Sivu: 15 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415161725 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:stä 450:een 1544:sta
  1. #421
    Lainaa (AF-1 @ Kesä. 16 2009,11:24) kirjoitti
    Matkan kesto oli 430km ja keskikulutus himpun alle 3,945 l/100km.
    Tämä on kyllä kova tulos * Itte hinasin tuossa 305km/14,5L ja mentiin jo lopussa 10km/h alle rajoituksen. b-modella törryyttelin.
    www.alphaindigo.net

    www.soulhealermusic.com
  2. #422
    B-King kiinnostaisi kovasti(kunhan vaihtaisi ne vaimentajat), mutta onkohan harppaus ER-6n kawasta liian iso, lähinnä tehojen puolesta? Vaikka kaikkeen tottuu kuulemma nopeasti ja onhan siinä niitä eri tehokarttoja.
    Rock hard, ride free
  3. #423
    Pyörien hintoja katsellessa on kyllä osunut silmään B-Kingin "edullisuus". Z1000 tai CBR1000R ovat jopa kalliimpia, kyllä Kingin kohdalla hinta/laatu/teho-suhde on varmaan yksi parhaista
    Rock hard, ride free
  4. #424
    Lainaa (PärinäMikko @ Heinä. 03 2009,15:47) kirjoitti
    B-King kiinnostaisi kovasti(kunhan vaihtaisi ne vaimentajat), mutta onkohan harppaus ER-6n kawasta liian iso, lähinnä tehojen puolesta? Vaikka kaikkeen tottuu kuulemma nopeasti ja onhan siinä niitä eri tehokarttoja.
    Noita tehoja on turha pelätä. Kaikkkihan on kiinni siitä, kuinka kaasukahvaa käännät. Ja onhan tuossa B-kingissä se B-modekin.

    Enemmän kannattaa kiinnittää huomiota siihen, miltä pyörä tuntuu ajossa nimen omaan sinulle. Käsiteltävyys, mittasuhteet ja muutenkin se pers tuntuma. Eli kunnollinen pitkä koeajo vaihtelevilla tieosuuksilla ja jos nuo em. asiat on kunnossa, niin siitä sitten vaan.
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  5. #425
    Tosiaankin jos haluaa/maltaa tuolla b-modella ajella ja ottaa tuntumaa laitteeseen, ni ei ole ainakaan pelkoa että tehojen puolesta karkaa * Jostain olin lukevinani, että b-modella piikkiteho olisi 114hv, eli teho/paino-suhde on "kohillaan"... * Omasta mielestäni, tuossa on tuo paino kyllä hyvin saatu sijoitettua, eli ajossa sitä ei kyllä huomaa, ainoastaan paikallaan työnneltäessä. Ja nappulan painaminen a-modelle on varmasti halvempaa, kuin pyörän päivittäminen tehokkaampaan * Voin kyllä lämpimästi suositella laitetta.
    www.alphaindigo.net

    www.soulhealermusic.com
  6. #426
    Päivää,

    Eilen noudin ajokiksi uuden mustan Kingin.

    Muutama sata kilometriä on nyt takana ja mopo tuntuu istuvan käteen erinomaisesti. Hain sellaista yleispyörää, jolla voi ajaa taajamassa, vähän matkaakin ja käydä välillä radallakin nauttimassa. Ja joka ei olisi tylsä !

    Ainakin nyt tuntuu että valinta osui nappiin. Pyörällä on ihmeellinen ominaisuus "kadottaa" painonsa kun päästään liikkeelle. Paikallaan liikutellessa paino tietenkin tuntuu mutta ajossa pyörä on yllättävän ketterä. Välillä pitää katsoa että ajanko tosiaan näin ison näköisellä pyörällä kun ketteryys on kuin puolta pienemmästä.

    Ja tylsyys ei pääse yllättämään kun kiertää kahvaa : "Voima olkoon kanssanne" fiilistä riittää ja postinumerot alkavat vaihtua näytössä kiihtyvään tahtiin.

    Edellinen peli oli Honda VTR SP ja nyt joutuu ainakin radalla opettelemaan hieman erilaisen ajotyylin mutta kunhan pitää järjen päässä niin veikkaan että mutkista uloskiihdytys vetää hymyn korviin. Alustahan Kingissä on vakionakin varsin hyvän oloinen ja varsinkin etujarru on erittäinkin hyvä. Nyt pitää sitten löytää sopivat renkaat jotka tuossa pelaavat ja kestävät siedettävästi.

    Hayabusan perinteitä on kiittäminen siitä että modauspuolella mahdollisuuksia riittää talvisiin harrastuksiin. Tuo ulkonäköpuoli saattaa peräpäässä vaatia vähän toimenpiteitä. Täytyy tutkia minkälainen pönttö sieltä kaikkien ylimääräisten perämuovien alta löytyy ja saisiko siitä vaikkapa pinnoittamalla siistin näköisen. Perässä on aika lailla tavaraa jonka voisi vaihtaa kevyemmän oloisiin.

    Mielestäni King on helppo aloittelijankin ajaa kunhan on järki päässä. Ja B-moodi helpottaa alkua.

    Tää on pyörä josta ei saa selkoa ennenkuin sen koeajaa !

    - JuhaV
    The older I get, the faster I was ...
    Now in 15th bike
  7. #427
    No nih! Tänään lenkin pääteeksi takanakissa sitten napottikin nätisti ruuvi. Rengasliikkellä tehtiin paikka, mut eihän se kovin mieltä ylennä joo Elikkäs jos ootte vääntäny 190-rengasta alle, ni mitenkä asettuu ?
    www.alphaindigo.net

    www.soulhealermusic.com
  8. #428
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (ace73 @ Heinä. 07 2009,21:24) kirjoitti
    Elikkäs jos ootte vääntäny 190-rengasta alle, ni mitenkä asettuu ?
    Hyvin asettuu.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  9. #429
    190:stä alle siis.....
    www.alphaindigo.net

    www.soulhealermusic.com
  10. #430
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Laitanpa tänne vähän ajatuksia mitä tuolla viime reissulla heräsi. 3500km meni kahdeksassa päivässä ja tietyyppiä oli jos jonkinnäköistä.

    Alppimutkille Kingi istuu loistavasti. Onhan se iso, mutta yllättävän kevyt käsitellä. Vääntöä piisaa eikä laatikkoa tartte pahemmin hämmentää. 2-3 vaihteilla pärjää pitkälle, mut jos haluaa pitää hauskaa niin 1 ja 4 mukaan. Alamäet alkaa jossain vaiheessa tuntumaan käsissä (ainakin jos ei malta pelkällä moottorijarrulla valutella alas, mä en malttanut..), mutta lyhyt tauko tai parin kilsan suora niin ei tunnu enää missään. Takajarru muuten kiehuu helposti, jos sitä käyttää. Ei sillä kyllä mitään tee muutenkaan. Etujarru toimii moitteettomasti ja siinähän tuntuma on loistava.

    Vähän loivempimutkaisilla vuoristoteillä (nopeus siinä satasen korvilla tai vähän yli) Kingi on ehdottomasti parhaimmillaan. Ihan sanoinkuvaamattoman siistiä päästellä 3-4 vaihteilla urku auki vastapäällystettyjä teitä, joilla on mutkaa mutkan perään, tien toisella puolella kiviseinämä ja toisella puolella kaide (tai ei kaidetta), jonka takana kymmenien tai satojen metrien miltei pystysuora pudotus.. Niin, ja vieläpä laillisesti.

    Perus tasamaaköröttelystä ei oikeastaan sen enempää, kun sitä voi harrastaa täälläkin. Vaivatonta, ja helvetin hauskaa kunhan vauhtia on tarpeeksi. Ohituksiin ei kummoista suoraa tarvitse ja tangosta työntämällä kaista vaihtuu jopa yllättävän nopeasti..

    Sateella kastuu, jos ei ole asianmukaisia varusteita. Sotkuista puuhaa, mutta muuta harmia siitä ei ole, kunhan ensiasennusrenkaat on vaihdettu kunnollisiin. Pilot Road 2:ia voin lämpimästi suositella (taakse 190/50). Pitää kuin tauti ja kulutuskestävyys silti uskomattoman hyvä (paistomuotin saumat sai juuri ja juuri piiloon 3500km matkalla). Kantatakin uskaltaa ihan reilusti.

    Baana menee kivuttomasti tonne 230km/h asti, hauskaa se on kyllä senkin jälkeen, mutta pidemmän päälle aika raskasta. Mulla tosin käytössä se Suzukin "flyscreen", voi olla että helpotti hieman. Mittari muuten valehtelee 190/50 kumilla aika reilusti 290 vs 263.. Hieman jäi kaivelemaan kun ei saanut todellisia huippuja koitettua, takalaukku ja liikenne jarrutteli.. Kiihtyy muuten tarvittaessa 120->275km/h (mittarinopeus) aika rivakasti, 2:lla punarajalle, 3:lla punarajalle (~220), 4:lla punarajalle (~250), 5:lla punarajalle (~275) ja hupsis, se äsken 2 km päässä ollut rekka onkin edessä eikä 6-vaihdetta tarvitse enää tarjota. Noissa nopeuksissa alkaa hieman vatkata sivusuunnassa, jolloin ohjausiskari tulee aika isoon rooliin. Todennäköisesti tuo vatkaus johtui takalaukusta, mene ja tiedä. Reidet kun puristaa tiukasti tankkiin niin helpottaa vähän. Betoniteiden poikkisaumat sumentaa näkökentän.

    Yhteenvetona: Ton reissun jälkeen oli entistä tyytyväisempi, että tuli hommattua Kingi. On se vaan helvetin monipuolinen vekotin. Persekään ei puutunut missään vaiheessa edes vakiopenkillä. Yllättävintä oli kuitenkin se, ettei koko reissun aikana tullut yhden yhtä Kingiä vastaan. Ainoat nähtiin omassa retkueessa ja yhden saksalaisen jälleenmyyjän pihassa. Ei liene kovin suuressa suosiossa Keski- tai Etelä-Euroopassa. Ulkonäkö ja massiivisuus taitaa säikyttää useimmat ostajaehdokkaat sielläkin.. Menisivät koeajolle, niillä kun noita kunnon teitä on.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  11. #431
    Lainaa (ace73 @ Kesä. 25 2009,02:34) kirjoitti
    Lainaa (AF-1 @ Kesä. 16 2009,11:24) kirjoitti
    Matkan kesto oli 430km ja keskikulutus himpun alle 3,945 l/100km.
    Tämä on kyllä kova tulos * Itte hinasin tuossa 305km/14,5L ja mentiin jo lopussa 10km/h alle rajoituksen. b-modella törryyttelin.
    Sä olet kaahannu
    Mulla oli aina kulutus siellä 20 korvilla kun pk-ajeluissa olin mukana enkä silti letkan kärsän perässä pysynyt

    Nyt on takarengas menny niin kulmikkaaksi et pitää saada uusi ja mittarissa on vasta 5500km.
    sen verran vielä et firebladella pääsin 9000km samalla takarenkaalla.
    SUZUKI B-KING
  12. #432
    Juu täytyy kyllä osallistua riisorin b king kehuiluun.
    Erittäin hyvin soveltuu myös matka käyttöön , tuosta 3500 km ajoin alppej reilun 1000 km 4 päivää 2 päällä. Eikä takapenkki valittanut yhtään. Toki aika pieni gisu onkin 160 / 50 joten ei ollu ongelmia . Polvi kulmien tai istuimen kanssa . Autobaanalla 220 oli raja sen yli kyytiläisen ja mun väliin tuli hirveet pyörteet. Muuten ajossa ei juurikaan eroa ajoit sitten 2 tai 1 päällä . Alpeilta laskeuduttaessa otti kyllä käsille . Kun ei tässä vehkeessä ole kauhu kahvaa taka mAtkustajalle
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  13. #433
    Lainaa (riisor @ Heinä. 07 2009,23:36) kirjoitti
    Alppimutkille Kingi istuu loistavasti.

    Mittari muuten valehtelee 190/50 kumilla

    Todennäköisesti tuo vatkaus johtui takalaukusta, mene ja tiedä.

    Yllättävintä oli kuitenkin se, ettei koko reissun aikana tullut yhden yhtä Kingiä vastaan.
    Ällistyttävää! Tulin kesäkuun lopuilla Suomeen noista maisemista, mutta en edes ajatellu heittää sitä 5500 km Kingillä. Pääsyy siihen on tankin koko.

    En myöskään koskaan oo ajatellu laittaa Kingiin takalaukkua. Eikö se kevennä merkittävästi eturengasta baananopeudessa? Käytän nakuissa tavararullaa. Tosin Kingissä en oo vielä käyttäny, ku reppua.

    Kingin nopeusmittari ei valehtelee jo vakiorenkaalla merkittävästi, mikäli noi tielaitoksen mittarit jotain tietää.

    Mukava tietää, että Kingi sopi tohonkin. Täytyypi testata, jos saan sen pelimestoille ilman kummempia siirtymiä.
    ... jotain piti muistaa
  14. #434
    Laukkujen kanssa hurjastelusta saa saksassa aika helposti sakot.
    Max nopeus 120km/h.Sitä jopa valvotaan.
  15. #435
    Meillä oli matka varustuksena bagster tankki laukut riisorilla vain sellainen pieni ja saman valmistajan takalaukku joka kiinnittyi taka satulaan vetoketjuilla ja sellaisella mallikohtaisella adapterilla. Ja mulla oli vain bagster tankki laukku . Ps bagsterilla on vain yksi malli joka siihen käy
    tosta näkee nuo systeemit mitä meillä oli http://kuvablogi.com/nayta/2071858/

    ja tuosta http://kuvablogi.com/nayta/2058276/



    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  16. #436
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (polip @ Heinä. 08 2009,09:23) kirjoitti
    Laukkujen kanssa hurjastelusta saa saksassa aika helposti sakot.
    Max nopeus 120km/h.Sitä jopa valvotaan.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  17. #437
    Eipä ketään kiinnostanut laukut, tai vauhti yleensäkään. 5400km, 6½ ajopäivää marssivauhti 170-280, kun tilaa riitti . Oltiin tosin *viikko ajamatta ja vietettiin puolisoiden kanssa nautiskelulomaa + .

    Juu, mentiin asenteella, et nyt ei tarvii pidätellä ja hauskaa oli

    edit: kommentti oli noista laukuilla ajamisesta ja posliinin kiinostuksesta... meitä oli 2xk1200s puimurin "sport"kasseilla. Aikataulullisista syistä ei paljoo pikkuteitä ajeltu, mut aina ku tilaa oli, niin pidettiin hauskaa



  18. #438
    Lainaa (puujahke @ Heinä. 08 2009,17:25) kirjoitti
    Juu, mentiin asenteella, et nyt ei tarvii pidätellä ja hauskaa oli
    Ei, no; hauska näkökulma: Kingillä Dolomiiteille! Täytyy testaa, vaan pyörä pitää saada lähemmäs pelimestoja. OK: Stelvio vois olla hauska testi.
    ... jotain piti muistaa
  19. #439
    Stelvio on loisto legi siellä mentiiin, ei mitään ongelmaa, ja etenkin ylöspäin mennessä mukavasti keula kevenee ...
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  20. #440
    ... jaa, jaa, MUTTA
    Jos nyt joku kaipaa ehdottomasti Kingin vakioputkia ja kilpitelinettä valoineen, niin multa saa edullisesti
    ... jotain piti muistaa
  21. #441
    seku,

    laitoin sulle yv:tä.

    - JuhaV
    The older I get, the faster I was ...
    Now in 15th bike
  22. #442
    Eikös toi Kingin "tankki" + levikkeet ole muovia, joten minkälaisia tankkilaukkuja olette käyttäneet?
    Onko kellään mallikohtaisia?
    Rock hard, ride free
  23. #443
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (PärinäMikko @ Heinä. 10 2009,22:05) kirjoitti
    Eikös toi Kingin "tankki" + levikkeet ole muovia, joten minkälaisia tankkilaukkuja olette käyttäneet?
    Onko kellään mallikohtaisia?
    Tankki on metallia mutta noi ponttoonit muovia. Bagster taitaa olla tällä hetkellä ainoa joka käy, ja ainoa laukku joka siihen sopii (ei tule syliin/nivusiin) on cross'r, jossa on säädettävä takakiinnike (tosin sitäkin pitää hieman modata). Toinen laukku joka sopii on se ihan v***n pieni laukku (en muista mallia), johon ei mahdu kuin paksu lompakko. Mulla on toi, ja hyvin ohut lompakko joten tilaa jää hieman muullekin.

    Bags Connectionin (SW-Motechin) pikakiinnike-hevosenkenkämalli ei toimi, koska virtalukko on heti siinä tankin edessä..
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  24. #444
    Lainaa (JuhaV @ Heinä. 10 2009,21:26) kirjoitti
    seku,

    laitoin sulle yv:tä.

    - JuhaV
    Pistä orgin boksiin. Luukkuun tulee niin paljon roskapostia, etten lue sitä.
    ... jotain piti muistaa
  25. #445
    Mulla on Givin pieni tankkilaukku, johon mahtuisi sopivasti tutkanpaljastin jos sellainen olisi
    Pasi Silvennoinen
  26. #446
    Noi baksterit pelittää hyvin. Tossa matkailu osiossa on meidän reissu josta löytää kuvat noista meidän kingeistä matka varustettuna otsakkeella. Eka euroopanturnee 2009
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  27. #447
    Lainaa (riisor @ Heinä. 07 2009,23:36) kirjoitti
    Baana menee kivuttomasti tonne 230km/h asti, hauskaa se on kyllä senkin jälkeen, mutta pidemmän päälle aika raskasta. Mulla tosin käytössä se Suzukin "flyscreen", voi olla että helpotti hieman. Mittari muuten valehtelee 190/50 kumilla aika reilusti 290 vs 263.. Hieman jäi kaivelemaan kun ei saanut todellisia huippuja koitettua, takalaukku ja liikenne jarrutteli.. Kiihtyy muuten tarvittaessa 120->275km/h (mittarinopeus) aika rivakasti, 2:lla punarajalle, 3:lla punarajalle (~220), 4:lla punarajalle (~250), 5:lla punarajalle (~275) ja hupsis, se äsken 2 km päässä ollut rekka onkin edessä eikä 6-vaihdetta tarvitse enää tarjota.
    herää kysymys onko noi "rajoittemelle luvut" jostain navista? mittarin mukaan nopeusrajoitin (5&6) lyö 269kmh, joka pitäisi kai olla melko liki tuota 250 oikeaa vauhtia., mut nelosella kiekkarajoitin lyö kun taulussa 279kmh. siis pojat näin kertoneet tietenkin.
  28. #448
    Lainaa (tr3 @ Heinä. 08 2009,09:33) kirjoitti
    Meillä oli matka varustuksena bagster tankki laukut riisorilla vain sellainen pieni ja saman valmistajan takalaukku joka kiinnittyi taka satulaan vetoketjuilla ja sellaisella mallikohtaisella adapterilla. Ja mulla oli vain bagster tankki laukku . Ps bagsterilla on vain yksi malli joka siihen käy
    tosta näkee nuo systeemit mitä meillä oli http://kuvablogi.com/nayta/2071858/

    ja tuosta http://kuvablogi.com/nayta/2058276/
    Joopati. Tommosen Bagsterin takalaukun (mikä hubbabubba senyolikaan vaiko whoppapuppa) aattelin sitten laittaa määki (<bää>). Ilmeisen hyvähkö ostos ja hommansa hoitaa ?

    Kyselinkin sitä jo sieltä mistä tekin ilmeisesti ehkä sen kai luultavasti hommasitte, kovasti kehui myyjä (lienee leipätyö).
    Triumph Tiger XC 800
    Suzuki Hayabusa + Aprilia Pegaso
    Suzuki B-King
    Suzuki Intruder 1400
    Yamaha Virago535
    Honda CB125
    -Jaska Kuuskajaskari-
  29. #449
    Millainen kapistus B-kinkku on ajaa kahden hengen kuormalla ja millaista palautetta olette saaneet matkustajalta? Hieman on kiinnostus herännyt kyseiseen kapisutukseen...
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  30.  
  31. #450
    kysyit 1-2 h kuormasta.. vastaus ilman yli sanoja jos kyytiläinen on alle 60 kg et juurikaan huomaa sitä,, ja jos kyytiläinen on alle 170 cm on polvikulmakin ihan jees,,
    Aikaisemmin narisi hieman kun oli gore housut niin persus kuulema puutui , mutta kun nahat ostettiin niin pysyy penkissä paremmina ja ei marissu yhtään pisin legi oli kai noin reilu 400 km..,,

    Kotimaan nopeudet 2 päällä ei pyörteitä eikä ongelmia.. ja jos pyörteitä tulee niin usein auttaa kun hommaa kypärät jossa sellainen spoileri takana niin sellainen kypärän vapina loppuu..

    ainoa ongelma 2 päällä ajossa on että takanan ei ole kauhukahvaa ,, ja jos gisu on pieni niin siitä tankin reunasta ei saa kiinni ,, se kyytiläinen istuu siellä taivaissa joten joutuu kovissa jarruissa kovin puristaa reisillä ja tukemaan kuskin alaselkään käsillä.. mutta siis hyvin harvinainan ongelma kotomaassa..

    ota koeajoon niin tiedät sit,, ite .. voin suositella hyvä mopo..

    jos jotain pahaa täytyy sanoa niin , etupyörä tuntuma on ihan perseestä radalla , ja iskunvaimennus vaihtuu ohläriin,, taka säädöt ihan helvettiä säätää
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
Sivu: 15 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415161725 ... ViimeinenViimeinen