Sivu: 7 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 1544:sta
  1. #181
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (hcaape @ Marras. 11 2008,20:03) kirjoitti
    yoshin b-kingille tarkoitetut putket sopii tietääkseni omien "töttöröiden"sisään ulkonäkö pysyy samana äänet vain muuttuu loppu "sinkerillä"ajo
    Samanlainen aavistus mullakin, mutta noita päätykappaleita en kyllä ole nähnyt myytävän missään..

    Taidanpa muuten ottaa ja selvittää asian.. On nuo "tuomiopäivän urut" niin hienot







    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  2. #182
    noihan näyttää takaapäin ihan hyviltä ja voihan verkon leikata
    jos ei halua noin avonaisia päitä.
    b-king -08
  3. #183
    Sain eillen kilpitelineeni Guntterilta ja tänään ruuvasin sen paikalleen

    http://i457.photobucket.com/albums/q...300bk/KILP.jpg
  4. #184
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lisää kuvia Yoshin pöntöistä.. Kelpais







    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  5. #185
    uskoisin että nuo on alkuperäiset suojat päädy vain modattu ja maalattu.. menee varmaan ihan heittämällä paikoilleen.. lueppa sitä service manuaalia.. ja ootellaan marcon vastausta

    tossa mun nyky tilanne.. nyyh sehän on vissii ihan paloina
    http://kuvablogi.com/nayta/1591600/ ja ton kuvan jälkeen seuraava kuva kertoon mitä muoveja vaihtuu hiileen..kivaaaa
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  6. #186
    Lainaa (tr3 @ Marras. 14 2008,22:43) kirjoitti
    uskoisin että nuo on alkuperäiset suojat päädy vain modattu ja maalattu.. menee varmaan ihan heittämällä paikoilleen.. lueppa sitä service manuaalia.. ja ootellaan marcon vastausta

    tossa mun nyky tilanne.. nyyh sehän on vissii ihan paloina
    http://kuvablogi.com/nayta/1591600/ ja ton kuvan jälkeen seuraava kuva kertoon mitä muoveja vaihtuu hiileen..kivaaaa
    Et saa sitä ikenä kootuksi,jos menit sen purkamaan....
    Hiiltä saat käsitellä silloin,kun poltat hermosi
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  7. #187
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  8. #188
    tulipa tilattua toi power box

    b-king -08
  9. #189
    Mitäs toi power box käytännössä tekee?
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  10. #190
    ainakin keventää lompakkoa 90E:lla
    poistaa tehorajoitukset 1,2,6 vaihteilla
    tai jotain sinnepäin
    viisaammat kertokoot tarkemmin
    b-king -08
  11. #191
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Vmatti @ Marras. 15 2008,16:20) kirjoitti
    Mitäs toi power box käytännössä tekee?
    Se huijaa ecua luulemaan, että ollaan koko ajan 4-vaihteella, joka on vakiona ainoa rajoittamaton pykälä. 1,2,3-vaihteilla on tehorajoituksia ettei hytti nouse liian herkästi ja 5,6-vaihteilla on rajoitettu huiput (noin) 250 kilsaan. Jotkut on tosin menneet vähän kovempaa vakiollakin, kuulemma....

    Ekoissa K8 Kingiin ja Busaan tarkoitetuissa TRE:issa toiminta oli sama, mutta vaihdenäyttö lopetti toimintansa ja näytti aina nelosta, mutta tällä X-TRE:llä toimii sekin
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  12. #192
    Nyt sain Kingiin racing jalkatapit *





  13. #193
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  14. #194
    tommosen löysin



    onkohan kilpiteline / takavalo hässäkkä saatavana erikseen ?
    aika siron näköinen

    B-king
  15. #195
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (apf @ Marras. 27 2008,11:32) kirjoitti
    tommosen löysin



    onkohan kilpiteline / takavalo hässäkkä saatavana erikseen ?
    aika siron näköinen

    B-king
    Tavallaan ihan makeet noi Zardin huilut, mutta voi terve mitkä äänet, 102dB.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  16. #196
    en kyl usko et oikeesti on 102db pitäisi kai lukea että racing



    saas nähä ku ekat joku laittaa kii ja kuulee livenä
  17. #197
    Zard putket Rocketissa niin tyhjäkäynti oli 102 desibeliä
    nuo on ihan tyhjät.. ei killeriä, eikä saa
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  18. #198
    hieman modifioitu,, saattaa olla paukkua http://kuvablogi.com/nayta/1618277/
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  19. #199
    Lainaa (tr3 @ Joulu. 02 2008,07:23) kirjoitti
    hieman modifioitu,, saattaa olla paukkua http://kuvablogi.com/nayta/1618277/
    Ensimmäinen B-K, minkä näkeminen ei aiheuta pahoinvointia



  20. #200
    Lainaa (clbr @ Joulu. 02 2008,08:04) kirjoitti
    Lainaa (tr3 @ Joulu. 02 2008,07:23) kirjoitti
    hieman modifioitu,, saattaa olla paukkua http://kuvablogi.com/nayta/1618277/
    Ensimmäinen B-K, minkä näkeminen ei aiheuta pahoinvointia *
    miten niin..ihan kauhean näkönen räpellys..
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  21. #201
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Matso @ Joulu. 02 2008,09:11) kirjoitti
    Lainaa (clbr @ Joulu. 02 2008,08:04) kirjoitti
    Lainaa (tr3 @ Joulu. 02 2008,07:23) kirjoitti
    hieman modifioitu,, saattaa olla paukkua http://kuvablogi.com/nayta/1618277/
    Ensimmäinen B-K, minkä näkeminen ei aiheuta pahoinvointia *
    miten niin..ihan kauhean näkönen räpellys.. *
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  22. #202
    Tottakai se on heti kauhean näköinen, kun se ei ole mikään kaksipyöräiseltälehmältä näyttävä liikutin, vaan sellainen ettei sille turhaan anneta mallinimeksi B-King
  23. #203
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  24. #204
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (tr3 @ Joulu. 05 2008,13:00) kirjoitti
    Ja sit radalle.
    Superbike #7
  25. #205
    Onko kellään kokemuksia tällaisesta?http://www.b-king-shop.de/gear-pack.html Vaatikohan toi esim. johtojen katkaisua,yms, niin kuin esim X-TRE? Ja mikähän ton Gear-pack:n vaikutus on, kun en oikein tota gyntteriä ymmärrä tarpeeksi , eli poistaako myös "pikkuvaihde" rajoittimet vai pelkästään huippunopeuskillerin.
    Ja viittiskös joku linkittää ton osoitteen, kun mulla se ei näköjään taas onnistu, kiitos!



  26. #206
    Lainaa (M.H @ Joulu. 10 2008,09:39) kirjoitti
    Onko kellään kokemuksia tällaisesta?http://www.b-king-shop.de/gear-pack.html Vaatikohan toi esim. johtojen katkaisua,yms, niin kuin esim X-TRE? Ja mikähän ton Gear-pack:n vaikutus on, kun en oikein tota gyntteriä ymmärrä tarpeeksi , eli poistaako myös "pikkuvaihde" rajoittimet vai pelkästään huippunopeuskillerin.
    Ja viittiskös joku linkittää ton osoitteen, kun mulla se ei näköjään taas onnistu, kiitos!
    Gear pack

    En minääkään Guntheriä ymmärrä mutta kuvan perusteella sama juttu kuin X-Tre että piuha pitää katkaista.
    Mutta ei sitä piuhan katkaisua tarvitse pelätä. X-Tre boksin mukana tulee liitin jolla pelin saa heittämällä entisellensä.

    Tossa muuten vielä Suomenkielinen asennusohje.



    X-TRE Power Box
    Asennus- ja käyttöohje

    Malli: XT-S01

    Sopii seuraaviin SUZUKI moottoripyöriin:
    GSX-R600 (2006-2008), GSX-R750 (2006-2008), GSX-R1000 (2005-2008), GSX1300R Hayabusa (2008), B-King (2008), GSR600 (2006-2008), GSX650 (2008)



    1. Asennus
    Huomautus: Älä yritä asentaa tuotetta, mikäli sinulla ei ole siihen vaadittavia perustaitoja. * HealTech Electronics Ltd. ja sen jakelijat eivät ole vastuullisia puutteellisen tai virheellisen asennuksen johdosta tai epätarkoista mittarilukemista.

    1. Tarkasta toimitetut osat:
    X-TRE Power Box
    Johtosarja
    Keltainen puskuliitin, geelitäytetty (2 kpl), Sininen haaraliitin, geelitäytetty
    4 napainen hyppyliitin
    Nippusiteet (2+1 kpl)
    Velcro nauhat
    HealTech tarrat (2+2 kpl)
    Ohje
    2. Varmista, että virtalukko on OFF asennossa. Irrota satula.
    3. Paikanna ECM (Engine Control Module) satulan alla.
    4. Irrota sulakelaatikko ja relekytkin saadaksesi tilaa ECM liittimien ympärillä.
    5. Paikanna musta johto ohuella tumman vihreällä raidalla (myöhemmin B/G) ECM liittimessä. Tämän johdon sijainti on seuraavanlainen näissä pyörämalleissa:

    GSX-R600 K8 Musta liitin, pinni no. 23
    GSX-R750 K8 Keskimmäinen rivi, 2. johto vasemmalta
    GSX-R1000 K7-K8 liittimen takapuolella
    KAIKKI muut mallit Musta liitin, pinni no. 6
    Ylärivi, 6 johto oikealta vasemmalle liittimen takapuolella

    6. Kuori noin 2 cm (0.8") mustasta suojakuoresta (teippi) johtojen ympäriltä. Saatat joutua irrottamaan ECM liittimen saadaksesi lisää tilaa johtojen ympärille.
    7. Leikkaa B/G johto, noin 4cm (1.6") päästä liittimestä.
    8. Käytä yhtä mukana toimitettua Keltaista puskuliitintä jakaaksesi XTRE Sini/vihreän johdon (myöskin merkitty "to ECM") B/G johdon päähän, mikä menee ECM liittimeen
    Käyttö: laita kaksi kuorimatonta johtoa sisään ja paina keltaista vaippaa pihdeillä. Poista liika geeli liittimen ympäriltä kuivalla rätillä. Tarkasta liitos ja varmista, että keltainen vaippa on täysin alhaalla.
    9. Samalla tavoin, käytä toista Keltaista puskuliitintä jakaaksesi XTRE Valkoisen * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * johdon B/G johdon päähän, mikä on pääjohtosarjan puolella.
    10. Jos irrotit ECM liittimen, liitä se nyt.
    11. Vain B-King: Irrota vasemman puoleinen muovinen moottorin suoja (3 ruuvia) ja vasen runkosuoja (vedä ulos).
    Muut mallit: Nosta tankki ylös.
    12. Paikanna GPS (Gear Position Sensor = Vaihdeanturi) liitin. Tämä 3-napainen, valkoinen, kolmion muotoinen liitin on takana tankin alla, vasemmalla puolella.
    Varoitus: Saatat löytää enemmän kuin yhden liittimen tankin alta. Tarvitset liittimen, jossa on Sininen, Pinkki ja Musta/valkoinen johto.
    13. Irrota vaihdeanturin liitin. Pitkää, talttapäistä meisseliä saatetaan tarvita liitinkynnen painamiseen liitintä irrotettaessa.
    14. Liitä kaksi X-Tre liitintä vaihdeanturin liittimiin. Varmista, että yksikään metallisista johtopinneistä ei puristu pois paikoiltaan ja liittimet kiinnittyvät asianmukaisesti.
    15. Johda X-Tre johtosarja boksille ja liitä 4-napainen liitin.
    16. Liitä Punainen X-Tre johto virtalukolta tulevaan herätevirtaan, +12V jännitteeseen, esim. takajarruvalon katkaisija (oranssi ja oranssi/vihreä), tai ruskea johto sulakerasiassa. Käytä mukana toimitettua Sinistä haaraliitintä, vain jos johtopaksuus on vähemmän kuin 2mm (0,08")
    Käyttö: Kirkas puoli ylöspäin, aseta herätejohto +12V liittimen liukukoloon ja liuta liitintä haluttuun haaroituskohtaan. Laita kuorimaton punainen kokonaan liittimen pohjaan saakka. Esipurista liitosta sormin ja paina sitten liitin kiinni pihdein. Poista liika geeli liittimen ympäriltä kuivalla rätillä. Tarkasta liitos ja varmista, että sininen vaippa on täysin alhaalla.
    Jos et halua haaroittaa johtoa, kytke punainen johto suoraan akun + napaan
    (tässä tapauksessa, irrota johdin, mikäli sinulla ei ole tarkoitus ajaa pyörällä yli 4 viikkoon. Muutoin akku saattaa tarvita latausta).
    17. Testaa vaihdenäytön toiminta. Sytytysvirta täytyy olla ON asennossa, sivutuki ylhäällä ja moottorin tappokatkaisuja RUN asennossa.
    18. Mikäli vaihdenäyttö toimii normaalisti, asenna X-Tre boksi rungon sisäpuolelle mukana toimitetuilla Velcro tarranauhoilla ja varmista boksi sekä kaapelit nippusiteillä. Muutoin, mene kappaleeseen 3. Vianhaku.
    19. Asenna sulakerasia, relekytkin, katteet, bensatankki ja satula.
    2. Toiminta
    Yksikkö on täysin toimintavalmis asennuksen jälkeen. Se tulee parantamaan kaasuun vastaavuutta, kiihtyvyyttä ja poistamaan nopeusrajoittimen yli 1000 kuutioisissa pyörissä. Kuitenkin, tämän laitteen käyttö on kielletty yleisellä tiellä.
    X-TRE ei poista tehdasasennettua vaihdenäyttöä mittaristosta. Moduuli menee automaattisesti pois päältä Neutral (vapaa) vaihteella tasaisen tyhjäkäynnin varmistamiseksi.
    Yksikkö on täysin sopiva muiden sähköisten ja tehonlisäysmuutosten kanssa.
    2.1. TRE moodin tarkastus
    Kytke 1. vaihde
    Pidä virta-avain OFF asennossa, tappokytkin RUN asennossa ja sivutuki ylhäällä
    Laita virta ON asentoon
    Vaihdenäyttö näyttää käytettävän kartan (4, 5 tai 6) muutaman sekunnin ajana, tämän jälkeen se palaa normaaliin toimintaan.
    2.2. TRE moodin valinta
    Valitse 4., 5. tai 6. vaihde, riippuen siitä mitä TRE moodia/karttaa haluat käyttää. Pidä virta-avain OFF asennossa, tappokytkin RUN asennossa ja sivutuki ylhäällä.
    Laita virta ON asentoon
    Vaihdenäyttö näyttää uuden kartan (4, 5 tai 6) muutaman sekunnin ajana, tämän jälkeen se vilkahtaa kerran. Asetus on tallennettu ja vaihdenäyttö toimii normaalisti.
    Suositellut asetukset:
    GSX-R600, GSR600, GSX650 6
    GSX-R750, GSX-R1000, Hayabusa 5
    B-King 4
    Voit tietenkin kokeilla eri asetuksia ja testata kuinka ne toimivat sinulla. Esim. valitsemalla kartan 5 tai 6, kierrosluvun rajoitin tulee aikaisemmin kaikilla vaihteilla, mikä saattaa hyödyllistä sisäänajovaiheessa. Yksikkö säilyttää asetuksensa, kun akku on irti tai ei liitettynä.
    2.3. Tehdasasetuksen palautus
    - Irrota 4-napainen liitin X-TRE boksista, ja yhdistä mukana toimitettu hyppy-liitin johtosarjaan.
    - Irrota 3-napaiset liittimet boksista ja yhdista pyörän liittimet takaisin yhteen.
    - Nyt voit poistaa boksin pyörästä ja tehdasasetukset palautuvat.
    3. Vianetsintä
    Ongelmien ilmetessä, tarkasta seuraavat kohdat järjestyksessä:
    1. Varmista, että ECM liitin kytkettynä ja on paikoillaan kunnolla.
    2. Varmista, että sivutuki on YLHÄÄLLÄ, tappokytkin on RUN asennossa ja sytytysvirta ON asennossa, kun testaat vaihdenäytön toimintaa.
    3. Varmista, ettet irtikytkenyt mitään muuta tai taivuttanut letkua epähuomiossa.
    Tarkasta 4- ja 3-napaiset liittimet. Varmista, että kaikki liitokset ovat kiinni/lukkiutuneet ja yksikään johtojen pinneistä ei ole puristunut pois paikoiltaan. Valitse vapaa-vaihde (Neutral) ja käännä virta päälle. Vihreä vapaan merkkivalo tulisi toimia normaalisti. Muutoin, 3-napaisessa liitoksessa on irtonainen liitos.
    4. Käännä virta OFF asentoon, odota muutama sekunti, sitten käännä virta ON asentoon samanaikaisesti X-TRE LED-valon tilaa tarkkaillen. LEDin pitäisi joko vilkahtaa kerran tai jäädä palamaan. Muutoin, jos LEDi ei vastaa, tee sinisen haaraliittimen liitos uudestaan, tai liitä Punainen johto akun plus-napaan.
    5. Varmista, että sivutuki on YLHÄÄLLÄ, , tappokytkin on RUN asennossa ja sytytysvirta ON asennossa. X-TRE LED-valo tulisi olla sammuksissa. Muutoin, tarkasta, Sininen/Vihreä (B/G) johdon liitos, ja varmista, että B/G johdon kytkentä on ECM liittimen puolella.
    6. Jos LEDi vilkahtaa kerran, kun sytytysvirta on päällä ja sitten pysyy sammuneena, tarkasta Valkoisen johdon liitos ja varmista, että se on kytkettynä B/G johtoon johtosarjan puolelle.
    7. Jos vaihdenäyttö toimii, mutta näyttää vain yhden vaihteen, tarkasta 3-napaisen liitoksen liittimet ja varmista, että sensorin johdot ovat Sininen, Pinkki ja Musta/Valkoinen. Muutoin, sinulla on väärä liitin.
    Jos ongelma yhä jatkuu, ota yhteyttä meihin ja kuvaile tilanne seikkaperäisesti.

    4. Takuu
    SpeedoHealer on tehty kestämään: Ainoastaan huippulaatuisia komponentteja on käytetty ja epoksikuorinen rakenne antaa erittäin kestävän suojan sisäosille iskuja, värinää ja vettä vastaan. Varmistaaksemme laitteen ongelmattoman toiminnan heti alusta alkaen, kaikki osat ovat kauttaaltaan testattuja ennen tuotteen pakkaamista.

    Mikäli et ole täysin tyytyväinen mistä tahansa syystä, tarjoamme 30 päivän rahat takaisin takuun. (Kaikki osat täytyy olla alkuperäisessä kunnossa täyden korvauksen antamiseksi)
    Lisäksi tuotetta suojaa 2 vuotinen vaihtotakuu ostopäivästä alkaen. (Yksikkö ei saa olla vahingoittunut tai altistettu ylijännitteelle)
    Furthermore the product is covered by our 2-year replacement warranty from the date of purchase.
    Web: www.x-tre.net
    Email: support@healtech-electronics.com
    <p>=D</p>
  27. #207
    Lainaa (M.H @ Joulu. 10 2008,09:39) kirjoitti
    Onko kellään kokemuksia tällaisesta?http://www.b-king-shop.de/gear-pack.html Vaatikohan toi esim. johtojen katkaisua,yms, niin kuin esim X-TRE? Ja mikähän ton Gear-pack:n vaikutus on, kun en oikein tota gyntteriä ymmärrä tarpeeksi , eli poistaako myös "pikkuvaihde" rajoittimet vai pelkästään huippunopeuskillerin.
    Ja viittiskös joku linkittää ton osoitteen, kun mulla se ei näköjään taas onnistu, kiitos!
    Tuoltahan
    ne näkyy X-TRE:n vaikutukset eri vaihteilla.
    ZH2 2020
  28. #208
    Lainaa (calle @ Joulu. 10 2008,12:09) kirjoitti
    Lainaa (M.H @ Joulu. 10 2008,09:39) kirjoitti
    Onko kellään kokemuksia tällaisesta?http://www.b-king-shop.de/gear-pack.html Vaatikohan toi esim. johtojen katkaisua,yms, niin kuin esim X-TRE? Ja mikähän ton Gear-pack:n vaikutus on, kun en oikein tota gyntteriä ymmärrä tarpeeksi , eli poistaako myös "pikkuvaihde" rajoittimet vai pelkästään huippunopeuskillerin.
    Ja viittiskös joku linkittää ton osoitteen, kun mulla se ei näköjään taas onnistu, kiitos!
    Gear pack

    En minääkään Guntheriä ymmärrä mutta kuvan perusteella sama juttu kuin X-Tre että piuha pitää katkaista.
    Mutta ei sitä piuhan katkaisua tarvitse pelätä. X-Tre boksin mukana tulee liitin jolla pelin saa heittämällä entisellensä.

    Tossa muuten vielä Suomenkielinen asennusohje.



    X-TRE Power Box
    Asennus- ja käyttöohje

    Malli: XT-S01

    Sopii seuraaviin SUZUKI moottoripyöriin:
    GSX-R600 (2006-2008), GSX-R750 (2006-2008), GSX-R1000 (2005-2008), GSX1300R Hayabusa (2008), B-King (2008), GSR600 (2006-2008), GSX650 (2008)



    1. Asennus
    Huomautus: Älä yritä asentaa tuotetta, mikäli sinulla ei ole siihen vaadittavia perustaitoja. * HealTech Electronics Ltd. ja sen jakelijat eivät ole vastuullisia puutteellisen tai virheellisen asennuksen johdosta tai epätarkoista mittarilukemista.

    1. Tarkasta toimitetut osat:
    X-TRE Power Box
    Johtosarja
    Keltainen puskuliitin, geelitäytetty (2 kpl), Sininen haaraliitin, geelitäytetty
    4 napainen hyppyliitin
    Nippusiteet (2+1 kpl)
    Velcro nauhat
    HealTech tarrat (2+2 kpl)
    Ohje
    2. Varmista, että virtalukko on OFF asennossa. Irrota satula.
    3. Paikanna ECM (Engine Control Module) satulan alla.
    4. Irrota sulakelaatikko ja relekytkin saadaksesi tilaa ECM liittimien ympärillä.
    5. Paikanna musta johto ohuella tumman vihreällä raidalla (myöhemmin B/G) ECM liittimessä. Tämän johdon sijainti on seuraavanlainen näissä pyörämalleissa:

    GSX-R600 K8 Musta liitin, pinni no. 23
    GSX-R750 K8 Keskimmäinen rivi, 2. johto vasemmalta
    GSX-R1000 K7-K8 liittimen takapuolella
    KAIKKI muut mallit Musta liitin, pinni no. 6
    Ylärivi, 6 johto oikealta vasemmalle liittimen takapuolella

    6. Kuori noin 2 cm (0.8") mustasta suojakuoresta (teippi) johtojen ympäriltä. Saatat joutua irrottamaan ECM liittimen saadaksesi lisää tilaa johtojen ympärille.
    7. Leikkaa B/G johto, noin 4cm (1.6") päästä liittimestä.
    8. Käytä yhtä mukana toimitettua Keltaista puskuliitintä jakaaksesi XTRE Sini/vihreän johdon (myöskin merkitty "to ECM") B/G johdon päähän, mikä menee ECM liittimeen
    Käyttö: laita kaksi kuorimatonta johtoa sisään ja paina keltaista vaippaa pihdeillä. Poista liika geeli liittimen ympäriltä kuivalla rätillä. Tarkasta liitos ja varmista, että keltainen vaippa on täysin alhaalla.
    9. Samalla tavoin, käytä toista Keltaista puskuliitintä jakaaksesi XTRE Valkoisen * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * johdon B/G johdon päähän, mikä on pääjohtosarjan puolella.
    10. Jos irrotit ECM liittimen, liitä se nyt.
    11. Vain B-King: Irrota vasemman puoleinen muovinen moottorin suoja (3 ruuvia) ja vasen runkosuoja (vedä ulos).
    Muut mallit: Nosta tankki ylös.
    12. Paikanna GPS (Gear Position Sensor = Vaihdeanturi) liitin. Tämä 3-napainen, valkoinen, kolmion muotoinen liitin on takana tankin alla, vasemmalla puolella.
    Varoitus: Saatat löytää enemmän kuin yhden liittimen tankin alta. Tarvitset liittimen, jossa on Sininen, Pinkki ja Musta/valkoinen johto.
    13. Irrota vaihdeanturin liitin. Pitkää, talttapäistä meisseliä saatetaan tarvita liitinkynnen painamiseen liitintä irrotettaessa.
    14. Liitä kaksi X-Tre liitintä vaihdeanturin liittimiin. Varmista, että yksikään metallisista johtopinneistä ei puristu pois paikoiltaan ja liittimet kiinnittyvät asianmukaisesti.
    15. Johda X-Tre johtosarja boksille ja liitä 4-napainen liitin.
    16. Liitä Punainen X-Tre johto virtalukolta tulevaan herätevirtaan, +12V jännitteeseen, esim. takajarruvalon katkaisija (oranssi ja oranssi/vihreä), tai ruskea johto sulakerasiassa. Käytä mukana toimitettua Sinistä haaraliitintä, vain jos johtopaksuus on vähemmän kuin 2mm (0,08")
    Käyttö: Kirkas puoli ylöspäin, aseta herätejohto +12V liittimen liukukoloon ja liuta liitintä haluttuun haaroituskohtaan. Laita kuorimaton punainen kokonaan liittimen pohjaan saakka. Esipurista liitosta sormin ja paina sitten liitin kiinni pihdein. Poista liika geeli liittimen ympäriltä kuivalla rätillä. Tarkasta liitos ja varmista, että sininen vaippa on täysin alhaalla.
    Jos et halua haaroittaa johtoa, kytke punainen johto suoraan akun + napaan
    (tässä tapauksessa, irrota johdin, mikäli sinulla ei ole tarkoitus ajaa pyörällä yli 4 viikkoon. Muutoin akku saattaa tarvita latausta).
    17. Testaa vaihdenäytön toiminta. Sytytysvirta täytyy olla ON asennossa, sivutuki ylhäällä ja moottorin tappokatkaisuja RUN asennossa.
    18. Mikäli vaihdenäyttö toimii normaalisti, asenna X-Tre boksi rungon sisäpuolelle mukana toimitetuilla Velcro tarranauhoilla ja varmista boksi sekä kaapelit nippusiteillä. Muutoin, mene kappaleeseen 3. Vianhaku.
    19. Asenna sulakerasia, relekytkin, katteet, bensatankki ja satula.
    2. Toiminta
    Yksikkö on täysin toimintavalmis asennuksen jälkeen. Se tulee parantamaan kaasuun vastaavuutta, kiihtyvyyttä ja poistamaan nopeusrajoittimen yli 1000 kuutioisissa pyörissä. Kuitenkin, tämän laitteen käyttö on kielletty yleisellä tiellä.
    X-TRE ei poista tehdasasennettua vaihdenäyttöä mittaristosta. Moduuli menee automaattisesti pois päältä Neutral (vapaa) vaihteella tasaisen tyhjäkäynnin varmistamiseksi.
    Yksikkö on täysin sopiva muiden sähköisten ja tehonlisäysmuutosten kanssa.
    2.1. TRE moodin tarkastus
    Kytke 1. vaihde
    Pidä virta-avain OFF asennossa, tappokytkin RUN asennossa ja sivutuki ylhäällä
    Laita virta ON asentoon
    Vaihdenäyttö näyttää käytettävän kartan (4, 5 tai 6) muutaman sekunnin ajana, tämän jälkeen se palaa normaaliin toimintaan.
    2.2. TRE moodin valinta
    Valitse 4., 5. tai 6. vaihde, riippuen siitä mitä TRE moodia/karttaa haluat käyttää. Pidä virta-avain OFF asennossa, tappokytkin RUN asennossa ja sivutuki ylhäällä.
    Laita virta ON asentoon
    Vaihdenäyttö näyttää uuden kartan (4, 5 tai 6) muutaman sekunnin ajana, tämän jälkeen se vilkahtaa kerran. Asetus on tallennettu ja vaihdenäyttö toimii normaalisti.
    Suositellut asetukset:
    GSX-R600, GSR600, GSX650 6
    GSX-R750, GSX-R1000, Hayabusa 5
    B-King 4
    Voit tietenkin kokeilla eri asetuksia ja testata kuinka ne toimivat sinulla. Esim. valitsemalla kartan 5 tai 6, kierrosluvun rajoitin tulee aikaisemmin kaikilla vaihteilla, mikä saattaa hyödyllistä sisäänajovaiheessa. Yksikkö säilyttää asetuksensa, kun akku on irti tai ei liitettynä.
    2.3. Tehdasasetuksen palautus
    - Irrota 4-napainen liitin X-TRE boksista, ja yhdistä mukana toimitettu hyppy-liitin johtosarjaan.
    - Irrota 3-napaiset liittimet boksista ja yhdista pyörän liittimet takaisin yhteen.
    - Nyt voit poistaa boksin pyörästä ja tehdasasetukset palautuvat.
    3. Vianetsintä
    Ongelmien ilmetessä, tarkasta seuraavat kohdat järjestyksessä:
    1. Varmista, että ECM liitin kytkettynä ja on paikoillaan kunnolla.
    2. Varmista, että sivutuki on YLHÄÄLLÄ, tappokytkin on RUN asennossa ja sytytysvirta ON asennossa, kun testaat vaihdenäytön toimintaa.
    3. Varmista, ettet irtikytkenyt mitään muuta tai taivuttanut letkua epähuomiossa.
    Tarkasta 4- ja 3-napaiset liittimet. Varmista, että kaikki liitokset ovat kiinni/lukkiutuneet ja yksikään johtojen pinneistä ei ole puristunut pois paikoiltaan. Valitse vapaa-vaihde (Neutral) ja käännä virta päälle. Vihreä vapaan merkkivalo tulisi toimia normaalisti. Muutoin, 3-napaisessa liitoksessa on irtonainen liitos.
    4. Käännä virta OFF asentoon, odota muutama sekunti, sitten käännä virta ON asentoon samanaikaisesti X-TRE LED-valon tilaa tarkkaillen. LEDin pitäisi joko vilkahtaa kerran tai jäädä palamaan. Muutoin, jos LEDi ei vastaa, tee sinisen haaraliittimen liitos uudestaan, tai liitä Punainen johto akun plus-napaan.
    5. Varmista, että sivutuki on YLHÄÄLLÄ, , tappokytkin on RUN asennossa ja sytytysvirta ON asennossa. X-TRE LED-valo tulisi olla sammuksissa. Muutoin, tarkasta, Sininen/Vihreä (B/G) johdon liitos, ja varmista, että B/G johdon kytkentä on ECM liittimen puolella.
    6. Jos LEDi vilkahtaa kerran, kun sytytysvirta on päällä ja sitten pysyy sammuneena, tarkasta Valkoisen johdon liitos ja varmista, että se on kytkettynä B/G johtoon johtosarjan puolelle.
    7. Jos vaihdenäyttö toimii, mutta näyttää vain yhden vaihteen, tarkasta 3-napaisen liitoksen liittimet ja varmista, että sensorin johdot ovat Sininen, Pinkki ja Musta/Valkoinen. Muutoin, sinulla on väärä liitin.
    Jos ongelma yhä jatkuu, ota yhteyttä meihin ja kuvaile tilanne seikkaperäisesti.

    4. Takuu
    SpeedoHealer on tehty kestämään: Ainoastaan huippulaatuisia komponentteja on käytetty ja epoksikuorinen rakenne antaa erittäin kestävän suojan sisäosille iskuja, värinää ja vettä vastaan. Varmistaaksemme laitteen ongelmattoman toiminnan heti alusta alkaen, kaikki osat ovat kauttaaltaan testattuja ennen tuotteen pakkaamista.

    Mikäli et ole täysin tyytyväinen mistä tahansa syystä, tarjoamme 30 päivän rahat takaisin takuun. (Kaikki osat täytyy olla alkuperäisessä kunnossa täyden korvauksen antamiseksi)
    Lisäksi tuotetta suojaa 2 vuotinen vaihtotakuu ostopäivästä alkaen. (Yksikkö ei saa olla vahingoittunut tai altistettu ylijännitteelle)
    Furthermore the product is covered by our 2-year replacement warranty from the date of purchase.
    Web: www.x-tre.net
    Email: support@healtech-electronics.com
    mistäs tämä löytyi
    b-king -08
  29. #209
    kivaa nyt itekkin ymmärsin,, kiitos
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  30.  
  31. #210
    Itse olen aikast vakaasti vaihtamassa ens keväänä Zetorin tämmöseen B-Kingiin.. Ajettu on ja tyypattu muutenkin, eikä voi kun sanoa, että ihastuttava vehje *

    On olemassa yks onkelma.. Josta tämä yks heebo tällä jossainvaiheessa jo selittikin.. Eli tuo kuskin tila.. Ite oon tämmönen vaatimaton 195cm pitkä ja 110kg painava jällikkä ja polvet oli siinä ja siinä, että olisivat ottaneet niihin tankin katteisiin kiinni.. Jos olis farkkujen sijasta ollut ajohousut jalassa, niin ei olisi ajaminen oikein ollut mahdollista.. ELI kysymys olis seuraavanlainen: Onkos kellään tullut vastaan jalkatappien siirtosarjaa? Lähinnä alaspäin ajattelin.. Muuten ajoasento oli nykyiseen Zetaan nähden paljon tilavampi.. Kiitoksia vastauksista!
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
Sivu: 7 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen