Sivu: 19 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9171819202129 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 541:stä 570:een 1544:sta
  1. #541
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (M.H @ Helmi. 05 2010,09:54) kirjoitti
    Kovin on hiljaiseloa Kingi palstalla!? Onko kellään mitään tuunausta meneillään näin talvi aikaan? Itellä taitaa rajoittua tangon vaihtoon ja pleksin laittoon.
    Lisää sähkövärkkejä. Ainakin proileri ja virtalähteet PMR:lle ja ipodille, vakionopeussäädin ja kahvalämppärit vielä harkinnassa.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  2. #542
    Lainaa (M.H @ Helmi. 05 2010,09:54) kirjoitti
    Kovin on hiljaiseloa Kingi palstalla!? Onko kellään mitään tuunausta meneillään näin talvi aikaan? Itellä taitaa rajoittua tangon vaihtoon ja pleksin laittoon.
    Voiko (tai saako edes) talven viettää tunaamatta pyörää?? *

    Syksyllä tuollainen kingi tuli hankittua nurkkiin. Ajot vain jäi n.500km ennen kuin ajokausi päättyi, mutta toki tuon kanssa on yhteistä aikaa tullut tallissa vietettyä. Edellinen omistaja oli ehtinyt vaihtamaan Two Brothersin sliparit ja kilpitelineen, joten niille en ole vielä malttanut tehdä mitään.

    Tähän mennessä tapahtunutta:
    -Pazzon mustat jarru- ja kytkinkahvat
    -Evotechin mustat vesi- ja öljyjäähyn suojat
    -Oberonin mustat tangonpääpeilit
    -Vortexin musta teräksinen takaratas (45T)
    -Rizoman mustat ledivilkut taakse + uusi ledvilkkurele
    -Puigin kaatumasuojat
    -Speedohealer

    Suunnitteilla:
    -Jalkatapeille tapahtunee jotain, joko kokonaan uusi rear setti (TRW?) tai mahdollisesti vain alkuperäisen setin maalaus ja uudet laskettavat jalkatapit.
  3. #543
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Qwert @ Helmi. 05 2010,14:00) kirjoitti
    -Evotechin mustat vesi- ja öljyjäähyn suojat
    Katos vaan, nyt saa näköjään öljynlauhduttimellekin suojaa. Pitääpä laittaa tilaukseen.
    Vieläkö muuten toi evon syylärisuoja ottaa pumppuihin kiinni kun stonga on ääriasennossa? Vai onko tapahtunut tuotekehitystä?
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  4. #544
    Lainaa (riisor @ Helmi. 05 2010,14:07) kirjoitti
    Lainaa (Qwert @ Helmi. 05 2010,14:00) kirjoitti
    -Evotechin mustat vesi- ja öljyjäähyn suojat
    Katos vaan, nyt saa näköjään öljynlauhduttimellekin suojaa. Pitääpä laittaa tilaukseen.
    Vieläkö muuten toi evon syylärisuoja ottaa pumppuihin kiinni kun stonga on ääriasennossa? Vai onko tapahtunut tuotekehitystä?
    Marraskuun alkupäivinä saivat myyntiin tuon öljyjäähyn suojan.

    Tuosta pumppujen ja suojan toisiinsa osumisesta en valitettavasti ole edes kuullut. Stongaa en asennuksen jälkeen ääriasentoihin tullut käännelleeksi, joten en osaa sanoa tuosta. Testaan kun seuraavan kerran tallilla käyn.



  5. #545
    Lainaa (riisor @ Helmi. 05 2010,11:12) kirjoitti
    Lainaa (M.H @ Helmi. 05 2010,09:54) kirjoitti
    Kovin on hiljaiseloa Kingi palstalla!? Onko kellään mitään tuunausta meneillään näin talvi aikaan? Itellä taitaa rajoittua tangon vaihtoon ja pleksin laittoon.
    Lisää sähkövärkkejä. Ainakin proileri ja virtalähteet PMR:lle ja ipodille, vakionopeussäädin ja kahvalämppärit vielä harkinnassa.
    Kahvinkeitin, mikroaaltouuni, ilmastointi, jääpalakone ja selänraaputin puuttunevat?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  6. #546
    Edelleen, mopeti pyssyy (suomeks: pysyy, turuks: pysys, savoks: pysysisköhä tuony sittennii kuitenkaa vua empä uo uatellunnakka ..., virox: kuiteliks saabama me se tanne joku paev ...) vakiona
    Triumph Tiger XC 800
    Suzuki Hayabusa + Aprilia Pegaso
    Suzuki B-King
    Suzuki Intruder 1400
    Yamaha Virago535
    Honda CB125
    -Jaska Kuuskajaskari-
  7. #547
    Lainaa (riisor @ Helmi. 05 2010,11:12) kirjoitti
    Lainaa (M.H @ Helmi. 05 2010,09:54) kirjoitti
    Kovin on hiljaiseloa Kingi palstalla!? Onko kellään mitään tuunausta meneillään näin talvi aikaan? Itellä taitaa rajoittua tangon vaihtoon ja pleksin laittoon.
    Lisää sähkövärkkejä. Ainakin proileri ja virtalähteet PMR:lle ja ipodille, vakionopeussäädin ja kahvalämppärit vielä harkinnassa.
    Seuraavaa rojua on tullut hankittua pyörään:

    - Micronin putket Briteistä
    - Kilpiteline + takavalo tr3 nimimerkiltä
    - Pienemmät vilkut

    Hankintalistalla vielä ainakin:

    - Tangonpääpeilit tai muut sirommat laitokset
    - Takalaukku kesän Euroopan kierrokselle
    - Uusi kypärä (tämä nyt ei ole varsinainen pyörän tuunaus, mutta kuitenkin)
    BMW S1000XR
  8. #548
    Lainaa (Qwert @ Helmi. 05 2010,14:00) kirjoitti
    -Oberonin mustat tangonpääpeilit
    Mistäs nämä hankit? Ovatko asialliset? Ja mitä kustansivat? Olen vastaavia katsellut ja ainakin Stormilla kaupataan tällaisia: http://www.storm-motor.fi/shop....04-0295
    En sitten tiedä ovatko mistään kotoisin.



    BMW S1000XR
  9. #549
    -Lsl peilit on tulossa
    http://www.motoevolution.co.uk/catalog....opy.jpg

    Ja hälyyttävän jarrulevylukon ostin.



  10. #550
    Lainaa (Rockster @ Helmi. 05 2010,20:04) kirjoitti
    Lainaa (Qwert @ Helmi. 05 2010,14:00) kirjoitti
    -Oberonin mustat tangonpääpeilit
    Mistäs nämä hankit? Ovatko asialliset? Ja mitä kustansivat? Olen vastaavia katsellut ja ainakin Stormilla kaupataan tällaisia: http://www.storm-motor.fi/shop....04-0295
    En sitten tiedä ovatko mistään kotoisin.
    Oberonit oli mulla jo edellisessä pyörässä yhden kauden. Tilasin ne Ducati-miesten kaupasta Carbon-Trader.com. Lähettävät kaikki tilaukset lähetyskuluitta EU:n sisällä. Ok pulju - nopeaa, henkilökohtaista palvelua. Hinta oli tuolloin £59,95/pari - nyt en pikaisesti katsomalla peilejä tuolta löytänyt.

    Nämä peilit kuitenkin kyseessä. Jämäkkä kiinnitys ja viimeistely ei juuri jätä toivomisen varaa. Omani on nuo 60mm suoralla peilillä. Aika kaposaksi katselukulmat noilla jää, joten melkeinpä suosittelisinkin tuota 75mm kuperalla peilillä.

    Noista Stormilla myytävistä Motraxin peileistä olen kuullut myös hyvää palautetta ja aika monella sellaiset pyörässä olen näkynytkin, joten varmaan tekevät nekin tehtävänsä.
  11. #551
    Jotain pientä itsekkin puuhaillaan. Riisorin juokseva led sarja, autocomin tangentti setti. Wp takaiskunvaimennin kaikilla herkuilla. Gilles jalkatappi sarjat ja pedaalit. Jarrulevyt mallia törkeen hienot. Ja kellermanin yhdistelmä vilkut joissa jarruvalo, takavalo ja vilkut yhdessä.
    + kaikkea pikku sälää. .

    Entiset puuhailut: erikois maalaus,X-tre, s2 concept plexi, s2 alakate, bodis putki, pazzo kahvat, häly kaikilla herkuilla, zumo, autocom, lsl tapit, custom crome peilit, hiilikuitua: etu ja takalokasuoja, sivu kolmiot , tail peace, istuin suoja, kone suojat, ketjusuoja, vilkut, jalkatappirunkojen maalaus.



    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  12. #552
    Lainaa (Qwert @ Helmi. 05 2010,23:10) kirjoitti
    Nämä peilit kuitenkin kyseessä. Jämäkkä kiinnitys ja viimeistely ei juuri jätä toivomisen varaa. Omani on nuo 60mm suoralla peilillä. Aika kaposaksi katselukulmat noilla jää, joten melkeinpä suosittelisinkin tuota 75mm kuperalla peilillä.

    Noista Stormilla myytävistä Motraxin peileistä olen kuullut myös hyvää palautetta ja aika monella sellaiset pyörässä olen näkynytkin, joten varmaan tekevät nekin tehtävänsä.
    Ok. Täytyy käydä Stormilla kyttäämässä noita Motraxeja, että ovatko mistään kotoisin. Periaatteessa on kyllä aika sama näkeekö niistä mitään kun normaalipeileihinkään en viitsi pyörällä ajaessa juuri luottaa. Päätä se on käänneltävä jos haluaa hengissä säilyä. Lähinnä sheriffejä varten noita olisin asentamassa

    Plussaa tietysti jos niistä jotain näkisi, mutta tyyli tässä on tärkein määräävä tekijä.
    BMW S1000XR
  13. #553
    Lainaa (tr3 @ Helmi. 06 2010,08:32) kirjoitti
    Ja kellermanin yhdistelmä vilkut joissa jarruvalo, takavalo ja vilkut yhdessä.
    Saatko otettua videoo toiminnassa? On aika heikosti vielä infoa ja kuvia noista...
    tai siis en ole löytänyt

    Lainaa (Rockster @ Helmi. 06 2010,14:15) kirjoitti
    Lainaa (Qwert @ Helmi. 05 2010,23:10) kirjoitti
    Nämä peilit kuitenkin kyseessä. Jämäkkä kiinnitys ja viimeistely ei juuri jätä toivomisen varaa. Omani on nuo 60mm suoralla peilillä. Aika kaposaksi katselukulmat noilla jää, joten melkeinpä suosittelisinkin tuota 75mm kuperalla peilillä.

    Noista Stormilla myytävistä Motraxin peileistä olen kuullut myös hyvää palautetta ja aika monella sellaiset pyörässä olen näkynytkin, joten varmaan tekevät nekin tehtävänsä.
    Ok. Täytyy käydä Stormilla kyttäämässä noita Motraxeja, että ovatko mistään kotoisin. Periaatteessa on kyllä aika sama näkeekö niistä mitään kun normaalipeileihinkään en viitsi pyörällä ajaessa juuri luottaa. Päätä se on käänneltävä jos haluaa hengissä säilyä. Lähinnä sheriffejä varten noita olisin asentamassa *

    Plussaa tietysti jos niistä jotain näkisi, mutta tyyli tässä on tärkein määräävä tekijä.
    Noista Motraxeissta näkee todella hyvin, jos peili on tangon päässä niin käytännössä tulee toimeen pelkällä vasemmalla peilillä, koska sillä näkee sen verran laajan alueen taakse!


    Itsellä on asennettu peilit näin * ja silti näkee ihan tarpeeksi, paitsi kaksi päällä jolloin näkyy vain matkustajan polvet.
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  14. #554
    Lainaa (DizzySpell @ Helmi. 06 2010,15:24) kirjoitti
    Noista Motraxeissta näkee todella hyvin, jos peili on tangon päässä niin käytännössä tulee toimeen pelkällä vasemmalla peilillä, koska sillä näkee sen verran laajan alueen taakse!


    Itsellä on asennettu peilit näin * ja silti näkee ihan tarpeeksi, paitsi kaksi päällä jolloin näkyy vain matkustajan polvet.
    Niin, voihan ne tosiaan noinkin laittaa. Täytyy kokeilla missä ajavat asiansa parhaiten. Käyn Stormilla hakemassa nuo ja uuden kypärän ensi viikolla.
    BMW S1000XR
  15. #555
    no nyt vain alumiinen ketjusuoja ja k&n filsu.
    aiemmin laitettu tangonpääpeilit mallia oberon,
    kilpiteline, x-tre,s2 concept plexi,putket mallia Scorpion,
    tankinsuoja mallia biltema ,sekä geelipenkki.
    mutta nyt ja kohta
    b-king -08
  16. #556
    Lainaa (hcaape @ Helmi. 06 2010,17:53) kirjoitti
    no nyt vain alumiinen ketjusuoja ja k&n filsu.
    aiemmin laitettu tangonpääpeilit mallia oberon,
    kilpiteline, x-tre,s2 concept plexi,putket mallia Scorpion,
    tankinsuoja mallia biltema ,sekä geelipenkki.
    mutta nyt * ja kohta
    Kun nyt näyttää olevan sellaista jengiä, joilla on tuo X-Tre kiinni Kingissä. Kannattaako laittaa? Rajoittimethan se poistaa, mutta mitenkäs tuo väännön lisääntyminen, huomaako sitä konkreettisesti?
    BMW S1000XR
  17. #557
    Lainaa (Rockster @ Helmi. 06 2010,17:56) kirjoitti
    Lainaa (hcaape @ Helmi. 06 2010,17:53) kirjoitti
    no nyt vain alumiinen ketjusuoja ja k&n filsu.
    aiemmin laitettu tangonpääpeilit mallia oberon,
    kilpiteline, x-tre,s2 concept plexi,putket mallia Scorpion,
    tankinsuoja mallia biltema ,sekä geelipenkki.
    mutta nyt * ja kohta
    Kun nyt näyttää olevan sellaista jengiä, joilla on tuo X-Tre kiinni Kingissä. Kannattaako laittaa? Rajoittimethan se poistaa, mutta mitenkäs tuo väännön lisääntyminen, huomaako sitä konkreettisesti?
    aika turhaa mutta kyllä lähtee
    eli onhan tota tehoa vakiona ihan riittävästi mutta muutama lisänen ei tee pahaa
    eikä ole kallis
    varsinkin kun vaihtaa putken+ilmansuodattimen
    b-king -08
  18. #558
    Lainaa (hcaape @ Helmi. 06 2010,17:53) kirjoitti
    sekä geelipenkki.
    Ilmeisesti geelipenkki saa sinulta varauksettomat suositukset. Vai tulkitsinko oikein tuon perässä olevan hyppyläpsyhymiön?
    Onkohan tuo yhtään korkeampi kuin vakio. Kuvissa näyttäisi, mutta entäs käytäntö - varsinkin kun tulen siihen lastaamaan 100kg höttöä niin onko lopputulos yhtäläinen lätty kuin tuo alkuperäinenkin.

    Hiukan tuommoinen hinkuttais, mutta mitä noita ulkomaanelävien foorumeita olen lueskellut niin tuntuis tuokin jakkara jakavan mielipiteitä.
  19. #559
    tuossa muutama kuvatus niistä kellermaneista http://kuvablogi.com/nayta/2449000/

    kuvat huono "livenä" kirkkaat ja vaikka jarruvalot on päällä niin sokeakin näkee vilkun..
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  20. #560
    tosta X-trestä, kysyttiin niin itse en kyllä eroa huomaa. toki huippunopeutta tulee lisää mutta missäpä suomessa siitä hyötyy ja toisaalta yli 250 nakulla on suht perseestä. koettu usean sadan kilsan verran.. pää irtoooooo.

    Halvempi ja parempi on Turbon tunne halvalla.. eli

    R1 tai R6 kaasu kahvan asennus.. on kun ois 100 hp lisää tehoa koneessa . katso kuva ja ymmärrä: http://kuvablogi.com/nayta/2224919/
    tuo musta kahva Gsxr on siis B-kingin kahva katso tuon vaijeri rullan ympärysmittaa ja vetaa siis noihin muihin .

    B-kingissä on siis aivan törkeen pitkä liike tuossa kaasussa tuo R6 kaasu on 1 /4 osa liikkeestä eli kaasu on auki lähes mitättömällä kädenliikkeel ,mutta samalla siitä tulee kovin raskas.. tuo R1 kaasu kahva oli hyvä ja pudotti kaasun liikerataa noin 1/3 eli herkempi hauskempi ja kaikinpuolin jees.

    halpa ja helppo sekä hyvin perusteltu, tarttee tehdä tuunaus.
    hieman tarvii dremeliä katso kuvat nuolilla ..
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  21. #561
    Tr3:lle kysymys. Onko tuo Bodiksen slipari E-hyväksytty/tyyppihyväksytty? Oletko muutoskatsastanut Kingin tuolle sliparille?
  22. #562
    E hyväksytty on se, en ole erikseen konttorilla käyttäny enkä käytä. On E stanssit kyljessä ja hieno E hyväksyntä plakaatti mopossa mukana.. Valmistajan mukaan saksassa tyyppi hyväksytty



    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  23. #563
    Lainaa (tr3 @ Helmi. 08 2010,15:04) kirjoitti
    E hyväksytty on se, en ole erikseen konttorilla käyttäny enkä käytä. On E stanssit kyljessä ja hieno E hyväksyntä plakaatti mopossa mukana.. Valmistajan mukaan saksassa tyyppi hyväksytty
    Kiitokset!
  24. #564
    Lainaa (Qwert @ Helmi. 06 2010,21:16) kirjoitti
    Lainaa (hcaape @ Helmi. 06 2010,17:53) kirjoitti
    sekä geelipenkki.
    Ilmeisesti geelipenkki saa sinulta varauksettomat suositukset. Vai tulkitsinko oikein tuon perässä olevan hyppyläpsyhymiön?
    Onkohan tuo yhtään korkeampi kuin vakio. Kuvissa näyttäisi, mutta entäs käytäntö - varsinkin kun tulen siihen lastaamaan 100kg höttöä niin onko lopputulos yhtäläinen lätty kuin tuo alkuperäinenkin.

    Hiukan tuommoinen hinkuttais, mutta mitä noita ulkomaanelävien foorumeita olen lueskellut niin tuntuis tuokin jakkara jakavan mielipiteitä.
    onhan toi vähän korkeampi.ja itse painan n100kg
    vakiolla perse puutuu 150km tällä n 250km.
    b-king -08
  25. #565
    Lainaa (hcaape @ Helmi. 09 2010,17:02) kirjoitti
    Lainaa (Qwert @ Helmi. 06 2010,21:16) kirjoitti
    Lainaa (hcaape @ Helmi. 06 2010,17:53) kirjoitti
    sekä geelipenkki.
    Ilmeisesti geelipenkki saa sinulta varauksettomat suositukset. Vai tulkitsinko oikein tuon perässä olevan hyppyläpsyhymiön?
    Onkohan tuo yhtään korkeampi kuin vakio. Kuvissa näyttäisi, mutta entäs käytäntö - varsinkin kun tulen siihen lastaamaan 100kg höttöä niin onko lopputulos yhtäläinen lätty kuin tuo alkuperäinenkin.

    Hiukan tuommoinen hinkuttais, mutta mitä noita ulkomaanelävien foorumeita olen lueskellut niin tuntuis tuokin jakkara jakavan mielipiteitä.
    onhan toi vähän korkeampi.ja itse painan n100kg
    vakiolla perse puutuu 150km tällä n 250km.
    Nonni eli tommonenkin sitten tarvitaan. *
  26. #566
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Qwert @ Helmi. 09 2010,22:36) kirjoitti
    Lainaa (hcaape @ Helmi. 09 2010,17:02) kirjoitti
    Lainaa (Qwert @ Helmi. 06 2010,21:16) kirjoitti
    Lainaa (hcaape @ Helmi. 06 2010,17:53) kirjoitti
    sekä geelipenkki.
    Ilmeisesti geelipenkki saa sinulta varauksettomat suositukset. Vai tulkitsinko oikein tuon perässä olevan hyppyläpsyhymiön?
    Onkohan tuo yhtään korkeampi kuin vakio. Kuvissa näyttäisi, mutta entäs käytäntö - varsinkin kun tulen siihen lastaamaan 100kg höttöä niin onko lopputulos yhtäläinen lätty kuin tuo alkuperäinenkin.

    Hiukan tuommoinen hinkuttais, mutta mitä noita ulkomaanelävien foorumeita olen lueskellut niin tuntuis tuokin jakkara jakavan mielipiteitä.
    onhan toi vähän korkeampi.ja itse painan n100kg
    vakiolla perse puutuu 150km tällä n 250km.
    Nonni eli tommonenkin sitten tarvitaan. *
    No jaa. Ei mitään ongelmia vakiopenkillä edes 800+ km päivämatkoilla, joten väittäisin että vika on jossain ihan muualla kuin penkissä
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  27. #567
    RM-Heinolla näytti olevan 08 mallinen Kingi. Ainakin kilpiteline oli vaihdettu tyylikkäämpään... Mahtaako olla jonkun Orgilaisen exä?
    Kawasaki KMX 125 -> Honda CB 350 Twin -> Suzuki GSX 750 -> Suzuki Bandit 1200 N -> Yamaha FZS 1000 -> Yamaha MT-01 -> Yamaha FZ1N -> Kawasaki Z 1000 SX -> Yamaha MT-09 -> Kawasaki Versys 1000 -> Suzuki Katana 1000
  28. #568
    Nyt on haettu Stormilta tangonpääpeilit. Vaikuttavat hyvin asiallisilta ja jämäkiltä. Säädöt saa lukittua niin, etteivät varmasti säädy itsestään. Ja sopivat siis niin alumiinisille, kuin teräksisille tangoille. Ja peilit ovat riittävän isot.

    Pitää käydä heittämässä pyörään kiinni. Mulle nämä ovat varmasti hyvä vaihtoehto, koska levehköt hartiat usein peittävät normileilien näkyvyyden aika tehokkaasti.

    Niin ja samalla tuli hankittua uusi X-liten potta. X-701 mallia. Stormilla myytiin erittäin hyvään hintaan. Taisi olla 289€. Tein valinnan X801RR:n ja tuon 701:n välillä. Melkein täysin sama potta, mutta 701 istui paremmin päähän.
    BMW S1000XR
  29. #569
    Lainaa (Qwert @ Helmi. 05 2010,18:32) kirjoitti
    Lainaa (riisor @ Helmi. 05 2010,14:07) kirjoitti
    Lainaa (Qwert @ Helmi. 05 2010,14:00) kirjoitti
    -Evotechin mustat vesi- ja öljyjäähyn suojat
    Katos vaan, nyt saa näköjään öljynlauhduttimellekin suojaa. Pitääpä laittaa tilaukseen.
    Vieläkö muuten toi evon syylärisuoja ottaa pumppuihin kiinni kun stonga on ääriasennossa? Vai onko tapahtunut tuotekehitystä?
    Marraskuun alkupäivinä saivat myyntiin tuon öljyjäähyn suojan.

    Tuosta pumppujen ja suojan toisiinsa osumisesta en valitettavasti ole edes kuullut. Stongaa en asennuksen jälkeen ääriasentoihin tullut käännelleeksi, joten en osaa sanoa tuosta. Testaan kun seuraavan kerran tallilla käyn.
    Viikonloppuna poikkesin tallilla ja kyllähän nuo pumput ääriasennossa edelleen näyttäisivät ottavan suojaan kiinni.

    Speedo Healeri piti heittää paikoilleen käden käänteessä, mutta mitä vielä - pah! Jäi homma paremmalle ajalle. *
    * ...vai osaako joku vinkata pääsisikö tuohon johtosarjaan käsiksi jotenkin ilman tankin ja muovien irroittelua??
  30.  
  31. #570
    joo ei tarvinna tankkii ja sivu muoveja irroitella...vaihdevivun yläpuolella oleva muovi vain irti,siitä reiästä pienellä sorminäppäryydellä se oikea liitin vain löytyi
    yamaha fzr1000-90,suzuki gsx600r-96, suzuki bandit1200-98,honda x11-00,benelli tnt caferacer 1150-05,
    ducati monster s4rs testaretta-07,suzuki b-king-08,ducati streetfighter-09 ,ducati multistrada 1200-10, ducati diavel-11, KTM adventure 1190-13
Sivu: 19 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9171819202129 ... ViimeinenViimeinen