilleen... Säätikö A- ja B-mode tätä läppää vai säätääkö ECU läppiä koko ajan? Vielä pitäis suodatin ja x-tre näprätä paikoilleen ja tehdä kilpi/valoteline.... Äänet oli muuten tosi komeet!!! *siis mitä tarttee tehdä
![]()
Maco,
Kun Kingiin kääntää virrat päälle, ECU testaa pakoputkiston EXCV läpän toimintaa ajamalla sen täysin kiinni -> täysin auki -> 40 % auki. Servossa on ymmärtääkseni sähkömoottori ja samassa asentoanturi. Jos asentoanturi saa väärät arvot kiinni tai auki asennossa, niin siitä tulee virheilmoitus. Eli kun olet irrottanut ne vaijerit niin servo ei löydä läpän ääriasentoja.
ECU säätää läppää kaasunasennon ja kierrosluvun mukaan.
Vaihtoehtoja virheilmoituksen eliminointiin lienee kolme :
1) vaijerit kiinni ja niiden päähän joku häkkyrä, jossa liikevara on sama kuin EXCV läpässä. Niin ECU luulee että läppä on ok.
2) ECUeditor, jolla ECU:uun voi flashata komennon joka eliminoi läpän käytön ja virheilmoituksen. Olen tämän testannut ja se toimii. Lisää tietoa täältä : http://www.activeboard.com/forum.s....stFirst
Tuolla ECUeditorillahan voi sitten tehdä muutakin kivaa ja kiitos Petrik:in viime joulusta saakka se on siis ollut tarjolla myös B-Kingiin Busan lisäksi. Kannattaa tutustua. ECUeditor:lla voi muuten näppärästi poistaa ne restrictionit eli hoitaa X-Tre:n homman ilman lisäpalikoita...
3) Tämä ohje joka myös löytyy tuon edellisen linkin takaa :
"Not sure if this helps, but as you had the Pin layouts, we have discovered that removing the wire from Pin 24 deactivates the EXCVA and will not lead to an FI light.
It is one of the few undocumented Pins so we have no descrption of the secretive pins(the blank entries of the terminal alignment diagram), but it appears to be a ground of some sort that removes the EXCVA from the ECUs processing.
Is there anyway for you guys to tell us what the various functions are behind these undocumented pins based on what the ECU is doing? We can follow them in the wiring diagram, but its generally does not give ou any hint as to what their function in and for some reason Suzuki does not want most to know what they do.
These would be the ones with active wires, not the ones that we use in the flash harness that we hook to as those you have already let us know."
Eli kyseessä on ECU:n pinni 24. Tässä schema :
http://files.myopera.com/v2tre....out.jpg
Tätä kolmostapaa en ole itse testannut mutta ilmeisesti toimii.
Terv. JuhaV
The older I get, the faster I was ...
Now Thruxton R Supercharged & BMW K1300S HP
Kiitos neuvoista JuhaV! Eiköhän se ongelma ratkea jo näillä neuvoilla (noin jotenkin sen ajattelin itekkin toimivan). Pitää vaan päättää mitä vaihtoehtoa käyttää...![]()
t:Maco
ponttooneja:(B-King-08 @ Helmi. 27 2010,09:34) kirjoitti
http://www.pit-eck.com/search/advanced
http://www.powerbronze.co.uk/Shop....=818257
http://www.s2-concept.com/boutiqu....dcb1016
http://hfcarbon.de/index.php?main_pa...ex&cPath=10_62
http://www.streetfightersinc.com/B-KingAccessories.htm
noista pääsee alkuun
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Kiitti vinkistä. Noista linkeistä löytyi mukavasti harkinnan arvoista tuning-osaa. Onko sulla henk. koht.kokemuksia noista putiikeista eli uskaltaako tilata.
Pasi Silvennoinen
kaikista on ja voi hyvin..
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta